Iso1 Skrevet 13 timer siden #2621 Skrevet 13 timer siden Coffee_lover skrev (2 timer siden): Nå må du pinadet gi deg! Er du en av de kanskje? Hvorfor forsvarer du de egentligv? Å være hjemme pga søsteren er helt hinsides. Gi deg selv du, hvem er du egentlig?! Ser bare ikke problemet at hun ble hjemme.
Sol Rampelyset Skrevet 12 timer siden #2622 Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Mardina Skrevet 12 timer siden #2623 Skrevet 12 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (2 timer siden): jeg er sååå lei av å høre om disse smertene de ikke forteller hvor er eller hvorfor, ja vet det er fra operasjoner osv, men er det sjokkerende for noen at to ekstremt overvektige damer har smerter?? de gjør 0 for sitt eget beste, synes nesten bare det er trist å se matinnkjøp etter matinnkjøp med nudler og chips. Enten bør de gjøre store endringer eller slutte å klage på ting som kun er deres egen feil. Jeg er selv overvektig og kan også få litt smerter innimellom. Men jeg har gjort noe med det og gått ned i vekt. Disse to virker til å trives med sånn som ting er. Ingen jobb og ingen forventninger. Pappa og mamma-banken betaler hvis de trenger noe. Veldig lite selvstendighet der i gården 🤔 Det er skremmende at to damer på 40 år oppfører seg sånn.... 😳 1 3
Coffee_lover Skrevet 11 timer siden #2624 Skrevet 11 timer siden Iso1 skrev (1 time siden): Gi deg selv du, hvem er du egentlig?! Ser bare ikke problemet at hun ble hjemme. Det er et stort problem! Våkn opp fra naiviteten! 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 11 timer siden #2625 Skrevet 11 timer siden Iso1 skrev (1 time siden): Gi deg selv du, hvem er du egentlig?! Ser bare ikke problemet at hun ble hjemme. hvorfor så aggressiv? «hvem er du»🤣🤣 nå må man slutte å være så hårsår 1 1
Mardina Skrevet 11 timer siden #2626 Skrevet 11 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå): hvorfor så aggressiv? «hvem er du»🤣🤣 nå må man slutte å være så hårsår Vedkommende er Norwaytwins sin høye beskytter 😄 Evt. Guro eller Pia selv.... 😄 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 11 timer siden #2627 Skrevet 11 timer siden Mardina skrev (24 minutter siden): Jeg er selv overvektig og kan også få litt smerter innimellom. Men jeg har gjort noe med det og gått ned i vekt. Disse to virker til å trives med sånn som ting er. Ingen jobb og ingen forventninger. Pappa og mamma-banken betaler hvis de trenger noe. Veldig lite selvstendighet der i gården 🤔 Det er skremmende at to damer på 40 år oppfører seg sånn.... 😳 vektnedgang gagner kroppen! selvfølgelig får man problemer når man veier x antall kilo for mye (skal ikke gjette vekt osv). det er så trist å se tilbake på de gamle videoene deres der G var halvparten av det hun er nå! synes jo ekstremt synd på de så mye de har «jojoet» opp og ned i vekt… det er jo heller ikke bra 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 11 timer siden #2628 Skrevet 11 timer siden Mardina skrev (Akkurat nå): Vedkommende er Norwaytwins sin høye beskytter 😄 Evt. Guro eller Pia selv.... 😄 kanskje det er petter🤣🤣🤣 1
Mardina Skrevet 11 timer siden #2629 Skrevet 11 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): vektnedgang gagner kroppen! selvfølgelig får man problemer når man veier x antall kilo for mye (skal ikke gjette vekt osv). det er så trist å se tilbake på de gamle videoene deres der G var halvparten av det hun er nå! synes jo ekstremt synd på de så mye de har «jojoet» opp og ned i vekt… det er jo heller ikke bra Jojo slanking er aldri bra. Husker også den tiden hvor Guro var tynnere. Hun var så blid og positiv og som en helt annen person. Kvinneforkjemper1 skrev (1 minutt siden): kanskje det er petter🤣🤣🤣 Heller mer mot at det er Pia eller Guro jeg 😄 Og nå blir vel innleggene snart slettet.... 😄
Kvinneforkjemper1 Skrevet 11 timer siden #2630 Skrevet 11 timer siden Mardina skrev (3 minutter siden): Jojo slanking er aldri bra. Husker også den tiden hvor Guro var tynnere. Hun var så blid og positiv og som en helt annen person. Heller mer mot at det er Pia eller Guro jeg 😄 Og nå blir vel innleggene snart slettet.... 😄 jaa hun var så livlig og glad, merker jo at P har blitt litt mer gretten nå som de er 3 i hus også, dårlig påvirkning på hverandre der ja. ja tror nok ikke at det er Petter, og disse innleggene er morsomme så lenge de varer🤣 2
Rubella Skrevet 5 timer siden #2631 Skrevet 5 timer siden Coffee_lover skrev (10 timer siden): Nå må du pinadet gi deg! Er du en av de kanskje? Hvorfor forsvarer du de egentligv? Å være hjemme pga søsteren er helt hinsides. Beklager, men… pinadet 💀(Det heter «pinadø», til info ❤️) Er enig med deg ellers, det er ganske sjukt at Pia må være hjemme fra jobb fordi Guro ikke makter/tør/orker/klarer å være alene med sønnen sin. Man kan jo undres hva denne frykten for å være alene med sin egen sønn bunner i. 1
Iso1 Skrevet 2 timer siden #2632 Skrevet 2 timer siden Coffee_lover skrev (9 timer siden): Det er et stort problem! Våkn opp fra naiviteten! Forklar hvorfor det er så stort problem for deg da? Hvis du ser problemet så må du forklare den som ikke ser det. 1
Iso1 Skrevet 2 timer siden #2633 Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (9 timer siden): Vedkommende er Norwaytwins sin høye beskytter 😄 Evt. Guro eller Pia selv.... 😄 Herregud, ikke drit deg ut da! Jeg kjenner dem ikke engang. De får ikke engang julepost av meg! Men jeg er ikke en som leker perfekt og leter etter feil hos dem som dere åpenbart gjør. 1
Iso1 Skrevet 2 timer siden #2634 Skrevet 2 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (9 timer siden): kanskje det er petter🤣🤣🤣 Det stemmer iallfall ikke. Og sånn sitter dere og leter og spekulerer. Sier mye om dere. Nettroll er dere. Speiler dere i glansen av anonymitet. Merkelige folk. 1
Coffee_lover Skrevet 1 time siden #2635 Skrevet 1 time siden Rubella skrev (3 timer siden): Beklager, men… pinadet 💀(Det heter «pinadø», til info ❤️) Er enig med deg ellers, det er ganske sjukt at Pia må være hjemme fra jobb fordi Guro ikke makter/tør/orker/klarer å være alene med sønnen sin. Man kan jo undres hva denne frykten for å være alene med sin egen sønn bunner i. Det heter det på min dialekt.
garfunkel Skrevet 1 time siden #2636 Skrevet 1 time siden (endret) Iso1 skrev (1 time siden): Forklar hvorfor det er så stort problem for deg da? Hvis du ser problemet så må du forklare den som ikke ser det. Selvfølgelig er det både fint og nødvendig å ha gode folk rundt seg som kan stille opp når en trenger det, alle behøver det av og til. Men at andre må ta fri fra jobb fordi uforutsette ting oppstår hvor du faktisk må ha ditt eget barn, da har det for lengst bikket over til usunn avhengighet. Og spesielt siden Pia faktisk er i arbeidstrening, dvs de undersøker hvor arbeidsfør hun faktisk er. Da er det veldig dumt at det blir ødelagt av at hun titt og ofte må ringe inn å avlyse fordi søstera ikke klarer å være alene så mange timer med barnet sitt. Guro pratet faktisk om det i en live for litt siden bare at da var det snakk om partnere. Hun sa at man aldri bør gjøre seg selv avhengig av noen andre. Så det er ganske provoserende å se at det er akkurat det hun gjør mtp tvillingsøstera. Det er det folk reagerer på her, ikke at Guro ikke skal få lov til å motta støtte og omsorg som alle andre. Men det har jo gått over til å bli sykelig. Og hun ødelegger for søsteren som gang på gang må droppe arbeidstrening ene og alene på grunn av Guro! Endret 52 minutter siden av garfunkel 1
Coffee_lover Skrevet 1 time siden #2637 Skrevet 1 time siden Iso1 skrev (1 time siden): Forklar hvorfor det er så stort problem for deg da? Hvis du ser problemet så må du forklare den som ikke ser det. Det er ikke normalt at P skal måtte være hjemme fordi G er hjemme. Sier seg selv. Det er ekstremt unormalt å være så avhengige av hverandre. P bør jobbe det hun skal. Og G bør klare å være alene med sin egen sønn eller få hjelp med psykolog til å finne måter å håndtere det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå