Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tradegy skrev (Akkurat nå):

Det er rett fra sykdom til syt & klag... :himle: Og selvfølgelig har MN kommet med noe ræl som kan ta opp plass på et allerede lite kott :knegg: 

Ismaskin.....de som er på butikken 24/7 kan vel bare kjøpe seg en is.. :sjenert: 

Ismaskin nå?? 😂 de bruker jo disse dingsene 2-3 ganger før de konkluderer med at det smaker best i butikken og pælmer maskinene i boden eller hvor nå enn det er plass. Popcornmaskin, brusmaskin + myye mer

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meningen å gå til personangrep...men er disse folka friske?

• Liker 1
Skrevet
VetAlt skrev (16 minutter siden):

Ikke meningen å gå til personangrep...men er disse folka friske?

De er ikke helt friske nei, de har kroniske plager og smerter.

• Liker 2
Skrevet
VetAlt skrev (12 minutter siden):

Hvorfor sier hun kaKKo? 

Er nok dialekt, vil jeg tro. Samme med ande til andre. Både P, G og moren sier det, så sikkert dialekt det også. 

• Liker 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (2 minutter siden):

De er ikke helt friske nei, de har kroniske plager og smerter.

Derav vekten?

Skrevet (endret)
VetAlt skrev (18 minutter siden):

Hvorfor sier hun kaKKo? 

Siden jeg er i fjernt slekt med dette tvillingparet, vet jeg hvor slekten deres kommer fra. I området der deres eldre slektninger vokste opp, sier de "kakku" og det betyr brød, rett og slett. Så mulig de har plukket opp dette ordet fra slektninger, selv om de selv ikke har bodd der (de tvillingene bor vel i Moss eller Østfold...?)

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet
VetAlt skrev (2 minutter siden):

Derav vekten?

Overvekten er nok resultat av mange dårlige matvalg og mye inaktivitet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (22 minutter siden):

Ismaskin nå?? 😂 de bruker jo disse dingsene 2-3 ganger før de konkluderer med at det smaker best i butikken og pælmer maskinene i boden eller hvor nå enn det er plass. Popcornmaskin, brusmaskin + myye mer

Skjønte ikke helt vitsen med det jeg heller. Blir sikkert brukt noen få ganger, så rett i boden hvor sånne maskiner har lett for å havne. Jeg var en gang så dum at jeg kjøpte en popcornmaskin :dåne: Brukte den noen få ganger før den havnet i kjelleren og der blir den nok stående til den blir kastet.

• Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Siden jeg er i fjernt slekt med dette tvillingparet, vet jeg hvor slekten deres kommer fra. I området der deres eldre slektninger vokste opp, sier de "kakku" og det betyr brød, rett og slett.

De sier det ikke til brød, men til kakao. Kakkkkao. Ser den du siterte glemte en a i ordet. Kjenner du dem eller er dere bare fjerne slektninger? 

Skrevet
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

De sier det ikke til brød, men til kakao. Kakkkkao. Ser den du siterte glemte en a i ordet. Kjenner du dem eller er dere bare fjerne slektninger? 

Jeg kjenner dem ikke og har aldri møtt dem personlig.

Det var faren min som gjorde meg oppmerksom på at noen fjerne slektninger av oss drev på sosiale medier, og viste meg profilen(e) deres. Hadde aldri hørt om eller sett de tvillingene før det. Så like etterpå ble jeg oppmerksom på denne tråden på Kvinneguiden, for faren min hadde fortalt hva de kalte seg (Norwaytwins). Kjente igjen det.

• Liker 1
Skrevet
VetAlt skrev (9 minutter siden):

Derav vekten?

Vekten kommer neppe av smertene og plagene, men av dårlige matvalg. De spiser mye fet og usunn mat. De bestemmer selvfølgelig selv, men jeg reagerte litt på at de byttet ut kesam med Creme fraîche i en oppskrift jeg så de testet for en stund siden. Kesam er magert og sunt mens creme fraîche er fett, kaloririkt og ikke særlig sunt. En rett med ikke så mange kalorier blir plutselig til en skikkelig kaloribombe.  

• Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner dem ikke og har aldri møtt dem personlig.

Det var faren min som gjorde meg oppmerksom på at noen fjerne slektninger av oss drev på sosiale medier, og viste meg profilen(e) deres. Hadde aldri hørt om eller sett de tvillingene før det. Så like etterpå ble jeg oppmerksom på denne tråden på Kvinneguiden, for faren min hadde fortalt hva de kalte seg (Norwaytwins). Kjente igjen det.

Aha, gøy da 😊 Du får kommentere en video og si at du er deres fire/femmenning (eller hva du er) De syns sikkert det er veldig gøy 😄

Skrevet

Går nok stort sett i nudler m saus til kveldsmat .. de filmer aldri den maten og alle nudlene de kjøper må jo forsvinne på et vis. La merke til at denne gangen viste de ikke matinnkjøpet 😂

• Liker 3
Skrevet

Gøy at Guro er den som forteller at de skal ta med moren ut på gåtur så hun skal få frisk luft :knegg: 

God bedring til MN :blomst2: Håper hun kommer seg raskt og at alt går bra :nikke:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bli så krenka av ordet gitt opp kjærligheten..Må man pakke inn alt man spør om😏Er jo bare svare "perfekt" tilbake da.Nei ikke gitt opp,bare søker ikke noe nå.Ikke værre en det🤣

• Liker 1
Skrevet
Tradegy skrev (På 22.8.2025 den 17.42):

Gøy at Guro er den som forteller at de skal ta med moren ut på gåtur så hun skal få frisk luft :knegg: 

God bedring til MN :blomst2: Håper hun kommer seg raskt og at alt går bra :nikke:

Gå tur og gå tur,det var rett til glassverket for iskaffe🙊

• Nyttig 2
Skrevet
lew skrev (På 25.8.2025 den 20.26):

Gå tur og gå tur,det var rett til glassverket for iskaffe🙊

Iskaffe og nudler. Skikkelig næringsrikt :knegg:

• Liker 3
Skrevet

På insta klaga G på at ho er so dårlig på å ete frukost og spør etter tips til proteinpulver å ha i smoothie for ho blir so fort svolta igjen😑🙄 Kan du ikkje berre ete frukost? Når du er svolta….? Virkelig🙄 

• Liker 3
Skrevet
Petrine12 skrev (23 minutter siden):

På insta klaga G på at ho er so dårlig på å ete frukost og spør etter tips til proteinpulver å ha i smoothie for ho blir so fort svolta igjen😑🙄 Kan du ikkje berre ete frukost? Når du er svolta….? Virkelig🙄 

Proteinpulver?! Hva skal hun med det, hun som ikke trener? Kan hun ikke bare drikke den smoothien da og spise når hun blir sulten? Man MÅ ikke spise frokost. Jeg har aldri vært noe frokostmenneske. Spiser sjelden før lunsjtid kl 11-12. Tar bare kaffe på morgenen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...