lew Skrevet onsdag kl. 14:27 #2501 Skrevet onsdag kl. 14:27 Orly skrev (Akkurat nå): Hvorfor blir det helt feil for barna? Og hvorfor er det trist å måtte vente? Alle barn venter jo på jul,derfor vi har kalender med 24 dager og noe som heter advent.Kan vi jo like godt ha kalender som begynner 1nov da.Bare mener at man kansje blir lei av vente lenge,litt kjedelig kansje.Vi pynter i barnehagen 1 advent. 4 1
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 20:31 #2502 Skrevet onsdag kl. 20:31 Det stresset lillejulafta kan godt vere over, men å pynte til jul oktober/tidlig november hadde gjort at litt av magien hadde minka 🥺 7 1 2
mereo Skrevet torsdag kl. 05:48 #2503 Skrevet torsdag kl. 05:48 Her går juletreet og pynt opp første søndag i advent, det får stå til litt over nyttår. Jeg vokste opp med at treet skulle først pyntes lille julaften og på den og den måten, det har gjort at jeg har laget mine egne tradisjoner for å minske mengden stress i adventstiden. Jeg vil heller ha det hyggelig i den perioden enn å være stresset og kjenne på at alt er mas og ork! Så hver og en må få gjøre det som de vil, dog er oktober litt tidlig! 2 1 2
Zidji Skrevet torsdag kl. 07:16 #2504 Skrevet torsdag kl. 07:16 De hadde nok ikke begynt så tidlig viss ikke de drev med youtube. De har jo fått det for seg at de er så travle at de må sette i gang allerede i oktober med å lage julevideoene sine. 3
Tradegy Skrevet torsdag kl. 16:27 #2505 Skrevet torsdag kl. 16:27 (endret) Coffee_lover skrev (På 11.11.2025 den 18.32): Hvorfor er de så ekstremt opptatt av jul og starter så tidlig? Julen/advent starter 1.des og ikke en dag før. De virker besatt av jul. Sykelig. Jeg ser ingen videoer med jul før det er førjul etc. De er jo ekstreme hva gjelder alt som er innpakket. Tipper 90% av motivasjonen til Guro for å kjøpe goodiebox, er at det kan åpnes... Uttalige postpakker med målebegere,boller, hakke,kutte, snurre, skjære, osv.. Mat i nebb flere ganger til dagen og rom som flyter over av rot. Plass som kunne vært brukt til å effektivisere boligen såpass at den så ut som den ble bebodd av to voksne med skikkelig boevne. Så denne julemanien føyer seg inn i rekken av (u)vaner som allerede er etablert. De som vet, de vet. Nå brukes mini sin diagnose som grunn til at de må pynte tidlig, for at han skal venne seg til treet...... (Dét er sikkert pedagogisk riktig det altså, men come on... dét hadde vært oppe, uansett ) I travle hushold hvor begge er på jobb, det er fritidsaktiviteter og kjøret går, så er forberedelser og å få ting unna, på et hèlt eget nivå. Med disse skal alt skje på en gang, fordi de ikke har lært seg å begrense selv hèlt primitive ting. Endret torsdag kl. 20:56 av Tradegy 4 2
lew Skrevet torsdag kl. 17:20 #2506 Skrevet torsdag kl. 17:20 Hørte Guro si dem fikk så mange fine bilder når ungen var med faren.Hørtes ut som faren er aktiv med gutten.Det er bra 1 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 17:28 #2507 Skrevet torsdag kl. 17:28 lew skrev (6 minutter siden): Hørte Guro si dem fikk så mange fine bilder når ungen var med faren.Hørtes ut som faren er aktiv med gutten.Det er bra Skulle nesten bare mangle, når Guro ikke er spesielt mye aktiv med han. 2 1
Coffee_lover Skrevet torsdag kl. 18:54 #2508 Skrevet torsdag kl. 18:54 Mardina skrev (1 time siden): Skulle nesten bare mangle, når Guro ikke er spesielt mye aktiv med han. Hvorfor gjør hun så lite med han? Og hva med å ha gutten inn i aktiviteter? 1 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 19:02 #2509 Skrevet torsdag kl. 19:02 Coffee_lover skrev (5 minutter siden): Hvorfor gjør hun så lite med han? Og hva med å ha gutten inn i aktiviteter? Jeg skal være forsiktig med å spekulere for mye, men jeg tror nok at hun enten ikke orker (p.g.a diverse "vondter") eller fordi hun rett og slett ikke har noen interesse for det. Det er viktigere å opprettholde SoMe hobbyen, virker det som 🤔 2 5
Coffee_lover Skrevet torsdag kl. 19:13 #2510 Skrevet torsdag kl. 19:13 Mardina skrev (10 minutter siden): Jeg skal være forsiktig med å spekulere for mye, men jeg tror nok at hun enten ikke orker (p.g.a diverse "vondter") eller fordi hun rett og slett ikke har noen interesse for det. Det er viktigere å opprettholde SoMe hobbyen, virker det som 🤔 Oppsiktsvekkende. 1 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 19:21 #2511 Skrevet torsdag kl. 19:21 Coffee_lover skrev (8 minutter siden): Oppsiktsvekkende. Mild sagt 🙄 1
lew Skrevet torsdag kl. 21:42 #2512 Skrevet torsdag kl. 21:42 Pia sa i en video at gutten elsket og hoppe i søla og være ute i regnet.Men at di ikke likte være ute i regn.Og det er alltid Pia som tar han med ut.Mens Guro får hvilt ut. 2
Mardina Skrevet torsdag kl. 21:59 #2513 Skrevet torsdag kl. 21:59 lew skrev (14 minutter siden): Pia sa i en video at gutten elsket og hoppe i søla og være ute i regnet.Men at di ikke likte være ute i regn.Og det er alltid Pia som tar han med ut.Mens Guro får hvilt ut. Hun hviler mye hun der 😄 Helt utrolig at hun ikke klarer å være i en liten prosentandel jobb. Om det så hadde vært hjemmefra. Eller et sted utenfor hjemmet. Men SoMe "jobben" har de all mulig tid til 🤔 Prioriteringene er på bærtur 😳 4 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet torsdag kl. 22:12 #2514 Skrevet torsdag kl. 22:12 Mardina skrev (12 minutter siden): Hun hviler mye hun der 😄 Helt utrolig at hun ikke klarer å være i en liten prosentandel jobb. Om det så hadde vært hjemmefra. Eller et sted utenfor hjemmet. Men SoMe "jobben" har de all mulig tid til 🤔 Prioriteringene er på bærtur 😳 det er som at de vil at some skal være en unnskyldning for ting, de kunne fint jobbet mer, det trenger ikke være en jobb der de står hele dagen akkurat 1 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 23:01 #2515 Skrevet torsdag kl. 23:01 Kvinneforkjemper1 skrev (47 minutter siden): det er som at de vil at some skal være en unnskyldning for ting, de kunne fint jobbet mer, det trenger ikke være en jobb der de står hele dagen akkurat Rare prioriteringer ja 😳 Nytter jo ikke å nevne det for dem heller, for da kommer det vel en rant i bloggen dagen etterpå 😄 1 3
Coffee_lover Skrevet torsdag kl. 23:25 #2516 Skrevet torsdag kl. 23:25 lew skrev (1 time siden): Pia sa i en video at gutten elsket og hoppe i søla og være ute i regnet.Men at di ikke likte være ute i regn.Og det er alltid Pia som tar han med ut.Mens Guro får hvilt ut. Ærlig talt de kan kle seg i regntøy. Og hvorfor må G hvile hele tiden? Tror det hadde vært godt for vekten hennes å gå mer om så det er eneste “treningen” hun gjør. De virker litt tiltaksløse. Synes de virker hyggelige ellers og liker å se noen av videoene deres av og til. 2 2
lew Skrevet fredag kl. 20:23 #2517 Skrevet fredag kl. 20:23 Mer luft og turer hadde gjort at en kansje ikke var så trøtt.Men dem lager filmer som skal ut om en måned eller mer.Ikke rart det ikke blir kvalitet på vloggene.Dem er artige og følge for det er som se et program fra tlc.🙊Synd dem tar råd og tips så negativt. 1 4
NinaLisa Skrevet i går, 07:02 #2518 Skrevet i går, 07:02 (endret) I dag så jeg en video der G prøvde den koreansk hudpleieserien. Men er det virkelig slik at man smører seg inn med lag på lag? Jeg synes hun smurte og smurte i flere omganger. Må man bruke alle de produktene sammen? Jeg er egentlig ganske grønn på akkurat dette, men det virket litt mye og litt tilfeldig. Endret i går, 07:03 av NinaLisa 2
lew Skrevet 15 timer siden #2519 Skrevet 15 timer siden NinaLisa skrev (8 timer siden): I dag så jeg en video der G prøvde den koreansk hudpleieserien. Men er det virkelig slik at man smører seg inn med lag på lag? Jeg synes hun smurte og smurte i flere omganger. Må man bruke alle de produktene sammen? Jeg er egentlig ganske grønn på akkurat dette, men det virket litt mye og litt tilfeldig. Koreansk hudpleie kan man ha 20 steg i rutinen.Har jeg lest.
NinaLisa Skrevet 12 timer siden #2520 Skrevet 12 timer siden lew skrev (2 timer siden): Koreansk hudpleie kan man ha 20 steg i rutinen.Har jeg lest. Å trøste og bære. Det var mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå