Miss perfect Skrevet mandag kl. 20:38 #3681 Skrevet mandag kl. 20:38 Portvinpiken skrev (1 time siden): Hvor lenge skal de være borte? En uke tror jeg
NinaLisa Skrevet tirsdag kl. 05:45 #3682 Skrevet tirsdag kl. 05:45 Miss perfect skrev (9 timer siden): En uke tror jeg De drar mandag og er hjemme lørdag så en knapp uke, eller fem dager kan det også kalles.
Eva-Lena Skrevet tirsdag kl. 07:08 #3683 Skrevet tirsdag kl. 07:08 Hvor er det Pia jobber siden hun bruker uniform?
Miss perfect Skrevet tirsdag kl. 07:59 #3684 Skrevet tirsdag kl. 07:59 Eva-Lena skrev (50 minutter siden): Hvor er det Pia jobber siden hun bruker uniform? Tror hun sa normal
Miss perfect Skrevet tirsdag kl. 07:59 #3685 Skrevet tirsdag kl. 07:59 NinaLisa skrev (2 timer siden): De drar mandag og er hjemme lørdag så en knapp uke, eller fem dager kan det også kalles. Ok
Kløftfrid Skrevet onsdag kl. 06:16 #3686 Skrevet onsdag kl. 06:16 Miss perfect skrev (22 timer siden): Tror hun sa normal Men hun har svart topp? Har de svarte klær?
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 06:48 #3687 Skrevet onsdag kl. 06:48 Kløftfrid skrev (32 minutter siden): Men hun har svart topp? Har de svarte klær? Ja, mener da det
Høstfjellet Skrevet onsdag kl. 10:22 #3688 Skrevet onsdag kl. 10:22 Tror ikke det er normal. Da hadde vi sett MYE mer innkjøp derifra😅 Ganske sikker på at hun ikke har sagt hvilken butikk, bare at det er på Rygge Storsenter😊
Gogglebox Skrevet onsdag kl. 10:27 #3689 Skrevet onsdag kl. 10:27 "praksisen min er også en favoritt, jeg er på Normal". Videoen startet fra der hun nevner det. 1
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 10:41 #3690 Skrevet onsdag kl. 10:41 Ja, sikkert vore litt tøft for Pia å handle lite når ho er på normal to daga i veka 2
Tradegy Skrevet onsdag kl. 12:54 #3691 Skrevet onsdag kl. 12:54 (endret) Jeg tror også at Pia jobber på Normal 🕵️♀️ Har ikke hørt at hun har sagt noe, men her er t-skjorta med den Normal-figuren på (Kan selvfølgelig være man får kjøpt t-skjorta der, men ser det som mindre sannsynlig ..😋) Endret onsdag kl. 13:16 av Tradegy 4
Iso1 Skrevet onsdag kl. 14:14 #3692 Skrevet onsdag kl. 14:14 Tradegy skrev (1 time siden): Jeg tror også at Pia jobber på Normal 🕵️♀️ Har ikke hørt at hun har sagt noe, men her er t-skjorta med den Normal-figuren på (Kan selvfølgelig være man får kjøpt t-skjorta der, men ser det som mindre sannsynlig ..😋) Hun sa i den nyeste favoritt videoen at hun jobber på normal 2
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 17:50 #3693 Skrevet onsdag kl. 17:50 Høstfjellet skrev (7 timer siden): Tror ikke det er normal. Da hadde vi sett MYE mer innkjøp derifra😅 Ganske sikker på at hun ikke har sagt hvilken butikk, bare at det er på Rygge Storsenter😊 Joda, har sagt normal 2
Eva-Lena Skrevet i går, 07:40 #3694 Skrevet i går, 07:40 Miss perfect skrev (På 17.3.2026 den 8.59): Tror hun sa normal Ok 😊
Miss perfect Skrevet i går, 09:53 #3695 Skrevet i går, 09:53 Kommer nok snart en innkjøpsvideo fra normal. Men kanskje det ventes til etter Låååndåånn 😂
Orillsen7 Skrevet 23 timer siden #3696 Skrevet 23 timer siden Har sett på noen av de siste vloggene til Norwaytwins, og Pia som viser antrekkene sine. Synes det ser ut som hun har gått litt ned i vekt jeg. Ikke meningen å «fokusere» på kropp altså, men bare la merke til det. 3 1
Miss perfect Skrevet 4 timer siden #3697 Skrevet 4 timer siden Merkelig at praksisen hos normal blir avsluttet så tidlig og uten en plan videre. Hun sier hun vil tilbake dit, hvorfor har ikke det blitt ordnet allerede da?
Mardina Skrevet 1 time siden #3698 Skrevet 1 time siden Miss perfect skrev (3 timer siden): Merkelig at praksisen hos normal blir avsluttet så tidlig og uten en plan videre. Hun sier hun vil tilbake dit, hvorfor har ikke det blitt ordnet allerede da? Synes det er rart jeg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå