Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eva-Lena skrev (13 minutter siden):

Tenk om Guro får tilbud om en deltidsstilling i det firmaet. Håper virkelig det skjer, men hva svaret på tilbudet blir er spennende. Om hun da takker nei pga helsa, så trur jeg neppe vi får høre om det på en video. Da kommer det nok heller frem at de ikke hadde jobb å tilby.

Hehe, det blir det nok tyst om ja. Guro er virkelig ikke så dårlig at hun ikke kan ha en deltidsstilling altså. Det nekter jeg å tro. Vondt i vilja derimot..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lov å håpe at denne praksisen sår et frø hos G, og gjør henne mer sulten på nye input, innhold i dagene og rutiner. Og ikke minst finner ut at det å ha noe å gå til(lite eller stort) kan gjøre mye for energinivået og at det vil gagne barnet etter hvert.

• Nyttig 2
Skrevet

Men hvilken stilling kan en klesbutikk egentlig tilby Guro når det gjelder some? Virker som de to som driver det greier det fint selv...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kan vel hende butikken som tilbyr praksis, ser på "oppdraget" som litt pr..

Ikke veldig til begeistring i blikket på frøkna, akkurat :knegg:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Skrevet
Tradegy skrev (2 timer siden):

Kan vel hende butikken som tilbyr praksis, ser på "oppdraget" som litt pr..

Ikke veldig til begeistring i blikket på frøkna, akkurat :knegg:

Nei, har skrevet det før.. man merker på hele dama at dette er skikkelig tiltak og hun vil ikke. Og Pia suller hjemme og baker banankake til mamma skal komme på kveldsmat. Iført morgenkåpa selvfølgelig.

• Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (3 minutter siden):

Nei, har skrevet det før.. man merker på hele dama at dette er skikkelig tiltak og hun vil ikke. Og Pia suller hjemme og baker banankake til mamma skal komme på kveldsmat. Iført morgenkåpa selvfølgelig.

Det er så imponerende at man får til å lage innhold av å snakke om: Oppvaska på benken i går som hun skal prøve å sette inn i dag.

Samt dagens viktigste opplysning: Pia har mensen :ler:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (19 minutter siden):

Det er så imponerende at man får til å lage innhold av å snakke om: Oppvaska på benken i går som hun skal prøve å sette inn i dag.

Har ikke sett dagens vlogg enda, men jeg syns det er litt småkleint at hun ALLTID må fortelle at hun har mensen og alltid vise frem når hun har kjøpt bind. Er selvfølgelig ikke flaut å ha mensen, ikke det jeg mener, men må hun fortelle det hver eneste gang? For meg er sånt en privatsak, men mulig det bare er jeg som er rar :ler: 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Har ikke sett dagens vlogg enda, men jeg syns det er litt småkleint at hun ALLTID må fortelle at hun har mensen og alltid vise frem når hun har kjøpt bind. Er selvfølgelig ikke flaut å ha mensen, ikke det jeg mener, men må hun fortelle det hver eneste gang? For meg er sånt en privatsak, men mulig det bare er jeg som er rar :ler: 

Det føyer seg inn i rekka av å tviholde på en slags ung voksen mentalitet. Ironien er bare at i et ungt sinn hadde jo mens opplysningen vært skikkelig pinlig :knegg:

• Liker 2
Skrevet

Og alle verdens detalja fra Pia…. Det er so travelt å høyre på. Skjønna ho ikkje det sjølv? Bakebollen fra le cruset og samboer til fetter bla bla 

• Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (42 minutter siden):

Herregud, Tradegy! Dama hadde mensen! Du vet hvor invalidiserende det er!!! Haha, neida, var spes når hun nevnte alt hun skulle prøøøøve å få til🤣 og Guro som lyyyser misnøye...vedder mye på at det møtet hun skulle på etter praksisen var for å snakke om at denne jobben absolutt ikke går. Bilen må lades og hun får ikke slappet aaaaav og heller ikke spist fersk banankaaaake!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier Guro at mammaNT skal låne «bilen min»? Hadde de den ikke på deling? Og hvorfor må hun levere den tilbake med det samme? Det er vel mammaNT som jobber, bor mest usentralt og er eldst?

• Liker 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Hvorfor sier Guro at mammaNT skal låne «bilen min»? Hadde de den ikke på deling? Og hvorfor må hun levere den tilbake med det samme? Det er vel mammaNT som jobber, bor mest usentralt og er eldst?

Guro kan jo ikke være uten bil. Kan jo være hun må i butikken.

• Nyttig 3
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Jo, de skal ha den på deling. Men Guro har jo lagt beslag på den for lengst 😄 Om moren hennes vil låne bilen, så er ikke det over lang tid. Helst skulle den vært levert tilbake dagen før 😂

Miss perfect skrev (12 minutter siden):

Guro kan jo ikke være uten bil. Kan jo være hun må i butikken.

Guro klarer seg fint uten bil et par dager. Hun har to bein å gå på og trenger å bevege seg mer. 

Problemet er at hun ikke VIL være uten bil. Hun har folk rundt seg som syr puter under armene hennes hele tiden. Bilen fikk hun jo av faren, mot at hun sikkert betaler en liten sum i måneden. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Jo, de skal ha den på deling. Men Guro har jo lagt beslag på den for lengst 😄 Om moren hennes vil låne bilen, så er ikke det over lang tid. Helst skulle den vært levert tilbake dagen før 😂

Guro klarer seg fint uten bil et par dager. Hun har to bein å gå på og trenger å bevege seg mer. 

Problemet er at hun ikke VIL være uten bil. Hun har folk rundt seg som syr puter under armene hennes hele tiden. Bilen fikk hun jo av faren, mot at hun sikkert betaler en liten sum i måneden. 

Jada i know. Var litt sarkastisk ment da siden hun må jo ta den bilen hvor enn hun skal 😂

• Liker 2
Skrevet
Miss perfect skrev (12 minutter siden):

Jada i know. Var litt sarkastisk ment da siden hun må jo ta den bilen hvor enn hun skal 😂

Ahh, da er vi jo enige 😄

Skrevet

Noen som vet om det lagersalget hvor Guro jobber skal bli streamet på instagram e.l? 

• Liker 1
Skrevet

For en mengde nudler :dåne:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

For en mengde nudler :dåne:

Helt vilt mye :dåne: og så å si bare sånne friterte. De er helt sykt usunne og kaloririke. Finnes mange nudler som ikke er friterte og har veldig mye mindre kalorier. Ikke at nudler er sunt uansett, men de friterte nudlene med mengder av ostesaus på til kveldsmat blir jo som en stor ekstra middag. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Helt vilt mye :dåne: og så å si bare sånne friterte. De er helt sykt usunne og kaloririke. Finnes mange nudler som ikke er friterte og har veldig mye mindre kalorier. Ikke at nudler er sunt uansett, men de friterte nudlene med mengder av ostesaus på til kveldsmat blir jo som en stor ekstra middag. 

Er det YouTube dere ser dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...