Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss perfect skrev (8 minutter siden):

Er det normalt å kjøpe valentines gave til moren sin? 

Det er mye som er kritikkverdig i den vloggen, det er jeg enig i. Men å lete etter ting å kritisere for, blir litt for dumt. Av alle de merkelige tingene de driver med så er vel ikke det å gi en gave til moren sin på valentindagen det værste? De elsker jo å gi og få gaver... 

Angående hva som er vanlig; et kort googlesøk gir deg dette svaret:

Valentinsdagen (Valentine’s Day) feires 14. februar hvert år og er en dag for å vise kjærlighet og omtanke.

Hva er det?

• Opprinnelig knyttet til legenden om den kristne helgenen Valentin.

• I dag er det mest en kulturell og kommersiell markering av kjærlighet og nære relasjoner.

• Vanlige markeringer er kort, blomster, sjokolade eller en hyggelig gest.

Hvem er det for?

• Tradisjonelt: kjærester og ektefeller.

• Nå også: familie, venner og andre man er glad i.

• Noen bruker dagen til å vise omtanke for seg selv også.

Kort sagt: Det er en valgfri dag for å uttrykke kjærlighet eller takknemlighet til noen du bryr deg om. Mange feirer, mange lar være — begge deler er helt normalt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miss perfect skrev (50 minutter siden):

Er det normalt å kjøpe valentines gave til moren sin? 

Ja, det blir spesielt når de gav morsdagsgave for to dager siden🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Portvinpiken skrev (41 minutter siden):

Det er mye som er kritikkverdig i den vloggen, det er jeg enig i. Men å lete etter ting å kritisere for, blir litt for dumt. Av alle de merkelige tingene de driver med så er vel ikke det å gi en gave til moren sin på valentindagen det værste? De elsker jo å gi og få gaver... 

Angående hva som er vanlig; et kort googlesøk gir deg dette svaret:

Valentinsdagen (Valentine’s Day) feires 14. februar hvert år og er en dag for å vise kjærlighet og omtanke.

Hva er det?

• Opprinnelig knyttet til legenden om den kristne helgenen Valentin.

• I dag er det mest en kulturell og kommersiell markering av kjærlighet og nære relasjoner.

• Vanlige markeringer er kort, blomster, sjokolade eller en hyggelig gest.

Hvem er det for?

• Tradisjonelt: kjærester og ektefeller.

• Nå også: familie, venner og andre man er glad i.

• Noen bruker dagen til å vise omtanke for seg selv også.

Kort sagt: Det er en valgfri dag for å uttrykke kjærlighet eller takknemlighet til noen du bryr deg om. Mange feirer, mange lar være — begge deler er helt normalt.

Unnskyld meg? Lete etter ting å kritisere for? Jeg spurte om det er normalt å kjøpe valentinesgave til mor jeg. Har nemlig aldri hørt om noen som gjør det.

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (43 minutter siden):

Unnskyld meg? Lete etter ting å kritisere for? Jeg spurte om det er normalt å kjøpe valentinesgave til mor jeg. Har nemlig aldri hørt om noen som gjør det.

Jeg synes de snakker lite om faren sin. De møtte jo han og kona for kort tid siden, men hører sjelden noe snakk om han utenom. Har de generelt dårlig kontakt med faren?

Skrevet
Eva-Lena skrev (3 minutter siden):

Jeg synes de snakker lite om faren sin. De møtte jo han og kona for kort tid siden, men hører sjelden noe snakk om han utenom. Har de generelt dårlig kontakt med faren?

Inntrykk av at han har holdt seg litt utenfor familiekjernen hele tiden ut fra det de har fortalt om barndommen. Hans kjærlighetsspråk er uten tvil: penger. Noe twinsa lever godt på

Skrevet (endret)
Eva-Lena skrev (31 minutter siden):

Tror de har grei kontakt med far. Det virker kanskje ikke sånn siden han bor i Oslo og det forsåvidt omtrent bare nevnes mamma mamma mamma i vloggene. Han hjelper nok til med det økonomiske iallfall. Ikke ønsker han å være en del av vloggen heller har jeg fått inntrykk av.

Endret av Miss perfect
Skrevet
Miss perfect skrev (7 minutter siden):

Tror de har grei kontakt med far. Det virker kanskje ikke sånn siden han bor i Oslo og det forsåvidt omtrent bare nevnes mamma mamma mamma i vloggene. Han hjelper nok til med det økonomiske iallfall. Ikke ønsker han å være en del av vloggen heller har jeg fått inntrykk av.

Jeg skjønner at han ikke vil være del av vloggen 😜 Jeg ville heller ikke blitt med, ikke om jeg fikk betalt engang.

Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner at han ikke vil være del av vloggen 😜 Jeg ville heller ikke blitt med, ikke om jeg fikk betalt engang.

Nei, skjønner det godt.

Skrevet

hvorfor fikser de neglene før det er i det hele tatt er noen utvekst? men sønnen får gjenbruksklær…

• Nyttig 2
Skrevet

Men det er så standard når de spiser godteri eller i taste tester så er det minner fra barndommen. Synes det er så rart, fordi det er sjelden eller aldri jeg har det når det gjelder godteri. Bare bugg tyggis som man kunne dele på midten😁

• Liker 1
Skrevet

Moren fortjener definitivt en oppmerksomhet på valentines<3 tvillingene har snakket om at det var litt turbulent etter skilsmissen til foreldrene, typ at de ikke kunne være i samme rom en stund. (virker som de kan det nå?)

uansett; det var faren som valgte å gå fra moren mener jeg på, utifra hva jeg vet om faren har han/ jobber han som journalist eller noe i den duren, mens moren alltid har jobbet i barnehage.

mulig moren har måttet sette sin karriere til side så han har kunnet jobbe mer for en høyere lønn til de som familie, mens moren har tilbragt tid med jentene? Typ, han har hatt jobbreiser ol.

For de er jo åpenbart nærere moren enn faren så jeg tviler ikke på konklusjonen min her egentlig😅 

Jeg tenker kanskje feil.. Men, tenk å bli forlatt av mannen man har lent seg på siden tidlig 20 årene, bli skilt i 50 åra(?) og se at pensjonen du har gitt mannen mulighet til å jobbe for går til ei anna kjerring. Sorry at jeg er litt blunt men🥲ta tankene mine med en klype salt! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (6 timer siden):

hvorfor fikser de neglene før det er i det hele tatt er noen utvekst? men sønnen får gjenbruksklær…

Det er normalt å ta refill på negler ca. 1 gang i måneden. 

Men er enig i at det er rart å prioritere det og la sønnen få brukte klær 🤔

Men det er jo mye man ikke skjønner med de to der 😄 

Skrevet

Nok en gang lå G og sov når ting ble gjort. Finnes det ikke smertestillende der i gården? Må alt snorkes bort? Jeg begynner å synes mer og mer synd på P. Tenk å bo med en så lite fungerende person, som bare lever for mat og youtube...

Og at de må ut og kjøpe inn nyheter til taste test. Det er ingenting som burde være på en prioriteringsliste...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Kløftfrid skrev (10 timer siden):

Nok en gang lå G og sov når ting ble gjort. Finnes det ikke smertestillende der i gården? Må alt snorkes bort? Jeg begynner å synes mer og mer synd på P. Tenk å bo med en så lite fungerende person, som bare lever for mat og youtube...

Og at de må ut og kjøpe inn nyheter til taste test. Det er ingenting som burde være på en prioriteringsliste...

Neste taste test video kommer til å bli som alle andre.. pia avbryter alle hele tiden og man bare ser det på hele henne at hun føler hun må snakke heele tiden. Snork. Forresten er hun irriterende å se på når hun spiser ting og. Hvorfor spiser hun bare med fremre del av munnen? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...