Petrine12 Skrevet søndag kl. 19:47 #2721 Skrevet søndag kl. 19:47 Sist dei reiste på color Line båten måtte Pia kommentere at både Guro og mor måtte hjelpe ho ete opp når dei hadde 5 retters middag sidan ho er slankeoperert🫢 Seriøst… tvila på at det var noke uvanlig mengde for ho. 4
lew Skrevet søndag kl. 20:57 #2722 Skrevet søndag kl. 20:57 Coffee_lover skrev (1 time siden): Helt utrolig. Skammelig!! Ja hun har han bare 1 uke,såpass burde hu klare.Alltid at G må få sove ut. 1
Miss perfect Skrevet søndag kl. 21:42 #2723 Skrevet søndag kl. 21:42 Guro har gutten bare annenhver uke.. i tillegg har han fulltidsplass i bhg, så hun har mange timer på dagtid alene og. Helt ufattelig å være så avhengig av søster til å ta seg av han. Hun jobber ikke engang! Har en hel uke som hun bare kan slappe av. Men da er prioritet å bake og lage mat, filme, fly rundt i butikker, kjøre og hente mamma her og der.. det er så merkelige prioriteringer at fy. 2 5
Miss_Sunshine* Skrevet søndag kl. 21:48 #2724 Skrevet søndag kl. 21:48 (endret) Nå vet vi jo strengt tatt ikke om moren faktisk har sagt noe eller ikke da, men jeg håper jo det. Fortsetter det å eskalere slik som det har gjort hittil, så er det ikke lenge til helsesituasjonen til Guro faktisk er livsfarlig! Jeg håper selvsagt at det skal hjelpe Guro at hun skal begynne med arbeidstiltak over nyttår, men jeg er redd for at de begynner i litt feil ende. Hvordan skal hun klare å møte opp en olass og yte noe fysisk? Hun som ikke har blitt stilt krav til på flere år, hun som hvis eneste bevegelser er til/fra bil og tråkking rundt på kjøpesenter. Hun som må ligge rett ut etter å ha vært på lekeplassen med sønnen i litt under en time? Hvordan i all verden skal hun klare å kombinere litt jobb samtidig som hun tar seg av barnet sitt, det er jo så vidt det går nå. Håper som sagt at det vil gå bra, men siden hun har gjort nada forberedelser, så er det jo hundre prosent sikkert at hun vil bli enormt sliten og oppleve en del smerter. Og da er jo veien til senga, hallmark-filmer og YouTube kort vil jeg tro. Endret søndag kl. 21:49 av Miss_Sunshine* 6
Miss perfect Skrevet 22 timer siden #2725 Skrevet 22 timer siden Miss_Sunshine* skrev (6 timer siden): Nå vet vi jo strengt tatt ikke om moren faktisk har sagt noe eller ikke da, men jeg håper jo det. Fortsetter det å eskalere slik som det har gjort hittil, så er det ikke lenge til helsesituasjonen til Guro faktisk er livsfarlig! Jeg håper selvsagt at det skal hjelpe Guro at hun skal begynne med arbeidstiltak over nyttår, men jeg er redd for at de begynner i litt feil ende. Hvordan skal hun klare å møte opp en olass og yte noe fysisk? Hun som ikke har blitt stilt krav til på flere år, hun som hvis eneste bevegelser er til/fra bil og tråkking rundt på kjøpesenter. Hun som må ligge rett ut etter å ha vært på lekeplassen med sønnen i litt under en time? Hvordan i all verden skal hun klare å kombinere litt jobb samtidig som hun tar seg av barnet sitt, det er jo så vidt det går nå. Håper som sagt at det vil gå bra, men siden hun har gjort nada forberedelser, så er det jo hundre prosent sikkert at hun vil bli enormt sliten og oppleve en del smerter. Og da er jo veien til senga, hallmark-filmer og YouTube kort vil jeg tro. Å, skal Guro begynne å jobbe? Hvor har hun sagt det? Så bra!
garfunkel Skrevet 22 timer siden #2726 Skrevet 22 timer siden (endret) Miss perfect skrev (37 minutter siden): Å, skal Guro begynne å jobbe? Hvor har hun sagt det? Så bra! Hun sa jo hun skulle prøve seg med litt jobb på nyåret i fjor også. Skjønner helt ærlig ikke hva hun driver med. Hun er for ambisiøs og ønsker raske resultater uten innsats. Da går det til helvete. Hun har all verdens med tid og muligheter til å bruke resten av året til å bygge seg selv opp sånn at hun på sikt kanskje kan klare en liten jobb/arbeidutprøving. Men det er jo kun vloggehobby med søstera hun orker. Hva med i det minste roe ned vlog AS bittelitt så hun kanskje får litt mer overskudd til å være mor? Jeg hadde vel trodd at det å få et høyt ønsket barn (med utfordringer) ville fått enhver til å nedprioritere visse andre ting og legge tid og energi på foreldrerollen for at familien skal få det best mulig. Men hos henne er det jo omtrent stikk motsatt. Endret 22 timer siden av garfunkel 1 3
Miss_Sunshine* Skrevet 13 timer siden #2727 Skrevet 13 timer siden Miss perfect skrev (9 timer siden): Å, skal Guro begynne å jobbe? Hvor har hun sagt det? Så bra! Hun nevnte det i den liven de hadde for å feire 6k følgere. Hun skal ut i tiltak for å vurdere restarbeidsevnen. Det var veldig tidlig i prosessen enda, så hun visste ikke så mye, annet enn at det skal skje neste år.
Miss perfect Skrevet 12 timer siden #2728 Skrevet 12 timer siden Miss_Sunshine* skrev (1 time siden): Hun nevnte det i den liven de hadde for å feire 6k følgere. Hun skal ut i tiltak for å vurdere restarbeidsevnen. Det var veldig tidlig i prosessen enda, så hun visste ikke så mye, annet enn at det skal skje neste år. Okey, skjønner.
Petrine12 Skrevet 11 timer siden #2729 Skrevet 11 timer siden Guro på jobb😳 Sorry…. Men virkelig? 1 4
NinaLisa Skrevet 11 timer siden #2730 Skrevet 11 timer siden Det har vært en del skriverier her om mamma norwaytwins er bekymret for sine døtres overvekt og hvorvidt hun snakker med dem om helseråd og det å ta tak i problemene. Jeg er selv mamma til voksne barn og jeg kunne aldri tenke meg å kommentere vekt og helse. Jeg har selv slitt med vekt og akkurat det er ikke et tema når vi treffes. Verken at noen er for tynne eller tykke. Vi snakker om at alle er forskjellige og det er lov. Og damer på 40 år vet når de er overvektige og at det ikke er bra, det behøver ingen fortelle dem. Når det er sagt så synes jeg at det er synd at de ikke tar tak og søker hjelp, ikke minst for mini sin skyld. Han trenger omsorgspersoner som kan hjelpe ham og støtte han underveis. 2 4
*Blåbær* Skrevet 10 timer siden #2731 Skrevet 10 timer siden (endret) Petrine12 skrev (1 time siden): Guro på jobb😳 Sorry…. Men virkelig? Nav sender folk på arbeidspraksis ikke bare for å få de ut i jobb, men også som et ledd i avkaring mot uføretrygd. Som et slags "bevis" på at personen ikke kan jobb. Noen vil klare en arbeidspraksis og komme ut i arbeid, noen vil ikke klare en arbeidspraksis, mens noen desverre bevist vil saborterer arbeidspraksisen fordi det livet de lever på trygd er mer behagelig. Endret 10 timer siden av *Blåbær* Skrivefeil 1 3
lew Skrevet 8 timer siden #2732 Skrevet 8 timer siden Jeg kan ikke se for meg en jobb hun skulle klare nå. 3
NinaLisa Skrevet 7 timer siden #2733 Skrevet 7 timer siden lew skrev (51 minutter siden): Jeg kan ikke se for meg en jobb hun skulle klare nå. Hun har fortalt at hun er 70 prosent ufør, så det er de siste 30 prosentene hun skal utprøves i. Det tror jeg fint at hun kan klare med rette jobben. 2
Petrine12 Skrevet 4 timer siden #2734 Skrevet 4 timer siden NinaLisa skrev (2 timer siden): Hun har fortalt at hun er 70 prosent ufør, så det er de siste 30 prosentene hun skal utprøves i. Det tror jeg fint at hun kan klare med rette jobben. Det er ikkje ei dame som lika få beskjed om noke som helst 🫢 Huska romjula ifjor når ho var på noke navkurs noken tima. Berre klaging 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå