Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller har P est ut fra i sommer? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (2 timer siden):

Var ikkje jobb fredag heller?

Hva var grunnen da?

Skrevet
Coffee_lover skrev (2 minutter siden):

Ja hun følger godt etter sin søster.Desverre.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hélt vannvittig at man drar opp kameraet 3.30 for å fortelle at miniG har stått opp :gjesp:. Om det er lydbok eller madrass på gulvet..gi en skikkelig døgnrytme og løs situasjonen.. 

(Med forbehold om at det kan være en metode for visse typer diagnoser at man står opp på natta, som jeg ikke har kunnskap om.. :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Nyttårsforsettet deres bør være å ta tak i helsa si. Milde måne som de eser ut nå. Ærlig talt,en skremmende utvikling. Nå må de få opp øynene sine og ta tak. Moren burde si noe uansett om døttrene blir snurt. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Coffee_lover skrev (5 timer siden):

Jepp. Sånn går det når søsteren flytter inn med sine usunne matvaner. 

RedBull91 skrev (1 time siden):

Hvorfor er hun skilt?

Det er det ingen som vet 100% sikkert. Kanskje ble han lei av å bli tilsidesatt og "glemt", da jentene tilbrakte så og si all tid sammen og med moren sin. Jentene er fullstendig avhengig av hverandre, dessverre. 

Coffee_lover skrev (35 minutter siden):

Nyttårsforsettet deres bør være å ta tak i helsa si. Milde måne som de eser ut nå. Ærlig talt,en skremmende utvikling. Nå må de få opp øynene sine og ta tak. Moren burde si noe uansett om døttrene blir snurt. 

Det er nok et nyttårsforsett som sitter langt inne å gjøre. De har det nok altfor komfortabelt sånn som det er nå. At det er en skremmende utvikling er jeg helt enig i. Men det er kun de som kan gjøre en endring og det virker ikke som det er noe motivasjon for å endre på ting der i gården 🤔 

Moren lar nok være å si noe, selv om hun nok tenker sitt. Hun vil nok ikke miste det tette forholdet hun har til døtrene sine. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (5 minutter siden):

Jepp. Sånn går det når søsteren flytter inn med sine usunne matvaner. 

Det er det ingen som vet 100% sikkert. Kanskje ble han lei av å bli tilsidesatt og "glemt", da jentene tilbrakte så og si all tid sammen og med moren sin. Jentene er fullstendig avhengig av hverandre, dessverre. 

Det er nok et nyttårsforsett som sitter langt inne å gjøre. De har det nok altfor komfortabelt sånn som det er nå. At det er en skremmende utvikling er jeg helt enig i. Men det er kun de som kan gjøre en endring og det virker ikke som det er noe motivasjon for å endre på ting der i gården 🤔 

Moren lar nok være å si noe, selv om hun nok tenker sitt. Hun vil nok ikke miste det tette forholdet hun har til døtrene sine. 

Du gjentar deg selv. Hun MÅ si i fra til de. Hun er MOREN deres,ikke venninnen. Det er hennes jobb å si fra. 

• Liker 1
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Hélt vannvittig at man drar opp kameraet 3.30 for å fortelle at miniG har stått opp :gjesp:. Om det er lydbok eller madrass på gulvet..gi en skikkelig døgnrytme og løs situasjonen.. 

(Med forbehold om at det kan være en metode for visse typer diagnoser at man står opp på natta, som jeg ikke har kunnskap om.. :sjenert:

Det er helt vanlig at barn med autisme står opp midt på natten.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Coffee_lover skrev (4 minutter siden):

Du gjentar deg selv. Hun MÅ si i fra til de. Hun er MOREN deres,ikke venninnen. Det er hennes jobb å si fra. 

Jeg kan gjenta det til jeg blir grønn i trynet. Jeg eller du får ikke gjort noe til eller fra uansett. 

Selvfølgelig må moren si fra, men jeg har ikke noen store forhåpninger om at det kommer til å skje. 

• Nyttig 2
Skrevet

Man må ikke glemme at damene er 40 år gamle. De er godt voksne og klarer fint å se selv at de burde ta tak og det er de selv som må ville ha en endring også. Den endringen kommer nok ikke, hva skal de da bedrive dagene sine med om de ikke kan bake og lage mat hele dagen lang? Som jeg har skrevet før, mor tør nok ikke si noe pga da kan hun miste forholdet de 3 har. Damene takler jo ikke noe form for sannhet.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synst mange legg stort press på mor her😔 Kan godt hende ho råda dei til både det eine og det andre… ellers kunne vel far ha bidratt med noken råd og? Han er jo ganske rund sjølv 🫢 Dei er so voksne no og i den farta dei legg på seg må dei vere klar over kor dei gjere feil.

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (48 minutter siden):

Det er helt vanlig at barn med autisme står opp midt på natten.  

Ok. 

Skrevet
Petrine12 skrev (54 minutter siden):

Synst mange legg stort press på mor her😔 Kan godt hende ho råda dei til både det eine og det andre… ellers kunne vel far ha bidratt med noken råd og? Han er jo ganske rund sjølv 🫢 Dei er so voksne no og i den farta dei legg på seg må dei vere klar over kor dei gjere feil.

Men kordan vise det så fort? Med meg hadde det tatt lang tid. Har høg forbrenning og er ikke overvektig på nokon som helst måte. Normalvektig. Men forsrår ikke hvordan de kan ese ut så fort. Pia var slankere i sommer når jeg begynte å se på de igjen. 

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Det presset på mor, synes jeg faktisk i dette tilfellet er helt legitimt. Hun er moren deres og burde være fra seg av bekymring. Faren også. Så får det heller være at Pia og Guro blir lei seg og sure. De trenger å få det inn med teskje. Selv om jeg ikke tror at de kommer til å gjøre noen endringer 🤔 

Guro er i tillegg mor og burde faktisk prioritere sin egen helse hvis hun skal fortsette å ta vare på sønnen sin. 

Coffee_lover skrev (6 minutter siden):

Men kordan vise det så fort? Med meg hadde det tatt lang tid. Har høg forbrenning og er ikke overvektig på nokon som helst måte. Normalvektig. Men forsrår ikke hvordan de kan ese ut så fort. Pia var slankere i sommer når jeg begynte å se på de igjen. 

Det er da ikke så vanskelig å forstå. Usunt kosthold (med mye fett og lite grønnsaker og fisk), masse baking med tilhørende smaking og masse taste-tester. Pluss veldig lite mosjon + bilen brukes overalt. Trenger ikke være en rakett-forsker for å da skjønne at de da legger på seg jevnt og trutt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Coffee_lover skrev (3 timer siden):

I går dro Pia opp kinder kalender,som hun ikke hadde vist seerne.Syntes alt handler om spise og helt vite hva dem skal finne på

• Liker 2
Skrevet
Coffee_lover skrev (1 time siden):

Det er jo knapt noe bevegelse på dem.Spise og se serier.Med alt det potetgullet,kakene,godteriet og vandlig sukker brus.Så går man fort opp.Mor er jo også med på taste tester,jeg tror nok ikke hun sier så mye til dem.

Skrevet

P måtte også inn og hente ungen når han våkna,så G orker ikke stå opp med han.

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (24 minutter siden):

P måtte også inn og hente ungen når han våkna,så G orker ikke stå opp med han.

Helt utrolig. Skammelig!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...