Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke helt fått med meg hva Guro sliter med, er det fibromyalgi? Tenker på det at hun snakker om at hun har vondt i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kløftfrid skrev (18 minutter siden):

Det er så artig for tvillingene er veldig flinke å poengere "....og det er lov!". Om de er litt trette og trenger en rolig dag. Noe som også er litt artig, for det er jo heeeele tiden😂 MEN de er aldri for trette for måltider og matlaging, der har de alltid timesvis med energi.

Ja, det er faktisk veldig morsomt hvordan de må overbevise seg selv om at det og det er lov. Som hverdagen ellers består i uansett 😂 hei og hå folkens!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kløftfrid skrev (22 minutter siden):

Det er så artig for tvillingene er veldig flinke å poengere "....og det er lov!". Om de er litt trette og trenger en rolig dag. Noe som også er litt artig, for det er jo heeeele tiden😂 MEN de er aldri for trette for måltider og matlaging, der har de alltid timesvis med energi.

Guro er veldig negativ til alt andre forslår og so korleis vil ho vere i jobb? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (5 minutter siden):

Ja, det er faktisk veldig morsomt hvordan de må overbevise seg selv om at det og det er lov. Som hverdagen ellers består i uansett 😂 hei og hå folkens!

Haha, ja 😂 komisk. Selvfølgelig er det lov, vi lever i et fritt land, men må de si det hele tiden? Spesielt Pia er ram på det der. Hei og hå, ja og tjo-ho! :fnise: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Skrevet

Mat og søvn er livet.Gleder seg til alle måltider fra dem står opp.Lurer på hvordan det går nå som G skal prøve seg i jobb.

• Nyttig 3
Skrevet
lew skrev (12 minutter siden):

Mat og søvn er livet.Gleder seg til alle måltider fra dem står opp.Lurer på hvordan det går nå som G skal prøve seg i jobb.

Er nok derfor det er mye tanker for guro for tiden. Hun må nå ut i praksisjobb. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Men har egentlig mammaNT fått i orden kjøkkenet sitt? Virker som mye står tomt. Og hun har ikke bil lenger. Egentlig ikke rart om økonomien er litt trang så mye hun må "spandere" på tvillingene. Trenger gutten noe dyrt, så må mammaNT være med. Skal Guro skifte dekk, så må mammaNT være med...

Endret av Kløftfrid
  • Nyttig 3
Skrevet

@Kløftfrid, vi får ikke nevne guttens navn her inne, det blir slettet som persondebatt eller omtale av barn. Modsa er kjempestrenge på det. Hvis du redigerer til gutten blir ikke innlegget slettet. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gjort😊

Endret av Kløftfrid
  • Liker 1
Skrevet
Tilia77 skrev (1 time siden):

Har ikke helt fått med meg hva Guro sliter med, er det fibromyalgi? Tenker på det at hun snakker om at hun har vondt i kroppen.

Tror det er smerter etter operasjoner. Men selvfølgelig også som følge av at hun er svært overvektig. 

Skrevet
Mardina skrev (31 minutter siden):

Tror det er smerter etter operasjoner. Men selvfølgelig også som følge av at hun er svært overvektig. 

Jeg tror ikke hun skjønner at smertene er pga overvekt.Jeg får i værtfall det intrykket når hun snakker om smertene,det er bare hvile som gjelder når smertene kommer.

Skrevet

Ikke godt å si hva som feiler G, men hun har snakket mye om PCOS, siden hun bl.a er plaget av mye hårvekst.. 

(Tviler ikke på dét altså, men litt ironisk at ikke en såpass plagsom tilstand, er motivasjon nok til å fremme mere variert og næringsrik mat.) 

:spise: 

• Liker 1
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Ikke godt å si hva som feiler G, men hun har snakket mye om PCOS, siden hun bl.a er plaget av mye hårvekst.. 

(Tviler ikke på dét altså, men litt ironisk at ikke en såpass plagsom tilstand, er motivasjon nok til å fremme mere variert og næringsrik mat.) 

Ja hun har stadig skjegg på haka,trodde lenge det var en skygge men måtte zoome inn.At man ikke kan ta den innemellom å.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke hun skjønner at smertene er pga overvekt.Jeg får i værtfall det intrykket når hun snakker om smertene,det er bare hvile som gjelder når smertene kommer.

Hun skjønner det nok, men vil nok ikke innrømme det foran kamera. Da er det lettere å bare si at hun har smerter. Enkleste utvei ut liksom 😄

Tradegy skrev (3 timer siden):

Jeg har også PCOS og er ikke plaget med mye smerter. Økt behåring har jeg, men det har alle med PCOS. I større eller mindre grad. 

Smertene kommer nok i all hovedsak fra overvekten. Jeg kjøper ikke helt at det skal være fra operasjoner fra så langt tilbake i tid 🤔 Hun hadde fått det så mye bedre om hun hadde giddet å gå ned i vekt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Når tok G denne operasjonen?? Føler ikke jeg har hørt så ufattelig mye om smertene før kun de få siste årene (altså da hun har hatt ekstrem vektoppgang…)

• Liker 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (21 minutter siden):

Når tok G denne operasjonen?? Føler ikke jeg har hørt så ufattelig mye om smertene før kun de få siste årene (altså da hun har hatt ekstrem vektoppgang…)

Dette er vel tilbake i 2016-17 da hun hadde galleblære og brokk operasjoner så ble det noe tull inni magen etter det. Hun har klaget over smerter i magen siden jeg startet å se på dem og det var vlogmas 2017. 

Skrevet (endret)

Hvor på sosiale medier er det de har hovedbloggingen sin? Instagram fant jeg noe, men jeg vet ikke om de har flere? Den jeg fant på Instagram heter "norwaytwinsblog"?

Endret av Million
Skrevet
Million skrev (34 minutter siden):

Hvor på sosiale medier er det de har hovedbloggingen sin? Instagram fant jeg noe, men jeg vet ikke om de har flere? Den jeg fant på Instagram heter "norwaytwinsblog"?

Youtube

• Liker 1
Skrevet

I dag hadde Guro nye tanker om livet sitt. Veldig offer… veldig sann er det bare. Kor er egen motivasjon? Egeninnsats?

• Nyttig 2
Skrevet

Hva ER poenget med å vise en tom potetpose og tomme kokosmelk? Skal man på død og liv vise sånt, vis alt! Det hadde jo vært en smule interessant også...

Og det er tydelig at de blir litt stressa når de må ha hele uken alene med gutten. Tenk at mammaNT ikke kunne komme på middag😱 da røk den barnevakten....

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...