Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
*Blåbær* skrev (2 timer siden):

Mye av plagene både fysisk og psykisk ville ha forsvunnet ved vektnedgang, det er jo allment kjent at overvekt påvirker kroppslige og psykiske plager.

Det er det jo ingen garanti for , mange som tar slankeoperasjon f.eks. sliter psykisk i etterkant 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er jobben på Dollarstore tiltak via NAV? 

Ja. 

Skrevet
AnnnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ikke mene så mye om helsen til disse damene, men jeg synes jo man bør fokusere på jobb og litt mindre på hobby når man er i AAP. Er man ufør er det noe annet, for man kan ha blitt bedre etter noen år.

Men å ikke kunne jobbe mer enn man gjør fordi man skal ha overskudd til mange timer hobby hver dag synes jeg er feil. Sier ikke at det gjelder disse damene, for som sagt vet jeg for lite om helsen/hverdagen deres.

Men livet alene handler ikke kun om jobb. Man nå skal kunne leve litt utenom også. Men det er min mening. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Iso1 skrev (Akkurat nå):

Men livet alene handler ikke kun om jobb. Man nå skal kunne leve litt utenom også. Men det er min mening. 

Det er jeg enig i, men å leve litt utenom er noe annet enn å ha hobby som er så tidkrevende at man ikke har tid til å jobbe. 

• Liker 3
Skrevet
Iso1 skrev (7 minutter siden):

de lever mer enn litt for å si det sånn, hver dag er lørdag!

• Liker 4
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (17 minutter siden):

de lever mer enn litt for å si det sånn, hver dag er lørdag!

Folk lever forskjellig, sånn vil det alltid være. Skulle ønske det var ferie og helg selv hver dag jeg. Er ikke så glad i vanlig a4 liv. 

Skrevet
Iso1 skrev (Akkurat nå):

Folk lever forskjellig, sånn vil det alltid være. Skulle ønske det var ferie og helg selv hver dag jeg. Er ikke så glad i vanlig a4 liv. 

skulle ønske det selv, men det burde være noe man må jobbe for å kunne nyte. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger ikke disse tvillingene, men de dukker opp på some ganske ofte. Noen ganger går jeg inn for å se. Jeg synes ikke de gjør annet enn å lage mat, tester ut ting eller unboxer ett eller annet.

Jo, har sett de på turer med moren sin. Viser hvert bidige plagg de skal ha på seg på turen til London eller hvor de var.

Helt ærlig, så blir jeg fascinert over at folk faktisk følger disse og andre på some. Anna Rasmussen tar jo kaka med alt det babbelet sitt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Iso1 skrev (21 timer siden):

Konstante ferie du lissom, uvitenhet lenge leve. De gjør da ting, en er i jobb et par dager i uka og en på samtaler, det er da noe iallfall. Alle kan ikke jobbe 100% og det må folk bare innse. 

Guro har hatt flere forløp både hos psykolog og i regi av kommunen. Hun har fått redskaper og øvelser til å mestre utfordringene sine, men holder stadig fast ved at hun har behov for å "snakke om det som har skjedd". Kortvarig behandling som fokuserer på her og nå er hun ikke veldig interessert i. Evne til å bruke redskapene man får og lærer i terapi er helt nødvendig for individuell utvikling. Det foreligger en enorm motstand mot endringsarbeid. På et eller annet tidspunkt så må hun faktisk ta ansvar i eget liv for å få til noe som helst egenutvikling. 

Om ikke Guro kan være i arbeid på lik linje med andre, så bør hun i hvertfall arbeide med seg selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Diencephalon skrev (3 minutter siden):

Guro har hatt flere forløp både hos psykolog og i regi av kommunen. Hun har fått redskaper og øvelser til å mestre utfordringene sine, men holder stadig fast ved at hun har behov for å "snakke om det som har skjedd". Kortvarig behandling som fokuserer på her og nå er hun ikke veldig interessert i. Evne til å bruke redskapene man får og lærer i terapi er helt nødvendig for individuell utvikling. Det foreligger en enorm motstand mot endringsarbeid. På et eller annet tidspunkt så må hun faktisk ta ansvar i eget liv for å få til noe som helst egenutvikling. 

Om ikke Guro kan være i arbeid på lik linje med andre, så bør hun i hvertfall arbeide med seg selv. 

Som om jeg skulle skrevet det selv 😊

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (6 timer siden):

Helt feil prioriteringer dessverre, stakkars sønnen som bare får brukte klær og alt for store sko mens moren og tanten får fem julekalendere og syv nye hudpleieprodukter i uken… De trenger bare å endre kosthold og trene seg tilbake i form, de bor faktisk 30 meter unna TO treningssentre! Vet de synes det er skummelt, men noen ganger må man faktisk bare utfordre seg selv. De kunne tatt PT timer og startet svært smått, vet de kunne trent feks armer og rygg (veldig svakt) uten å få problemer. G snakket jo om å begynne å trene men plutselig ikke hadde «råd» til det eller noe, men det koster mindre enn en julekalender eller to. 

Det er helt sant. Selv jeg som er veldig opptatt av skikkelig hudpleie har ikke så mye produkter. Men nå er jeg veldig heldig å ha en venninne som er hudtekniker/hudterapeut og har flere utdannelser innen hud. Så produkter får jeg stortsett. Men ikke mer enn man trenger. Jeg hadde veldig lyst til å kommentere siste video der hu kjøper kalender til 1500, pluss pluss. Og brukt genser til ungen. Og ja kroppen kan bli bedre av å trene. Både for psykisk og fysisk helse. Man vil føle seg bedre. Hadde hun droppa å sette på negler til 900 kr hver 4 uke og goodiebox. Samt mye annet kunne hun nok spart bortimot 2500 og mer til hver mnd. Og hatt råd til både sko og klær til barnet. Samt trening eller utstyr til hjemmetrening. Mye man kan gjøre med manualer/kettlebell, strikker og matter hjemme og.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (23 timer siden):

Helt ærlig, så blir jeg fascinert over at folk faktisk følger disse og andre på some. Anna Rasmussen tar jo kaka med alt det babbelet sitt.

Jeg følger de heller ikke. Men sett et par videoer etter jeg kom over denne tråden.

De gjesper, smører seg i ansiktet, drikker kaffe, smører seg i ansiktet. Og så er det natta.

Noe så utrolig kjedelig. Gir meg ingenting å se videoene deres. Så blir med de jeg har sett nå

• Liker 4
Skrevet

Slik tenke nok fleire av dei faste, men det fasinerande til tider kor rolig liv dei har. Lite husarbeid, fritidsaktivitet til barn, hagearbeid og alt anna som tek so altfor mykje tid egentlig. Tenk å ha den tida disse to har 🤔 

• Liker 1
Skrevet

Uff jeg klarer ikke å se asmr videoene🙈🙈 syns det er altfor cringe😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bor de sammen fordi de ikke har råd til leie hver for seg eller er de bare så avhengig av hverandre. Mener jeg leste at hun ene sover på sofa, mens den andre har senga sammen med barnet. Jeg aner ikke hvem av de som er mamma’n.

• Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (10 minutter siden):

Bor de sammen fordi de ikke har råd til leie hver for seg eller er de bare så avhengig av hverandre. Mener jeg leste at hun ene sover på sofa, mens den andre har senga sammen med barnet. Jeg aner ikke hvem av de som er mamma’n.

Begge deler. Både økonomi og så er de ganske avhengig av hverandre. G er mammaen til guttungen. Og har ikke vært mye alene med han, siden han ble født. Hun er nok ganske avhengig av hjelp fra andre rundt seg. 

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (10 minutter siden):

Begge deler. Både økonomi og så er de ganske avhengig av hverandre. G er mammaen til guttungen. Og har ikke vært mye alene med han, siden han ble født. Hun er nok ganske avhengig av hjelp fra andre rundt seg. 

De gjør seg jo selv en bjørnetjeneste. Det blir vanskelig hvis de en gang skal bo hver for seg. Spesielt vanskelig for Guro som kanskje blir mer alene med sønnen sin.

• Liker 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (19 minutter siden):

De gjør seg jo selv en bjørnetjeneste. Det blir vanskelig hvis de en gang skal bo hver for seg. Spesielt vanskelig for Guro som kanskje blir mer alene med sønnen sin.

Bjørnetjeneste er bare fornavnet 😄 De har selv sagt at de ikke har noen planer om å flytte hver for seg. G er nok ganske så avhengig av både søsteren og moren sin. De gjør mye rart de to. Jeg så vloggene hver dag før, nå kan det gå dager mellom hver gang jeg ser på en video med dem. Innholdet blir bare kjedeligere og kjedeligere... 🥱

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Bjørnetjeneste er bare fornavnet 😄 De har selv sagt at de ikke har noen planer om å flytte hver for seg. G er nok ganske så avhengig av både søsteren og moren sin. De gjør mye rart de to. Jeg så vloggene hver dag før, nå kan det gå dager mellom hver gang jeg ser på en video med dem. Innholdet blir bare kjedeligere og kjedeligere... 🥱

De bare dukker opp på snap hos meg og noen ganger tar jeg en titt.

Tjener de penger på dette disse videoene? Jeg er ikke så inn i dette blogg, vlogg eller hva pokker det heter 😅

Skrevet
Eva-Lena skrev (6 minutter siden):

De bare dukker opp på snap hos meg og noen ganger tar jeg en titt.

Tjener de penger på dette disse videoene? Jeg er ikke så inn i dette blogg, vlogg eller hva pokker det heter 😅

Litt penger blir det nok, men ikke nok til å leve av det. Til det er de nok for lite "kjent". De skulle nok ønske at de kunne leve av det, men det er nok ikke mulig per. i dag 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...