Miss perfect Skrevet 2. februar #3341 Skrevet 2. februar Mardina skrev (37 minutter siden): Jepp. Noen ganger lurer jeg på om hun hadde engasjert seg mer om gutten ikke hadde hatt en diagnose 🤔 Si det..
lew Skrevet 2. februar #3342 Skrevet 2. februar Kan være god grunn til at kostholdet er såpass lite varierende for gutten. 2
Kløftfrid Skrevet 3. februar #3343 Skrevet 3. februar (endret) Pusten var dårlig i dag, så Guro måtte droppe jobb.... MEN vi kan styre byen rundt etter diverse tilbud på mat. Altså det går ikke an... Endret 3. februar av Kløftfrid 4 6
Eva-Lena Skrevet 3. februar #3344 Skrevet 3. februar Kløftfrid skrev (4 minutter siden): Pusten var dårlig i dag, så Guro måtte droppe jobb.... MEN vi kan styre byen rundt etter diverse tilbud på mat. Altså det går ikke an... Seriøst?? Jeg har ikke hørt dagens togkrasj ennå, skal gjøre det senere i dag 😂 1
Snusmumrikk1 Skrevet 3. februar #3345 Skrevet 3. februar … og smertene som var så sterke at hun måtte hive etter pusten forsvant så fort hun skulle på butikk osv. hørte ikke mer om de hellerBare vondt i viljen, altså. 4 3
Kløftfrid Skrevet 3. februar #3346 Skrevet 3. februar Eva-Lena skrev (5 minutter siden): Seriøst?? Jeg har ikke hørt dagens togkrasj ennå, skal gjøre det senere i dag 😂 Ja, hun hadde ringt inn og sagt at hun ikke kunne jobbe. Hun oppga "tung i pusten" som grunn. Merket lite til det ellers i vloggen, og hun hadde som sagt pust nok til å kjøre Pia på jobb (var det kanskje derfor?) og hamstre diverse matvarer på tilbud på ulike butikker. Hun nevnte ikke noe om pusten senere i vloggen. Pia var på første dag i ny jobb med større kundetrykk. Så det kommer an på om hun må gå ned i stilling fordi det blir for heavy (hun sa ikke det, men det ligger litt i kortene). Beina måtte høyt opp senere på kvelden (men hun måtte jo være med Guro og mini ut, det er jo en tomannsjobb). 2 5
Eva-Lena Skrevet 3. februar #3347 Skrevet 3. februar Kløftfrid skrev (4 minutter siden): Ja, hun hadde ringt inn og sagt at hun ikke kunne jobbe. Hun oppga "tung i pusten" som grunn. Merket lite til det ellers i vloggen, og hun hadde som sagt pust nok til å kjøre Pia på jobb (var det kanskje derfor?) og hamstre diverse matvarer på tilbud på ulike butikker. Hun nevnte ikke noe om pusten senere i vloggen. Pia var på første dag i ny jobb med større kundetrykk. Så det kommer an på om hun må gå ned i stilling fordi det blir for heavy (hun sa ikke det, men det ligger litt i kortene). Beina måtte høyt opp senere på kvelden (men hun måtte jo være med Guro og mini ut, det er jo en tomannsjobb). Herregud 😂😂😂 3
*Blåbær* Skrevet 3. februar #3348 Skrevet 3. februar Eva-Lena skrev (1 time siden): Seriøst?? Jeg har ikke hørt dagens togkrasj ennå, skal gjøre det senere i dag 😂 G måtte droppe jobben på et par timer fordi hun hadde "skikkelig vondt". Så skjønner at folk reagerer på at hun istede kjørte Pia på jobb, gikk innom Kiwi å handlet, dro innom Petter for å hente noe, så innom Bunnpris (butikk nr. 2), filme til vloggen et par ganger. I tillegg til å levere og hente Mikkel i barnehagen (det eneste hun egentlig måtte gjøre den dagen). Hadde jeg hatt skikkelig vondt hadde jeg lagt meg ned og skrudd av kameraene for dagen. Men mulig jeg har en annen definisjon av skikkelig vondt eller andre forventninger til plikten om selvforsørgelse. 5 4
Miss perfect Skrevet 3. februar #3349 Skrevet 3. februar Er vel ingen stor overraskelse dette her? Bra at Pia virker mer positiv til praksisen hun er på da enn søstera. 2 3
Mardina Skrevet 3. februar #3350 Skrevet 3. februar Kløftfrid skrev (3 timer siden): Pusten var dårlig i dag, så Guro måtte droppe jobb.... MEN vi kan styre byen rundt etter diverse tilbud på mat. Altså det går ikke an... Seriøst? 😳 Altså, nå har jeg ikke sett dagens vlogg men det der går jo ikke an. Pusten er jo dårligere b.l.a p.g.a vekten. Prioriteringene deres er så på bærtur. Kan ikke noen av dere som reagerer på hva de gjør i vloggene gå inn og kommentere det på YouTube? Sånn at det ikke bare er meg som kommer med kritikk..... Da blir jeg vel blokkert til slutt og får ikke lov til å kommentere 😄 Jeg trenger backup folkens!!! 😄 Come on! 😁 2 3
Tradegy Skrevet 3. februar #3351 Skrevet 3. februar Hva i alle dager er det som er så viktig å hente at det går ut over jobb? Snakker vi typ barnevogn, klær, osv? Aldri hørt folk med delt ansvar være så handlingslammet. Man må jo værsågod finne løsninger som ikke går utover jobb. Bytte dag. Bruke hodet. Midlertidig løsninger i en periode. 2 3
Miss_Sunshine* Skrevet 3. februar #3352 Skrevet 3. februar Herregud, jeg kjente at jeg ble rent flau på Guro sine vegne i dag altså. Tenk å være en godt voksen dame og ringe inn syk, for så å i neste sekund fly rundt på butikker. Nå kan det godt hende at jeg er ti ganger mer pyse enn Guro, men om de kroniske smertene mine hadde vært så ille at jeg ikke kunne jobbe, og pusten min var helt stakkato, så hadde jeg ikke hatt sjans til å gjøre ærender, og ville hatt store problemer med å konsentrere meg om bilkjøring. Nei, i dag nådde hun et nytt lavpunkt synes jeg. Kan godt være at hun hadde vondt, men hun prioriterte rett og slett vandring på butikk fremfor jobb. Hun kan godt skjemmes litt over det, men det har hun vel ikke vett til. 🙄 5 6
lew Skrevet 3. februar #3353 Skrevet 3. februar Hu pusta bare tungt når det ble filma nærme og hu sa hu var syk.Når hu prata om alt hu hadde gjort hørte man ikke noe på pusten.Tror det blir mye skulk fra jobb når hu har M.Tror ikke hu klarer jobb,unge og handle.Pia virker glad for komme seg ut i jobb,så håper hun ikke blir smitta av søstra med ta for lett på det.Hadde vært drit redd om jeg sleit med pusten,da hadde lege vært første jeg hadde ringt.Men hun vet vel kansje at det er fedme som gjør det😇 3
*Blåbær* Skrevet 3. februar #3354 Skrevet 3. februar lew skrev (5 minutter siden): Hu pusta bare tungt når det ble filma nærme og hu sa hu var syk.Når hu prata om alt hu hadde gjort hørte man ikke noe på pusten.Tror det blir mye skulk fra jobb når hu har M.Tror ikke hu klarer jobb,unge og handle.Pia virker glad for komme seg ut i jobb,så håper hun ikke blir smitta av søstra med ta for lett på det.Hadde vært drit redd om jeg sleit med pusten,da hadde lege vært første jeg hadde ringt.Men hun vet vel kansje at det er fedme som gjør det😇 Jeg trodde hun mente at hun slet med pusten pga. smertene. Uansett så er jo dette med pusten noe nytt hun har kommet med etter hun begynte i praksis. 2
Anonymus6 Skrevet 3. februar #3355 Skrevet 3. februar (endret) Oi, utifra hva dere skriver hørtes det ut som at Guro hadde en helt villt innholdsrik dag, men hun kjøpte noen få ting på matbutikken bare… det er ikke som at hun var ute av leiligheten i timesvis og gjorde masse fysisk. Jeg skjønner godt at Guro måtte spare siste rest av overskuddet, når hun tross alt skulle hente sønnen samme dag som hun har smerter. Det er noe helt annet å oppdra ett barn med autisme, sliter bl.a med kommunikasjon og søvn. Da er det vel ikke SÅ rart at hun måtte bli hjemme fra jobb når hun allerede hadde sterke smerter på morgenen? Det er viktig å ta vare på sin egen helse. Også må jeg si jeg ble imponert av Pia idag. Virket ikke som hun hadde tendenser til angst idag før første dag på ny jobb, har lagt merke til at hun har hatt det litt på morgenen før møter eller lignende, idag virket hun rolig😊 håper den nye jobben gir henne like mye som det Dollarstore gjorde! Endret 3. februar av Anonymus6 2 1
Snusmumrikk1 Skrevet 3. februar #3356 Skrevet 3. februar Anonymus6 skrev (15 minutter siden): Oi, utifra hva dere skriver hørtes det ut som at Guro hadde en helt villt innholdsrik dag, men hun kjøpte noen få ting på matbutikken bare… det er ikke som at hun var ute av leiligheten i timesvis og gjorde masse fysisk. Jeg skjønner godt at Guro måtte spare siste rest av overskuddet, når hun tross alt skulle hente sønnen samme dag som hun har smerter. Det er noe helt annet å oppdra ett barn med autisme, sliter bl.a med kommunikasjon og søvn. Da er det vel ikke SÅ rart at hun måtte bli hjemme fra jobb når hun allerede hadde sterke smerter på morgenen? Det er viktig å ta vare på sin egen helse. Også må jeg si jeg ble imponert av Pia idag. Virket ikke som hun hadde tendenser til angst idag før første dag på ny jobb, har lagt merke til at hun har hatt det litt på morgenen før møter eller lignende, idag virket hun rolig😊 håper den nye jobben gir henne like mye som det Dollarstore gjorde! «Smerter» som forsvant straks hun meldte fra om at hun ikke kunne jobbe? Hadde hun hatt så sterke smerter som hun påsto mtp. pusten - hadde vel hun ikke klart å kjøre, dratt innom butikk(er) ++. Er vel det flere av oss reagerer på. alltid en unnskyldning for ditt og datt Fascinerende å følge med på. Smerter blir aldri nevnt på tur (London, Kiel ++), men hjemme igjen er smertene plutselige tilbake. 3 2
Mickan Skrevet 3. februar #3357 Skrevet 3. februar (endret) Altså..jeg blir målløs. Du skulle jobbe 2 timer i dag Guro, de fleste norske matbutikker har åpent 15-16 timer i døgnet. Verken Moss eller Sarpsborg er noe unntak og du kunne fint ha dratt i butikken før eller etter jobb. Ja, du står i en utfordrende situasjon som mor til barn med ekstra behov, men det gjør da også mange andre mennesker som attpåtil er i full jobb. Argumentet ditt om mat som svar på en konstruktiv kommentar på youtube var bare pinlig. Hadde likt å se reaksjonen hvis alle de ansatte på avdelingen i bhg hadde droppet jobb for å handle mat. Eller legen din. Eller postmannen. Eller de ansatte på Glassverket. Tenk hvis dere hadde fått forsinkede pakker og iskaffe 😩 Jeg er barnslig og tåpelig nå, men det her var et nytt lavmål. Beviser nok en gang at butikker og avslapning kommer foran alt. Endret 3. februar av Mickan 6 7
Kløftfrid Skrevet 3. februar #3358 Skrevet 3. februar Det er det at det har simpelthen lyyyst misnøye av Guro med tanke på jobb. Hun vil virkelig ikke jobbe. Og jeg tror det blir mye fravær framover. Hun har lett for å tenke "men det er looooooov". Pia hadde nok vært mye flinkere å stille opp på jobbting hadde ikke latsabben redusert arbeidsmoralen betraktelig for begge. Kommer det en dag barnet må være hjemme fra bhg, så reiser ikke Pia på jobb heller... 4 1 7
jukkapalme Skrevet 3. februar #3359 Skrevet 3. februar Syns Pia virker mye mer entusiastisk til jobb enn Guro. Hun gledet seg allerede til torsdag sa hun. Lurer på hva slags butikk hun jobber i? Kanskje dagligvare siden hun snakket om et helt annet kundetrykk? 2
Miss perfect Skrevet 3. februar #3360 Skrevet 3. februar Pia har nok praksis i en matbutikk .. tror mange reagerer fordi " jobben" til Guro er på 2 timer.. 2 timer liksom! Tenk så mange som er alene med barn med spesielle behov og som jobber og sikkert har vondt i kroppen de og! Her kommer Guro med all vondten sin ( som har blitt nevnt veeeldig mye etter at praksis kom på banen, just saying) som har avlastning av Pia døgnet rundt.. hun burde skamme seg faktisk. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå