Coffee_lover Skrevet 19. desember 2025 #2761 Skrevet 19. desember 2025 Zidji skrev (5 timer siden): De har begge deler Blogg er ikke det slik folk drev med før med egen side? Det gjør vel ikke de eller? 1
Mardina Skrevet 20. desember 2025 #2762 Skrevet 20. desember 2025 Det blir mer riktig å kalle det for vlogmas, siden de viser videoen på YouTube. Blog blir jo de som skriver på en nettside. For meg blir det da noe annet. 1 1
Zidji Skrevet 20. desember 2025 #2763 Skrevet 20. desember 2025 Coffee_lover skrev (9 timer siden): Blogg er ikke det slik folk drev med før med egen side? Det gjør vel ikke de eller? Jo egentlig. Men sist jeg så på de så var Vlogmas daglig vlogging i desember, mens Blogmas var det de kalte videoene med juleaktiviteter. Antar de fortsatt gjør det slik. 1
Coffee_lover Skrevet 20. desember 2025 #2764 Skrevet 20. desember 2025 De sier de skal ha ribbe på julaften men ingen av de spiser det? Why? Og hva spiser de i stedet? Meget spesielt. 2
Miss perfect Skrevet 20. desember 2025 #2765 Skrevet 20. desember 2025 Coffee_lover skrev (59 minutter siden): De sier de skal ha ribbe på julaften men ingen av de spiser det? Why? Og hva spiser de i stedet? Meget spesielt. Tror det er mamma som skal ha ribbe. De spiser ihverfall julepølse vil jeg tro.. det har de hatt til middag mange ganger den siste tida. 2
Tradegy Skrevet 21. desember 2025 #2766 Skrevet 21. desember 2025 (endret) Ingenting galt med å ta i mot gaver fra følgere. Dét er nå frivillig. Men å levere så lav kvalitet på innhold, burde rett og slett ikke gå an. Av og til føles det som om vi er flue på veggen i en vernet bedrift. Endret 21. desember 2025 av Tradegy 4 7
NinaLisa Skrevet 21. desember 2025 #2767 Skrevet 21. desember 2025 Tradegy skrev (36 minutter siden): Ingenting galt med å ta i mot gaver fra følgere. Dét er nå frivillig. Men å levere så lav kvalitet på innhold, burde rett og slett ikke gå an. Av og til føles det som om vi er flue på veggen i en vernet bedrift. Tenker du nå på julepostvideoen? 1
lew Skrevet 21. desember 2025 #2768 Skrevet 21. desember 2025 Tradegy skrev (4 timer siden): Ingenting galt med å ta i mot gaver fra følgere. Dét er nå frivillig. Men å levere så lav kvalitet på innhold, burde rett og slett ikke gå an. Av og til føles det som om vi er flue på veggen i en vernet bedrift. Ja tenkt på det samme selv,virker som dem er 5 år til tider.Guro hadde live og ble spurt om hun var ferdig til jul.Gavene var ferdig og det var det viktigste🙊 2 1
Tradegy Skrevet 21. desember 2025 #2769 Skrevet 21. desember 2025 NinaLisa skrev (4 timer siden): Tenker du nå på julepostvideoen? Ja. Altså det at MN er med, er veldig trivelig Dét trekker opp. lew skrev (26 minutter siden): Ja tenkt på det samme selv,virker som dem er 5 år til tider.Guro hadde live og ble spurt om hun var ferdig til jul.Gavene var ferdig og det var det viktigste🙊 Det er jo ikke rart at minien ikke finnes interesert i pakker og å åpne noe med gavepapir. Han får jo knapt øvd seg, fordi mamma skal pakke opp alt 2
Miss perfect Skrevet 21. desember 2025 #2770 Skrevet 21. desember 2025 Tradegy skrev (1 time siden): Ja. Altså det at MN er med, er veldig trivelig Dét trekker opp. Det er jo ikke rart at minien ikke finnes interesert i pakker og å åpne noe med gavepapir. Han får jo knapt øvd seg, fordi mamma skal pakke opp alt Man merker det så godt.. han skal feire jul med far og øvrig familie på fjellet. Ifølge Guro skal han helst sove hjemme i sin egen seng, ikke noe interesse av å åpne pakker, ikke ditt og ikke datt. Du må faktisk prøve litt utenfor din komfortsone altså, guro! 4 3
NinaLisa Skrevet 23. desember 2025 #2771 Skrevet 23. desember 2025 Dagens vlog, look book. Hadde gledet meg til den, men det var triste greier. Merkelig filming, ikke noe helfigur, men fra hodet og ned til knærne. Jeg synes vi har sett antrekkene tidligere. 3
Mardina Skrevet 23. desember 2025 #2772 Skrevet 23. desember 2025 NinaLisa skrev (4 timer siden): Dagens vlog, look book. Hadde gledet meg til den, men det var triste greier. Merkelig filming, ikke noe helfigur, men fra hodet og ned til knærne. Jeg synes vi har sett antrekkene tidligere. Look book har de vel aldri vært spesielt god på. Klærne var også helt hverdagslige 🤔 3
Tradegy Skrevet 23. desember 2025 #2773 Skrevet 23. desember 2025 (endret) Åh, herregud så traust (Den som vet, vet ). Endret 23. desember 2025 av Tradegy 3
lew Skrevet 24. desember 2025 #2774 Skrevet 24. desember 2025 Spent på se hva dem får til Jul😅Guro sa hu ønsker seg kromkakejern,tenker hvorfor ikke bare kjøpe noe dem trenger/ønsker enn all mulig skrams🙊Men uansett blir gøy og se 1
Portvinpiken Skrevet 25. desember 2025 #2775 Skrevet 25. desember 2025 Tror faktisk aldri jeg har sett voksne folk gi hverandre så mange gaver 😳. I tillegg til den haugen om kvelden var det jo sykt mange tidligere på dagen + kalendere og jeg vet ikke hva. Og for meg er det rareste at det virker som de ikke har gjort annet enn å åpne kalendergaver i hele desember også. Og hadde det bare vært i jula... men det er jo ikke det. Tror de kjøper noe hver dag året runt. Jeg er så fascinert av det, men tror dessverre det heller er et tegn på at de mangler noe litt mer meningsfylt i livene sine. Jeg vokste selv opp med en mor som var "shopping-gal". Det var trist synes jeg fordi jeg vet det var kompensasjon for andre ting hun savnet i livet sitt. Føler jeg har kastet meg på klagekoret her inne nå og er veldig negativ, men helt seriøst - jeg synes nesten det er litt småkvalmende dette gavehysteriet og overfloden 😢 3 4
Miss perfect Skrevet 25. desember 2025 #2776 Skrevet 25. desember 2025 Portvinpiken skrev (26 minutter siden): Tror faktisk aldri jeg har sett voksne folk gi hverandre så mange gaver 😳. I tillegg til den haugen om kvelden var det jo sykt mange tidligere på dagen + kalendere og jeg vet ikke hva. Og for meg er det rareste at det virker som de ikke har gjort annet enn å åpne kalendergaver i hele desember også. Og hadde det bare vært i jula... men det er jo ikke det. Tror de kjøper noe hver dag året runt. Jeg er så fascinert av det, men tror dessverre det heller er et tegn på at de mangler noe litt mer meningsfylt i livene sine. Jeg vokste selv opp med en mor som var "shopping-gal". Det var trist synes jeg fordi jeg vet det var kompensasjon for andre ting hun savnet i livet sitt. Føler jeg har kastet meg på klagekoret her inne nå og er veldig negativ, men helt seriøst - jeg synes nesten det er litt småkvalmende dette gavehysteriet og overfloden 😢 Enig. Julestrømpa har blitt til svære poser med gaver og godteri som åpnes på morgenen. Så kommer de " vanlige" julegavene senere.. man blir litt 😳 1 2
Mardina Skrevet 25. desember 2025 #2777 Skrevet 25. desember 2025 (endret) lew skrev (På 24.12.2025 den 9.56): Spent på se hva dem får til Jul😅Guro sa hu ønsker seg kromkakejern,tenker hvorfor ikke bare kjøpe noe dem trenger/ønsker enn all mulig skrams🙊Men uansett blir gøy og se Krumkake-jern kunne hun jo kjøpt billig på f.eks Finn.no. Uansett er det jo noe man stort sett bare bruker 1 gang i året, så jeg skjønner ikke helt poenget med å fylle opp den allerede overfylte leiligheten med enda mer unyttige ting 🤔 Portvinpiken skrev (3 timer siden): Tror faktisk aldri jeg har sett voksne folk gi hverandre så mange gaver 😳. I tillegg til den haugen om kvelden var det jo sykt mange tidligere på dagen + kalendere og jeg vet ikke hva. Og for meg er det rareste at det virker som de ikke har gjort annet enn å åpne kalendergaver i hele desember også. Og hadde det bare vært i jula... men det er jo ikke det. Tror de kjøper noe hver dag året runt. Jeg er så fascinert av det, men tror dessverre det heller er et tegn på at de mangler noe litt mer meningsfylt i livene sine. Jeg vokste selv opp med en mor som var "shopping-gal". Det var trist synes jeg fordi jeg vet det var kompensasjon for andre ting hun savnet i livet sitt. Føler jeg har kastet meg på klagekoret her inne nå og er veldig negativ, men helt seriøst - jeg synes nesten det er litt småkvalmende dette gavehysteriet og overfloden 😢 Ja, det er enormt med gaver der i gården 😳 Jeg vil tro at de ikke bruker halvparten av det en gang 🤔 Og hvilket signal sender det til guttungen, som vokser opp i sånn overflod? 🤔 Tror også den overfloden av ting er en kompensasjon for noe de mangler i livet. Ingen av dem er jo i fast jobb og jeg skjønner rett og slett ikke hvor de får pengene fra 😳 Til å kjøpe alt de egentlig ikke trenger. Mamma og pappa-banken tro? 😄 YouTube gir garantert ikke mye penger i kassa 😄 De er også overraskende lite selvstendig til å være 40 år gamle. Spesielt Guro. Det er faktisk ganske skremmende 😳 Endret 25. desember 2025 av Mardina 3 1
lew Skrevet 25. desember 2025 #2778 Skrevet 25. desember 2025 Mardina skrev (25 minutter siden): Krumkake-jern kunne hun jo kjøpt billig på f.eks Finn.no. Uansett er det jo noe man stort sett bare bruker 1 gang i året, så jeg skjønner ikke helt poenget med å fylle opp den allerede overfylte leiligheten med enda mer unyttige ting 🤔 Ja, det er enormt med gaver der i gården 😳 Jeg vil tro at de ikke bruker halvparten av det en gang 🤔 Og hvilket signal sender det til guttungen, som vokser opp i sånn overflod? 🤔 Tror også den overfloden av ting er en kompensasjon for noe de mangler i livet. Ingen av dem er jo i fast jobb og jeg skjønner rett og slett ikke hvor de får pengene fra 😳 Til å kjøpe alt de egentlig ikke trenger. Mamma og pappa-banken tro? 😄 YouTube gir garantert ikke mye penger i kassa 😄 De er også overraskende lite selvstendig til å være 40 år gamle. Spesielt Guro. Det er faktisk ganske skremmende 😳 Ja det er helt vilt den hamstringa av ting.Også julestrømpene var jo stappet med godis og gaver der også.Eller det var ikke strømpe det var stor bag(pose).Kan være en form for depresjon av handle mye.Men dem har gitt hverandre en haug med gaver vært år.Virker litt som dem går tilbake i barndommen,dem spiste opp kinder kalenderen for noen dager siden,akkurat som vi gjorde når vi var små sa dem.🙊 1 2
Petrine12 Skrevet 25. desember 2025 #2779 Skrevet 25. desember 2025 I dagens vlog prata Pia konstant når Guro prøva sei noke. Guro ser berre oppgitt ut innimellom. 2 1
Tradegy Skrevet 25. desember 2025 #2780 Skrevet 25. desember 2025 (endret) Portvinpiken skrev (17 timer siden): Tror faktisk aldri jeg har sett voksne folk gi hverandre så mange gaver 😳. I tillegg til den haugen om kvelden var det jo sykt mange tidligere på dagen + kalendere og jeg vet ikke hva. Og for meg er det rareste at det virker som de ikke har gjort annet enn å åpne kalendergaver i hele desember også. Og hadde det bare vært i jula... men det er jo ikke det. Tror de kjøper noe hver dag året runt. Jeg er så fascinert av det, men tror dessverre det heller er et tegn på at de mangler noe litt mer meningsfylt i livene sine. Jeg vokste selv opp med en mor som var "shopping-gal". Det var trist synes jeg fordi jeg vet det var kompensasjon for andre ting hun savnet i livet sitt. Føler jeg har kastet meg på klagekoret her inne nå og er veldig negativ, men helt seriøst - jeg synes nesten det er litt småkvalmende dette gavehysteriet og overfloden 😢 Elsker at du åpenbart har kompasset ditt finstillt! Jeg satt med nøyaktig samme følelse. Det er vannvittige behov for å få,få,få,få,få,få,få. Man ser ikke litt ekte entusiasme eller noe som har kommet av oppriktig glede. Det er så vidt de letter på øyelokket, før det er "mer, mer, mer, mer, mer, mer". Det er fett,karbo og plastikk. Får de dette behovet dekket, er de jublende glade. Og den ekle, ekle, ekle pysjen 😂😂😂 Det var ett måltid det, så var det tilbake i pysj. (Her er MN tatt ut av likningen, for hun gjør selvsagt som vertskapet, som er hèlt naturlig). Nei...jeg er mildt sagt sjokkert over den forestillingen av en julefeiring. Hei & hå meg i ræva lew skrev (13 timer siden): Ja det er helt vilt den hamstringa av ting.Også julestrømpene var jo stappet med godis og gaver der også.Eller det var ikke strømpe det var stor bag(pose).Kan være en form for depresjon av handle mye.Men dem har gitt hverandre en haug med gaver vært år.Virker litt som dem går tilbake i barndommen,dem spiste opp kinder kalenderen for noen dager siden,akkurat som vi gjorde når vi var små sa dem.🙊 Ja. Måtehold er virkelig et stikkord. Eller fremmedord, er vel mer riktig å si. Mat,mat,mat,mat,mat,mat,mat,pakker,pakker,pakker,pakker,pakker,pakker. Lillemann kommer til å være 17, før han får åpnet noe der i gården (Hadde ikke blitt forundret om mamaG satt og åpnet gavene, for så å gi de til han. ) ... Endret 26. desember 2025 av Tradegy 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå