Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt. 

Sol, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var G gift og hvorfor ble det slutt? De virker å ha et godt samarbeid nå. Ikke alle har det etter brudd. 

Skrevet
Coffee_lover skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge var G gift og hvorfor ble det slutt? De virker å ha et godt samarbeid nå. Ikke alle har det etter brudd. 

De var vel gift i 3-4 år kanskje? 

Hvorfor det ble slutt er det kun Guro og familien som vet. Hun har ikke villet gå ut med grunnen. 

Så det blir jo bare spekulasjoner fra min side, men kanskje han gikk lei av all filmingen eller at Guro brukte veldig, veldig mye tid sammen med søsteren. Vi utenfra får nok aldri vite hva den egentlige grunnen er. 

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (16 timer siden):

De var vel gift i 3-4 år kanskje? 

Hvorfor det ble slutt er det kun Guro og familien som vet. Hun har ikke villet gå ut med grunnen. 

Så det blir jo bare spekulasjoner fra min side, men kanskje han gikk lei av all filmingen eller at Guro brukte veldig, veldig mye tid sammen med søsteren. Vi utenfra får nok aldri vite hva den egentlige grunnen er. 

Jeg oppfattet det som at det er Guro som stod for bruddet. Hun sa i en vlogg noe slikt som at hun hadde det best slik og måtte gjøre det som var bra for henne.

Kanskje familielivet med mann og barn bare ikke stod til forventningene.

Ellers har hun jo gått ut med at hun er bifil, kankje en mann ikke var det rette. 

Skrevet
*Blåbær* skrev (6 minutter siden):

Jeg oppfattet det som at det er Guro som stod for bruddet. Hun sa i en vlogg noe slikt som at hun hadde det best slik og måtte gjøre det som var bra for henne.

Kanskje familielivet med mann og barn bare ikke stod til forventningene.

Ellers har hun jo gått ut med at hun er bifil, kankje en mann ikke var det rette. 

Det er Pia som er bifil, ikke Guro. 

Jeg sitter med inntrykk av at det var Petter som ikke ville mer. Men vi får vel aldri vite sikkert. 

Skrevet

Jeg har også intrykk at det var Guro som ville ut av det.Men jeg kan godt skjønne Petter også om det var han.Han hadde jo nesten 2 koner🙊Kan bli litt spesielt.Og alltid måtte filme også.

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Det er Pia som er bifil, ikke Guro. 

Jeg sitter med inntrykk av at det var Petter som ikke ville mer. Men vi får vel aldri vite sikkert. 

Mener det er Guro også jeg, at hun stod frem lenge før Pia, men kanskje bare noe jeg leste her inne som ikke stemmer da. 

Skrevet
*Blåbær* skrev (3 minutter siden):

Mener det er Guro også jeg, at hun stod frem lenge før Pia, men kanskje bare noe jeg leste her inne som ikke stemmer da. 

Føler meg ganske sikker på at Guro ikke er bifil. 

Skrevet
Mardina skrev (22 minutter siden):

Føler meg ganske sikker på at Guro ikke er bifil. 

tror hun har sagt at hun ikke har noe label elns for leeeenge siden

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden):

tror hun har sagt at hun ikke har noe label elns for leeeenge siden

Det må ha vært før jeg begynte å se på dem for 3-4 år siden 🤔 

Det spiller jo uansett ingen rolle. Folk skal få ha den legningen de vil ❤️

Skrevet
Mardina skrev (28 minutter siden):

Det må ha vært før jeg begynte å se på dem for 3-4 år siden 🤔 

Det spiller jo uansett ingen rolle. Folk skal få ha den legningen de vil ❤️

Ja selvfølgelig, det var bare snakk om mulige årsaker til bruddet med eksmannen. 

Skrevet
*Blåbær* skrev (1 time siden):

Ja selvfølgelig, det var bare snakk om mulige årsaker til bruddet med eksmannen. 

noen på instagram live spurte og hun utelukket i hvert fall utroskap om jeg ikke husker feil, men resten sa hun ingenting på

Skrevet

Mest sannsynlig ble nok Petter drittlei.. filme, være med pia og mamma, vondt her og der, orker ikke osv osv. Passet vel Guro bra siden alt hun vil er å være med pia og mamma, filme, slappe av..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Miss perfect skrev (2 timer siden):

Mest sannsynlig ble nok Petter drittlei.. filme, være med pia og mamma, vondt her og der, orker ikke osv osv. Passet vel Guro bra siden alt hun vil er å være med pia og mamma, filme, slappe av..

Det tror jeg også. 

• Liker 2
Skrevet
Miss perfect skrev (6 timer siden):

Hvorfor er de så avhengige av hverandre? Apropo tvillinger så bor vel Vita og Wanda også sammen enda? Men forstår ikke at de er så avhengige av hverandre. Og hva er det med det evige maset om ditt og datt med mamma,mamma mamma mamma hele tiden. Er jo kronisk😳 De er 40 år. Greit å være med sine aldrende foreldre men det er da måte på…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

De har vært i Sverige igjen😳 Hvor nært er Moss til Sverige? Bor laaaaangt fra svenske grenser så misunner alle dere som bare kan reise til Sverige raskt og raskt tilbake på få timer. Her må det planlegges. Har ikke vært i Sverige siden slutten av 90-tallet. Men neste år🙏

Men hvorfor filmer de kun matvarene og aldri at de shopper i Sverige? Tør de ikkw filme i offentligheten for de filmer bare såvidt utenfor huset🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Coffee_lover skrev (31 minutter siden):

De har vært i Sverige igjen😳 Hvor nært er Moss til Sverige? Bor laaaaangt fra svenske grenser så misunner alle dere som bare kan reise til Sverige raskt og raskt tilbake på få timer. Her må det planlegges. Har ikke vært i Sverige siden slutten av 90-tallet. Men neste år🙏

Men hvorfor filmer de kun matvarene og aldri at de shopper i Sverige? Tør de ikkw filme i offentligheten for de filmer bare såvidt utenfor huset🤷‍♀️

Filma mest fra badet uansett dissa to. Merka ein forskjell på Guro siste 2 mnd før bruddet. Sov på sofa heile tida. Prata ikkje om husarbeidet og mannen i det heile tatt.

• Liker 2
Skrevet

Eg trur ho dro for å få avlastning annakvar veke 🤷🏽‍♀️

Skrevet
Coffee_lover skrev (2 timer siden):

Hvorfor er de så avhengige av hverandre? Apropo tvillinger så bor vel Vita og Wanda også sammen enda? Men forstår ikke at de er så avhengige av hverandre. Og hva er det med det evige maset om ditt og datt med mamma,mamma mamma mamma hele tiden. Er jo kronisk😳 De er 40 år. Greit å være med sine aldrende foreldre men det er da måte på…

Nei, si det.. de er EKSTREMT avhengig av hverandre. Det går liksom i å filme sammen, se på youtube sammen, spise middag med mamma.. ja, altså.. tenk om noe skulle skjedd med en av de? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (2 timer siden):

Nei, si det.. de er EKSTREMT avhengig av hverandre. Det går liksom i å filme sammen, se på youtube sammen, spise middag med mamma.. ja, altså.. tenk om noe skulle skjedd med en av de? 

Om noe skulle skje med en av dem, hadde det nok vært ganske så krise ja 😬

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...