Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Unnskyld.. men dette var det første jeg tenkte da jeg så genseren til Pia idag😆 ikke slemt ment mot Pia, jeg bare syns det var litt morsomt å lage😊

Og; hva måtte sladdes oppå skapet på slutten av vloggen? Haha

IMG_4322.jpeg

Endret av Anonymus6
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sladdingen lurer jeg på og 😂 altså, de kan da ikke for alvor mene at Guro kun skal prøve seg i praksis i 2-3 uker? Hva er vitsen med det? Da kan de heller bare gi henne 100% ufør med en gang. Og kan ikke kjøre en halvtimes tid nei.. og ihvertfall ikke om det snør! Dette er faen meg så latterlig 😂 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Vis jeg ikke rekker fram på jobb pga været så må vi ta det som avsasering.Så at hu ikke kan kjøre på bare motorveier er jo sykt at nav går med på.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sladdingen må være et bilde av gutten? Eller noe godteri🤣

Kjenner at jeg er litt spent om det møtet skjedde i dag, vedder på at hun slapp. Hun har ALDRI vært redd for føre før, da hadde hun ikke fått handlet! Hadde det vært salg på fritert kylling og nudler i Sverige, så hadde de kjørt på sommerdekk på glattisen om de var nødt til det 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Den sladdinga virka jo ikkje heller🫢 sist veke filma Pia at Guro åt frukost med 3-5 pk potetgull bak seg på gulvet 😅 Det såg so slengt ned ut.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er for åpenhet, men å fremstille seg slik Guro gjør, er jo  flaut.. :flau:

Hun får ta toget, om bilveien er så forferdelig.

(Tenk om de ansatte i mini sin bhg sa noe sånt. Kan ikke stille pga været :ler:).

Hvis Pia evt joiner i bilen , så kan de ta det som en roadtrip.. 

Sladden.. :ler: 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tradegy skrev (17 minutter siden):

Er for åpenhet, men å fremstille seg slik Guro gjør, er jo  flaut.. :flau:

Hun får ta toget, om bilveien er så forferdelig.

Hvis Pia evt joiner i bilen , så kan de ta det som en roadtrip.. 

Sladden.. :ler: 

Ja, tog burde jo gå, eller har Guro også angst for offentlig transport? Sånt kan jo plutselig slå til….

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kløftfrid skrev (1 minutt siden):

Ja, tog burde jo gå, eller har Guro også angst for offentlig transport? Sånt kan jo plutselig slå til….

Tipper det ble klink avlyst og i morgen er det kun Pia i vloggen... :sjenert:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ble sååå nysgjerrig på hva den sladden er for noe :ler: Må jo være et bilde av gutten. Hadde blitt for dumt om de skulle sladdet bort godis eller potetgull. Det blir litt som alkiser som graver ned flasker for å gjemme spor :ler: 

Merkelig at Guro plutselig ikke kan kjøre på vinterføre :klo: Hun som kjører overalt må jo være en erfaren sjåfør. Ikke er 30 min lang reisevei heller. Spent på om det ble noe av idag, men håper jo det. Blir spennende å se i morgen. 

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 3
Skrevet
Petrine12 skrev (39 minutter siden):

Den sladdinga virka jo ikkje heller🫢 sist veke filma Pia at Guro åt frukost med 3-5 pk potetgull bak seg på gulvet 😅 Det såg so slengt ned ut.

Det la jeg ikke merke til. Husker du hvilken dag det var? Har sett potetgullposer i bakgrunnen på kjøkkenbenken før da, men ikke tenkt over det. Spiser potetgull selv jeg, men er ikke overvektig. 

Skrevet
jukkapalme skrev (37 minutter siden):

Det la jeg ikke merke til. Husker du hvilken dag det var? Har sett potetgullposer i bakgrunnen på kjøkkenbenken før da, men ikke tenkt over det. Spiser potetgull selv jeg, men er ikke overvektig. 

Huska ikkje dagen, men det var eit måltid med spisebordet og det er egentlig sjeldent 🫢

Skrevet
Petrine12 skrev (4 minutter siden):

Huska ikkje dagen, men det var eit måltid med spisebordet og det er egentlig sjeldent 🫢

Aha, da skal jeg se igjennom en dag. Potetgull på gulvet er jo litt spesielt :ler: Skjønner jo litt at det sikkert er kjipt om de får kommentarer på potetgull + vekt, men de kan vel bare legge det i boden eller noe. På gulvet er bare teit. 

• Liker 2
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Aha, da skal jeg se igjennom en dag. Potetgull på gulvet er jo litt spesielt :ler: Skjønner jo litt at det sikkert er kjipt om de får kommentarer på potetgull + vekt, men de kan vel bare legge det i boden eller noe. På gulvet er bare teit. 

pls si ifra om du finner ut hvilken episode, nå ble jeg veldig nysgjerrig🫣

Skrevet
Petrine12 skrev (3 timer siden):

Så hva var det for no hemmelig som skjulte seg bak der?

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (19 minutter siden):

Er det vloggen fra 2.januar? Det ligger en del potetgullposer på gulvet og på kaffebenken bak Guro når de skal spise mat fra Glassverket...

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (55 minutter siden):

2.januar

Kløftfrid skrev (34 minutter siden):

Er det vloggen fra 2.januar? Det ligger en del potetgullposer på gulvet og på kaffebenken bak Guro når de skal spise mat fra Glassverket...

Takk, da slapp jeg å se gjennom alle. Tok skjermbilde, ble ikke så bra da siden det var Guro som var i fokus, men ser det ligger noen poser der. Nå gikk jeg lyst på pottis! :ler: 

IMG_7445.jpeg.d568fc0f125e0c0fde23872c8fa52885.jpeg

Skrevet

Det lå ihvertfall en til nærmere vinduet. 

Skrevet

Nå vet jeg hva de sladder! Alkohol fra jula😁

Skrevet
Kløftfrid skrev (14 minutter siden):

Nå vet jeg hva de sladder! Alkohol fra jula😁

Da burde de sladdet den flaska bak Guro og 😂

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (2 minutter siden):

Da burde de sladdet den flaska bak Guro og 😂

Åja, var det en der også😂 uansett et veldig spesielt sted å ha bilder.....må jo være snacks da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...