Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 16:44 #2221 Skrevet onsdag kl. 16:44 Mardina skrev (1 minutt siden): Litt penger blir det nok, men ikke nok til å leve av det. Til det er de nok for lite "kjent". De skulle nok ønske at de kunne leve av det, men det er nok ikke mulig per. i dag 😊 Ja, de må nok bli litt mer spennende for å bli store innen dette. 1
lew Skrevet onsdag kl. 17:15 #2222 Skrevet onsdag kl. 17:15 Triste greier når man får vondt i ryggen av ta håndkle på hodet og må ha hjelp til kle på seg.Hvor skal det ende til slutt. 4
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 19:05 #2223 Skrevet onsdag kl. 19:05 lew skrev (1 time siden): Triste greier når man får vondt i ryggen av ta håndkle på hodet og må ha hjelp til kle på seg.Hvor skal det ende til slutt. Seriøst?? 😂 Det er vel ikke akkurat så utfordrende akkurat 2
lew Skrevet onsdag kl. 20:22 #2224 Skrevet onsdag kl. 20:22 Eva-Lena skrev (1 time siden): Seriøst?? 😂 Det er vel ikke akkurat så utfordrende akkurat Ja hu sa det i en av vloggene,mener det var med kalender.Ser bare vlogg en gang i blant.
Mardina Skrevet onsdag kl. 21:43 #2225 Skrevet onsdag kl. 21:43 lew skrev (4 timer siden): Triste greier når man får vondt i ryggen av ta håndkle på hodet og må ha hjelp til kle på seg.Hvor skal det ende til slutt. Ikke så bra, hvis de ikke gjør noe med kostholdet deres 🤔 2
Tradegy Skrevet torsdag kl. 16:42 #2227 Skrevet torsdag kl. 16:42 Nå skyter Pia virkelig fart i å ta igjen søstera på uvaner og størrelse. Legger godt merke til halspartiet på begge når de smører seg. Med mikroskopisk mengde hudpleie... Vet ikke om de har en stor dusj, men det kan jo ikke være mange centimeter å boltre seg på. Føler jeg er vitne til et saktegående Titanic når det gjelder de to. Samtidig er jeg dum nok til å gi de en view selv uten å abonnere.... De er jo litt festlige òg... selv som first price-versjoner av påvirkere... 4
Måne Rampelyset Skrevet torsdag kl. 19:37 #2228 Skrevet torsdag kl. 19:37 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Diencephalon Skrevet fredag kl. 02:58 #2229 Skrevet fredag kl. 02:58 Tradegy skrev (10 timer siden): Nå skyter Pia virkelig fart i å ta igjen søstera på uvaner og størrelse. Legger godt merke til halspartiet på begge når de smører seg. Med mikroskopisk mengde hudpleie... Vet ikke om de har en stor dusj, men det kan jo ikke være mange centimeter å boltre seg på. Føler jeg er vitne til et saktegående Titanic når det gjelder de to. Samtidig er jeg dum nok til å gi de en view selv uten å abonnere.... De er jo litt festlige òg... selv som first price-versjoner av påvirkere... Det gir god mening når man ser hva de spiser. På tiktok har Pia laget nudler med ost og mais. 5
NinaLisa Skrevet fredag kl. 07:52 #2230 Skrevet fredag kl. 07:52 Jeg gråter nesten når det lages sminkevideo i julepysj. .. 2
mereo Skrevet fredag kl. 09:13 #2231 Skrevet fredag kl. 09:13 (endret) NinaLisa skrev (1 time siden): Jeg gråter nesten når det lages sminkevideo i julepysj. .. Tror sminken også kan gråtes over om man først skal sette i gang……. Bør virkelig jobbe med blending av bronzeren….. Endret fredag kl. 09:15 av mereo 1 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet fredag kl. 11:47 #2232 Skrevet fredag kl. 11:47 mereo skrev (2 timer siden): Tror sminken også kan gråtes over om man først skal sette i gang……. Bør virkelig jobbe med blending av bronzeren….. hvilken sminkevideo?
Mardina Skrevet fredag kl. 12:46 #2233 Skrevet fredag kl. 12:46 Kvinneforkjemper1 skrev (58 minutter siden): hvilken sminkevideo? Ligger på YouTube.
Fnugg1 Skrevet fredag kl. 15:15 #2234 Skrevet fredag kl. 15:15 Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? 3 4
Mardina Skrevet fredag kl. 15:29 #2235 Skrevet fredag kl. 15:29 Fnugg1 skrev (14 minutter siden): Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? Aldri skjønt det jeg heller 🤔
mereo Skrevet fredag kl. 15:35 #2236 Skrevet fredag kl. 15:35 Fnugg1 skrev (20 minutter siden): Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? Kvantitet over kvalitet. 1
Diencephalon Skrevet fredag kl. 16:06 #2237 Skrevet fredag kl. 16:06 Fnugg1 skrev (41 minutter siden): Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? Det gjelder ikke bare sminke, men hudpleie, kopper, klær fra Tise, mat og tilfeldig ræl på salg. Det går ikke en uke uten at tvillingene kjøper noe, får pakker i posten eller handler gaver. Den eksessive shoppingen er nok tett forbundet med den monotone, innholdsløse livsførselen, ønske om å føle noe og avlede fra annet. 4
Petrine12 Skrevet fredag kl. 18:05 #2238 Skrevet fredag kl. 18:05 Diencephalon skrev (1 time siden): Det gjelder ikke bare sminke, men hudpleie, kopper, klær fra Tise, mat og tilfeldig ræl på salg. Det går ikke en uke uten at tvillingene kjøper noe, får pakker i posten eller handler gaver. Den eksessive shoppingen er nok tett forbundet med den monotone, innholdsløse livsførselen, ønske om å føle noe og avlede fra annet. Og den voldsomme juleaftengleden… det virka som det kun er den eine dagen som er det store og. 2
garfunkel Skrevet fredag kl. 18:33 #2239 Skrevet fredag kl. 18:33 Petrine12 skrev (25 minutter siden): Og den voldsomme juleaftengleden… det virka som det kun er den eine dagen som er det store og. Jess, det merkes når de annonserer på slutten av julekvelden at nå er jula over. Gavene er pakket opp vøttø. 2 2
Mardina Skrevet fredag kl. 18:36 #2240 Skrevet fredag kl. 18:36 garfunkel skrev (3 minutter siden): Jess, det merkes når de annonserer på slutten av julekvelden at nå er jula over. Gavene er pakket opp vøttø. Ikke så rart at de er lei, når de begynner allerede i oktober 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå