lew Skrevet torsdag kl. 19:02 #2841 Skrevet torsdag kl. 19:02 Mickan skrev (1 time siden): Når skal de til London? I mars
Loev Skrevet fredag kl. 04:07 #2842 Skrevet fredag kl. 04:07 Petrine12 skrev (På 31.12.2025 den 17.07): Og kjøpt kalendergaver🫢 Det har jeg også gjort til mini. Kom over noe morsom julepynt til halv pris. Ser ikke problemet😅 2
Miss perfect Skrevet fredag kl. 10:14 #2843 Skrevet fredag kl. 10:14 I dagens vlogg snakkes det mye om at de tok seg en pause midt på dagen i går som ble på hele 5t. En pause fra hva da egt? Serie/yt? Filme at dere gjør ingenting? 🤔 8
Portvinpiken Skrevet fredag kl. 15:03 #2844 Skrevet fredag kl. 15:03 Miss perfect skrev (4 timer siden): I dagens vlogg snakkes det mye om at de tok seg en pause midt på dagen i går som ble på hele 5t. En pause fra hva da egt? Serie/yt? Filme at dere gjør ingenting? 🤔 Så det, og lurer veldig på det samme. Det var jo også fridag i går, så jeg tror mange av oss hadde en "pause" 😅 2
Portvinpiken Skrevet fredag kl. 15:09 #2845 Skrevet fredag kl. 15:09 De er i hvert fall veldig oppsatte på å få ut jula så snart som mulig. Noe som man kan forstå siden de starter tidlig, men det hørtes mer ut som "desperasjon" når jula MÅ ut senest i morgen. I følge tradisjon er det jo helt innafor å ha jula til 13. dag jul (6. januar). Så de behøver jo ikke ha panikk ☺️ 2 1
lillelily Skrevet fredag kl. 21:00 #2846 Skrevet fredag kl. 21:00 Portvinpiken skrev (5 timer siden): De er i hvert fall veldig oppsatte på å få ut jula så snart som mulig. Noe som man kan forstå siden de starter tidlig, men det hørtes mer ut som "desperasjon" når jula MÅ ut senest i morgen. I følge tradisjon er det jo helt innafor å ha jula til 13. dag jul (6. januar). Så de behøver jo ikke ha panikk ☺️ 20. dag jul er tradisjonen. 13. januar. Mange forveksler 13. januar og 13. dag jul. Ikke at det betyr noe, men ville bare opplyse 😊
Portvinpiken Skrevet fredag kl. 21:20 #2847 Skrevet fredag kl. 21:20 lillelily skrev (15 minutter siden): 20. dag jul er tradisjonen. 13. januar. Mange forveksler 13. januar og 13. dag jul. Ikke at det betyr noe, men ville bare opplyse 😊 Ja, de lærde strides 😉. I Norge har det vært tradisjon med enten Helligetrekongersdag (13 dag jul - 6. januar), eller noen også 20. dag jul. Det kommer an på hvilken tradisjon en ønsker å følge naturligvis - hvis man er opptatt av slike ting (noe jeg ikke har inntrykk av at Norwaytwins er). https://www.kirken.no/nb-NO/kristen-tro/kirkearet/spesielle-dager/helligtrekongersdag/ 1 2
lillelily Skrevet søndag kl. 00:48 #2848 Skrevet søndag kl. 00:48 Portvinpiken skrev (På 2.1.2026 den 22.20): Ja, de lærde strides 😉. I Norge har det vært tradisjon med enten Helligetrekongersdag (13 dag jul - 6. januar), eller noen også 20. dag jul. Det kommer an på hvilken tradisjon en ønsker å følge naturligvis - hvis man er opptatt av slike ting (noe jeg ikke har inntrykk av at Norwaytwins er). https://www.kirken.no/nb-NO/kristen-tro/kirkearet/spesielle-dager/helligtrekongersdag/ Ja, derfor er det innafor å ha jula til og med helt til 13. var poenget i forbindelse med tvillingene 🤭 mange bruker kirkelig tradisjon, men helt vanlig i Norge med 20. dag. Var ikke for å diskutere det her. Men for å bemerke at de var enda tidligere ute. 3
Tradegy Skrevet mandag kl. 16:34 #2849 Skrevet mandag kl. 16:34 For meg kunne de latt treet stå til april, om de brant opp de HE!!ET!S pysjene... 3 4
Mardina Skrevet mandag kl. 16:45 #2850 Skrevet mandag kl. 16:45 Tradegy skrev (10 minutter siden): For meg kunne de latt treet stå til april, om de brant opp de HE!!ET!S pysjene... Wishfull thinking 😂 4 1
NinaLisa Skrevet mandag kl. 18:10 #2851 Skrevet mandag kl. 18:10 Tradegy skrev (1 time siden): For meg kunne de latt treet stå til april, om de brant opp de HE!!ET!S pysjene... Jeg er så ENIG! Disse pysjene ødelegger mye for jentene. Jeg greier ikke se at de lager mat i pysjen. Hva folk gjør ellers og uten kamera bryr jeg meg ikke om, men de har tross alt et publikum. Jeg er helt sikker på at ting hadde vært annerledes hvis de kledde seg alminnelig pent og stelt seg litt. Man blir lei av bustetroll og morgenkaffe og hårtopp. Guro er jo så interessert i sminke, kunne jo bygd mye av vloggen på det. Jeg har så lyst å kommentere på vloggen men da blir jeg sikkert blokkert. 8 2
Tradegy Skrevet mandag kl. 19:01 #2852 Skrevet mandag kl. 19:01 (endret) NinaLisa skrev (51 minutter siden): Jeg er så ENIG! Disse pysjene ødelegger mye for jentene. Jeg greier ikke se at de lager mat i pysjen. Hva folk gjør ellers og uten kamera bryr jeg meg ikke om, men de har tross alt et publikum. Jeg er helt sikker på at ting hadde vært annerledes hvis de kledde seg alminnelig pent og stelt seg litt. Man blir lei av bustetroll og morgenkaffe og hårtopp. Guro er jo så interessert i sminke, kunne jo bygd mye av vloggen på det. Jeg har så lyst å kommentere på vloggen men da blir jeg sikkert blokkert. Tror du hadde fått støtte så det suser, men det kommer hèlt an på hvem som oppdaget den.... Pia er definitivt den mest hårsåre . Klassisk offer, på vegne av. Denne fremtoningen og mangel på "the bare minimum" av sosiale antenner, gjør at man a.l.d.r.i hadde funnet på å nominert de til noe som Vixen f.eks. Tenk om de hadde fått for seg å fremstå som litt oppegående. Litt seriøst i forhold til samarbeid. (Men ALLER først, burde jo flere av oss, sluttet å følge med...aktiv eller passive følgere; La 2026 bli året vi greier å trappe ned ) Endret mandag kl. 19:02 av Tradegy 4 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 19:18 #2853 Skrevet mandag kl. 19:18 Tradegy skrev (2 timer siden): For meg kunne de latt treet stå til april, om de brant opp de HE!!ET!S pysjene... kan vi alle plis kommentere at vi er så f**** lei av de pysjene der???? legit det er bare musty å gå med samme pysj i dagesvis😭 4
Mardina Skrevet mandag kl. 19:43 #2854 Skrevet mandag kl. 19:43 Kvinneforkjemper1 skrev (25 minutter siden): kan vi alle plis kommentere at vi er så f**** lei av de pysjene der???? legit det er bare musty å gå med samme pysj i dagesvis😭 Let's do it!! 😄 😂
NinaLisa Skrevet mandag kl. 20:00 #2855 Skrevet mandag kl. 20:00 Kvinneforkjemper1 skrev (41 minutter siden): kan vi alle plis kommentere at vi er så f**** lei av de pysjene der???? legit det er bare musty å gå med samme pysj i dagesvis😭 Jeg er med
jukkapalme Skrevet mandag kl. 20:06 #2856 Skrevet mandag kl. 20:06 NinaLisa skrev (1 time siden): Jeg er så ENIG! Disse pysjene ødelegger mye for jentene. Jeg greier ikke se at de lager mat i pysjen. Hva folk gjør ellers og uten kamera bryr jeg meg ikke om, men de har tross alt et publikum. Jeg er helt sikker på at ting hadde vært annerledes hvis de kledde seg alminnelig pent og stelt seg litt. Man blir lei av bustetroll og morgenkaffe og hårtopp. Guro er jo så interessert i sminke, kunne jo bygd mye av vloggen på det. Jeg har så lyst å kommentere på vloggen men da blir jeg sikkert blokkert. Enig. De burde kledd seg alminnelig pent, ja og det finnes masse behagelige klær som ikke er pysj. Syns stoffet i pysjen ser så klamt ut også, så syns den ser ubehagelig ut, men mulig jeg tar feil. Jeg gleder meg til den dagen det går hull i den ekle julepysjen til Guro 😂 Pia bruker i det minste ikke sin året rundt. Jeg tror også Guro kunne nok bygd mye av vloggen på sminkeinteressen. Hadde blitt mer innhold med en gang da. Er mange som er interessert i sminke og samtidig lei av perfekte sminkeguruer som gjør alt riktig hele tiden. Guro prøver, feiler og lærer underveis og det liker jeg. Men ser likevel på dem nesten hver dag og syns det er koselig å følge dem, selv om jeg har de pysjene langt opp i halsen 😂 Liker at de ikke prøver å vise en blankpolert fasade. Men stelt seg litt og brukt noe annet enn pysj kunne de gjort. Jeg hadde aldri turt å vise meg på video med pysj, morratryne og håret til alle kanter. Kvinneforkjemper1 skrev (10 minutter siden): kan vi alle plis kommentere at vi er så f**** lei av de pysjene der???? legit det er bare musty å gå med samme pysj i dagesvis😭 Ekkelt å gå med samme pysj i dagevis, ja. Og enda eklere at de både sover og lager mat i samme pysj 🤢 Håper de vaskes ofte i det minste. 2 5
Petrine12 Skrevet mandag kl. 20:49 #2857 Skrevet mandag kl. 20:49 Tenk om dei hadde trimma og blitt sunnare i matvegen før London. Klare ikkje skjønne at Guro skal orke vandre rundt i London . 1 5
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 20:52 #2858 Skrevet mandag kl. 20:52 kan vi alle kommentere pysjbruken på videoen som kommer ut imorgen? det er seriøst ikke bra å gå med samme slitne pysj så mye!
Mardina Skrevet mandag kl. 20:55 #2859 Skrevet mandag kl. 20:55 Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): kan vi alle kommentere pysjbruken på videoen som kommer ut imorgen? det er seriøst ikke bra å gå med samme slitne pysj så mye! Jeg er med 😁 Jo flere vi er, så skjønner de kanskje at pysjen må kastes og brennes 😂
Miss perfect Skrevet mandag kl. 21:00 #2860 Skrevet mandag kl. 21:00 Petrine12 skrev (10 minutter siden): Tenk om dei hadde trimma og blitt sunnare i matvegen før London. Klare ikkje skjønne at Guro skal orke vandre rundt i London . Åh, det går bra. De fyker alltid rundt i London på magisk vis. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå