Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss perfect skrev (På 23.10.2025 den 16.22):

Nå skal de tjene penger på at andre skal kjøpe seg Cannoli.. er det mulig 😂

Er det noen som har smakt dem? Er de gode? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

For all del, alle må jo ha sine små oppfinnelser. Noen samler praktiske duppeditter, andre på litt sunn fornuft.

Smart og nødvendig er sjelden samme greie , men evolusjonen må jo få ta seg en røykepause innimellom :knegg:

Enig. Jeg har aldri i løpet av de 38 årene jeg har hatt førerkort, følt at jeg har hatt et behov for å ordne noe med sidespeilene når det regner. Hele det konseptet der var rart for meg 😅

• Nyttig 3
Skrevet
Portvinpiken skrev (2 timer siden):

Enig. Jeg har aldri i løpet av de 38 årene jeg har hatt førerkort, følt at jeg har hatt et behov for å ordne noe med sidespeilene når det regner. Hele det konseptet der var rart for meg 😅

Hvor er dette? På youtube?

Skrevet
AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er dette? På youtube?

Ja youtube

Skrevet
Lizard skrev (På 25.10.2025 den 8.13):

Uff, de er jo helt fascinerende  ressurssvake. Jeg får tette blodårer bare av å se på maten de spiser.

Jeg har ikke fulgt helt med på maten de spiser, men har sett at det ofte er kaloririkt. Det går igjen hos overvektige at de ofte spiser så ofte - og så mange kalorier -  hver dag, non stop.

• Liker 1
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke fulgt helt med på maten de spiser, men har sett at det ofte er kaloririkt. Det går igjen hos overvektige at de ofte spiser så ofte - og så mange kalorier -  hver dag, non stop.

For noen overvektige kanskje, men langt ifra alle 😊

Jeg er selv overvektig, men jeg spiser da virkelig ikke hele tiden 🙄 Jeg har gått ned 26 kg ved å regulere matinntaket og gått turer. Jeg sitter ikke hjemme å spiser og spiser non stop. 

• Liker 4
Skrevet
Mardina skrev (10 minutter siden):

Jeg er selv overvektig, men jeg spiser da virkelig ikke hele tiden 🙄 Jeg har gått ned 26 kg ved å regulere matinntaket og gått turer. Jeg sitter ikke hjemme å spiser og spiser non stop. 

man blir jo overvektig av for stort kaloriinntak, så teoretisk sett er det vel stort sett for mye spising som er problemet. de går verken tur eller regulerer matinntaket sitt, og når man må kjøpe 10 samyang nudelpakker i uken tror jeg ikke de spiser lite heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (10 minutter siden):

Mente ikke at man spiser nonstop, men at det ofte er så kaloririkt hver dag. Feks man får i seg kalorier i drikke - hver dag (som iskaffen til Guro). Mens slanke kan jo skeie ut de og, men det er ikke så mange kalorier i hverdagen. 

• Liker 1
Skrevet

problemet ligger nok i for store måltider for ofte, og snop og potetgull etc som vi ikke får se. åpenbart spiser de mer enn en gjennomsnittlig kvinne bør, ellers ville de ikke vært overvektige og enda est opp i vekt konstant

• Liker 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (16 minutter siden):

problemet ligger nok i for store måltider for ofte, og snop og potetgull etc som vi ikke får se. åpenbart spiser de mer enn en gjennomsnittlig kvinne bør, ellers ville de ikke vært overvektige og enda est opp i vekt konstant

Vi skal ikke spekulere i andres kosthold på denne måten. Jeg kan snakke for meg selv, jeg spiser mer dritt nå som normalvektig enn da jeg var ekstremt overvektig. Da jeg var overvektig så drakk jeg meg opp i vekt, med brus og kaffe med flerfoldig tusen kalorier. Drikke kommer på toppen av maten. Du må ikke spise deg opp i vekt på drittmat. Du kan spise sunt og restriktivt, men drikke deg opp i vekt. Det var problemet for meg. Så det å være så bastant som du er her med at det må være for store måltider og godteri... den må du være litt med forsiktig med. For det trenger ikke å være sannheten. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
The Grinch skrev (4 timer siden):

Vi skal ikke spekulere i andres kosthold på denne måten. Jeg kan snakke for meg selv, jeg spiser mer dritt nå som normalvektig enn da jeg var ekstremt overvektig. Da jeg var overvektig så drakk jeg meg opp i vekt, med brus og kaffe med flerfoldig tusen kalorier. Drikke kommer på toppen av maten. Du må ikke spise deg opp i vekt på drittmat. Du kan spise sunt og restriktivt, men drikke deg opp i vekt. Det var problemet for meg. Så det å være så bastant som du er her med at det må være for store måltider og godteri... den må du være litt med forsiktig med. For det trenger ikke å være sannheten. 

Da har du tydeligvis ikke sett så mye på Norwaytwins. Fordi det den du siterer skriver er faktisk sant. 

Endret av Mardina
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
The Grinch skrev (10 minutter siden):

du har nok ikke sett så mye på norwaytwins nei😅

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (12 minutter siden):

du har nok ikke sett så mye på norwaytwins nei😅

Jeg følger dem og jeg vet de spiser mer enn hva som er anbefalt. Men det betyr ikke at vi kan spekulere i hva de spiser bak kamera. Og dessuten, de kaffedrinkene de drikker er ikke kalorifattige. 

• Liker 1
Skrevet

Kaffedrikkene er ikke kalorifattige, nei, men damene hadde ikke hatt den vekta de har om det var den eneste unødige kaloribomben i løpet av en dag. Jeg har sett potetgullposer stå i sofaen bak dem under vlogger og jeg synes det alltid er minst en type snacks og en type søtsaker for hver handel de filmer. Ofte flere. Så kommer øvrige kaloritette matvarer i tillegg(som creme fraiche, halloumi, ost, bacon etc.)

Det er trist å se at det ikke finnes et snev av motivasjon til å gjøre en eneste liten endring. Og litt provoserende kanskje, at P, som tross alt bor sammen med Guro og har en del påvirkningskraft på grunn av det, ikke virker interessert i å "pushe" de litt til å ta bedre valg, enten det gjelder å ta en tur, droppe godteriet en dag, eller spise en sunnere middag. For alle monner drar og man trenger ikke gjøre for mange drastiske endringer på en gang. G er tross alt mor, det burde være verdens største motivasjon. Men de virker å fortsette å lulle seg inn i denne evige "gooood morgen-sofa-kos-spise-vlog-tastetest-middag-glassverket-krokenpådøra"-karusellen som ikke er helsefremmende.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
The Grinch skrev (36 minutter siden):

Jeg følger dem og jeg vet de spiser mer enn hva som er anbefalt. Men det betyr ikke at vi kan spekulere i hva de spiser bak kamera. Og dessuten, de kaffedrinkene de drikker er ikke kalorifattige. 

Når begge har rast opp i vekt, så synes jeg det er greit å spekulere. Man blir ikke så stor av å spise bare salat. Det skjønner nok du også. 

• Liker 6
Skrevet

uff, pia som mener at å høre på en lydbok er som å lese en bok, «første bridgerton boken jeg har lest» nei du har hørt på lydbok. 

• Liker 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (5 minutter siden):

uff, pia som mener at å høre på en lydbok er som å lese en bok, «første bridgerton boken jeg har lest» nei du har hørt på lydbok. 

Var det noe å legge seg oppi da?

Hun sier det er lydbok

• Liker 2
Skrevet
tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Var det noe å legge seg oppi da?

Hun sier det er lydbok

jeg mener det er en tydelig forskjell, hele poenget med denne tråden er vel å skrive og kommentere akk det man vil sist jeg sjekket

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Når begge har rast opp i vekt, så synes jeg det er greit å spekulere. Man blir ikke så stor av å spise bare salat. Det skjønner nok du også. 

Har Pia gått opp i vekt? Jeg så en video for noen år siden, da var Guro ganske slank, mens Pia var en god del mer overvektig enn i dag. Men har hun vært slankere enn hu er nå?  

• Liker 1
Skrevet
AnnnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har Pia gått opp i vekt? Jeg så en video for noen år siden, da var Guro ganske slank, mens Pia var en god del mer overvektig enn i dag. Men har hun vært slankere enn hu er nå?  

Pia var flink til å følge opp vekt-operasjonen en god stund. Men så flyttet søsteren inn og nå er hun i ferd med å gå tilbake til vekten hun hadde før operasjonen. 

Så Pia har vært slankere ja. 

Men de har ikke akkurat et sunt kosthold de to der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...