Miss perfect Skrevet i går, 14:37 #2461 Skrevet i går, 14:37 garfunkel skrev (1 time siden): Så er kanskje derfor de plutselig drar avgårde rett som det er for å sette på løsnegler nå da? Er så trist at sånt prioriteres mens sønnen må vente til 5årsdagen sin til de har råd til storgutt-seng til han Jeg lurer også på hvorfor i alle dager de ikke ordner på det rommet til den minste.. pia lever 24/7 på stua! Hun har mulighet til å ha litt privatliv og et sted for seg selv annenhver uke.. men neida. Er mye viktigere med kaffekopp kjøp nr 1765 og alt annet de drar i hus.. 3 1 1
Tradegy Skrevet i går, 14:40 #2462 Skrevet i går, 14:40 (endret) NinaLisa skrev (På 5.11.2025 den 12.49): Jeg blir litt smågal når tvillingene dukker opp både på Facebook og tik tok omtrent daglig med pysj på. Synes det er , ja rett og slett uappetittlig når de tilbereder mat og ellers reklamerer for produkter. Hvorfor skjønner de ikke det? Den røde pysjen er jo som elefanten i rommet. Hélt utrolig ekkelt. Med tanke på at en av dem sover i stua i tillegg, så kan man jo bare forestille seg hva slags dyr og basilusker som har gode vekstvilkår i det hjemmet der (Pia sa det her om dagen: "Merk dere datoen! Det er jeg som pleier å ta på pysj i det jeg ser inngangsdøra, men i dag var det Guro! " ) Det er dette som gjør at jeg tenker på disse som barnslige. Like boyband eller litteratur kan være tidløst, men å tilbringe dagen i pysj...Dét burde ta slutt når man er 4år og pjusk, og i andre settinger enn å drive et a/s hvor man filmer og later som om man er påvirkere. Endret 23 timer siden av Tradegy 2 2
NinaLisa Skrevet i går, 14:49 #2463 Skrevet i går, 14:49 *Blåbær* skrev (1 time siden): Hva sover han i nå da? En på snart 5 sover ikke i sprinkelseng, det er vel kun plass til en på opp til ca 3 år. Selv synes jeg barna skal få nødvendige ting, mens de til bursdag og jul får noe de ønsker seg som ikke nødvendigvis er nødvendigheter. Han sover i sprinkelseng, ja. 1 1
Miss_Sunshine* Skrevet i går, 15:19 #2464 Skrevet i går, 15:19 NinaLisa skrev (5 timer siden): Jentene fikk her om dagen en hel eske med flotte hudpleieprodukter fra en produsent av koreansk hudpleie. Det er dyre og fine produkter tilpasset deres hud. Jeg er spent på å følge med om de blir fornøyd og om produktene er gode. Jeg håper ikke vi får se dem i pysjen mens de prøver produkter. Dette er jo reklame å en fin ramme rundt er viktig når man har et samarbeid. Jeg kikket innom nettsiden og kunne tenke meg å prøve og håper jeg blir inspirert 😀 Vel, det er jo selvsagt lov å håpe, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt forventningene mine litt lave. 😅 Siden jeg er veldig interessert i k-beauty, så jeg håpet også på å bli litt inspirert til å prøve merker jeg ikke har hørt om før. Så kom jeg på at de kommer garantert til å være veldig fornøyde uansett, så lenge produktene er sponsa eller koster under hundrelappen, så har de sjelden noe negativt å si. 😅 Tror dessverre heller ikke vi kommer til å få så mye informasjon om produktene (hvilke ingredienser de inneholder, hvem de passer til osv.) for her smøres det på nokså ukritisk. Hadde håpet (men helt ærlig: ikke trodd) at Guro kanskje kom til å sette seg litt mer inn i hudpleie etter at hun tok seg bryet og brukte penger på å dra til hudlege, men den gang ei. Det finnes jo så mange bra influensere som forklarer ulike ingredienser og hva de gjør på en enkel og oversiktlig måte; hun kunne jo brukt noen av minuttene av all den tiden hun scroller på telefonen sin til å faktisk lære noe som er nyttig. Synes generelt at de ikke er særlig flinke til å informere så mye om produktene de reklamerer for (annet enn å si hvor fantastisk, flott og bra det er), men la oss håpe at det blir annerledes denne gangen. 😄 1 1
AnnnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #2465 Skrevet i går, 15:34 Miss perfect skrev (55 minutter siden): Jeg lurer også på hvorfor i alle dager de ikke ordner på det rommet til den minste.. pia lever 24/7 på stua! Hun har mulighet til å ha litt privatliv og et sted for seg selv annenhver uke.. men neida. Er mye viktigere med kaffekopp kjøp nr 1765 og alt annet de drar i hus.. Har de sagt noe om hvorfor han ikke har en seng på Guro sitt rom? Han kunne jo hatt det til han ble litt større i det minste (Eller at Guro hadde en seng på hans rom..). Nå tar jo Guro to rom og Pia ingen.. 2 1
Miss perfect Skrevet i går, 16:10 #2466 Skrevet i går, 16:10 AnnnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har de sagt noe om hvorfor han ikke har en seng på Guro sitt rom? Han kunne jo hatt det til han ble litt større i det minste (Eller at Guro hadde en seng på hans rom..). Nå tar jo Guro to rom og Pia ingen.. Tror det har å gjøre med at Guro våkner bare han snur seg eller noe i den duren..
Kvinneforkjemper1 Skrevet i går, 17:04 #2467 Skrevet i går, 17:04 Miss perfect skrev (54 minutter siden): Tror det har å gjøre med at Guro våkner bare han snur seg eller noe i den duren.. og at hun ligger på tiktok til 02:00 om natta🤪 4
Petrine12 Skrevet i går, 18:13 #2468 Skrevet i går, 18:13 Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): og at hun ligger på tiktok til 02:00 om natta🤪 Ho har aldri likt sove med han. Berre klaging på søvn og vil ikkje forstyrre han🤷🏽♀️ 2 1
Zidji Skrevet i går, 19:06 #2469 Skrevet i går, 19:06 Jeg tror helt ærlig at Guro hadde hatt det bedre uten barn. Vet det er (veldig) ufint å si, men både hun og Pia var på så god vei med både slanking og kosthold før barnet kom. De virket og generelt gladere og hadde mer livsglede syntes jeg. Kanskje det hadde vært enklere viss barnet ikke hadde autisme, men jeg tror likevel det hadde blitt for mye for Guro å sjonglere. 4
lew Skrevet i går, 19:46 #2470 Skrevet i går, 19:46 Zidji skrev (36 minutter siden): Jeg tror helt ærlig at Guro hadde hatt det bedre uten barn. Vet det er (veldig) ufint å si, men både hun og Pia var på så god vei med både slanking og kosthold før barnet kom. De virket og generelt gladere og hadde mer livsglede syntes jeg. Kanskje det hadde vært enklere viss barnet ikke hadde autisme, men jeg tror likevel det hadde blitt for mye for Guro å sjonglere. Enig i det.Virker som det er et ork bare levere i barnehagen.Husker når hu bodde med Petter,var han som tok med ungen hit og dit.Til hytta,forrldrene på søndager osv.Mens Guro fikk slappe av hjemme.Dagens vlogg heter jo en daff dag og Guro ekstra vondt.Mye vondt i vilja. 3
Anonymus6 Skrevet 8 timer siden #2471 Skrevet 8 timer siden Middagen i dagens vlog var ett interessant valg, ville egentlig Ikke kalt det middag😆 Middagen bestod av grilla kylling fra spar, paprika potetgull og selskapsdressing 1
Mardina Skrevet 2 timer siden #2472 Skrevet 2 timer siden Miss perfect skrev (På 6.11.2025 den 15.37): Jeg lurer også på hvorfor i alle dager de ikke ordner på det rommet til den minste.. pia lever 24/7 på stua! Hun har mulighet til å ha litt privatliv og et sted for seg selv annenhver uke.. men neida. Er mye viktigere med kaffekopp kjøp nr 1765 og alt annet de drar i hus.. Tror neppe det blir en forandring på hvem som sover hvor. Har kommentert på det med senge-løsningen før, men Pia påstår hardnakket at det overhodet ikke er noe problem å sove på sofa'n på stua. Hun ser nok ikke selv at det ikke er bra for kroppen. Hun kommer nok neppe til å foreslå for Guro at hun kan sove på soverommet når M ikke er der. Klarer ikke se for meg at det skjer. Zidji skrev (21 timer siden): Jeg tror helt ærlig at Guro hadde hatt det bedre uten barn. Vet det er (veldig) ufint å si, men både hun og Pia var på så god vei med både slanking og kosthold før barnet kom. De virket og generelt gladere og hadde mer livsglede syntes jeg. Kanskje det hadde vært enklere viss barnet ikke hadde autisme, men jeg tror likevel det hadde blitt for mye for Guro å sjonglere. Det tror jeg også.... Virker som hun ikke ønsker å gjøre noe særlig med han, bortsett fra å kjøre og hente han i barnehagen. Pia gjør en god del når Guro er "sliten".... Guro er jo ikke i jobb engang 🙄 Hun vil jo ikke bo alene med guttungen i egen bolig. Det hadde nok blitt altfor mye for henne. Hun er helt avhengig av hjelp fra andre rundt seg. Anonymus6 skrev (5 timer siden): Middagen i dagens vlog var ett interessant valg, ville egentlig Ikke kalt det middag😆 Middagen bestod av grilla kylling fra spar, paprika potetgull og selskapsdressing Ja, reagerte på det også. Ikke ris eller grønnsaker heller 😳 Og to esker med sjokolade. Det kostholdet der er jo på bærtur 😳 Synes det er rart at de ikke innser det selv. De er jo begge slanke-opererte. 1
Tradegy Skrevet 2 timer siden #2473 Skrevet 2 timer siden Miss_Sunshine* skrev (På 6.11.2025 den 16.19): Hadde håpet (men helt ærlig: ikke trodd) at Guro kanskje kom til å sette seg litt mer inn i hudpleie etter at hun tok seg bryet og brukte penger på å dra til hudlege, men den gang ei. Det finnes jo så mange bra influensere som forklarer ulike ingredienser og hva de gjør på en enkel og oversiktlig måte; hun kunne jo brukt noen av minuttene av all den tiden hun scroller på telefonen sin til å faktisk lære noe som er nyttig. Og det verste er at hun hadde aldri brydd seg/kommet seg av gårde om det ikke hadde vært for årvåkne følgere. Hun brydde seg jo egentlig nada. lew skrev (20 timer siden): Enig i det.Virker som det er et ork bare levere i barnehagen.Husker når hu bodde med Petter,var han som tok med ungen hit og dit.Til hytta,forrldrene på søndager osv.Mens Guro fikk slappe av hjemme.Dagens vlogg heter jo en daff dag og Guro ekstra vondt.Mye vondt i vilja. Bare tenk hvor godt de vonde beina til Guro hadde hatt av litt aktivitet i vann. Selv å gå i vann, gir effekt.. I stedet sitter hun i ro i bilen å venter. Disse slappe-vlogsene...Man tenker jo ikke akkurat...." I motsetning til andre dager, når det er sååååååå travelt" Anonymus6 skrev (5 timer siden): Middagen i dagens vlog var ett interessant valg, ville egentlig Ikke kalt det middag😆 Middagen bestod av grilla kylling fra spar, paprika potetgull og selskapsdressing Åh, herregud Charterfeber ala' Moss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå