Mickan Skrevet 30. januar #3301 Skrevet 30. januar Mandager er Pia ferdig på jobb da Guro begynner(kl 13). Får håpe de klarer å forholde seg til dette og ikke lage problemer og styr over at den ene ikke får hentet den andre og dratt hjem sammen 😅😅 7 1
Eva-Lena Skrevet 30. januar #3302 Skrevet 30. januar Mickan skrev (34 minutter siden): Mandager er Pia ferdig på jobb da Guro begynner(kl 13). Får håpe de klarer å forholde seg til dette og ikke lage problemer og styr over at den ene ikke får hentet den andre og dratt hjem sammen 😅😅 Ojojoj, hvordan skal dette gå? Det blir garantert kræsj av en eller annen årsak. De er spesialister på å finne unnskyldninger, så ser absolutt ikke bort fra at det kommer en nå også. 2 6
Million Skrevet 30. januar #3303 Skrevet 30. januar Jeg fant ut at jeg kanskje skulle se litt på disse omtalte videobloggene til mine slektninger Pia og Guro. Men hvilken kanal er det de bruker mest? YouTube, Instagram, hva? Måtte spørre pappa i dag hvilken slektsforbindelse jeg har med de, og nå vet jeg det altså. Det var ikke så fjernt i slekt som jeg trodde 😛 Men jeg har aldri møtt dem, da.
lew Skrevet 30. januar #3304 Skrevet 30. januar Million skrev (13 minutter siden): Jeg fant ut at jeg kanskje skulle se litt på disse omtalte videobloggene til mine slektninger Pia og Guro. Men hvilken kanal er det de bruker mest? YouTube, Instagram, hva? Måtte spørre pappa i dag hvilken slektsforbindelse jeg har med de, og nå vet jeg det altså. Det var ikke så fjernt i slekt som jeg trodde 😛 Men jeg har aldri møtt dem, da. Youtube
Million Skrevet 30. januar #3305 Skrevet 30. januar lew skrev (Akkurat nå): Youtube Grei. Takk. Da er det bare å rigge seg til å se litt 🙂 1
Mardina Skrevet 30. januar #3306 Skrevet 30. januar Million skrev (51 minutter siden): Grei. Takk. Da er det bare å rigge seg til å se litt 🙂 Ikke ha for store forventninger 😄 2
NinaLisa Skrevet 31. januar #3307 Skrevet 31. januar jukkapalme skrev (11 timer siden): Hehe, ja hun leser garantert her inne. Julepysjen ble borte som dugg for solen for noen uker siden, da vi skrev om den her inne 😂 Julepysjen er tilbake. Hos dem begge. Under morgenkåpa. Strømprisen har vært høy og nå er den litt lavere så endelig kunne de ta vasken. 3
Eva-Lena Skrevet 31. januar #3308 Skrevet 31. januar NinaLisa skrev (1 time siden): Julepysjen er tilbake. Hos dem begge. Under morgenkåpa. Strømprisen har vært høy og nå er den litt lavere så endelig kunne de ta vasken. 😂😂😂😂😂 Jeg te nye at de kunne vaske i bekken om strømmen var for dyr, men kom på at det er fysisk arbeid så da utgår jo det. 2
Miss perfect Skrevet 31. januar #3309 Skrevet 31. januar Fint at Guro må bruke store deler av vloggen til å snakke om at de selv bestemmer hva, når og hvor mye de legger ut. Pga EN kommentar! Jada, julepysjen på igjen, hoo hoo 😂 tror de virkelig at det blir billigere om de vasker masse på en gang? 4
Mickan Skrevet 31. januar #3310 Skrevet 31. januar Eva-Lena skrev (1 time siden): 😂😂😂😂😂 Jeg te nye at de kunne vaske i bekken om strømmen var for dyr, men kom på at det er fysisk arbeid så da utgår jo det. Trist å se hvor vanvittig passive de er, dag ut og dag inn. At de nekter å se sammenhengen mellom livsstilen og plagene er jaggu ignorant. Vet om 90-åringer i rullestol som beveger seg mer enn disse to. 2 7
Tradegy Skrevet 31. januar #3311 Skrevet 31. januar (endret) "God morgen, i dag skal vi spise middag med mamma" x 2 Og der var den tilbake. Pysjen (Fysjen 🤢) må på. At to voksne kan ha så elendig dømmekraft.. (Disse skal noen gjøre samarbeid med.... ) Endret 31. januar av Tradegy 1 3
Mardina Skrevet 31. januar #3312 Skrevet 31. januar Miss perfect skrev (6 timer siden): Fint at Guro må bruke store deler av vloggen til å snakke om at de selv bestemmer hva, når og hvor mye de legger ut. Pga EN kommentar! Jada, julepysjen på igjen, hoo hoo 😂 tror de virkelig at det blir billigere om de vasker masse på en gang? Jepp, tåler ikke at jeg sier fra i klartekst 😂 1 3
Miss perfect Skrevet 31. januar #3313 Skrevet 31. januar Mardina skrev (3 minutter siden): Jepp, tåler ikke at jeg sier fra i klartekst 😂 Hehe, var deg ja 😂 1
Mardina Skrevet 31. januar #3314 Skrevet 31. januar Miss perfect skrev (17 minutter siden): Hehe, var deg ja 😂 Jepp 😁 La til en kommentar til jeg 😄
lew Skrevet 31. januar #3316 Skrevet 31. januar Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): hvilken video? vil se kommentaren🤭 Dagens
jukkapalme Skrevet 31. januar #3317 Skrevet 31. januar NinaLisa skrev (11 timer siden): Julepysjen er tilbake. Hos dem begge. Under morgenkåpa. Strømprisen har vært høy og nå er den litt lavere så endelig kunne de ta vasken. Ja, så det. Søren klype hadde håpet å slippe å se den noe mer. Merkelig det der å utsette all vasken til strømprisen er litt lavere, blir vel ikke så mye billigere å utsette og ta alt på en gang enn å vaske ved behov. Rart de ikke har norgespris, egentlig. Men er sikkert faren som styrer det med hva slags strømavtale de skal ha. 1 2
lew Skrevet 31. januar #3318 Skrevet 31. januar Dem skal liksom spare før London,men kjøper ting daglig.Både mat og ting.Må være "flaut' og ha 2 døtre som lever som dem er 15/16 år.Bare handle og ikke spare og ta noe ansvar for eget liv.Nesten så dem burde hatt verge,som kunne spart for dem så dem kunne kjøpt noe større.Tror ikke dem har vært med venner siden romjula heller. 2 1
NinaLisa Skrevet 1. februar #3319 Skrevet 1. februar I dag kommer podcasten om dating. Det blir spennende 💖 1
NinaLisa Skrevet 1. februar #3320 Skrevet 1. februar lew skrev (14 timer siden): Dem skal liksom spare før London,men kjøper ting daglig.Både mat og ting.Må være "flaut' og ha 2 døtre som lever som dem er 15/16 år.Bare handle og ikke spare og ta noe ansvar for eget liv.Nesten så dem burde hatt verge,som kunne spart for dem så dem kunne kjøpt noe større.Tror ikke dem har vært med venner siden romjula heller. Her er jeg faktisk uenig. Jentene handler og bruker penger ja, men det ser da ut som de greier seg fint. De har mat i skapet, klær i skapet og de er både løsningsorienterte og oppegående. De tar ansvar både for seg selv og leiligheten de bor i. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå