Anonymus6 Skrevet 27. oktober #2381 Skrevet 27. oktober Mardina skrev (10 timer siden): Pia var flink til å følge opp vekt-operasjonen en god stund. Men så flyttet søsteren inn og nå er hun i ferd med å gå tilbake til vekten hun hadde før operasjonen. Så Pia har vært slankere ja. Men de har ikke akkurat et sunt kosthold de to der. Pia var vel på vei opp igjen før Guro flyttet inn, men jeg har lagt merke til det samme. De er hverandres "enabler" . Kunne sikkert snust frem noen flere enablers i kretsen deres også, dessverre. At det ikke satt en støkk i dem den gangen Guro måtte ha ambulanse hjem, kan jeg ikke skjønne! de fortsetter i samme sporet😔 off topic men må bare nevne det: det er ikke normalt å kjøpe seg en gedigen boks med juleskum for at to stykker skal dele på🙃 1 3
Fnugg1 Skrevet 27. oktober #2382 Skrevet 27. oktober Det kan da umulig være bra for rosaceaen til Guro å blande så mange forskjellige hudprodukter. Tenker det stresser huden unødig mye og nå ser det ut til at utslettet er på vei tilbake igjen. Vet at stress og hva man spiser også har innvirkning på rosaceaen. Tror det hadde vært best for henne å holde seg til milde og parfymefrie produkter beregnet for rosacea. 5
AnnnonymBruker Skrevet 27. oktober #2383 Skrevet 27. oktober Anonymus6 skrev (4 timer siden): Pia var vel på vei opp igjen før Guro flyttet inn, men jeg har lagt merke til det samme. De er hverandres "enabler" . Kunne sikkert snust frem noen flere enablers i kretsen deres også, dessverre. At det ikke satt en støkk i dem den gangen Guro måtte ha ambulanse hjem, kan jeg ikke skjønne! de fortsetter i samme sporet😔 off topic men må bare nevne det: det er ikke normalt å kjøpe seg en gedigen boks med juleskum for at to stykker skal dele på🙃 Hvorfor ble hun hentet i ambulanse? Hva skjedde?
Mardina Skrevet 27. oktober #2384 Skrevet 27. oktober Anonymus6 skrev (5 timer siden): Pia var vel på vei opp igjen før Guro flyttet inn, men jeg har lagt merke til det samme. De er hverandres "enabler" . Kunne sikkert snust frem noen flere enablers i kretsen deres også, dessverre. At det ikke satt en støkk i dem den gangen Guro måtte ha ambulanse hjem, kan jeg ikke skjønne! de fortsetter i samme sporet😔 off topic men må bare nevne det: det er ikke normalt å kjøpe seg en gedigen boks med juleskum for at to stykker skal dele på🙃 Ja, det er faktisk sant.. Helt utrolig at de ikke ser selv at de er på vei utenfor stupet 😳 Nytter ikke kommentere det på SoMe eller YouTube heller, for da får man passet sitt påskrevet 🤔 2
lew Skrevet 27. oktober #2385 Skrevet 27. oktober AnnnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor ble hun hentet i ambulanse? Hva skjedde? Mener det var noe smerter i hjerte/Brystet om jeg ikke husker feil.
lew Skrevet 27. oktober #2386 Skrevet 27. oktober Mardina skrev (38 minutter siden): Ja, det er faktisk sant.. Helt utrolig at de ikke ser selv at de er på vei utenfor stupet 😳 Nytter ikke kommentere det på SoMe eller YouTube heller, for da får man passet sitt påskrevet 🤔 Men alikevel så var Pia flinkere med gå kveldsturer før Guro flytta inn.Hu gikk vel turer med ei også.Pia fikk det også ryddigere i hjemmet. 2
AnnnonymBruker Skrevet 27. oktober #2387 Skrevet 27. oktober lew skrev (18 minutter siden): Men alikevel så var Pia flinkere med gå kveldsturer før Guro flytta inn.Hu gikk vel turer med ei også.Pia fikk det også ryddigere i hjemmet. Ikke så rart… Hu gikk fra å ha 2 soverom til 0 🙈 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 27. oktober #2388 Skrevet 27. oktober AnnnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke så rart… Hu gikk fra å ha 2 soverom til 0 🙈 tenk å sove på sofaen i sitt eget hjem😭 det er jo helt åpenbart at de trenger en større leilighet, eller hver sin egentlig! men det vet vi at absolutt ikke skjer med det første… 6
Coffee_lover Skrevet 27. oktober #2389 Skrevet 27. oktober Hvorfor filmer de så mye på forhånd til vlogmas når de likevel vlogger hver eneste dag hele året? Hva er poenget med to videoer per dag? 3
NinaLisa Skrevet 28. oktober #2390 Skrevet 28. oktober Coffee_lover skrev (14 timer siden): Hvorfor filmer de så mye på forhånd til vlogmas når de likevel vlogger hver eneste dag hele året? Hva er poenget med to videoer per dag? De har noe de kaller hovedvideo som normalt kommer mandag onsdag og fredag i tillegg til dagens vlogg. Til jul er det altså vlogmas hver dag i tillegg til den vanlige daglige bloggen. Jeg pleier å hoppe over vlogmas videoen fordi jeg synes det er masse tøys å tull, baking i blinde, de filmer i nattøy og det blir for barnslig å se på. De startet for en stund siden å filme disse videoene og jeg kunne ønske de la mer vekt på kvalitet og litt seriøsitet slik at man sitter igjen med litt godfølelse etter å ha sett på. Jeg føler innimellom at de er som to teletubbier som lager barne tv, men det er dem selv så har d mest gøy. Å det er kanskje litt av hensikten, de koser seg og har det gøy mens de lager disse videoene. 3 1
Iso1 Skrevet 28. oktober #2391 Skrevet 28. oktober (endret) Coffee_lover skrev (14 timer siden): Hvorfor filmer de så mye på forhånd til vlogmas når de likevel vlogger hver eneste dag hele året? Hva er poenget med to videoer per dag? De ekstra julevideoene pluss det innspillet til moren som åpner kalendergave er vel det koseligste de lager igjennom året etter min mening. Noe jeg har sett fram til siden jeg startet å se på dem i 2017. Var pga Vlog/blogmas jeg fant dem på YouTube. Endret 28. oktober av Iso1 2 1
NinaLisa Skrevet 28. oktober #2392 Skrevet 28. oktober Iso1 skrev (2 minutter siden): De ekstra julevideoene pluss det innspillet til moren som åpner kalendergave er vel det koseligste de lager igjennom året etter min mening. Noe jeg har sett fram til siden jeg startet å se på dem i 2017. Var pga Vlog/blogmas jeg fant dem på YouTube. Jeg synes litt synd på moren så får kaffekapsler mesteparten av dagene. Litt morsomt at hun « spiller « spent og lurer på hva det er og blir veldig overrasket og glad for enda mer kaffe. Men hun liker jo kaffe så nyttig å få istedenfor pynt og dall. 3
Coffee_lover Skrevet 28. oktober #2393 Skrevet 28. oktober NinaLisa skrev (2 timer siden): De har noe de kaller hovedvideo som normalt kommer mandag onsdag og fredag i tillegg til dagens vlogg. Til jul er det altså vlogmas hver dag i tillegg til den vanlige daglige bloggen. Jeg pleier å hoppe over vlogmas videoen fordi jeg synes det er masse tøys å tull, baking i blinde, de filmer i nattøy og det blir for barnslig å se på. De startet for en stund siden å filme disse videoene og jeg kunne ønske de la mer vekt på kvalitet og litt seriøsitet slik at man sitter igjen med litt godfølelse etter å ha sett på. Jeg føler innimellom at de er som to teletubbier som lager barne tv, men det er dem selv så har d mest gøy. Å det er kanskje litt av hensikten, de koser seg og har det gøy mens de lager disse videoene. Er de litt lettere funksjonshemmet? 1 4
NinaLisa Skrevet 28. oktober #2394 Skrevet 28. oktober Coffee_lover skrev (1 time siden): Er de litt lettere funksjonshemmet? Det mener jeg bestemt at de ikke er. Bare litt barnslige 🚗 2
Anonymus6 Skrevet 28. oktober #2395 Skrevet 28. oktober NinaLisa skrev (4 timer siden): Jeg synes litt synd på moren så får kaffekapsler mesteparten av dagene. Litt morsomt at hun « spiller « spent og lurer på hva det er og blir veldig overrasket og glad for enda mer kaffe. Men hun liker jo kaffe så nyttig å få istedenfor pynt og dall. Får hun det hvert år?😬 så kun vlogmas ifjor.
NinaLisa Skrevet 28. oktober #2396 Skrevet 28. oktober Anonymus6 skrev (21 minutter siden): Får hun det hvert år?😬 så kun vlogmas ifjor. Ja kaffekapsler er fast i adventskalenderen. Hvert år. Men hun ser fornøyd utover gleder seg til å smake. Litt annet er det nok også i kalenderen.
lew Skrevet 28. oktober #2397 Skrevet 28. oktober Jeg syntes Pia er litt frekk og høylytt blitt.Hun skal prate mest og ha rett.Føler ikke Guro får sagt noe.Kansje vært sånn lenge men lagt mer merke til det nå. 2 1
NinaLisa Skrevet 28. oktober #2398 Skrevet 28. oktober lew skrev (26 minutter siden): Jeg syntes Pia er litt frekk og høylytt blitt.Hun skal prate mest og ha rett.Føler ikke Guro får sagt noe.Kansje vært sånn lenge men lagt mer merke til det nå. Det har jeg lagt merke til en del ganger ja. Hun kan fortelle at Guro er en slik person som gjør sånn og sier slik. Og Guro sitter rett ved siden av og kunne fortalt sine meninger selv. 2 4
Miss perfect Skrevet 28. oktober #2399 Skrevet 28. oktober lew skrev (45 minutter siden): Jeg syntes Pia er litt frekk og høylytt blitt.Hun skal prate mest og ha rett.Føler ikke Guro får sagt noe.Kansje vært sånn lenge men lagt mer merke til det nå. Lagt merke til det ja.. alltid når Guro snakker, så skal hun alltid komme med en kommentar eller rette på G. Og bare måå inn på badet når G står der og snakker. Det er faktisk irriterende å se på 😂 4 4
garfunkel Skrevet 29. oktober #2400 Skrevet 29. oktober (endret) Hun er litt sånn ja. Husker den julemat-liven, det må vel være den eneste av uendelige videoer de har som de endte opp med å slette tror jeg? Det var veldig ønskelig med en live med kun Guro og eksen, hvor de laget julemat for seerne. Men der også hoppet Pia fram, og seerne reagerte på det fordi det skulle være Guro og Petters live. Ble dårlig stemning pga Pia ble sur, og liven ble preget av kjeftingen hennes og kvalm stemning. Er enda irritert over at de slettet den liven, for Petter er faktisk flink på kjøkkenet og jeg ville se hvordan han gjorde ting Endret 29. oktober av garfunkel 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå