Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
NinaLisa skrev (2 timer siden):

I dag kommer podcasten om dating. Det blir spennende 💖

🤞For at Guro kommer til ordet & at Pia evner å se fremover🤞

(Gi gjerne tilbakemelding om den er verdt å høre, folkens )

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt på podcasten på evigheter. Er bare pia som prater som en foss uansett så. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før de har bestilt seg termokopp fra BY LIEN nå. Pia grønn og Guro blå. 😂

• Nyttig 4
Skrevet
NinaLisa skrev (1 time siden):

Her er jeg faktisk uenig. Jentene handler og bruker penger ja, men det ser da ut som de greier seg fint. De har mat i skapet, klær i skapet og de er både løsningsorienterte og oppegående. De tar ansvar både for seg selv og leiligheten de bor i.

Ja det er jeg enig at dem klarer seg godt.Men fokuset dems var spare til london og ikke bruke så mye penger på mat fram til da.Enda handler dem vær dag.Skjønner melk/brød kort dato ting osv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (7 minutter siden):

Ja det er jeg enig at dem klarer seg godt.Men fokuset dems var spare til london og ikke bruke så mye penger på mat fram til da.Enda handler dem vær dag.Skjønner melk/brød kort dato ting osv.

Og den turen på Asiamatbutikken.. då kjøpte dei fleire nye ting for å prøve. Tenke med gru viss Guro plutselig treng nye dekk ol🫢 

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (2 timer siden):

Og den turen på Asiamatbutikken.. då kjøpte dei fleire nye ting for å prøve. Tenke med gru viss Guro plutselig treng nye dekk ol🫢 

Dem har et lager med mat + fryseren.Når dem sa dem skulle spare inn,tenkte jeg dem ville vært mer kreative og budsjettvennlig.Skjønner ikke at dem ikke blir lei av nudler😅

Skrevet
Petrine12 skrev (8 timer siden):

Om det er noe som trengs til bilen, så ordner nok mamma og pappa-banken det 😄 Guro finnes jo ikke selvstendig 🙄 

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (3 timer siden):

Om det er noe som trengs til bilen, så ordner nok mamma og pappa-banken det 😄 Guro finnes jo ikke selvstendig 🙄 

Foreldrene stiller ikke  mye krav da,greit og hjelpe.Men mye mer dem skulle hatt på stell i den alderen der.

Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Foreldrene stiller ikke  mye krav da,greit og hjelpe.Men mye mer dem skulle hatt på stell i den alderen der.

Ja, det er skremmende å se hvor lite selvstendig de er 😳 Og så avhengig av hverandre. 

• Liker 2
Skrevet

De må ha matplan den uken barnet er der, den andre uken "filmer de"...

Ser ikke poenget med matplan når barnet varierer mellom 4 forskjellige retter. Er det bare meg som synes det blir litt rart å aldri tilby noe annet enn fiskeboller, kjøtkaker av noe slag, pølser og nuggets?

Hele vloggen i dag var av at Guro sto i matboden og vurderte diverse middagsretter (til de voksne). Matplan må sendes mormor slik at hun kan komme på middag TRE dager denne uken.

Dagen i går var fin, syntes tvilligene. De sto opp seint og vaset rundt i leiligheten. Og så var de litt produktive da, med tanke på denne matplanen.  De førte også opp mormorbesøk og totalt 10 timer jobb til sammen for begge to denne uken i kalenderen. Jeg vet ikke jeg, vi får jo et ganske greit innblikk i livene deres etter 10 år på nett og daglige vlogger. 10 timer tilsammen på begge en hel uke...med tanke på alt arbeid de legger ned i youtube...høres litt på kanten ut. Og dette er på det meste...det ligger vel ikke an til at det blir flere timer jobb fremover.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Ser ikke poenget med matplan når barnet varierer mellom 4 forskjellige retter. Er det bare meg som synes det blir litt rart å aldri tilby noe annet enn fiskeboller, kjøtkaker av noe slag, pølser og nuggets?

Hele vloggen i dag var av at Guro sto i matboden og vurderte diverse middagsretter (til de voksne). Matplan må sendes mormor slik at hun kan komme på middag TRE dager denne uken.

Dagen i går var fin, syntes tvilligene. De sto opp seint og vaset rundt i leiligheten. Og så var de litt produktive da, med tanke på denne matplanen.  De førte også opp mormorbesøk og totalt 10 timer jobb til sammen for begge to denne uken i kalenderen. Jeg vet ikke jeg, vi får jo et ganske greit innblikk i livene deres etter 10 år på nett og daglige vlogger. 10 timer tilsammen på begge en hel uke...med tanke på alt arbeid de legger ned i youtube...høres litt på kanten ut. Og dette er på det meste...det ligger vel ikke an til at det blir flere timer jobb fremover.

Blir garantert ikke flere timer med " jobb". At det faktisk går ann å bruke hele vloggen til at Guro vurderer frem og tilbake på hva matplanen skal inneholde.. altså da har man fader ikke mye å komme med altså. Det er dette som gjør at man blir så fascinert at man bare må se på 😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen som har hørt date podkasten?😊

Skrevet
lew skrev (40 minutter siden):

Ja anbefales ikke hvis man ikke er intr i å høre Pia sin stemme 90% av tiden. Og selvfølgelig ny omgang prat om eksen! Hun nevner at et rødt lys for henne når det kommer til dating er hvis de snakker mye om eksene sine...det var rette ræva som feis 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Gleder seg til hvert måltid/hver gang de skal spise de 2 der… det vises jo:D

Og hvorfor planlegge maten når ungen er der, når det går i det samme uansett? Fiskeboller i hvit saus, nuggets..:vetikke:

• Liker 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (4 timer siden):

Synes også det er et veldig ensidig kosthold for guttungen 🤔 Han får jo ikke mulighet til å prøve ny mat, når de bare gir han det samme hele tiden 🤔 Jeg er sikker på at han spiser bedre når han er hos faren sin. 

Disse to trives nok aller best når de går hjemme og kan filme kjedelige videoer som mindre og mindre folk ser på 😄 Har ikke noen tro på at noen av dem noensinne kommer tilbake i full jobb. Og jeg lurer fortsatt på hvorfor og hvordan Guro sluttet på Meny? Fikk hun sparken? Sa opp selv? 

garfunkel skrev (2 timer siden):

Ja anbefales ikke hvis man ikke er intr i å høre Pia sin stemme 90% av tiden. Og selvfølgelig ny omgang prat om eksen! Hun nevner at et rødt lys for henne når det kommer til dating er hvis de snakker mye om eksene sine...det var rette ræva som feis 

Har ikke hørt på podcasten (fordi de generelt er like kjedelige som vloggene), men hvis Pia stod for det meste av pratingen, så har vi nok neppe gått glipp av noe 😄 

Haha, det smalt fra rette person ja 😄

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (3 timer siden):

Jeg begynte å høre, men det var som om jeg hadde hørt alt tidligere. Om eksen, Tinder osv. De er kanskje ikke rette folka til å sitte og prate om dating. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NinaLisa skrev (1 time siden):

Jeg begynte å høre, men det var som om jeg hadde hørt alt tidligere. Om eksen, Tinder osv. De er kanskje ikke rette folka til å sitte og prate om dating. 

Det jeg har tenkt også,fulgt dem siden di startet med yt,hørt pia date en på di årene.

• Nyttig 1
Skrevet

Guro har bare bestemt at mini ikke liker ditt og datt hun, enten det er mat eller lek eller hva det nå måtte være. Håper virkelig det er andre tilstander når han er hos far.

• Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (4 minutter siden):

Guro har bare bestemt at mini ikke liker ditt og datt hun, enten det er mat eller lek eller hva det nå måtte være. Håper virkelig det er andre tilstander når han er hos far.

Det er derfor jeg tenker at guttungen hadde hatt det aller best om far hadde fått hovedomsorgen. 

Jeg tviler IKKE på at Guro er veldig glad i sønnen sin, men hun klarer jo ikke være selvstendig med han. Hun har lent seg på familien rundt seg, siden han ble født. Og det kommer hun til å fortsette med, så lenge andre syr puter under armene hennes 🤔 

• Nyttig 7
Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

Det er derfor jeg tenker at guttungen hadde hatt det aller best om far hadde fått hovedomsorgen. 

Jeg tviler IKKE på at Guro er veldig glad i sønnen sin, men hun klarer jo ikke være selvstendig med han. Hun har lent seg på familien rundt seg, siden han ble født. Og det kommer hun til å fortsette med, så lenge andre syr puter under armene hennes 🤔 

Jada, hun er nok glad i han. For all del. Men hun klarer nok ikke gi han det han trenger.. selv ikke med masse hjelp. Det er minste motstands vei det går i.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Miss perfect skrev (Akkurat nå):

Jada, hun er nok glad i han. For all del. Men hun klarer nok ikke gi han det han trenger.. selv ikke med masse hjelp. Det er minste motstands vei det går i.

Jepp. Noen ganger lurer jeg på om hun hadde engasjert seg mer om gutten ikke hadde hatt en diagnose 🤔 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...