NinaLisa Skrevet onsdag kl. 08:05 #2881 Skrevet onsdag kl. 08:05 Kløftfrid skrev (1 minutt siden): Er det vanlig å tro at bare ting er fora, så er det varmt? Det kommer jo litt an på hvilket type for det er.... Tenker du på de vottene? Nye votter med mykt godt for vil vel alltid være godt og varmt i starten. Jeg foretrekker votter med ullfor til mine barn, de er gode og varme uansett vær og vind. Men de koster litt mer enn syntetiske votter. 1 1
Kløftfrid Skrevet onsdag kl. 08:06 #2882 Skrevet onsdag kl. 08:06 Og så er det noe med den dillaen på "kaffe" og "bøker" som virker litt off... det er liksom 1 % kaffe i drikkene, og bøkene er tenåringsbøker. Når man her lest en av dem, så har man lest alle.... 1 6
Kløftfrid Skrevet onsdag kl. 08:10 #2883 Skrevet onsdag kl. 08:10 NinaLisa skrev (1 minutt siden): Tenker du på de vottene? Nye votter med mykt godt for vil vel alltid være godt og varmt i starten. Jeg foretrekker votter med ullfor til mine barn, de er gode og varme uansett vær og vind. Men de koster litt mer enn syntetiske votter. Ja, men det gjelder også generelt når de omtaler plagg som varme og gode. Barnehagen etterlyste votter til de kaldeste dagene, da hadde jeg sett meg om etter noen litt bedre enn de til 150 kr på Sportoutlet... er det NOE man bør legge penger i, så er det som skal holde barna varme ute på kaldeste vinteren. De er jo MYE ute! 2 3
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 10:39 #2884 Skrevet onsdag kl. 10:39 Mardina skrev (13 timer siden): Noe kan nok gjøres. Men de virker ikke videre interessert i å gjøre ting som kan bedre deres egen helse 🤔 Nei, det er jaggu sant. Makan til tafatthet ang sin egen helse skal man lete lenge etter 1 2
garfunkel Skrevet onsdag kl. 13:41 #2885 Skrevet onsdag kl. 13:41 Forstår ikke kommentarene fra i går. Pia har jo sagt at hun ror mye på treningssenteret, men i følge kommentarene vet hun ikke engang hva ei romaskin er? 4
Mardina Skrevet onsdag kl. 13:55 #2886 Skrevet onsdag kl. 13:55 Hvilken video var det vi skulle kommentere på da? 😄 1
Tradegy Skrevet onsdag kl. 15:22 #2887 Skrevet onsdag kl. 15:22 (endret) Elsker at noen hinter til at de ønsker G alene i en podkast, for å slippe avbrytelser 💙 Det ble slått ned på, for aldri i verden om G hadde våget å stå for noe på egenhånd. Bikker snart over til å bli sykelig, den evnen P har til å avbryte, eller bare "måtte" storme inn i rommet, når søstera skal avslutte vlogen. Endret onsdag kl. 15:22 av Tradegy 5 1
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 17:57 #2888 Skrevet onsdag kl. 17:57 Trur ikkje Pia har tenkt kvalitet på kleda til M etter ho vart singel. Ser han bruka cherroks støvla i dinne kulden 🥶 1
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 17:57 #2889 Skrevet onsdag kl. 17:57 Petrine12 skrev (Akkurat nå): Trur ikkje Pia har tenkt kvalitet på kleda til M etter ho vart singel. Ser han bruka cherroks støvla i dinne kulden 🥶 Ops…. Er jo Guro som er mor 🤦🏽♀️ 4
NinaLisa Skrevet onsdag kl. 19:26 #2890 Skrevet onsdag kl. 19:26 Petrine12 skrev (1 time siden): Trur ikkje Pia har tenkt kvalitet på kleda til M etter ho vart singel. Ser han bruka cherroks støvla i dinne kulden 🥶 Guro kjøper mye brukt, ofte mengder av klær ser jeg. Hun er ikke så nøye på hva det er laget av, det viktigste er at det er søtt og pent. Hun har jo moren sin som jobber i barnehagen og jeg vet at hun rådfører seg med henne når det gjelder barnehagetøy. 1
jukkapalme Skrevet onsdag kl. 19:49 #2891 Skrevet onsdag kl. 19:49 (endret) Petrine12 skrev (1 time siden): Trur ikkje Pia har tenkt kvalitet på kleda til M etter ho vart singel. Ser han bruka cherroks støvla i dinne kulden 🥶 Cherrox er jo iskalde! 🥶 Jeg har ikke barn selv, men som barn av 80-tallet brukte jeg cherrox når det var mildt og knallrosa snowjogs i kulda. Og alltid tykke ullsokker på vinteren. Guro har jo sagt flere ganger at gutten er varm av seg, men er jo veldig kaldt ute nå…Håper han har ullsokker i cherroxene, i hvert fall. Endret onsdag kl. 19:52 av jukkapalme 2
Orly Skrevet onsdag kl. 20:05 #2892 Skrevet onsdag kl. 20:05 Kløftfrid skrev (11 timer siden): Ja, men det gjelder også generelt når de omtaler plagg som varme og gode. Barnehagen etterlyste votter til de kaldeste dagene, da hadde jeg sett meg om etter noen litt bedre enn de til 150 kr på Sportoutlet... er det NOE man bør legge penger i, så er det som skal holde barna varme ute på kaldeste vinteren. De er jo MYE ute! Er virkelig ikke problem å kjøpe votter på sport outlet , de har mange gode de. 1
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 20:07 #2893 Skrevet onsdag kl. 20:07 jukkapalme skrev (17 minutter siden): Cherrox er jo iskalde! 🥶 Jeg har ikke barn selv, men som barn av 80-tallet brukte jeg cherrox når det var mildt og knallrosa snowjogs i kulda. Og alltid tykke ullsokker på vinteren. Guro har jo sagt flere ganger at gutten er varm av seg, men er jo veldig kaldt ute nå…Håper han har ullsokker i cherroxene, i hvert fall. Er kanskje til og fra bhg… men likevel 🥶
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 20:08 #2894 Skrevet onsdag kl. 20:08 Orly skrev (2 minutter siden): Er virkelig ikke problem å kjøpe votter på sport outlet , de har mange gode de. Det har dei! Og mykje forsvinn i bhg ol men guten er stor og då kjøpe 4-6 år i str 🫢 Hmmm
Tradegy Skrevet onsdag kl. 20:44 #2895 Skrevet onsdag kl. 20:44 Petrine12 skrev (2 timer siden): Ops…. Er jo Guro som er mor 🤦🏽♀️ Ikke rart du forveksler. Synes ofte Pia er litt i overkant opptatt av å legge ut om M. I allefall mtp rollefordeling.. 1
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 21:37 #2896 Skrevet onsdag kl. 21:37 Tradegy skrev (51 minutter siden): Ikke rart du forveksler. Synes ofte Pia er litt i overkant opptatt av å legge ut om M. I allefall mtp rollefordeling.. Pia er vel omtrent like mye mor som Guro er.. nå får jeg sikkert hat for å si dette men.. ja det står jeg for. 2 7
Mardina Skrevet onsdag kl. 21:46 #2897 Skrevet onsdag kl. 21:46 Tradegy skrev (6 timer siden): Elsker at noen hinter til at de ønsker G alene i en podkast, for å slippe avbrytelser 💙 Det ble slått ned på, for aldri i verden om G hadde våget å stå for noe på egenhånd. Bikker snart over til å bli sykelig, den evnen P har til å avbryte, eller bare "måtte" storme inn i rommet, når søstera skal avslutte vlogen. Nei, Gud forby at Guro skulle ha egne meninger og få uttrykke dem foran Pia 😄 At hun ikke skjønner at hun blir totalt overkjørt 😥 NinaLisa skrev (2 timer siden): Guro kjøper mye brukt, ofte mengder av klær ser jeg. Hun er ikke så nøye på hva det er laget av, det viktigste er at det er søtt og pent. Hun har jo moren sin som jobber i barnehagen og jeg vet at hun rådfører seg med henne når det gjelder barnehagetøy. Helt utrolig at det er viktigere at klær er søtt og pent, enn at det er funksjonelt 😳 Med en mor som jobber i barnehage, så burde hun jo vite litt om hva som er bra og ikke 🤔 Men så lenge det er billig, så er vel det viktigere 🤔 Miss perfect skrev (3 minutter siden): Pia er vel omtrent like mye mor som Guro er.. nå får jeg sikkert hat for å si dette men.. ja det står jeg for. Hat får du nok ikke, så det trenger du ikke tenke på. Jeg sitter også med inntrykk av at Pia er litt mer mor for guttungen enn det Guro er. Som stadig vekk har vondt et eller annet sted 🤔 4
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 21:50 #2898 Skrevet onsdag kl. 21:50 I Guro i haud er m liten. Han skal ha liten sykkel, sovepose festa i senga, bruke bleie og få mat servert. Når skal han lære og prøve ting? 3 1
Kløftfrid Skrevet torsdag kl. 07:51 #2899 Skrevet torsdag kl. 07:51 Orly skrev (11 timer siden): Er virkelig ikke problem å kjøpe votter på sport outlet , de har mange gode de. Det var ikke nødvendigvis det at de var kjøpt på Sportoutlet, men om du skal kjøpe inn votter til minus 15, da legger du ut mer enn 150 kr... 2 3
Orly Skrevet torsdag kl. 15:43 #2900 Skrevet torsdag kl. 15:43 Kløftfrid skrev (7 timer siden): Det var ikke nødvendigvis det at de var kjøpt på Sportoutlet, men om du skal kjøpe inn votter til minus 15, da legger du ut mer enn 150 kr... nå er det nå sånn at de vottene koster mer i utgangspunktet da, men sport outlet selger de billigere og vel de kan fint holde i 15 minus selv om de kostet 150 kr 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå