Kvinneforkjemper1 Skrevet søndag kl. 22:38 #2421 Skrevet søndag kl. 22:38 hva er disse smertene de klager over egentlig? vet det har blitt snakket om her men husker ikke spesifikt hva smertene er og hva de kommer av 3
tonebelinda Skrevet søndag kl. 22:44 #2422 Skrevet søndag kl. 22:44 Synes det er flott at folk kan vise glede. At man skal kritisere for det er helt utrolig. Synes også folk kan la være å kommentere kropper og kosthold. Har selv vært veldig overvektig, kraftig fedme. Og det hjelper absolutt ikke at andre skal blande seg med hvordan man spiser og lever. Min mor holdt på som dere her inne, resultat jeg spiste mer. Men til slutt fant jeg selv ut at jeg ville endre livsstil, og gjorde det. For meg selv. Uten innblanding fra andre. Resultatet er ned snart 40 kg. Men ikke f.... om andre skal bry seg med hvordan jeg spiser/lever/trener. 3 1
Mardina Skrevet søndag kl. 22:45 #2423 Skrevet søndag kl. 22:45 Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): sårt tema eller? dette handler jo igjen om de og ikke deg😅 at man hyler og hopper av å få konsertbilletter i en så voksen alder er ikke helt normalt, spesielt ikke mtp at det gjør hun bare taylor swift slipper en ny sang også. det er bare hele prinsippet med å få julegaver 14 mnd på forskudd som er litt merkelig tenker nå jeg. Mulig det er et sårt tema for deg, men det er det ikke for meg. Da får du lese på nytt. Som jeg skrev tidligere i tråden, så hadde jeg også hatt samme reaksjon som Pia om jeg hadde fått tak i billetter til noe jeg hadde gledet meg til. Hva er problemet med det? I en verden med mye elendighet, så er det vel bra med noen lyspunkter? Eller skal alt være nedtonet, i følge deg? La nå folk få ha de reaksjonene de vil 🙄 Du sitter ikke på fasiten på hva som er riktig og galt. 4
Kvinneforkjemper1 Skrevet søndag kl. 23:08 #2424 Skrevet søndag kl. 23:08 Mardina skrev (21 minutter siden): Mulig det er et sårt tema for deg, men det er det ikke for meg. Da får du lese på nytt. Som jeg skrev tidligere i tråden, så hadde jeg også hatt samme reaksjon som Pia om jeg hadde fått tak i billetter til noe jeg hadde gledet meg til. Hva er problemet med det? I en verden med mye elendighet, så er det vel bra med noen lyspunkter? Eller skal alt være nedtonet, i følge deg? La nå folk få ha de reaksjonene de vil 🙄 Du sitter ikke på fasiten på hva som er riktig og galt. 😂 er jo ikke meg som blir helt karen her da, vi ytrer bare meningene våre på akkurat samme måte som du gjør. diskuterer noe i en tråd på en nettside som er skapt akkurat for dette! om det plager deg såpass mye burde du kanskje ikke lese kommentarene da…😊 3 3
Mardina Skrevet søndag kl. 23:09 #2425 Skrevet søndag kl. 23:09 Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå): 😂 er jo ikke meg som blir helt karen her da, vi ytrer bare meningene våre på akkurat samme måte som du gjør. diskuterer noe i en tråd på en nettside som er skapt akkurat for dette! om det plager deg såpass mye burde du kanskje ikke lese kommentarene da…😊 Plager meg absolutt ikke.
Miss perfect Skrevet mandag kl. 06:30 #2426 Skrevet mandag kl. 06:30 Det var voldsomt reaksjon på enkelte her inne må jeg si. Jeg skrev hva JEG tenkte om reaksjonen til Pia og at JEG synes det er rart å få julegaver 14 mnd på forskudd. Hvor får dere det fra at man aldri skal være glad for noe som helst egt? Må dere gi dere 😂 6 1
Orly Skrevet mandag kl. 07:59 #2427 Skrevet mandag kl. 07:59 Kvinneforkjemper1 skrev (9 timer siden): sårt tema eller? dette handler jo igjen om de og ikke deg😅 at man hyler og hopper av å få konsertbilletter i en så voksen alder er ikke helt normalt, spesielt ikke mtp at det gjør hun bare taylor swift slipper en ny sang også. det er bare hele prinsippet med å få julegaver 14 mnd på forskudd som er litt merkelig tenker nå jeg. Jo det er faktisk helt normalt å bli glad når man får konsertbilletter til noe man virkelig vil på , også i voksen alder 4 1
Orly Skrevet mandag kl. 08:01 #2428 Skrevet mandag kl. 08:01 Kvinneforkjemper1 skrev (8 timer siden): 😂 er jo ikke meg som blir helt karen her da, vi ytrer bare meningene våre på akkurat samme måte som du gjør. diskuterer noe i en tråd på en nettside som er skapt akkurat for dette! om det plager deg såpass mye burde du kanskje ikke lese kommentarene da…😊 Tja du blir vel i grunn helt karen når du reagerer så innmari på at folk mener det er normalt og du ikke . Så om det plager deg så mye , burde du kanskje ikke lese kommentarene her inne da 3
Orly Skrevet mandag kl. 08:01 #2429 Skrevet mandag kl. 08:01 Miss perfect skrev (1 time siden): Det var voldsomt reaksjon på enkelte her inne må jeg si. Jeg skrev hva JEG tenkte om reaksjonen til Pia og at JEG synes det er rart å få julegaver 14 mnd på forskudd. Hvor får dere det fra at man aldri skal være glad for noe som helst egt? Må dere gi dere 😂 At det er rart å få julegave 14 mnd på forskudd er jeg helt enig i. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 08:13 #2430 Skrevet mandag kl. 08:13 Orly skrev (11 minutter siden): Tja du blir vel i grunn helt karen når du reagerer så innmari på at folk mener det er normalt og du ikke . Så om det plager deg så mye , burde du kanskje ikke lese kommentarene her inne da jeg sa bare hva jeg følte om det, om folk skal lage en stor greie ut av det er nok de problemet:)
Harlekin Skrevet mandag kl. 10:38 #2431 Skrevet mandag kl. 10:38 Mardina skrev (12 timer siden): Ser ingen problemer med det Pia interesserer seg for. Eller hvordan hun reagerer på ting. Det må hun få lov til. Jeg er 46 og har nok også det folk vil se på som barnslige interesser. F.eks så liker jeg å høre på boyband innimellom. Jeg gir en lang f..... om folk synes det er teit og rart. Om Pia finner kjærligheten en dag er det ingen andre enn hun som har noe med. Helt enig! Jeg liker fortsatt å lese barne- og ungdomsbøkene mine, for ikke å snakke om alle tegneseriene jeg har fra jeg var barn og ungdom. Det gir meg glede og trygghet, så hva er problemet? 2 3
lew Skrevet mandag kl. 14:27 #2432 Skrevet mandag kl. 14:27 Kvinneforkjemper1 skrev (15 timer siden): hva er disse smertene de klager over egentlig? vet det har blitt snakket om her men husker ikke spesifikt hva smertene er og hva de kommer av Pia har vondt i bein.Hun sa også her om dagen at hun hadde vondt i korsryggen også.Ikke rart når man sover på sofa.Jeg syntes det er litt trist at begge 2 er slankeoppererte og er tilbake igjen til start.Får man så dårlig oppfølgning etter en opprasjon.Jeg har fastlege som er opptatt av min vekt og hjelper meg. 1
*Blåbær* Skrevet mandag kl. 15:08 #2433 Skrevet mandag kl. 15:08 lew skrev (40 minutter siden): Pia har vondt i bein.Hun sa også her om dagen at hun hadde vondt i korsryggen også.Ikke rart når man sover på sofa.Jeg syntes det er litt trist at begge 2 er slankeoppererte og er tilbake igjen til start.Får man så dårlig oppfølgning etter en opprasjon.Jeg har fastlege som er opptatt av min vekt og hjelper meg. Man kan få all verdens hjelp, men jobben må man gjøre selv. 8 2
garfunkel Skrevet mandag kl. 18:16 #2434 Skrevet mandag kl. 18:16 Kvinneforkjemper1 skrev (19 timer siden): hva er disse smertene de klager over egentlig? vet det har blitt snakket om her men husker ikke spesifikt hva smertene er og hva de kommer av Litt forskjellig, men hos Pia er det i hovedsak bena. Hun sier det er vanskelig å forklare nøyaktig hva som er feilen, men har fått beskjed fra legeteamet at hun aldri vil bli frisk i bena. Guro, mye smerter i mageregion har hun forklart, men også i hele kroppen. Jeg tror det var bra de kun fikk det ene barnet og ikke flere
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 18:35 #2435 Skrevet mandag kl. 18:35 garfunkel skrev (17 minutter siden): Litt forskjellig, men hos Pia er det i hovedsak bena. Hun sier det er vanskelig å forklare nøyaktig hva som er feilen, men har fått beskjed fra legeteamet at hun aldri vil bli frisk i bena. Guro, mye smerter i mageregion har hun forklart, men også i hele kroppen. Jeg tror det var bra de kun fikk det ene barnet og ikke flere uffameg, at hun aldri vil bli frisk?? det høres jo helt sinnsykt ut… og G som har vondt i hele kroppen, disse smertene de har høres jo virkelig ikke vanlig ut.
Petrine12 Skrevet mandag kl. 19:21 #2436 Skrevet mandag kl. 19:21 Kvinneforkjemper1 skrev (41 minutter siden): uffameg, at hun aldri vil bli frisk?? det høres jo helt sinnsykt ut… og G som har vondt i hele kroppen, disse smertene de har høres jo virkelig ikke vanlig ut. 🙄 Pia sine bein er ja… Pia sine bein. Etter å ha vore uvel etter slankeoperasjon og mista muskelstyrke og datt overende på gulvet vart hennas konklusjon at musklane i beina forsvant🤷🏽♀️ Etter å ha trent seg opp att fungerte jo dama veldig bra/som normalt. Men so vart det snakk om ubehag og smerter i beina… veldig rart. 2
Mardina Skrevet mandag kl. 19:33 #2437 Skrevet mandag kl. 19:33 (endret) Tror mye av helse-problemene hadde blitt bedre om de begge gikk ned i vekt. Endret mandag kl. 19:34 av Mardina 2 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 19:57 #2438 Skrevet mandag kl. 19:57 Mardina skrev (22 minutter siden): Tror mye av helse-problemene hadde blitt bedre om de begge gikk ned i vekt. hundre prosent, det er ikke et spørsmål engang. selvfølgelig tærer det på kroppen når den må bære så mange ekstra antall kilo, og om de bare hadde prøvd å trene så svakt som mulig, bare med egenvekt eller bittelitt manualer/apparater tror jeg det kunne gjort underverk for de! det virker jo ikke som de har så mye problemer med armene feks, å trene de brenner kalorier og hadde hjulpet de langsiktig. det hjalp meg masse å trene ryggen SVAKT når jeg hadde problemer med den, så tror dette egentlig kunne blitt mye bedre med trening og kosthold (jada jada matprat) 3
lew Skrevet mandag kl. 22:00 #2439 Skrevet mandag kl. 22:00 *Blåbær* skrev (6 timer siden): Man kan få all verdens hjelp, men jobben må man gjøre selv. Det er jo sant,men dem burde fått noe mer veiledning.Eksen min skal oppereres nå,vet han går på et 10 ukers kurs og må gå ned i vekt litt før opprasjonen.Hva som skjer etterpå vet jeg ikke.
Anonymus6 Skrevet tirsdag kl. 10:56 #2440 Skrevet tirsdag kl. 10:56 lew skrev (20 timer siden): Pia har vondt i bein.Hun sa også her om dagen at hun hadde vondt i korsryggen også.Ikke rart når man sover på sofa.Jeg syntes det er litt trist at begge 2 er slankeoppererte og er tilbake igjen til start.Får man så dårlig oppfølgning etter en opprasjon.Jeg har fastlege som er opptatt av min vekt og hjelper meg. Pia er da enda slankere enn før operasjonen 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå