Miss perfect Skrevet 7. mars #3641 Skrevet 7. mars Tradegy skrev (19 minutter siden): Jeg applauderer barnehagen Raskt på ballen! Klassisk sløv mor som generelt er dårlig på å se andres behov. (Typ sender i bhg med stigende feber og rumperakett ). 24t regelen har hun sikkert ikke hørt om engang. Guro sitter å gaper og langer ut om at "han er ikke sjuk-sjuk. Bare ikke hèlt i form". Unnskyldninger.Gjentatte ganger. STAKKARS DEG! Det er om å gjøre å være med mamma og unngå nærkontakt.Selv ikke oppringning fra bhg er nok. Hadde vært så pinlig berørt om jeg selv jobbet i bhg og min datter "(mis)brukte" bhg slik. Ja, du sier noe.. en ting er de som faktisk MÅ på jobb. ( sier ikke at det er greit altså) men mer forståelig enn at mor skal hjem å sove! Herregud, noen burde virkelig ta en ekstra runde med seg selv før de velger å få barn. 1 3
Eggedoris Skrevet lørdag kl. 11:25 #3642 Skrevet lørdag kl. 11:25 Ser tydelig at Pia er sliten. Håper hun klarer og stå i praksis/jobb mtp alt ansvar hun har hjemme. Har mine tvil 🙄 hun sliter jo med egne vondter og utfordringer. Utifra vloggen,så hører jeg aldri Guro gjør noe husarbeid!! 1 2
Mardina Skrevet lørdag kl. 14:18 #3643 Skrevet lørdag kl. 14:18 Asmr har jeg aldri skjønt poenget med. Hva er greia med det egentlig? Og som jeg har sagt før, selv om det kanskje er litt slemt; Guro skulle aldri hatt barn. Det er jo helt tydelig at hun ikke takler det. Det er nesten så jeg håper at far får hovedomsorgen. Sånn at Guro kan dille og dalle hjemme, sånn som hun helst vil. Tør ikke tenke på hvordan det ender om hun går enda mer opp i vekt 😬 3
lew Skrevet lørdag kl. 17:43 #3644 Skrevet lørdag kl. 17:43 Ikke alltid man må ha feber,man må også se på allmentilstanden.Og Guro sin er jo alltid dårlig,derfor bør hu se sønnen sin også.Hadde vært flau om mine barn fremsto sånn i sosiale medier. 3
lew Skrevet lørdag kl. 17:46 #3645 Skrevet lørdag kl. 17:46 Eggedoris skrev (6 timer siden): Ser tydelig at Pia er sliten. Håper hun klarer og stå i praksis/jobb mtp alt ansvar hun har hjemme. Har mine tvil 🙄 hun sliter jo med egne vondter og utfordringer. Utifra vloggen,så hører jeg aldri Guro gjør noe husarbeid!! Guro klarte ikke ta opp kjøttdeigen til middag en gang,endte med Pia måtte ta den opp å🤪Pinlig.Lurer på hvordan helsa virkelig er.Blodtrykk,diabetes,kolestrol,osv.. 1 4
Eva-Lena Skrevet lørdag kl. 18:17 #3646 Skrevet lørdag kl. 18:17 lew skrev (29 minutter siden): Guro klarte ikke ta opp kjøttdeigen til middag en gang,endte med Pia måtte ta den opp å🤪Pinlig.Lurer på hvordan helsa virkelig er.Blodtrykk,diabetes,kolestrol,osv.. Ærlig talt, nå må Guro seriøst skjerpe seg. Når det å ta opp en kjøttdeig fra fryseren er ett ork, ja da er det på tide å gjøre noe for helsen sin. 1 4
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 12:51 #3647 Skrevet søndag kl. 12:51 Tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. Sol, admin.
Tradegy Skrevet søndag kl. 18:06 #3648 Skrevet søndag kl. 18:06 (endret) Endret søndag kl. 18:56 av Tradegy
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 18:28 #3649 Skrevet søndag kl. 18:28 Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin
Tradegy Skrevet mandag kl. 10:15 #3650 Skrevet mandag kl. 10:15 (endret) Grunnen til at poden fikk Fjordland var at G hadde glemt å ta opp kjøttboller Er klart man glemmer, når det ikke er noe til seg selv... Må gi Pia litt skryt jeg altså. På den ene bildekarusellen på IG, så står hun og holder barnevogna. Jeg synes hun er så innmari søt der hun står og kikker ut i lufta! 🩷 Men...en ting som nå merkes veldig; Nå kan de slutte å brette ut private detaljer rundt søvnmønster og annet!. Mini-G er ingen baby lenger men har masse personlighet, rutiner og (u)vaner. (Jeg synes hèlt ærlig at f.eks å vise fjeset i en familie setting er langt mindre problematisk, enn denne detaljerte raljeringa om søvnen. Fra begge de voksne i husstanden!) Endret mandag kl. 19:56 av Tradegy 4 2
Miss perfect Skrevet mandag kl. 16:21 #3651 Skrevet mandag kl. 16:21 Føler vi vet myye om denne gutten nå jeg.. når han sovner, hvor mange timer han har sovet, om han har hatt en tøff natt som de velger å kalle det, hvor lenge han er i bhg, hva han spiser til middag, hva han leker med hjemme, når han er på svømming.. 2 1
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 19:55 #3652 Skrevet mandag kl. 19:55 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Edit: ryddet for kommentar til moderering. Endret tirsdag kl. 18:39 av Sol Rampelyset
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 14:54 #3653 Skrevet onsdag kl. 14:54 Nesten vår ute og overraskande lite handel til son? Han har vist alt han treng. Den sykkel til bursdag eller jul er ikkje i bruk heller? 🤷🏽♀️ 1
lew Skrevet onsdag kl. 20:26 #3654 Skrevet onsdag kl. 20:26 Petrine12 skrev (5 timer siden): Nesten vår ute og overraskande lite handel til son? Han har vist alt han treng. Den sykkel til bursdag eller jul er ikkje i bruk heller? 🤷🏽♀️ Var ikke det en trehjul sykkel,har vel vokst fra den😅Er ikke så viktig prioritere ting som ikke er til henne selv.Bedre handle jule ting på salg. 2
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 21:18 #3655 Skrevet onsdag kl. 21:18 lew skrev (51 minutter siden): Var ikke det en trehjul sykkel,har vel vokst fra den😅Er ikke så viktig prioritere ting som ikke er til henne selv.Bedre handle jule ting på salg. For ikke å snakke om London negler 😂 1 3
Miss_Sunshine* Skrevet i går, 11:11 #3656 Skrevet i går, 11:11 Jeg kjenner jeg blir så utrolig provosert over Guros evne til å sette egne behov foran barnets. For en uke siden sendte hun gutten i barnehage med heftig hoste (og sikkert annet ubehag/vondt som han ikke er i stand til å formidle), og det etter at han allerede hadde vært våken en halv arbeidsdag før dagen hadde begynt for at mor skulle hjem og snorke. I dagens vlog forteller hun at hun «har brukt formiddagen i senga, fordi hun kjenner at det er noe som ikke stemmer med formen.» Altså, hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha?! For meg så blir det bare mer og mer tydelig at hun ønsker å tilbringe så lite tid som mulig med barnet sitt, og det skal i hvert fall ikke være uten en annen omsorgsperson tilstede! I tillegg så hørte jeg på podcast-episoden om psykisk helse i helga som var og der var jo eneste løsninga at hun måtte bli flinkere til å si ifra og ta seg pauser… Altså, hva?! Det går jo fader meg sport i å komme seg i seng, ta en pause, og glede seg til å gå og legge seg. Selvinnsikt er en vanskelig ting, men dette var provoserende! Dagens utblåsning fra meg. 😤 3 9
Petrine12 Skrevet 23 timer siden #3657 Skrevet 23 timer siden Miss_Sunshine* skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir så utrolig provosert over Guros evne til å sette egne behov foran barnets. For en uke siden sendte hun gutten i barnehage med heftig hoste (og sikkert annet ubehag/vondt som han ikke er i stand til å formidle), og det etter at han allerede hadde vært våken en halv arbeidsdag før dagen hadde begynt for at mor skulle hjem og snorke. I dagens vlog forteller hun at hun «har brukt formiddagen i senga, fordi hun kjenner at det er noe som ikke stemmer med formen.» Altså, hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha?! For meg så blir det bare mer og mer tydelig at hun ønsker å tilbringe så lite tid som mulig med barnet sitt, og det skal i hvert fall ikke være uten en annen omsorgsperson tilstede! I tillegg så hørte jeg på podcast-episoden om psykisk helse i helga som var og der var jo eneste løsninga at hun måtte bli flinkere til å si ifra og ta seg pauser… Altså, hva?! Det går jo fader meg sport i å komme seg i seng, ta en pause, og glede seg til å gå og legge seg. Selvinnsikt er en vanskelig ting, men dette var provoserende! Dagens utblåsning fra meg. 😤 Amen… det går virkelig berre nedover. 7
Tradegy Skrevet 22 timer siden #3658 Skrevet 22 timer siden Miss_Sunshine* skrev (1 time siden): Jeg kjenner jeg blir så utrolig provosert over Guros evne til å sette egne behov foran barnets. For en uke siden sendte hun gutten i barnehage med heftig hoste (og sikkert annet ubehag/vondt som han ikke er i stand til å formidle), og det etter at han allerede hadde vært våken en halv arbeidsdag før dagen hadde begynt for at mor skulle hjem og snorke. I dagens vlog forteller hun at hun «har brukt formiddagen i senga, fordi hun kjenner at det er noe som ikke stemmer med formen.» Altså, hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha?! For meg så blir det bare mer og mer tydelig at hun ønsker å tilbringe så lite tid som mulig med barnet sitt, og det skal i hvert fall ikke være uten en annen omsorgsperson tilstede! I tillegg så hørte jeg på podcast-episoden om psykisk helse i helga som var og der var jo eneste løsninga at hun måtte bli flinkere til å si ifra og ta seg pauser… Altså, hva?! Det går jo fader meg sport i å komme seg i seng, ta en pause, og glede seg til å gå og legge seg. Selvinnsikt er en vanskelig ting, men dette var provoserende! Dagens utblåsning fra meg. 😤 4
lllll Skrevet 21 timer siden #3659 Skrevet 21 timer siden Miss_Sunshine* skrev (2 timer siden): For en uke siden sendte hun gutten i barnehage med heftig hoste (og sikkert annet ubehag/vondt som han ikke er i stand til å formidle), og det etter at han allerede hadde vært våken en halv arbeidsdag før dagen hadde begynt for at mor skulle hjem og snorke. Nå igjen?! Hvordan i alle dager kan barnehagen godta det? Diagnose eller ikke diagnose - sender man et barn i bhg som knapt har sovet på natta så får man vel greit beskjed om at det ikke skal skje igjen? 4
Miss_Sunshine* Skrevet 21 timer siden #3660 Skrevet 21 timer siden lllll skrev (1 minutt siden): Nå igjen?! Hvordan i alle dager kan barnehagen godta det? Diagnose eller ikke diagnose - sender man et barn i bhg som knapt har sovet på natta så får man vel greit beskjed om at det ikke skal skje igjen? Nei da, det var i forrige uke hun sendte barnet i barnehagen med sykdom. I dagens vlog så har hun selv blitt smittet med forkjølelsessymptomer, og da var det visst helt greit å ligge til langt utpå formiddagen. 🙄 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå