Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Ser jo Guro går jo heller med crocks enn de floppsa 🤭 de har sikkert fått 20 par med happy flopps og hun bruker heller crocks. Så det ble kommentert en gang også og da kom hun som vanlig med en eller annen teit unnskyldning.

Ja altså, det hadde ihvertfall vært litt mer troverdig om man hadde sett de bruke disse fantastiske produktene 😂

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miss perfect skrev (5 timer siden):

Ja men når hører du twinsa selv snakke om de eller vise at de går med dem? Sånn utenom når det er annonse video tid?

Sant nok 😄 Nå har jeg ikke sett noe særlig på dem i det siste, så har ikke fått med meg om de har brukt dem noe særlig. 

Skrevet

Det er  åpenbart at motivasjonen bak denne hudpleieannonsen er å late som hun faktisk skjønner hva hun driver med. 

Kjøper det ikke ett sekund.

Får flashback til Tv-shop i gamledager :ler: 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (3 timer siden):

Det er  åpenbart at motivasjonen bak denne hudpleieannonsen er å late som hun faktisk skjønner hva hun driver med. 

Kjøper det ikke ett sekund.

Får flashback til Tv-shop i gamledager :ler: 

Ja og nekter å tro at hun gidder å bruke alt det der hver eneste dag.. hun som er så trøtt og sliten hele tiden. Men hun burde i det minste lære seg hva produktene heter om ikke noe annet da.

• Nyttig 4
Skrevet
Miss perfect skrev (4 timer siden):

Ja og nekter å tro at hun gidder å bruke alt det der hver eneste dag.. hun som er så trøtt og sliten hele tiden. Men hun burde i det minste lære seg hva produktene heter om ikke noe annet da.

Hvor ligger denne hudpleieannonsen?

Skrevet

Hun har vel aldri jobbet på lørdager så det tror jeg ikke.

Skrevet
NinaLisa skrev (3 minutter siden):

Hun har vel aldri jobbet på lørdager så det tror jeg ikke.

Ja.. meinte fredag :)

Skrevet
Petrine12 skrev (41 minutter siden):

Ja.. meinte fredag :)

Guro hadde gutten hjemme fra barnehagen på fredag og de koste seg med langhelg etter en litt slitsom uke med lite søvn. Kanskje Pia også tok langhelg?

Skrevet
NinaLisa skrev (2 timer siden):

Guro hadde gutten hjemme fra barnehagen på fredag og de koste seg med langhelg etter en litt slitsom uke med lite søvn. Kanskje Pia også tok langhelg?

Der har man svaret på hvorfor pia ikke var på jobb tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (3 timer siden):

Der har man svaret på hvorfor pia ikke var på jobb tenker jeg. 

P ville være hjemme med dem da, har vel bare byttet dag. Er det så ille? Går det utover deg at hun ikke jobber?

• Liker 3
Skrevet
Iso1 skrev (5 minutter siden):

P ville være hjemme med dem da, har vel bare byttet dag. Er det så ille? Går det utover deg at hun ikke jobber?

Går det utover deg at folk spør om sånne ting i denne tråden? 😄

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Iso1 skrev (4 minutter siden):

Har jeg sagt at det går utover meg? Bare veldig lett å skjønne hvorfor og det er bare trist egentlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Iso1 skrev (15 minutter siden):

Hvis det er tilfelle, så sier det jo litt om dynamikken i hjemmet og Guros funksjonsnivå. Det blir selvfølgelig spekulativt, men Guro gråter i den ene videoen hvor barnet har holdt henne våken. Hun sier det er tøft, og man observerer jo at Pia ofte tar over for Guro, når hun har smerter eller er trett. Jeg tenker det er mange indikatorer på at Guro har behov for mer støtte. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Miss perfect skrev (47 minutter siden):

Har jeg sagt at det går utover meg? Bare veldig lett å skjønne hvorfor og det er bare trist egentlig. 

Er jo ikke trist i det hele tatt, hun ville være familien sin. Jobb er da ikke alt i livet. Noen dager må man bare gjøre det sånn. 

Skrevet
Iso1 skrev (53 minutter siden):

Ja det er svært ille om hun er hjemme fra det lille hun jobber på grunn av at søsteren er hjemme. Alvorlig talt. Det er langt fra normalt!! Det er ikke sunt å være så avhengige av hverandre. Og hva er det G plages med hele tiden? Overvekten? Hun bør komme seg til lege/andre som kan hjelpe henne med diett og trening. Det bare skurer og går. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Iso1 skrev (2 minutter siden):

Er jo ikke trist i det hele tatt, hun ville være familien sin. Jobb er da ikke alt i livet. Noen dager må man bare gjøre det sånn. 

Nå må du pinadet gi deg! Er du en av de kanskje? Hvorfor forsvarer du de egentligv? Å være hjemme pga søsteren er helt hinsides. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Iso1 skrev (2 minutter siden):

Ok da får du tro det. De er ikke sammen 24/ 7 ellers, så klart pia ville bli hjemme. 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Coffee_lover skrev (53 minutter siden):

Ja det er svært ille om hun er hjemme fra det lille hun jobber på grunn av at søsteren er hjemme. Alvorlig talt. Det er langt fra normalt!! Det er ikke sunt å være så avhengige av hverandre. Og hva er det G plages med hele tiden? Overvekten? Hun bør komme seg til lege/andre som kan hjelpe henne med diett og trening. Det bare skurer og går. 

Overvekten er nok hovedgrunnen tror jeg. Hun er nok klar over at vekten ikke er sunn, men hun klarer ikke å ta tak. 

Den avhengigheten dem imellom er virkelig ikke bra. Uavhengig av hvor mye de rettferdiggjør det selv. Hadde de vært 15 år gammel, så kunne jeg forstått det. Men ikke når de er 40. Når man også tenker på at den lille leiligheten er overfylt med ting og er for liten for 2(3) personer. Men de kommer mest sannsynlig bo sammen til en av dem får kjæreste eller til de blir pensjonister 😄 

Altså jeg er veldig glad i kjæresten min, men både jeg og han trenger også alenetid. Ikke at det nødvendigvis er sammenlignbart, men for å komme med et eksempel. 

• Liker 4
Skrevet
Mardina skrev (18 minutter siden):

Overvekten er nok hovedgrunnen tror jeg. Hun er nok klar over at vekten ikke er sunn, men hun klarer ikke å ta tak. 

Den avhengigheten dem imellom er virkelig ikke bra. Uavhengig av hvor mye de rettferdiggjør det selv. Hadde de vært 15 år gammel, så kunne jeg forstått det. Men ikke når de er 40. Når man også tenker på at den lille leiligheten er overfylt med ting og er for liten for 2(3) personer. Men de kommer mest sannsynlig bo sammen til en av dem får kjæreste eller til de blir pensjonister 😄 

Altså jeg er veldig glad i kjæresten min, men både jeg og han trenger også alenetid. Ikke at det nødvendigvis er sammenlignbart, men for å komme med et eksempel. 

jeg er sååå lei av å høre om disse smertene de ikke forteller hvor er eller hvorfor, ja vet det er fra operasjoner osv, men er det sjokkerende for noen at to ekstremt overvektige damer har smerter?? de gjør 0 for sitt eget beste, synes nesten bare det er trist å se matinnkjøp etter matinnkjøp med nudler og chips. Enten bør de gjøre store endringer eller slutte å klage på ting som kun er deres egen feil. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...