Mardina Skrevet 5. januar #2861 Skrevet 5. januar Petrine12 skrev (1 time siden): Tenk om dei hadde trimma og blitt sunnare i matvegen før London. Klare ikkje skjønne at Guro skal orke vandre rundt i London . Med en gang de kommer til London, så orker de plutselig alt 😂 2 1
lew Skrevet 5. januar #2862 Skrevet 5. januar Petrine12 skrev (2 timer siden): Tenk om dei hadde trimma og blitt sunnare i matvegen før London. Klare ikkje skjønne at Guro skal orke vandre rundt i London . Jeg skjønner ikke at dem orker sitte på fly heller jeg..Har veid 100 kg selv pådet meste,og flaut og ta fly nesten syntes jeg..Pga belte og at jeg følte jeg sleit med bevege meg.
lew Skrevet 5. januar #2863 Skrevet 5. januar Mardina skrev (31 minutter siden): Med en gang de kommer til London, så orker de plutselig alt 😂 Jeg tror i grunn dem ikke gjør så ekstremt mye i london.Dem hadde bare 10 tusen skritt sist dem var der..Når jeg har gått mye på ferier,spesielt by ferier så har vi fort vært oppi 25-30 tusen skritt på en dag.Men blir spennende se nå om dem gjør mer.Skal jo ha med moren og ei vennine nå. 1
Mardina Skrevet 5. januar #2864 Skrevet 5. januar lew skrev (8 minutter siden): Jeg tror i grunn dem ikke gjør så ekstremt mye i london.Dem hadde bare 10 tusen skritt sist dem var der..Når jeg har gått mye på ferier,spesielt by ferier så har vi fort vært oppi 25-30 tusen skritt på en dag.Men blir spennende se nå om dem gjør mer.Skal jo ha med moren og ei vennine nå. Joda, 10 tusen skritt er nok slitsomt for dem 😂 Bare rart at de ikke kan ta med seg den trasking'en rundt omkring når de kommer hjem til Moss igjen 😄 4
Miss perfect Skrevet 6. januar #2865 Skrevet 6. januar Har nok mye å gjøre med at hjemme i hverdagen er det veldig viktig å vise hvor vondt de liksom har. Fordi innerst inne ønsker nok ingen av de å jobbe. Ihvertfall ikke mer enn noen få timer i uka. De har det altfor komfortabelt med å labbe rundt hjemme i pysjen og filme og lage mat. 6 1
Zidji Skrevet 6. januar #2866 Skrevet 6. januar Syntes det er så rart at Nav eller whatever ikke gjør noe mer når det er så tydelig at mye av vondtene etc bare er latskap/ selvpåført fedme. Jeg skjønner jo at det er noe angst og lignende inn i bildet og, mener ikke at alt er "fake", men det er så opplagt at de kunne vært mer i arbeid selv om det virker som de gjør alt de kan for å dokumentere det motsatte. 1 1
NinaLisa Skrevet 6. januar #2867 Skrevet 6. januar I dagens skriver Pia at hun kan ikke kjøre bil på grunn av bena sine, da måtte hun eventuelt ha spesielt tilpasset bil. Det må da være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Man skal være bra dårlig i beina hvis man ikke kan kjøre bil. Hun er oppegående og går og står. Altså er det ikke noe problem å skulle kjøre bil. At hun ikke vil eller tør blir noe helt annet. Men å skylde på beina, nei. 5 1
Mardina Skrevet 6. januar #2868 Skrevet 6. januar Miss perfect skrev (2 timer siden): Har nok mye å gjøre med at hjemme i hverdagen er det veldig viktig å vise hvor vondt de liksom har. Fordi innerst inne ønsker nok ingen av de å jobbe. Ihvertfall ikke mer enn noen få timer i uka. De har det altfor komfortabelt med å labbe rundt hjemme i pysjen og filme og lage mat. De ønsker nok ikke å jobbe nei 😄 Mer behagelig å daffe hjemme 😂 Zidji skrev (2 timer siden): Syntes det er så rart at Nav eller whatever ikke gjør noe mer når det er så tydelig at mye av vondtene etc bare er latskap/ selvpåført fedme. Jeg skjønner jo at det er noe angst og lignende inn i bildet og, mener ikke at alt er "fake", men det er så opplagt at de kunne vært mer i arbeid selv om det virker som de gjør alt de kan for å dokumentere det motsatte. Synes også det er rart at Nav ikke setter flere krav til dem 🤔 Angst eller ikke, noe klarer de fleste å gjøre. Der i gården er det unnskyldninger over en lav sko 🙄 NinaLisa skrev (12 minutter siden): I dagens skriver Pia at hun kan ikke kjøre bil på grunn av bena sine, da måtte hun eventuelt ha spesielt tilpasset bil. Det må da være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Man skal være bra dårlig i beina hvis man ikke kan kjøre bil. Hun er oppegående og går og står. Altså er det ikke noe problem å skulle kjøre bil. At hun ikke vil eller tør blir noe helt annet. Men å skylde på beina, nei. Nå har ikke Pia førerkort heller da. 1
NinaLisa Skrevet 6. januar #2869 Skrevet 6. januar Mardina skrev (10 minutter siden): De ønsker nok ikke å jobbe nei 😄 Mer behagelig å daffe hjemme 😂 Synes også det er rart at Nav ikke setter flere krav til dem 🤔 Angst eller ikke, noe klarer de fleste å gjøre. Der i gården er det unnskyldninger over en lav sko 🙄 Nå har ikke Pia førerkort heller da. Mardina skrev (10 minutter siden): De ønsker nok ikke å jobbe nei 😄 Mer behagelig å daffe hjemme 😂 Synes også det er rart at Nav ikke setter flere krav til dem 🤔 Angst eller ikke, noe klarer de fleste å gjøre. Der i gården er det unnskyldninger over en lav sko 🙄 Nå har ikke Pia førerkort heller da. Nei det har hun ikke å det var ikke poenget mitt, men at hun mener at beina er årsaken til at hun ikke kan ta lappen uten spesielt tilpasset bil. Så dårlig bein har hun da ikke. 5
lew Skrevet 6. januar #2870 Skrevet 6. januar NinaLisa skrev (1 time siden): Nei det har hun ikke å det var ikke poenget mitt, men at hun mener at beina er årsaken til at hun ikke kan ta lappen uten spesielt tilpasset bil. Så dårlig bein har hun da ikke. Di beina funker veldig godt når det passer dem😅Hun øvelses kjørte litt for en del år siden.Mora mi har et hovent bein,kjører vandlig bil😅Lurer litt på hva hu ser for seg da,av bil😅 1
Mardina Skrevet 6. januar #2871 Skrevet 6. januar NinaLisa skrev (1 time siden): Nei det har hun ikke å det var ikke poenget mitt, men at hun mener at beina er årsaken til at hun ikke kan ta lappen uten spesielt tilpasset bil. Så dårlig bein har hun da ikke. Nei, så dårlig er ikke de beina 😄 Flink med unnskyldninger de to der 😄 8
Petrine12 Skrevet 6. januar #2872 Skrevet 6. januar Guro låg på sofaen igår med vondt i magen etter den galleblæreoprasjonen. At ho ikkje tenke at all den ekstra vekta ligg tungt på det vonde i magen gjer meg sprø! Pia med dårlig bein…… trena aldri og er aldri med lege/fysio om. Det er so lite motivasjon på dei 😔 2 8
Miss perfect Skrevet 6. januar #2874 Skrevet 6. januar Kan det virkelig stemme at absolutt INGENTING kan gjøres med beina til Pia? Eller Guro sine smerter? Dette høres sykt merkelig ut må jeg si. 2 2
Mardina Skrevet 6. januar #2875 Skrevet 6. januar Miss perfect skrev (59 minutter siden): Kan det virkelig stemme at absolutt INGENTING kan gjøres med beina til Pia? Eller Guro sine smerter? Dette høres sykt merkelig ut må jeg si. Noe kan nok gjøres. Men de virker ikke videre interessert i å gjøre ting som kan bedre deres egen helse 🤔 3 1
Portvinpiken Skrevet 6. januar #2876 Skrevet 6. januar Har de slettet alle svarene i kommentarfeltet i dagens episode der noen tar opp hvorfor Pia ikke kan kjøre bil? Det står 10 svar, men jeg får ikke sett de. Skal sies at jeg ikke er noen YT ekspert 😅 1
Tilia77 Skrevet 6. januar #2877 Skrevet 6. januar Portvinpiken skrev (1 time siden): Har de slettet alle svarene i kommentarfeltet i dagens episode der noen tar opp hvorfor Pia ikke kan kjøre bil? Det står 10 svar, men jeg får ikke sett de. Skal sies at jeg ikke er noen YT ekspert 😅 Jeg gikk inn for å sjekke. Jeg får heller ikke lest de, kun én tilbakemelding fra Pia/Norwaytwins.
Portvinpiken Skrevet 7. januar #2879 Skrevet 7. januar Petrine12 skrev (5 minutter siden): Trykk på nyeste på YouTube kommentarfeltet Takk, da fikk jeg de opp!
Kløftfrid Skrevet 7. januar #2880 Skrevet 7. januar Er det vanlig å tro at bare ting er fora, så er det varmt? Det kommer jo litt an på hvilket type for det er.... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå