Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Da var adventskalender samlingen begynt 😂 

🤣🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pia kjøpte vel første adventskalender allerede i juli 

• Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (21 minutter siden):

seriøst????😟

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Stemmer det, hun sa hun hadde bestilt den nordic book adventure kalenderen  😂 så da er hu oppe i 2 allerede.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (3 timer siden):

seriøst????😟

Spiller det noen rolle om når man kjøper kalendere? Er vel greit å få sikret seg tenker jeg. Kjøpte en i vår selv, baby born dukke julekalender. Blir artig å åpne. 

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (12 timer siden):

Da var adventskalender samlingen begynt 😂 

Men det var jo en kalender fra en følger, ikke noe de selv har bestilt… Eller har jeg gått glipp av noe? Men skal man ha den kalenderen man vil ha må man bestille tidlig. I fjor ble kalenderen jeg ville ha lansert helt i slutten av september. Bestilte den da og den ble utsolgt på et par timer. Synd de legges ut for salg så tidlig, men alle gjør jo det. Hadde holdt lenge om de ble lagt ut i november.

Men ja, de er glad i kalendere og alt som har med jul å gjøre. Spent på hvilke kalendere de ender opp med i år. Jeg syns det er gøy å se på kalenderåpninger og gleder meg masse til Margareta Grääs starter kalenderåpningene på YouTube :D Hun åpner helt vilt mange. 

Skrevet
Iso1 skrev (7 timer siden):

Spiller det noen rolle om når man kjøper kalendere? Er vel greit å få sikret seg tenker jeg. Kjøpte en i vår selv, baby born dukke julekalender. Blir artig å åpne. 

I vår allerede? Oi, da ble den lagt ut tidlig. Mener ikke at det var noe galt i å kjøpe den da, altså, bare syns den ble lagt ut for salg vel tidlig. Hørtes ut som en dyr kalender, er ikke de dukkene sabla dyre? Håper du blir fornøyd med kalenderen når den tid kommer 😊

Skrevet (endret)

Det var en kalender som ikke er fra i år tror jeg. Men det er juleutstyr til dukken som er i kalenderen, dukken må man ha selv. Fant tilfeldig på en bruktbutikk den gamle versjonen av dukka. Fikk aldri den som barn så var litt artig og fant ut at det måtte gjøres noe artig med. 😀😀😀

Endret av Iso1
  • Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (7 timer siden):

I vår allerede? Oi, da ble den lagt ut tidlig. Mener ikke at det var noe galt i å kjøpe den da, altså, bare syns den ble lagt ut for salg vel tidlig. Hørtes ut som en dyr kalender, er ikke de dukkene sabla dyre? Håper du blir fornøyd med kalenderen når den tid kommer 😊

Det var en kalender som ikke er fra i år tror jeg. Men det er juleutstyr til dukken som er i kalenderen, dukken må man ha selv. Fant tilfeldig på en bruktbutikk den gamle versjonen av dukka. Fikk aldri den som barn så var litt artig og fant ut at det måtte gjøres noe artig med. 😀😀😀

Skrevet
jukkapalme skrev (9 timer siden):

Men det var jo en kalender fra en følger, ikke noe de selv har bestilt… Eller har jeg gått glipp av noe? Men skal man ha den kalenderen man vil ha må man bestille tidlig. I fjor ble kalenderen jeg ville ha lansert helt i slutten av september. Bestilte den da og den ble utsolgt på et par timer. Synd de legges ut for salg så tidlig, men alle gjør jo det. Hadde holdt lenge om de ble lagt ut i november.

Men ja, de er glad i kalendere og alt som har med jul å gjøre. Spent på hvilke kalendere de ender opp med i år. Jeg syns det er gøy å se på kalenderåpninger og gleder meg masse til Margareta Grääs starter kalenderåpningene på YouTube :D Hun åpner helt vilt mange. 

Jeg synes det blir i overkant hvor mange kalendere man liksom skal ha. Men godt vi er forskjellige 😊

• Liker 2
Skrevet

Nå tok de seg nær av et spm om Pia har gitt opp kjærligheten.. da vet man det, ikke bruk uttrykket gitt opp folkens 😂 ærlig talt damer, dere er 40 år. Snakk om å være hårsåre.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Iso1 skrev (4 timer siden):

Ååååå, dumme meg trodde det var kalender med dukker jeg 😂 Tenkte at nå får du en hel barnehage :ler: Da skjønner jeg. 

Miss perfect skrev (2 timer siden):

Jeg synes det blir i overkant hvor mange kalendere man liksom skal ha. Men godt vi er forskjellige 😊

Jeg hadde bare én, syns ikke det er så mye 😊  Men syns det er gøy å se andre åpne, selv om jeg ikke vil ha så mange kalendre selv.

Skrevet
jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Ååååå, dumme meg trodde det var kalender med dukker jeg 😂 Tenkte at nå får du en hel barnehage :ler: Da skjønner jeg. 

Jeg hadde bare én, syns ikke det er så mye 😊  Men syns det er gøy å se andre åpne, selv om jeg ikke vil ha så mange kalendre selv.

Snakket ikke om at du hadde mange da.. men damene har jo et helt lager omtrent. Det synes jeg er i overkant.

Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (13 minutter siden):

Snakket ikke om at du hadde mange da.. men damene har jo et helt lager omtrent. Det synes jeg er i overkant.

Enig i at det blir litt mye, men jeg syns det er moro å se på, selv om jeg selv greier meg med en. Jeg elsker å se på kalenderåpninger og boksåpninger. 

Endret av jukkapalme
Skrevet
Miss perfect skrev (2 timer siden):

Nå tok de seg nær av et spm om Pia har gitt opp kjærligheten.. da vet man det, ikke bruk uttrykket gitt opp folkens 😂 ærlig talt damer, dere er 40 år. Snakk om å være hårsåre.

Hårsåre og dårlig på konstruktiv kritikk har de vært i mange år 🤔

• Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (7 minutter siden):

Hårsåre og dårlig på konstruktiv kritikk har de vært i mange år 🤔

Jada, men føler de tar det ekstra ille opp de gangene de skal rante om det i flere minutter i vloggene. Poenget mitt var egt , hva var så galt med det spm.. er jo bare sånn man sier liksom.

• Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg liker å ha mange kalendere, noen spiselige også, i fjor hadde jeg en brownies kalender også, og en fra IKEA med sjokolade. Får se hva jeg finner i år. 

Skrevet
Miss perfect skrev (6 minutter siden):

Jada, men føler de tar det ekstra ille opp de gangene de skal rante om det i flere minutter i vloggene. Poenget mitt var egt , hva var så galt med det spm.. er jo bare sånn man sier liksom.

Ja, det har en tendens til å bli en litt lang rant om det er noen som våger å komme med kritikk 😄 

De har en veldig spesiell væremåte og oppførsel innimellom 🤔 I hvert fall når man tenker på at de har blitt 40..... 🤔

• Liker 1
Skrevet

Damene har gitt opp både vektreise, helse og kjærlighet. Ein spade er ein spade…. 

• Liker 6
Skrevet

Det er rett fra sykdom til syt & klag... :himle: Og selvfølgelig har MN kommet med noe ræl som kan ta opp plass på et allerede lite kott :knegg: 

Ismaskin.....de som er på butikken 24/7 kan vel bare kjøpe seg en is.. :sjenert: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...