Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Coffee_lover skrev (59 minutter siden):

Betaler de på youtube? Er det ikke gratis? 

De har medlemmer som betaler opp mot 200,- for å få litt ekstra innhold 😄 Det er ikke rare greiene egentlig 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

De har medlemmer som betaler opp mot 200,- for å få litt ekstra innhold 😄 Det er ikke rare greiene egentlig 😄

200 kr i året? 

• Liker 1
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå):

200 kr i året? 

I mnd. 

At noen frivillig betaler såpass for å se kjedelige vlogger, er et mysterium for meg 🤔

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

I mnd. 

At noen frivillig betaler såpass for å se kjedelige vlogger, er et mysterium for meg 🤔

🤯🤯

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

I mnd. 

Det er det samme HELE tiden. Gørr kjedelig. Ser kanskje en video per to uker. Kan de ikke finne på noe nytt enn å starte på badet hveeeeer dag🤦‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (8 timer siden):

I dagens vlog måtte Guro bare kjøre Pia til jobb, var såå kaldt. Pia sa selv like før at det var -6 grader 😂

Jobben til Pia er en så kort tur unna hjemmet at man bruker nesten mer tid på kjøre dit.Også med tanke på all små kjøring så er det helt unødvendig..Ca 15 min og gå.

• Nyttig 1
Skrevet
Coffee_lover skrev (12 minutter siden):

Det er det samme HELE tiden. Gørr kjedelig. Ser kanskje en video per to uker. Kan de ikke finne på noe nytt enn å starte på badet hveeeeer dag🤦‍♀️

Vis man ikke får sove så greit se på,jeg sovner av det🤣Ser ca 1 gang i uka og spoler litt🤣.

Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Jobben til Pia er en så kort tur unna hjemmet at man bruker nesten mer tid på kjøre dit.Også med tanke på all små kjøring så er det helt unødvendig..Ca 15 min og gå.

Ja det er veldig unødvendig kjøring. Den bilen måå bare brukes hver dag den.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...