jukkapalme Skrevet 9. august #1981 Skrevet 9. august garfunkel skrev (6 minutter siden): Er nok godt for henne å ha familien rundt seg som hjelper henne. Men fra et barns ståsted, er der bra for et barn å aldri få ordentlig tid med mor? Og da snakker jeg ikke om tid som å sitte på i bil med mor på vei til bhg, eller at Guro tar barnet mens Pia dusjer. Men ordentlig tid type "i dag skal du og jeg ha en fin dag sammen bare du og jeg". Tenker på tilknytningen Det er det helt sikkert og selvfølgelig bra hun har familien rundt seg og at de har så tett bånd. Jeg har ikke barn selv, men jeg husker at det var veldig stas å finne på ting med bare mamma eller pappa alene da jeg var liten. Jeg og pappa dro på sykkelturer, teltturer og sånt, mens med mamma dro jeg på Tusenfryd, lekeland og sånne steder. Sitte i bilen på vei til og fra bhg og ta gutten mens Pia dusjer er ikke det samme, nei. De skulle hatt hele dager sammen, bare de to. Hadde nok begge hatt godt av og hadde nok vært stas for gutten å få mammaen helt for seg selv. 3
SeBraHaHa Skrevet 9. august #1982 Skrevet 9. august Jeg får et blandet inntrykk av at de er shoppingavhengige, samt at de handler kun for å få visninger og følgere, ikke genuint fordi de har lyst på noe eller faktisk trenger. Håper de unngår «bruk og kast» mentalitet om det bare er for å please SoMe🙃 3
Mardina Skrevet 9. august #1983 Skrevet 9. august garfunkel skrev (1 time siden): Guro påstår at hun av og til går tur når hun venter på eksmann og sønn i svømmehallen, og når hun lader. Men vet du hva, det nekter jeg faktisk å tro. Hadde hun greid å komme seg på tur så hadde mestringsfølelsen gjort at hun hadde tatt det med i vlogen, ikke prøvd å skjule det. Det samme med trilletur (ALENE, ikke med søster og mor), det skjedde vel aldri Tror ikke noe på at hun går noe særlig jeg heller 🤔 Det er nesten så jeg tenker at hun ikke skulle hatt bil, for da hadde hun blitt "tvunget" til å gå mye mer. Den dama der er så lite selvstendig at det er skummelt å tenke på 😳 5 1
non_stop Skrevet 9. august #1984 Skrevet 9. august Kjenner noen som bor ovenfor der tidl. svigerfar bor, med panoramautsikt fra stua. Ikke en gang så de Guro ute med vogn 5 2
Tradegy Skrevet 9. august #1985 Skrevet 9. august (endret) Håper så inderlig at eksmannen finner seg en solid partner. Ikke for å leke mamma, men tilby både liten og stor trygghet og stabilitet. Det kan virkelig ikke ha vært enkelt med en kone som tror hun er tenåring, og alltid havne minst på tredjeplass på prioriteringslisten (etter søster og mamma). Endret 9. august av Tradegy 3
Petrine12 Skrevet 9. august #1986 Skrevet 9. august Tradegy skrev (24 minutter siden): Håper så inderlig at eksmannen finner seg en solid partner. Ikke for å leke mamma, men tilby både liten og stor trygghet og stabilitet. Det kan virkelig ikke ha vært enkelt med en kone som tror hun er tenåring, og alltid havne minst på tredjeplass på prioriteringslisten (etter søster og mamma). Det fortjena far so absolutt 🥺 2
Anonymus6 Skrevet 11. august #1987 Skrevet 11. august Guro åpnet seg veldig i vloggen idag<3 Jeg relaterer veldig til det Guro sier med at man er redd for at smerter/formen skal bli dårligere.. hun vil danse men jeg håper hun heller starter med noen rolige gåturer med podcast/lydbok/musikk på ørene i starten og kanskje sittende styrketrening for armene og kjernemuskulaturen noen dager i uka så smertene ikke kommer som ett tog, hun burde jo uansett gå litt som oppvarming for både styrketrening og dansing uansett. lykke til til Guro! Jeg har troa. 1 1
Petrine12 Skrevet 11. august #1988 Skrevet 11. august Men ho sikra seg i alle retninga😅 Ho skal ikkje ha tips eller råd om noke som helst anna enn det ho spør om. Ho skal ha Mikkel… osv. Moss har heilt sikkert fine turområder ho kan kjøyre til å gå i fred og ro. Ser ikkje for meg den kroppen der danse i ei lita leilighet 🤷🏽♀️ 2 2
Tradegy Skrevet 11. august #1989 Skrevet 11. august er sånn jeg tolket dette. Samme regla som har vært oppe i sikkert 4 år. (Applauderer absolutt når hun har investert i helsa og vedlikeholder det Foreløpig hører jeg; Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Ved å nekte å ta i mot annet enn "stakkars deg" og "ntåååh" , så forsetter hun samme galskapen som hun alltid har gjort og forventer likefullt et annet resultat. Hun må komme seg til legen. Få koblet på en ergoterapeut eller fysioterapeut og mulig ernæringsfysiolog. Siden hun er så redd smerter, bør hun starte der. Sjekke om hun tar nok og riktig type smertelindring. Å stelle seg til foran en tv som står på 24/7 (i voksenukene ) har jeg null tro på. Sorry, ass 3
Mardina Skrevet 11. august #1990 Skrevet 11. august Har ingen tro på at hun kommer til å følge opp dette med treningen 🤔 Greit med viljen til å gjøre det der og da, men i det lange løp så blir det nok verre 🤔 Som andre har sagt, hun bør også komme seg til legen og ta tak i kostholdet også. Det hjelper ikke å trene et par dager i uken, om man ikke gjør noe med kostholdet også. Det er nok en grunn til at vi ikke ser all maten de spiser, fordi det er nok ikke bra det kostholdet de har. 2
Petrine12 Skrevet 11. august #1991 Skrevet 11. august Mardina skrev (20 minutter siden): Har ingen tro på at hun kommer til å følge opp dette med treningen 🤔 Greit med viljen til å gjøre det der og da, men i det lange løp så blir det nok verre 🤔 Som andre har sagt, hun bør også komme seg til legen og ta tak i kostholdet også. Det hjelper ikke å trene et par dager i uken, om man ikke gjør noe med kostholdet også. Det er nok en grunn til at vi ikke ser all maten de spiser, fordi det er nok ikke bra det kostholdet de har. Sia ho ikkje klare melde seg inn og trene på senteret tyda det på at Pia ikkje trena lenger heller😔
Mardina Skrevet 11. august #1992 Skrevet 11. august Petrine12 skrev (2 minutter siden): Sia ho ikkje klare melde seg inn og trene på senteret tyda det på at Pia ikkje trena lenger heller😔 Men P. er nå i hvert fall flink til å gå til "jobb" et par dager i uken. G. bruker stort bilen overalt 🙄
Petrine12 Skrevet 11. august #1993 Skrevet 11. august Mardina skrev (Akkurat nå): Men P. er nå i hvert fall flink til å gå til "jobb" et par dager i uken. G. bruker stort bilen overalt 🙄 Ja… men kvifor lyge og sei ho trena femdels på YouTube 🤷🏽♀️ 2
Mardina Skrevet 11. august #1994 Skrevet 11. august Petrine12 skrev (1 minutt siden): Ja… men kvifor lyge og sei ho trena femdels på YouTube 🤷🏽♀️ Er vel for å slippe spørsmål og spekulasjoner.
Miss perfect Skrevet 12. august #1995 Skrevet 12. august Man ser vel ganske greit kostholdet i dagens vlogg mtp matinnkjøp. Guro snakker som at hun er helt sikker på at folk står å ser på henne danse foran tv og tenker negativt om henne. Den dama trenger virkelig hjelp til å forandre tankene sine om både seg selv og andre. Og når det kommer til trening på senter, har sagt det før og sier det igjen.. hun må investere i en pt som kan hjelpe henne å legge opp et løp som forhåpentligvis ikke gir henne mer smerter.. nytter ikke å ture inn på treningssenter når man har smerter og null peiling på hva man driver med. 4
jukkapalme Skrevet 12. august #1996 Skrevet 12. august Mardina skrev (17 timer siden): Har ingen tro på at hun kommer til å følge opp dette med treningen 🤔 Greit med viljen til å gjøre det der og da, men i det lange løp så blir det nok verre 🤔 Som andre har sagt, hun bør også komme seg til legen og ta tak i kostholdet også. Det hjelper ikke å trene et par dager i uken, om man ikke gjør noe med kostholdet også. Det er nok en grunn til at vi ikke ser all maten de spiser, fordi det er nok ikke bra det kostholdet de har. Jeg ble overrasket og glad på hennes vegne over at hun hadde satt i gang dansetreningen allerede idag 😊 Håper hun klarer å følge opp, så kan hun øke antall minutter etterhvert. Litt er bedre enn ingenting. Hun bør absolutt komme seg til legen og gjerne også en ernæringsfysiolog for å ta tak i kostholdet, ja. Er nok en grunn til at vi ikke får se all maten de spiser, ja, for mye av det vi ser er jo helt vanlig ok mat. Er mye småting de kan gjøre også, som å velge magrere kjøttpålegg og kutte ut, eller ihvertfall kutte ned på majonesen under pålegget på brødskiva. Er fort over 100 kcal bare det, avhengig av mengde. Er nesten 700 kcal i 100 gram majones. Helt vilt mye. Og 100 kcal ekstra her og der blir mye. Hamburgerrygg er magrere enn servelat og ikke noe dyrere. Smaker dessuten mye bedre, syns jeg, ihvertfall. Mardina skrev (16 timer siden): Men P. er nå i hvert fall flink til å gå til "jobb" et par dager i uken. G. bruker stort bilen overalt 🙄 Ja, Pia går mye mer. Hun fikk jo omtrent hver kveld for G flyttet inn, synd hun ikke gjør det mer. Miss perfect skrev (1 time siden): Man ser vel ganske greit kostholdet i dagens vlogg mtp matinnkjøp. Guro snakker som at hun er helt sikker på at folk står å ser på henne danse foran tv og tenker negativt om henne. Den dama trenger virkelig hjelp til å forandre tankene sine om både seg selv og andre. Og når det kommer til trening på senter, har sagt det før og sier det igjen.. hun må investere i en pt som kan hjelpe henne å legge opp et løp som forhåpentligvis ikke gir henne mer smerter.. nytter ikke å ture inn på treningssenter når man har smerter og null peiling på hva man driver med. Var litt blandet av både sunt og usunt. De rekechipsene de er så glad i er sikkert omtrent like kaloririke som potetgull. Nudler bør de også kutte ned på. Er veldig usunt og kaloririkt i tillegg til at man blir sulten igjen med en gang. Akkurat redselen for å bli sett kan jeg forstå (sliter selv med angst og dårlig selvbilde), men hun kan sikkert henge et laken eller noe foran vinduet om det ikke er gardin der. Tror neppe noen ser inn der heller. Men likevel forstår jeg tankene, selv om de er irrasjonelle. Hun bør investere i en pt om hun skal trene på senter, ja, men redd hun syns det blir for dyrt… Men det er viktig med hjelp når man har smerter og lite peiling… Jeg forstår godt at terskelen for å oppsøke senter er litt høy, for er mye bodyshaming på sånne steder. Men håper hun klarer det likevel. Jeg heier på henne, ihvertfall 💪🏻 Men det viktigste er selvfølgelig å ta tak i kostholdet. Kutte ned på majones, nudler, snacks, bacon, fløte osv. De burde bestille time hos ernæringsfysiolog for å få veiledning begge to. 1
Miss perfect Skrevet 12. august #1997 Skrevet 12. august jukkapalme skrev (16 minutter siden): Jeg ble overrasket og glad på hennes vegne over at hun hadde satt i gang dansetreningen allerede idag 😊 Håper hun klarer å følge opp, så kan hun øke antall minutter etterhvert. Litt er bedre enn ingenting. Hun bør absolutt komme seg til legen og gjerne også en ernæringsfysiolog for å ta tak i kostholdet, ja. Er nok en grunn til at vi ikke får se all maten de spiser, ja, for mye av det vi ser er jo helt vanlig ok mat. Er mye småting de kan gjøre også, som å velge magrere kjøttpålegg og kutte ut, eller ihvertfall kutte ned på majonesen under pålegget på brødskiva. Er fort over 100 kcal bare det, avhengig av mengde. Er nesten 700 kcal i 100 gram majones. Helt vilt mye. Og 100 kcal ekstra her og der blir mye. Hamburgerrygg er magrere enn servelat og ikke noe dyrere. Smaker dessuten mye bedre, syns jeg, ihvertfall. Ja, Pia går mye mer. Hun fikk jo omtrent hver kveld for G flyttet inn, synd hun ikke gjør det mer. Var litt blandet av både sunt og usunt. De rekechipsene de er så glad i er sikkert omtrent like kaloririke som potetgull. Nudler bør de også kutte ned på. Er veldig usunt og kaloririkt i tillegg til at man blir sulten igjen med en gang. Akkurat redselen for å bli sett kan jeg forstå (sliter selv med angst og dårlig selvbilde), men hun kan sikkert henge et laken eller noe foran vinduet om det ikke er gardin der. Tror neppe noen ser inn der heller. Men likevel forstår jeg tankene, selv om de er irrasjonelle. Hun bør investere i en pt om hun skal trene på senter, ja, men redd hun syns det blir for dyrt… Men det er viktig med hjelp når man har smerter og lite peiling… Jeg forstår godt at terskelen for å oppsøke senter er litt høy, for er mye bodyshaming på sånne steder. Men håper hun klarer det likevel. Jeg heier på henne, ihvertfall 💪🏻 Men det viktigste er selvfølgelig å ta tak i kostholdet. Kutte ned på majones, nudler, snacks, bacon, fløte osv. De burde bestille time hos ernæringsfysiolog for å få veiledning begge to. Ja er enig i hva du skriver. Men hun har liksom bestemt seg .. jaja, hvis folk vil tenke negativt om meg så får de bare gjøre det.. ang matinnkjøp, kunne ikke se så mye sunt der altså.. og ja de burde kunne hindre innsyn i det kjøkkenvinduet rimelig enkelt. Men hey, kjempebra at Guro har bestemt seg for å ta litt tak iallfall 👍
jukkapalme Skrevet 12. august #1998 Skrevet 12. august (endret) Miss perfect skrev (12 minutter siden): Ja er enig i hva du skriver. Men hun har liksom bestemt seg .. jaja, hvis folk vil tenke negativt om meg så får de bare gjøre det.. ang matinnkjøp, kunne ikke se så mye sunt der altså.. og ja de burde kunne hindre innsyn i det kjøkkenvinduet rimelig enkelt. Men hey, kjempebra at Guro har bestemt seg for å ta litt tak iallfall 👍 Ja, sant det. Likevel er det vanskelig å snu den tankegangen. Avokado og babyspinat er jo ikke usunt. Ikke cottage cheese heller. Husker ikke mer av innkjøpet, men var litt blandet. Potetgull kan ikke jeg kjøpe på en mandag, for posen blir knertet uansett Så må vente til fræddan der. Men det sier kanskje mest om meg og min viljestyrke Endret 12. august av jukkapalme
Miss perfect Skrevet 12. august #1999 Skrevet 12. august (endret) jukkapalme skrev (1 time siden): Ja, sant det. Likevel er det vanskelig å snu den tankegangen. Avokado og babyspinat er jo ikke usunt. Ikke cottage cheese heller. Husker ikke mer av innkjøpet, men var litt blandet. Potetgull kan ikke jeg kjøpe på en mandag, for posen blir knertet uansett Så må vente til fræddan der. Men det sier kanskje mest om meg og min viljestyrke Haha, er nok mange som har det sånn.. jada var et par sunne ting der, men ble jo helt klart mest av nudler, chips, bacon, creme fraiche, kokosmelk osv.. de hadde vel en innkjøpsvideo fra neo tokyo her om dagen og.. mere nudler.. men dette er damenes valg. Endret 12. august av Miss perfect 1
Petrine12 Skrevet 12. august #2000 Skrevet 12. august Men Guro har vel ikkje sagt at ho ønske ned i vekt? Berre eit ønske om å bevege seg. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå