Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Litt penger blir det nok, men ikke nok til å leve av det. Til det er de nok for lite "kjent". De skulle nok ønske at de kunne leve av det, men det er nok ikke mulig per. i dag 😊

Ja, de må nok bli litt mer spennende for å bli store innen dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triste greier når man får vondt i ryggen av ta håndkle på hodet og må ha hjelp til kle på seg.Hvor skal det ende til slutt.

• Liker 4
Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Triste greier når man får vondt i ryggen av ta håndkle på hodet og må ha hjelp til kle på seg.Hvor skal det ende til slutt.

Seriøst?? 😂 Det er vel ikke akkurat så utfordrende akkurat

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Seriøst?? 😂 Det er vel ikke akkurat så utfordrende akkurat

Ja hu sa det i en av vloggene,mener det var med kalender.Ser bare vlogg en gang i blant.

Skrevet
lew skrev (4 timer siden):

Ikke så bra, hvis de ikke gjør noe med kostholdet deres 🤔 

• Liker 2
Skrevet

Nå skyter Pia virkelig fart i å ta igjen søstera på uvaner og størrelse. Legger godt merke til halspartiet på begge når de smører seg. Med mikroskopisk mengde hudpleie... Vet ikke om de har en stor dusj, men det kan jo ikke være mange centimeter å boltre seg på. 

Føler jeg er vitne til et saktegående Titanic når det gjelder de to.

Samtidig er jeg dum nok til å gi de en view selv uten å abonnere.... De er jo litt festlige òg... selv som first price-versjoner av påvirkere... :knegg:

• Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Tradegy skrev (10 timer siden):

Nå skyter Pia virkelig fart i å ta igjen søstera på uvaner og størrelse. Legger godt merke til halspartiet på begge når de smører seg. Med mikroskopisk mengde hudpleie... Vet ikke om de har en stor dusj, men det kan jo ikke være mange centimeter å boltre seg på. 

Føler jeg er vitne til et saktegående Titanic når det gjelder de to.

Samtidig er jeg dum nok til å gi de en view selv uten å abonnere.... De er jo litt festlige òg... selv som first price-versjoner av påvirkere... :knegg:

Det gir god mening når man ser hva de spiser. På tiktok har Pia laget nudler med ost og mais. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg gråter nesten når det lages sminkevideo i julepysj. ..

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
NinaLisa skrev (1 time siden):

Jeg gråter nesten når det lages sminkevideo i julepysj. ..

Tror sminken også kan gråtes over om man først skal sette i gang…….

Bør virkelig jobbe med blending av bronzeren…..

Endret av mereo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mereo skrev (2 timer siden):

Tror sminken også kan gråtes over om man først skal sette i gang…….

Bør virkelig jobbe med blending av bronzeren…..

hvilken sminkevideo?

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (58 minutter siden):

hvilken sminkevideo?

Ligger på YouTube. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Fnugg1 skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner ikke dette med at de kjøper uendelige mengder sminke som de sjelden eller aldri bruker, de må jo ha kassevis som de aldri får brukt? 

Aldri skjønt det jeg heller 🤔 

Skrevet
Fnugg1 skrev (20 minutter siden):

Kvantitet over kvalitet.

• Liker 1
Skrevet
Fnugg1 skrev (41 minutter siden):

Det gjelder ikke bare sminke, men hudpleie, kopper, klær fra Tise, mat og tilfeldig ræl på salg. Det går ikke en uke uten at tvillingene kjøper noe, får pakker i posten eller handler gaver.  Den eksessive shoppingen er nok tett forbundet med den monotone, innholdsløse livsførselen, ønske om å føle noe og avlede fra annet. 

• Liker 4
Skrevet
Diencephalon skrev (1 time siden):

Det gjelder ikke bare sminke, men hudpleie, kopper, klær fra Tise, mat og tilfeldig ræl på salg. Det går ikke en uke uten at tvillingene kjøper noe, får pakker i posten eller handler gaver.  Den eksessive shoppingen er nok tett forbundet med den monotone, innholdsløse livsførselen, ønske om å føle noe og avlede fra annet. 

Og den voldsomme juleaftengleden… det virka som det kun er den eine dagen som er det store og.

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (25 minutter siden):

Og den voldsomme juleaftengleden… det virka som det kun er den eine dagen som er det store og.

Jess, det merkes når de annonserer på slutten av julekvelden at nå er jula over. Gavene er pakket opp vøttø.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
garfunkel skrev (3 minutter siden):

Jess, det merkes når de annonserer på slutten av julekvelden at nå er jula over. Gavene er pakket opp vøttø.

Ikke så rart at de er lei, når de begynner allerede i oktober 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...