Tradegy Skrevet 24. mai #1481 Skrevet 24. mai (endret) Jentene fikk spørsmål om de har begynt å trene, under en vlogg. "Pia har startet. Jeg (Guro) begynner snart". Snart... Guro kunne vært 60 med det slitte, ustelte trollhåret. Får litt Pulverheksa vibes Endret 24. mai av Tradegy 7
Miss perfect Skrevet 24. mai #1482 Skrevet 24. mai Miss perfect skrev (22 timer siden): Hva tror vi samarbeidet som må filmes i oslo er? Jeg tipper noe opplevelsesgreier siden mamma er med. Jadda, selvfølgelig var det det. Og igjen når de annonserer for noe, gidder de ikke å snakke om det omtrent engang. At folk betaler dem for dette er helt ubegripelig. 3 5
Petrine12 Skrevet 24. mai #1483 Skrevet 24. mai Miss perfect skrev (2 timer siden): Jadda, selvfølgelig var det det. Og igjen når de annonserer for noe, gidder de ikke å snakke om det omtrent engang. At folk betaler dem for dette er helt ubegripelig. Ja, den escape turen sa dei lite om? Pris, spm, avstand? Veit ingenting😅 1 3
NinaLisa Skrevet 24. mai #1484 Skrevet 24. mai De burde jo fortalt mye mer om samarbeidet, hvem som står bak. Startsted og priser. Vanskelighetsgrad og hvem det passer for. Om det var morsomt og om de anbefaler andre om å delta. Her var det lite informasjon å hente. 3 2
Smurfii Skrevet 24. mai #1485 Skrevet 24. mai NinaLisa skrev (10 minutter siden): De burde jo fortalt mye mer om samarbeidet, hvem som står bak. Startsted og priser. Vanskelighetsgrad og hvem det passer for. Om det var morsomt og om de anbefaler andre om å delta. Her var det lite informasjon å hente. enig, dårlig reklamering!👎🏻 2
lew Skrevet 24. mai #1486 Skrevet 24. mai Tradegy skrev (3 timer siden): Jentene fikk spørsmål om de har begynt å trene, under en vlogg. "Pia har startet. Jeg (Guro) begynner snart". Snart... Guro kunne vært 60 med det slitte, ustelte trollhåret. Får litt Pulverheksa vibes Hører heller aldri noe om at Pia har trent i dag🙉Er jobb og hjem.Hehe pulverheksa var bra😅Det Risvannet hjelper ikke mye,blir mykt som hu sier da.
Petrine12 Skrevet 24. mai #1487 Skrevet 24. mai lew skrev (59 minutter siden): Hører heller aldri noe om at Pia har trent i dag🙉Er jobb og hjem.Hehe pulverheksa var bra😅Det Risvannet hjelper ikke mye,blir mykt som hu sier da. Trur ikkje P trena i det heile tatt lenger. Aldri prat om trening, treningsklær ol. Ho hadde garantert prate og filma det 2 3
Miss perfect Skrevet 25. mai #1488 Skrevet 25. mai Snakk om å gjøre så lite som overhodet mulig ut av en oslotur.. hjem hjem hjem 😂 og begge var dauslitne. Så dem aldri så slitne ila London turen. 2
NinaLisa Skrevet 25. mai #1489 Skrevet 25. mai Miss perfect skrev (38 minutter siden): Snakk om å gjøre så lite som overhodet mulig ut av en oslotur.. hjem hjem hjem 😂 og begge var dauslitne. Så dem aldri så slitne ila London turen. Ja jeg stussa over at de sto opp å rett hjem, de tok seg ikke tid til frokost engang. De kunne gått seg en tur å spist frokost på et hyggelig sted i det minste. 3
Miss_Sunshine* Skrevet 25. mai #1490 Skrevet 25. mai (endret) Jeg håper faktisk inderlig at de ikke fikk noe sponset utover selve spillerunden på Akershus festning, for dette var faktisk noe av det dårligste reklamesamarbeidet jeg har sett. Nå vet jeg ikke om samarbeidet var ment spesifikt for YouTube eller TikTok, men de hadde hvert fall dedikert en egen video om det på TikTok…. hvor det ble filmet veldig mye brostein og snakket mye om at det regnet, og at det var veldig gøy da! Absolutt ingenting ble sagt om pris, det ble heller ikke henvist til et nettsted hvor man kan finne mer info, ev. hvor man alternativt kan henvende seg, ikke ble det nevnt hvem dette kunne være interessant eller passe for. Spillets gang burde også blitt forklart litt mer grundig og sammenhengende, og lokasjonene for de andre spillene ble nevnt i siste setning i caption. Det at to godt voksne, oppegående damer, som har drevet daglig med SoMe i over 10 år tar seg tid til å dra et helt døgn til Oslo for å gjøre dette samarbeidet, og så er det dette de ender opp med å legge ut. Jeg kjente faktisk at jeg ble litt flau på deres vegne. Endret 25. mai av Miss_Sunshine* 8 1
Anonymus6 Skrevet 25. mai #1491 Skrevet 25. mai Miss_Sunshine* skrev (7 minutter siden): Jeg håper faktisk inderlig at de ikke fikk noe sponset utover selve spillerunden på Akershus festning, for dette var faktisk noe av det dårligste reklamesamarbeidet jeg har sett. Nå vet jeg ikke om samarbeidet var ment spesifikt for YouTube eller TikTok, men de hadde hvert fall dedikert en egen video om det på TikTok…. hvor det ble filmet veldig mye brostein og snakket mye om at det regnet, og at det var veldig gøy da! Absolutt ingenting ble sagt om pris, det ble heller ikke henvist til et nettsted hvor man kan finne mer info, ev. hvor man alternativt kan henvende seg, ikke ble det nevnt hvem dette kunne være interessant eller passe for. Spillets gang burde også blitt forklart litt mer grundig og sammenhengende, og lokasjonene for de andre spillene ble nevnt i siste setning i caption. Det at to godt voksne, oppegående damer, som har drevet daglig med SoMe i over 10 år tar seg tid til å dra et helt døgn til Oslo for å gjøre dette samarbeidet, og så er det dette de ender opp med å legge ut. Jeg kjente faktisk at jeg ble litt flau på deres vegne. Var lite info i vloggen ja.. Men vil tro det kommer en egen video på det til uka?
Miss_Sunshine* Skrevet 25. mai #1492 Skrevet 25. mai (endret) Anonymus6 skrev (6 minutter siden): Var lite info i vloggen ja.. Men vil tro det kommer en egen video på det til uka? Å, det tenkte jeg ikke på, men det kan jo selvfølgelig være! Trodde at det var vloggen som var samarbeidsvideoen, jeg. 😅 Men da er det jo litt rart at de ikke sa at det kommer egen video om det, og at de filma så mye av spillet i vloggen? Endret 25. mai av Miss_Sunshine* 2
jukkapalme Skrevet 25. mai #1493 Skrevet 25. mai NinaLisa skrev (4 timer siden): Ja jeg stussa over at de sto opp å rett hjem, de tok seg ikke tid til frokost engang. De kunne gått seg en tur å spist frokost på et hyggelig sted i det minste. Rart de bare dro rett hjem på morgenen uten å en gang spise frokost, ja. De kunne funnet et koselig sted i Oslo å spise frokost i stedet for på glassverket i Moss som de har vært 1000 ganger før. Var sikkert frokost på hotellet også om de ikke hadde lyst til å gå rundt i byen i regnet. 1
Tradegy Skrevet 25. mai #1494 Skrevet 25. mai Miss_Sunshine* skrev (1 time siden): Jeg håper faktisk inderlig at de ikke fikk noe sponset utover selve spillerunden på Akershus festning, for dette var faktisk noe av det dårligste reklamesamarbeidet jeg har sett. Nå vet jeg ikke om samarbeidet var ment spesifikt for YouTube eller TikTok, men de hadde hvert fall dedikert en egen video om det på TikTok…. hvor det ble filmet veldig mye brostein og snakket mye om at det regnet, og at det var veldig gøy da! Absolutt ingenting ble sagt om pris, det ble heller ikke henvist til et nettsted hvor man kan finne mer info, ev. hvor man alternativt kan henvende seg, ikke ble det nevnt hvem dette kunne være interessant eller passe for. Spillets gang burde også blitt forklart litt mer grundig og sammenhengende, og lokasjonene for de andre spillene ble nevnt i siste setning i caption. Det at to godt voksne, oppegående damer, som har drevet daglig med SoMe i over 10 år tar seg tid til å dra et helt døgn til Oslo for å gjøre dette samarbeidet, og så er det dette de ender opp med å legge ut. Jeg kjente faktisk at jeg ble litt flau på deres vegne. Det tok lenger tid å lese dette, enn det vi fikk ut av turen på Akershus festning Petrine12 skrev (17 timer siden): Trur ikkje P trena i det heile tatt lenger. Aldri prat om trening, treningsklær ol. Ho hadde garantert prate og filma det Tror en av grunnene til at Pia ikke sier så mye om/hvis hun trener, er at hun vet det kommer spørsmål om Guro, og at Pia vet innerst inne at Guro ikke kommer til å følge opp.
muzeztille Skrevet 25. mai #1495 Skrevet 25. mai Tradegy skrev (4 timer siden): Det tok lenger tid å lese dette, enn det vi fikk ut av turen på Akershus festning Tror en av grunnene til at Pia ikke sier så mye om/hvis hun trener, er at hun vet det kommer spørsmål om Guro, og at Pia vet innerst inne at Guro ikke kommer til å følge opp. De er veldig overbeskyttende overfor hverandre, så det er godt mulig at Pia prøver å spare Guro for spørsmål om trening, vekt og mat. Ikke at det er bra for Guro sin del, ho burde ikke skånes for konstruktive kommentarer om vekta hennes. Hun er sykelig overvektig, og hvis ikke ho begynner å ta tak i dette snart så er ho en prima kandidat for diabetes eller hjerte- og karsykdommer. 5
lew Skrevet 25. mai #1496 Skrevet 25. mai muzeztille skrev (25 minutter siden): De er veldig overbeskyttende overfor hverandre, så det er godt mulig at Pia prøver å spare Guro for spørsmål om trening, vekt og mat. Ikke at det er bra for Guro sin del, ho burde ikke skånes for konstruktive kommentarer om vekta hennes. Hun er sykelig overvektig, og hvis ikke ho begynner å ta tak i dette snart så er ho en prima kandidat for diabetes eller hjerte- og karsykdommer. Værstefall død.Dem har masse tid og trene på,så skjønner ikke at det ikke bare er hoppe i det når man kan.Dem går bare hjemme og filmer lite.Derfor tror jeg nok P kansje ikke trener så mye mer. 2
MonaMaria20 Skrevet 25. mai #1497 Skrevet 25. mai Begynte å følge de tidligere i år, og synes det er koselig å se på noen av videoene deres. Men ble veldig overrasket da de fortalte at de ble 40 år. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg tenkte de var i 20-årene. Noen flere som ikke visste at de ble 40 år og som ble overrasket? 2
jukkapalme Skrevet 25. mai #1498 Skrevet 25. mai Miss_Sunshine* skrev (9 timer siden): Jeg håper faktisk inderlig at de ikke fikk noe sponset utover selve spillerunden på Akershus festning, for dette var faktisk noe av det dårligste reklamesamarbeidet jeg har sett. Nå vet jeg ikke om samarbeidet var ment spesifikt for YouTube eller TikTok, men de hadde hvert fall dedikert en egen video om det på TikTok…. hvor det ble filmet veldig mye brostein og snakket mye om at det regnet, og at det var veldig gøy da! Absolutt ingenting ble sagt om pris, det ble heller ikke henvist til et nettsted hvor man kan finne mer info, ev. hvor man alternativt kan henvende seg, ikke ble det nevnt hvem dette kunne være interessant eller passe for. Spillets gang burde også blitt forklart litt mer grundig og sammenhengende, og lokasjonene for de andre spillene ble nevnt i siste setning i caption. Det at to godt voksne, oppegående damer, som har drevet daglig med SoMe i over 10 år tar seg tid til å dra et helt døgn til Oslo for å gjøre dette samarbeidet, og så er det dette de ender opp med å legge ut. Jeg kjente faktisk at jeg ble litt flau på deres vegne. Ja, det var merkelig. Så lite informasjon, eller rettere sagt ingen. Samme med den vaskegreia, ikke et kvekk. Jeg har ikke tiktok, så mulig de har lagt ut info om den der da. 3
tyggis Skrevet 26. mai #1499 Skrevet 26. mai (endret) Pia trener garantert ikke. En som dokumenterer at hun kaster papirsøppel hadde iallfall dokumentert spaserturen til Sky Fitness. I tillegg har hun sagt hun trener før hun starter vloggen, da er det rart at hun alltid - og uten unntak - starter vloggen med bustehår stikkende opp av den ekle puta på sofaen. Kom ikke her å si at hun står opp - trener-kommer hjem-buster til håret- tar PÅ pysjen igjen og kryper under dyna og sier GOOOOOO MÅÅÅÅREN klokka er ti på halv åtte og jeg har vært våken i 15 min. Endret 26. mai av tyggis 6 6
Ville91 Skrevet 26. mai #1500 Skrevet 26. mai tyggis skrev (4 timer siden): Pia trener garantert ikke. En som dokumenterer at hun kaster papirsøppel hadde iallfall dokumentert spaserturen til Sky Fitness. I tillegg har hun sagt hun trener før hun starter vloggen, da er det rart at hun alltid - og uten unntak - starter vloggen med bustehår stikkende opp av den ekle puta på sofaen. Kom ikke her å si at hun står opp - trener-kommer hjem-buster til håret- tar PÅ pysjen igjen og kryper under dyna og sier GOOOOOO MÅÅÅÅREN klokka er ti på halv åtte og jeg har vært våken i 15 min. Her tror jeg du treffer spikeren på hodet! Klart de hadde vist frem trening hvis det faktisk skjedde. 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå