jukkapalme Skrevet onsdag kl. 08:53 #2341 Skrevet onsdag kl. 08:53 Kvinneforkjemper1 skrev (2 timer siden): du tror ikke de spiser ekstra??😳😳 De spiser nok mye vi ikke får se, men tror ikke de spiser ENDA en lunsj om de lager en lunsjrett på mat på mandag. Altså at det er det de lager i videoen som blir dagens lunsj, liksom. De spiser neppe vanlig lunsj i tillegg til det de lager i videoen. Om det var forståelig. Ikke vits å sette opp sånne tryner, jeg er ikke helt idiot heller, selv om jeg tydeligvis forklarte meg dårlig. Syns det verste er disse nudlene de spiser til kveldsmat støtt og stadig, det blir jo som en ekstra middag. Sikkert gode, men helt sinnssykt kaloririke. 2
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 09:26 #2342 Skrevet onsdag kl. 09:26 Mardina skrev (11 timer siden): Du får skrive det til dem på YouTube du da. Det kunne vore spennande å fått svar fra damene ja🙊 1
Mardina Skrevet onsdag kl. 11:42 #2343 Skrevet onsdag kl. 11:42 *Blåbær* skrev (4 timer siden): I dette tilfelle ville en liten gåtur hver dag gjort et stort utslag, må ikke begynne på treningssenter. En gåtur er veldig lavterskel, får håpe hun begynner med det. Det er lov å håpe at hun kan komme på det selv. Men jeg har mine tvil..... Har vel ikke "tid" til det.... 🙄 Petrine12 skrev (2 timer siden): Det kunne vore spennande å fått svar fra damene ja🙊 Da spør du, så får du nok svar på det. 1
Tradegy Skrevet onsdag kl. 17:06 #2344 Skrevet onsdag kl. 17:06 Nå sitter ikke jeg på McFiber-tronen selv.. Men at de er to om å fronte så mye usunt...Spise seg til psykisk og fysisk uhelse. Ikke overrasket, selvsagt. Men liker ikke den vinklingen. (Joda, jeg kan la være å se..#jegtarselvkritikk ) Fikk opp en reel her om dagen hvor Pia laget seg nudler til lunsj. Hun måkte på med mais og ost i kriminelle mengder Godt de kan reise til Sverige og handle burgerbrød og mel (Unnskyld, men... ) 7
jukkapalme Skrevet onsdag kl. 18:46 #2345 Skrevet onsdag kl. 18:46 Tradegy skrev (1 time siden): Nå sitter ikke jeg på McFiber-tronen selv.. Men at de er to om å fronte så mye usunt...Spise seg til psykisk og fysisk uhelse. Ikke overrasket, selvsagt. Men liker ikke den vinklingen. (Joda, jeg kan la være å se..#jegtarselvkritikk ) Fikk opp en reel her om dagen hvor Pia laget seg nudler til lunsj. Hun måkte på med mais og ost i kriminelle mengder Godt de kan reise til Sverige og handle burgerbrød og mel (Unnskyld, men... ) Veldig enig. Jeg liker egentlig ikke å kommentere hva andre spiser og gremmes litt over å gjøre det, men det er ikke rart man reagerer. Syns det er en skummel utvikling. Spesielt med Guro, men har sklidd ut veldig med P også etter G flyttet inn. Den reelen så ikke jeg, men mais og ost på nudler, er det noe godt da? Høres fryktelig mektig ut. Tror aldri jeg har sett dem spise grovt brød, grove knekkebrød, brun ris osv. Og all denne creme fraîchen de bruker på alt. Ikke særlig sunt det heller. 2
lew Skrevet onsdag kl. 18:53 #2346 Skrevet onsdag kl. 18:53 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Veldig enig. Jeg liker egentlig ikke å kommentere hva andre spiser og gremmes litt over å gjøre det, men det er ikke rart man reagerer. Syns det er en skummel utvikling. Spesielt med Guro, men har sklidd ut veldig med P også etter G flyttet inn. Den reelen så ikke jeg, men mais og ost på nudler, er det noe godt da? Høres fryktelig mektig ut. Tror aldri jeg har sett dem spise grovt brød, grove knekkebrød, brun ris osv. Og all denne creme fraîchen de bruker på alt. Ikke særlig sunt det heller. Syntes ikke det går så mye grønnsaker heller desverre.Ja P følger godt etter desverre.Skulle likt vist hva legen sier.Depresjon og mat er ikke lett,slitt/sliter litt selv.Men er i jobb og bevegelse.Bare halv times gå tur hjelper på så mye. 3
jukkapalme Skrevet onsdag kl. 19:09 #2347 Skrevet onsdag kl. 19:09 lew skrev (4 minutter siden): Syntes ikke det går så mye grønnsaker heller desverre.Ja P følger godt etter desverre.Skulle likt vist hva legen sier.Depresjon og mat er ikke lett,slitt/sliter litt selv.Men er i jobb og bevegelse.Bare halv times gå tur hjelper på så mye. Lite av det også, ja. Er stort sett babyspinat om det er noe. Og grønnkål og avokado. Sliter med depresjon og angst jeg også, så vet hvordan det er. Men jeg er normalvektig og i bevegelse. En halvtimes gåtur hjelper mye, ja, ikke minst på det mentale. Skal ikke si jeg bare spiser «kaninfôr» selv heller, innrømmer gjerne at jeg er glad i både cola, potetgull og godis, men spiser stort sett sunn mat. Er ikke så glad i fet/veldig mektig mat, så kanskje heldig der. Hadde de kuttet ned på osten og erstattet creme fraiche med Kesam eller yoghurt naturell der det er mulig hadde det hjulpet mye. Hadde spart masse kalorier bare på det. 1 1
Tradegy Skrevet onsdag kl. 19:23 #2348 Skrevet onsdag kl. 19:23 jukkapalme skrev (15 minutter siden): Veldig enig. Jeg liker egentlig ikke å kommentere hva andre spiser og gremmes litt over å gjøre det, men det er ikke rart man reagerer. Syns det er en skummel utvikling. Spesielt med Guro, men har sklidd ut veldig med P også etter G flyttet inn. Den reelen så ikke jeg, men mais og ost på nudler, er det noe godt da? Høres fryktelig mektig ut. Tror aldri jeg har sett dem spise grovt brød, grove knekkebrød, brun ris osv. Og all denne creme fraîchen de bruker på alt. Ikke særlig sunt det heller. Jeg er i prinsippet hèlt enig. Samtidig; om ikke matvaner skal omtales, så er det ikke så veldig til innhold de produserer... De prøver så hardt å leke influencere med litt subbing i bakken når de går, som er så ustabilt "at jag vill bara åka meeer!" (En tivolireferanse ). Det er kombinasjonen som gjør det så problematisk. Man har valgt drastiske grep, som støtte til en bedre helse over år...Og at man, over tid, faller tilbake, er ikke uvanlig, men at de begge er så veldig lite interessert i å ivareta seg selv, fordi de syr puter under armene på hverandre, er frustrerende å bevitne, all den tid de ikke kun har seg selv å tenke på... 4
Miss perfect Skrevet torsdag kl. 14:22 #2349 Skrevet torsdag kl. 14:22 Nå skal de tjene penger på at andre skal kjøpe seg Cannoli.. er det mulig 😂 1
NinaLisa Skrevet torsdag kl. 15:32 #2350 Skrevet torsdag kl. 15:32 Miss perfect skrev (1 time siden): Nå skal de tjene penger på at andre skal kjøpe seg Cannoli.. er det mulig 😂 Er bare dem så klikker hjem kaker og søtsaker for å spise foran kamera og smaksteste. 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 23:57 #2351 Skrevet torsdag kl. 23:57 Miss perfect skrev (9 timer siden): Nå skal de tjene penger på at andre skal kjøpe seg Cannoli.. er det mulig 😂 Må vel ha inn mer penger, for å kunne kjøpe mer iskaffe og nips og naps 😂 2
Anonymus6 Skrevet fredag kl. 10:21 #2352 Skrevet fredag kl. 10:21 Guro var så fin i det antrekket med det skjørtet og den hvite genseren😊 3 1 2
Lizard Skrevet lørdag kl. 06:13 #2353 Skrevet lørdag kl. 06:13 Uff, de er jo helt fascinerende ressurssvake. Jeg får tette blodårer bare av å se på maten de spiser. 5 1
Tradegy Skrevet lørdag kl. 17:20 #2354 Skrevet lørdag kl. 17:20 Det er selvsagt ett menneske, som tar i bruk en nal m teleskop til bil- speilene. Da slipper hun å gå rundt, og kan bare sveive ned vindu, vaske speil og sitte stille. Hèlt helt stille. Unnskyld meg, men det går faktisk ikke an.... 4 1
Mardina Skrevet lørdag kl. 17:24 #2355 Skrevet lørdag kl. 17:24 Tradegy skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt ett menneske, som tar i bruk en nal m teleskop til bil- speilene. Da slipper hun å gå rundt, og kan bare sveive ned vindu, vaske speil og sitte stille. Hèlt helt stille. Unnskyld meg, men det går faktisk ikke an.... Reagerte på det samme 😄 Latskapen lenge leve 😄 Jeg kommenterte det, men fikk ikke noe vettug svar 😄 Surprise, surprise! 3
Janmar Skrevet lørdag kl. 20:43 #2356 Skrevet lørdag kl. 20:43 Tradegy skrev (3 timer siden): Det er selvsagt ett menneske, som tar i bruk en nal m teleskop til bil- speilene. Da slipper hun å gå rundt, og kan bare sveive ned vindu, vaske speil og sitte stille. Hèlt helt stille. Unnskyld meg, men det går faktisk ikke an.... Hvor så du det? YouTube? Og hvilke episode?
Tradegy Skrevet lørdag kl. 21:33 #2357 Skrevet lørdag kl. 21:33 Janmar skrev (48 minutter siden): Hvor så du det? YouTube? Og hvilke episode? Ja, YouTube under filmen med annonse for cannoli. Lurer på om dato var ca den 23.
Anonymus6 Skrevet i går, 00:27 #2358 Skrevet i går, 00:27 Tradegy skrev (6 timer siden): Det er selvsagt ett menneske, som tar i bruk en nal m teleskop til bil- speilene. Da slipper hun å gå rundt, og kan bare sveive ned vindu, vaske speil og sitte stille. Hèlt helt stille. Unnskyld meg, men det går faktisk ikke an.... jeg syns den så lur ut, jeg! Slippe å bruke genserermet eller måtte passe på at man har noe å tørke med hele tiden🤷🏻♀️ Om man er i bilkø og det regner, kan man ikke akkurat gå ut av bilen for å tørke av speilene heller, da er nok den nalen kjekk å ha. 1
SkinkyP Skrevet i går, 00:46 #2359 Skrevet i går, 00:46 Anonymus6 skrev (17 minutter siden): jeg syns den så lur ut, jeg! Slippe å bruke genserermet eller måtte passe på at man har noe å tørke med hele tiden🤷🏻♀️ Om man er i bilkø og det regner, kan man ikke akkurat gå ut av bilen for å tørke av speilene heller, da er nok den nalen kjekk å ha. G har nesten splitter ny bil med egen funksjon for å fjerne dugg på speilene via et tastetrykk på skjermen. Enda et eksempel på at dama er besatt av å shoppe. 2 3
Tradegy Skrevet i går, 11:18 #2360 Skrevet i går, 11:18 Anonymus6 skrev (10 timer siden): jeg syns den så lur ut, jeg! Slippe å bruke genserermet eller måtte passe på at man har noe å tørke med hele tiden🤷🏻♀️ Om man er i bilkø og det regner, kan man ikke akkurat gå ut av bilen for å tørke av speilene heller, da er nok den nalen kjekk å ha. For all del, alle må jo ha sine små oppfinnelser. Noen samler praktiske duppeditter, andre på litt sunn fornuft. Smart og nødvendig er sjelden samme greie , men evolusjonen må jo få ta seg en røykepause innimellom 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå