Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trur det er veldig tydelig at Pia var trøtt og leide i dag. Ho ville nok ha ein rolig dag heime.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kløftfrid skrev (57 minutter siden):

Det er jo rart at sånne sykedager, med ekstremt mye klaging, alltid havner på jobbedager. Aldri ellers. Helt utrolig at det ikke er sånn at da må de jobbe en annen dag. Uka har jo 5 arbeidsdager, så om man har vondt et sted en dag, så har man faktisk 2 andre dager disponibelt. Regner jo med at P er "frisk" igjen i morgen (bare vent og se). I morgen skal de jo gjeste podcasten og så skal de til Halden på noe gøy dagen etter, så da passer det ikke å ha så vondt at man må melde avbud.

Og den der "jeg sendte Guro inn på rommet for å slappe av".... herregud, Guro er mora til gutten! Hun kan ikke ta fri fra det ansvaret så og si hele tiden! Lørdag var hun jo ikke med sønnen i det hele tatt. Daffa hjemme og lada bilen da han kom hjem...

Legg merke til uka de har gutten,har G veeeeldig vondt 🙄 P er for snill. Stiller opp seint og tidlig. Skjønner det er krevende da han har sine utfordringer. Uansett er det G sitt ansvar å ta vare på barnet sitt. Ser tilbake i vloggene,så hørte vi sjelden om vondter i magen. Men når gutten passerte 1 års alder, jo mere aktiv han vart,mere  krevende og vondt vart det for G. Hun må få helsa si på stell,for slik det er nå,makter hun ikke å ta vare på ett barn. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Pia må være et strålende eksempel på begrepet dumsnill.

Hun skulle vært den  voksne i relasjonen og fått inn senga si på soverommet.

Ironisk at hun som overdøver i stemmebruk og plapring, er såpass til curlingsøster og koster vei rundt om i boet.. :knegg: 

Endret av Tradegy
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

:skriver: #dobbelt 

Endret av Tradegy
Skrevet

Var innom ACutie sin live-sending på TikTok i dag, der Guro var med.

Guro var så fin og flink synes jeg- syntes det så ut som hun trivdes veldig godt. Kjekt å se!😊

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg var også innom live-sendinga til ACutie i går, og herregud, Guro var jo som et annet menneske, jo?! 😍

Krysser alt som krysses kan for at dette er det pushet og motivasjonen hun trenger for å virkelig ta tak i den fysiske helsa si på ordentlig, slik at hun kan få det så bra som mulig, for dette er jo bare nok et bevis på  at det opplegget de kjører på med der hjemme i gården, er nokså destruktivt.

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, Guro var i slaget i går :nikke:Det er nesten så jeg følte det ble litt småfalskt, fordi personligheten nesten var litt radikalt positiv :fnise: 

Håper virkelig Guro henter inspirasjon og tar bedre vare på seg selv. Det må jo friste litt med selvstendighet òg, men man skal kanskje ikke forvente all verden, heller.... 🤞

• Liker 4
Skrevet

Jeg så det helt annerledes- jeg synes hun virket ekte og oppriktig glad. Det må være lov å blomstre litt uten at det blir tolket negativt. 🌸

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor fortsetter de med asmr? 

Det er så dårlig lyd, masse bakgrunnstøy😅 hører de det ikke selv? Videoen hadde vært mye bedre om de hadde prata og kost seg mens mor fikk pleie😊

Endret av Anonymus6
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

De er jo bra søte når nesten hele 12-minutters vloggen omhandler når de skal få redigert diverse og, selve rosinen i pølsa, ta ut av oppvaskmaskinen🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er dagens vlogg?😱

• Liker 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (57 minutter siden):

Hvor er dagens vlogg?😱

De la ut i går på IG at «pga. sykdom, så vil vloggen fra i dag og morgendagen slås sammen. Det vil ikke komme vlog i morgen, men på lørdag.»

.. ja, det blir jo spennende.. :fnise:

Skrevet
Anonymus6 skrev (På 4.3.2026 den 17.30):

Hvorfor fortsetter de med asmr? 

Det er så dårlig lyd, masse bakgrunnstøy😅 hører de det ikke selv? Videoen hadde vært mye bedre om de hadde prata og kost seg mens mor fikk pleie😊

Jeg måtte se den ASMR videoen og jeg er nesten tom for ord. De er så elendige på ASMR, jeg fatter ikke at de ikke forstår det selv. Altfor mye bakgrunnsstøy. 

Jeg ser ofte på andre sine ASMR videoer og twinsa når de ikke opp til anklene engang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg inviterer heller småbarnsavdelingen "Rev" fra 0-3år til å ha konsert, enn Norwaytvins sin ASMR, altså. Det er rett og slett en fornærmelse mot de som skjønner konseptet.

Det må jo ha vært b-vare på 80% for å ha så forferdelig utstyr :ler:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så drøyt at Guro velger å sende gutten i bhg når han ikke er helt i form. Og det bare for at hun selv skal hjem å sove! Igjen måtte han hentes tidlig fordi han var utilpass og ikke helt bra. Er det pga at pia skulle på jobb kanskje? Hadde vel vært helt krise om pia skulle vært på jobb i går, da måtte hun blitt hjemme. Allikevel så er Guro såå sliten..

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Det er så drøyt at Guro velger å sende gutten i bhg når han ikke er helt i form. Og det bare for at hun selv skal hjem å sove! Igjen måtte han hentes tidlig fordi han var utilpass og ikke helt bra. Er det pga at pia skulle på jobb kanskje? Hadde vel vært helt krise om pia skulle vært på jobb i går, da måtte hun blitt hjemme. Allikevel så er Guro såå sliten..

Det er helt sykt hvor lite engasjert hun er i guttens liv.Bare sove og spise dom gjelder.Hun gjør jo ikke en dritt i hjemmet heller.Pia står for alt.Hun hadde nok levert dagen etter også,for hun sa dem kommer til ringe,så derfor holder hun han hjemme.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (1 time siden):

Jeg applauderer barnehagen :klappe: Raskt på ballen!  Klassisk sløv mor som generelt er dårlig på å se andres behov. (Typ sender i bhg med stigende feber og rumperakett ).

24t regelen har hun sikkert ikke hørt om engang.

Guro sitter å gaper og langer ut om at "han er ikke sjuk-sjuk. Bare ikke hèlt i form". Unnskyldninger.Gjentatte ganger.:rope: STAKKARS DEG!

Det er om å gjøre å være med mamma og unngå nærkontakt.Selv ikke oppringning fra bhg er nok. 

Hadde vært så pinlig berørt om jeg selv jobbet i bhg og min datter "(mis)brukte" bhg slik.

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Skrevet

Ho har itilegg ein som ikkje kan fortelle om vondt i magen, haudet ol. At ho aldri vil ha tid med han? Eg skjønna det ikkje 😔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
lew skrev (29 minutter siden):

Det er helt sykt hvor lite engasjert hun er i guttens liv.Bare sove og spise dom gjelder.Hun gjør jo ikke en dritt i hjemmet heller.Pia står for alt.Hun hadde nok levert dagen etter også,for hun sa dem kommer til ringe,så derfor holder hun han hjemme.

Viktigst at mor får sovet og slappet av vet du! Akkurat som om G gjør noe annet enn det? 

• Liker 7
Skrevet
Petrine12 skrev (1 minutt siden):

Ho har itilegg ein som ikkje kan fortelle om vondt i magen, haudet ol. At ho aldri vil ha tid med han? Eg skjønna det ikkje 😔

Hun orker ikke. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...