Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kløftfrid skrev (9 minutter siden):

Hva ER poenget med å vise en tom potetpose og tomme kokosmelk? Skal man på død og liv vise sånt, vis alt! Det hadde jo vært en smule interessant også...

Og det er tydelig at de blir litt stressa når de må ha hele uken alene med gutten. Tenk at mammaNT ikke kunne komme på middag😱 da røk den barnevakten....

ja det er spinnvilt, forstår at det sikkert er utrolig krevende med et barn med slike utfordringer, men om man ikke klarer det så får barnefar få fult ansvar da, alle hadde nok hatt det bedre om jentene hadde han annenhver helg eller noe istedenfor… har fått inntrykk av at de er mer aktiv utendørs med gutten nå, og det virker bra! stakkars på hans alder vil han sikkert være aktiv og leke hele tiden, så han burde jo absolutt få muligheten. 

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kløftfrid skrev (21 minutter siden):

Hva ER poenget med å vise en tom potetpose og tomme kokosmelk? Skal man på død og liv vise sånt, vis alt! Det hadde jo vært en smule interessant også...

Og det er tydelig at de blir litt stressa når de må ha hele uken alene med gutten. Tenk at mammaNT ikke kunne komme på middag😱 da røk den barnevakten....

Fast kommentar kvar dag er håpa M søve godt, gleda oss til middag, må planlegge middag og kvile. Håpa vi kan gå ut ein tur so M blir trøtt osv🫢

• Nyttig 4
Skrevet

Nå har det vært voldsomt til klaging på Guro i det siste. Litt merksnodig at der kommer når hun står i reell fare for å måtte ut å gjøre noe? Og hun kan ikke gjøre NOE som helst med smertene eller noe, det bare er sånn. Hmmm.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (5 minutter siden):

Nå har det vært voldsomt til klaging på Guro i det siste. Litt merksnodig at der kommer når hun står i reell fare for å måtte ut å gjøre noe? Og hun kan ikke gjøre NOE som helst med smertene eller noe, det bare er sånn. Hmmm.. 

Ja, hun er nok veldig fornøyd og komfortabel sånn som hun har det nå. Ingen jobb og bare daffe hjemme 😂 

At hun ikke kan gjøre noe med smertene, er bare tull. Hovedgrunnen til smertene er overvekten (hun vil bare ikke innrømme det) og det kan hun fint gjøre noe med. Men motivasjonen er lik 0..... 

Så får hun vel bare fortsette å ha vondt da... 

• Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (9 minutter siden):

Men filme, gå på butikk og reise på tur går bra.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Ja, hun er nok veldig fornøyd og komfortabel sånn som hun har det nå. Ingen jobb og bare daffe hjemme 😂 

At hun ikke kan gjøre noe med smertene, er bare tull. Hovedgrunnen til smertene er overvekten (hun vil bare ikke innrømme det) og det kan hun fint gjøre noe med. Men motivasjonen er lik 0..... 

Så får hun vel bare fortsette å ha vondt da... 

Ja altså, som jeg har skrevet før så burde hun virkelig få seg en PT, begynne forsiktig med trening, endre kosthold og jeg nekter å tro at det ikke finnes sterk smertelindring hun fint kunne tatt på dager hvor det er ekstra ille. Men nei, er mer behagelig å ha det sånn som nå tydeligvis. Da kan du virkelig ikke ha det såå ille.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Petrine12 skrev (12 minutter siden):

Men filme, gå på butikk og reise på tur går bra.

Jada, det går fint. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Petrine12 skrev (2 timer siden):

I dag hadde Guro nye tanker om livet sitt. Veldig offer… veldig sann er det bare. Kor er egen motivasjon? Egeninnsats?

De kunne ikke gå ut pga kulden. Fordi guttungen ikke ville leke når det var kaldt :ler:

Du snakker om å kaste snøball i egen iglo :knegg:

Jammen snur det fort der i gården. For et par uker siden, var alt såre vel og det var ikke måte på hvor godt fornøyd G var med innsatsen i fjor....

Jeg skjønner veldig godt at hun er litt skjør mtp forandringer og krav. Å plutselig bli stilt krav til, kan være en nensom prosess. 

Det er kjipt med mye smerter, men det er noe med selvinnsikten som er hèlt på bærtur..... 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (14 timer siden):

Men har egentlig mammaNT fått i orden kjøkkenet sitt? Virker som mye står tomt. Og hun har ikke bil lenger. Egentlig ikke rart om økonomien er litt trang så mye hun må "spandere" på tvillingene. Trenger gutten noe dyrt, så må mammaNT være med. Skal Guro skifte dekk, så må mammaNT være med...

I dagens var de ute å kjøpte scones til moren skulle komme på besøk. Moren droppet besøket, men døtrene drar likevel til mor på kvelden for å få levert disse sconesene til henne? Synes de tar så merkelige valg. Kunne ikke det ligge til hun faktisk skal på besøk til de? MÅTTE hun ha de bakevarene akkurat da? Hva med å ordne seg skyss og selv dra å hente de, så døtrene slipper å dra ut med barn på slep?  Så også en vlog hvor moren sier hun ikke ønsker å prøve den nye bilen eller kjøre den. Men hun eier den sammen med Guro. Dermed skal hun heller kjøres hit og dit i sin egen bil? Mye som ikke henger på greip her.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

No har Guro fått ein kommentar på smerter og vekt på dagens YouTube 🫢

• Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (24 minutter siden):

Så bra at noen skriver og sier sannheten. Det er jo logisk at ting blir tyngre, slitsomt, vondt og vanskelig når man er overvektig. G kaller hun som skriver det en bedreviter. Det er nesten så jeg tar frem popcorn 🍿 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kudos til Guro som svarer! :klappe: Dét liker jeg med henne.

Ikke som søstera, som blokkerer eller løper å gjemmer seg. 

Så får vi håpe diskusjonen ender med verdighet. Det går fint an å både poengtere, og å gi seg når leken er god :skriver:

(Ga forøvrig en 👍til kommentaren og håper flere gjør det samme :nikke:)

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Skrevet
NinaLisa skrev (20 minutter siden):

Så bra at noen skriver og sier sannheten. Det er jo logisk at ting blir tyngre, slitsomt, vondt og vanskelig når man er overvektig. G kaller hun som skriver det en bedreviter. Det er nesten så jeg tar frem popcorn 🍿 

Tror vi det blir en rant i morgendagens vlog nå eller? 

• Nyttig 3
Skrevet

Ho svara no kjapt på ein tidlig lørdag med son heime 🫢

Skrevet
Miss perfect skrev (38 minutter siden):

Spennende, spennende……

Skrevet
Miss perfect skrev (55 minutter siden):

I morgen er det vel svømming og G skal lade bilen...

Kommer der, tenker jeg :knegg:

Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Det var meg som kom med den kommentaren 😄

NinaLisa skrev (1 time siden):

Det var jeg som skrev den kommentaren om vekt og smerter. Bedreviter er jeg i hvert fall ikke 😄 Jeg er selv overvektig, men har lagt om livsstilen. 

Tradegy skrev (1 time siden):

Kudos til Guro som svarer! :klappe: Dét liker jeg med henne.

Ikke som søstera, som blokkerer eller løper å gjemmer seg. 

Så får vi håpe diskusjonen ender med verdighet. Det går fint an å både poengtere, og å gi seg når leken er god :skriver:

(Ga forøvrig en 👍til kommentaren og håper flere gjør det samme :nikke:)

Bra at du gav en 👍 opp 😊 Det setter jeg pris på 😊

Miss perfect skrev (59 minutter siden):

Garantert! 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (27 minutter siden):

Det var meg som kom med den kommentaren 😄

Det var jeg som skrev den kommentaren om vekt og smerter. Bedreviter er jeg i hvert fall ikke 😄 Jeg er selv overvektig, men har lagt om livsstilen. 

Bra at du gav en 👍 opp 😊 Det setter jeg pris på 😊

Garantert! 😂

Bra at du sier ifra! Kanskje det kan åpne øynene litt der i moss. ( tvilsomt, men..)

Skrevet

Selvfølgelig var det @Mardina som satte ord på det vi andre bare tør å tenke... :klappe:

• Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (23 minutter siden):

Bra at du sier ifra! Kanskje det kan åpne øynene litt der i moss. ( tvilsomt, men..)

Tvilsomt 😂

Tradegy skrev (23 minutter siden):

Selvfølgelig var det @Mardina som satte ord på det vi andre bare tør å tenke... :klappe:

Må jo ikke være redd for å si fra dere andre også. Jeg trenger litt backup 😂 

De får jaggu tåle at folk sier fra 🙄

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...