Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Petrine12 skrev (45 minutter siden):

I dagens vlog prata Pia konstant når Guro prøva sei noke. Guro ser berre oppgitt ut innimellom.

Ja det var så irriterende,trykka sine egene gaver foran ansiktet til Guro

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
lew skrev (6 minutter siden):

Ja det var så irriterende,trykka sine egene gaver foran ansiktet til Guro

Og det er ikke første gang (og sikkert ikke siste) hun gjør det 🙄 Meg først, meg først, meg først- mentalitet 🤔 

For meg så virker det som om Guro er ganske lei hele dette SoMe som de driver med 🤔 Hun virker ikke like engasjert som søsteren 🤔 Mulig at jeg tar feil altså.... 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det sier mye om den sosiale intelligensen deres når de faktisk velger å ta med det på slutten hvor moren helt åpenbart har drukket noen enheter for mye. Der hadde jeg faktisk slettet og laget en ny video uten henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (18 minutter siden):

Synes det sier mye om den sosiale intelligensen deres når de faktisk velger å ta med det på slutten hvor moren helt åpenbart har drukket noen enheter for mye. Der hadde jeg faktisk slettet og laget en ny video uten henne. 

Hva for noe? 

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (4 timer siden):

Nei, gi deg.. det var ingenting galt med klippet, hun var jo bare på godt lag, de hadde nok filmet nytt om hun snøvla liksom men hun var jo bare gladfull, og dét må være lov på julaften!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var jammen bugnende frokost og lunsjbord til 3 stk. Spes med tanke på at 2 er slankeopererte.. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Anonymus6 skrev (16 timer siden):

Nei, gi deg.. det var ingenting galt med klippet, hun var jo bare på godt lag, de hadde nok filmet nytt om hun snøvla liksom men hun var jo bare gladfull, og dét må være lov på julaften!

Enig! Jeg fikk ikke en gang med meg at hun var påvirket, før det ble poengtert her :knegg:

Hèlt innafor og strengt tatt ønsker jeg mer av en MN- versjon som slipper seg løs i monitor! :klappe:

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (4 timer siden):

Det var jammen bugnende frokost og lunsjbord til 3 stk. Spes med tanke på at 2 er slankeopererte.. 

De spiser som om de IKKE skulle vært slanke-opererte 😬 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (12 minutter siden):

De spiser som om de IKKE skulle vært slanke-opererte 😬 

Ja, er nettopp det. Pia påpeker hele tiden hvor lite hun spiser.. hmm, trokke på deg 🤣

• Liker 6
Skrevet
Miss perfect skrev (4 minutter siden):

Ja, er nettopp det. Pia påpeker hele tiden hvor lite hun spiser.. hmm, trokke på deg 🤣

Ingen av de spiser lite 😄 Å tro noe annet er mildt sagt naivt 😄

• Liker 4
Skrevet (endret)

Også Julestrømpa da,heller Julebag🙊Magesekken er nok tilbake til normalt igjen den og vel så det.Så mye godteri dem får/kjøper.

Endret av lew
  • Liker 2
Skrevet

Godt mulig Pia spiser lite ordentlig mat. Men det hjelper jo ikke all den tid hun kjører innpå med godteri, kaloririke kaffe og kakaodrikker og de forferdelige nudlene..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Aldri hørt om noen som er så opphengt i YouTube. Sjeldent de har sett noe på tv som har berørt dem.

(Nå er det absolutt lov å foretrekke annet enn lineær tv altså, men de algoritmene til jentene tror jeg er stappet med mat og sikkert noen serier som egentlig er for et tenårings publikum. )

Nå er det snart så mini ankommer, og da kan man nesten spå "stakkars meg"-anfall & vondter på repeat.

Sjeldent de har dager med han som de ikke klager over.

🤞

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Høres ut som dem bare har vært inne hele jula.Kunne kledd seg og gått tur.Vært sofa film og mat.Merker selv om jeg ikke får frisk luft så blir jeg veldig trøtt og sliten.Jeg mener å huske at dem ikke liker ha vinduet åpent,siden dem bor nede på bakkenivå..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
lew skrev (17 timer siden):

Høres ut som dem bare har vært inne hele jula.Kunne kledd seg og gått tur.Vært sofa film og mat.Merker selv om jeg ikke får frisk luft så blir jeg veldig trøtt og sliten.Jeg mener å huske at dem ikke liker ha vinduet åpent,siden dem bor nede på bakkenivå..

De går tur idag hvertfall

Endret av Anonymus6
  • Liker 1
Skrevet

Kvifor kjøpe ein sykkel som passa i alder 2-4 år ein gut som er strax 5? Som allerede har den type sykkel?🫢

• Nyttig 7
Skrevet
Petrine12 skrev (17 minutter siden):

Kvifor kjøpe ein sykkel som passa i alder 2-4 år ein gut som er strax 5? Som allerede har den type sykkel?🫢

Slike sykler til større barn koster litt mer en den. 

Skrevet
Petrine12 skrev (14 minutter siden):

Ja det la jeg merke til også.Dem kunne søkt spesial sykkel fra nav/hjelpemiddelsentralen for få sykkel som kan passe han.Det gjorde en kollega av meg til sin sønn som er 5 år..Det jeg ser av M,så er han veldig lik min kollegas sønn.(Autisme)

• Liker 2
Skrevet
*Blåbær* skrev (35 minutter siden):

Slike sykler til større barn koster litt mer en den. 

Ho vise både merke og butikk

Skrevet
Tradegy skrev (På 25.12.2025 den 21.50):

Det er vannvittige behov for å få,få,få,få,få,få,få. Man ser ikke litt ekte entusiasme eller noe som har kommet av oppriktig glede. Det er så vidt de letter på øyelokket, før det er "mer, mer, mer, mer, mer, mer".

Og den ekle, ekle, ekle pysjen 😂😂😂 Det var ett måltid det, så var det tilbake i pysj. 

(Her er MN tatt ut av likningen, for hun gjør selvsagt som vertskapet, som er hèlt naturlig).

Ja. Måtehold er virkelig et stikkord. Eller fremmedord, er vel mer riktig å si. Mat,mat,mat,mat,mat,mat,mat,pakker,pakker,pakker,pakker,pakker,pakker.

Enig der. Virker som julen er over for dem når pakkene er åpnet. De virker veldig opphengt i pakker. Og mye billig ræl, kvantitet er viktigere enn kvalitet. (Mener ikke at alt billig er ræl, altså, men de kjøper generelt mye ræl) Mye vil ha mer og faen vil ha fler!

Den ekle pysjen, ja 😂 Skjønner ikke greia med å vrenge av seg penklærne og hoppe i pysjen med en gang middagen er fortært. For meg er det slaskete å åpne gaver i pysj, jeg har alltid på meg finstasen til jeg skal legge meg. Folk har jo ulike tradisjoner, men likevel…

Miss perfect skrev (På 26.12.2025 den 14.03):

Haha, ja rart det der :fnise: De viser ofte små porsjoner i vloggene, men alle skjønner jo at de spiser mye mer. Trist for helsa deres at det har sklidd så veldig ut. G er jo der hun var før operasjonen, minst! Og hun har attpåtil en liten gutt. Flaks for henne at hun får så mye hjelp av P.

Petrine12 skrev (4 timer siden):

Seriøst? Har ikke sett den vloggen, men en sykkel ment for et så lite barn må jo være eller snart bli altfor liten for ham? Men sånn er det når man hele tiden skal kjøpe billigst mulig.

Skjønner ikke greia med at P alltid må fortelle at hun har eller skal ha mensen og vise innkjøp av bind. For meg er det en privatsak, men mulig det bare er jeg som er rar :ler: 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...