Flowers Skrevet 8. mai #1261 Skrevet 8. mai Orly skrev (8 timer siden): Hvorfor skulle de om de ikke liker det? Kan hende de liker syden live og.
Miss perfect Skrevet 9. mai #1263 Skrevet 9. mai Hjelpes, det ble endel innkjøp fra London ja. De kan jo ikke ha hatt m noe omtrent til for å få med alt dette hjem 😂
Flowers Skrevet 9. mai #1264 Skrevet 9. mai (endret) Ja. Det ble en del innkjøp fra London🛍️ Mye fint og noe ikke så fint. Trenger de alt dette🤔 Endret 9. mai av Flowers
jukkapalme Skrevet 9. mai #1265 Skrevet 9. mai Jeg skal ikke si noe på mengden innkjøp, for jeg hadde shoppet til jeg droppet selv men så mange pysjer? Har aldri vært borti noen som er så glad i pysj som dem. Rart de ikke var innom Sephora. Spesielt Guro siden hun har fått tilbake sminkeinteressen. Men er kanskje for dyrt for dem. De bruker jo mest billig sminke og hudpleie. Jeg hadde gått amok på Sephora. 2
Miss perfect Skrevet 9. mai #1266 Skrevet 9. mai Flowers skrev (1 time siden): Ja. Det ble en del innkjøp fra London🛍️ Mye fint og noe ikke så fint. Trenger de alt dette🤔 Man trenger ikke de enorme mengdene med pysjer eller kopper for den del.. helt villt. 1
Petrine12 Skrevet 9. mai #1267 Skrevet 9. mai trist selge kle som ikkje passa lenger på tise og må kjøpe større str igjen 😩 4
Flowers Skrevet 9. mai #1268 Skrevet 9. mai Jeg likte hjerte koppen til Pia fra London. Men de kjøpte ikke så mye godteri🍭de har kanskje gjømt godteri😁kommer nok fram en dag. 1 3
Petrine12 Skrevet 9. mai #1269 Skrevet 9. mai Flowers skrev (1 time siden): Jeg likte hjerte koppen til Pia fra London. Men de kjøpte ikke så mye godteri🍭de har kanskje gjømt godteri😁kommer nok fram en dag. Dei lika jo ikkje å vise fram slikt pga kommentarar. Overraska over at dei viste fram makrona og donuts på yt og tiktok. 3
jukkapalme Skrevet 9. mai #1270 Skrevet 9. mai Petrine12 skrev (1 minutt siden): Dei lika jo ikkje å vise fram slikt pga kommentarar. Overraska over at dei viste fram makrona og donuts på yt og tiktok. Akkurat det forstår jeg godt. Selv om de er store har ingen rett til å kommentere stygt. Og da tenker jeg selvfølgelig ikke på konstruktiv kritikk, det er noe helt annet. Men å kommentere hva folk spiser er unødvendig uansett, syns jeg. Jeg er slank og hadde neppe vist frem godis og snacks jeg heller om jeg hadde YouTube. Nettopp pga at enkelte kommenterer så frekt og stygt. Guro snakket om å trene i noen av plaggene, lurer på om hun har meldt seg inn på treningssenteret enda. 3 1
lew Skrevet 9. mai #1272 Skrevet 9. mai Guro var sliten og hadde vondt i hodet i vloggen i dag.Måtte hvile mens Pia var på jobb.Rart det skjer når man kommer hjem.London virka alt bra. 3 1
Flowers Skrevet 10. mai #1273 Skrevet 10. mai (endret) Guro hadde nok vondt i hode i London og. Hun såg sliten og varm ut. Endret 10. mai av Flowers
jukkapalme Skrevet 10. mai #1274 Skrevet 10. mai lew skrev (14 timer siden): Guro var sliten og hadde vondt i hodet i vloggen i dag.Måtte hvile mens Pia var på jobb.Rart det skjer når man kommer hjem.London virka alt bra. Er nok mye vi ikke fikk se. De viste jo bare bruddstykker av ferien. Kanskje lå de mye og slappet av på hotellrommet uten å filme. De ville sikkert ikke fokusere så mye på sykdom på ferie. Og uføre har jo rett til å dra på ferie de også. Når man ser på uføretrådene her inne virker det som mange mener at kronisk syke/uføre skal holde seg inne hele tiden og ikke spise annet enn vann og brød. Mener ikke deg der, altså. Men er generelt mange fordommer mot uføre her inne. 3 2
lew Skrevet 10. mai #1275 Skrevet 10. mai jukkapalme skrev (3 timer siden): Er nok mye vi ikke fikk se. De viste jo bare bruddstykker av ferien. Kanskje lå de mye og slappet av på hotellrommet uten å filme. De ville sikkert ikke fokusere så mye på sykdom på ferie. Og uføre har jo rett til å dra på ferie de også. Når man ser på uføretrådene her inne virker det som mange mener at kronisk syke/uføre skal holde seg inne hele tiden og ikke spise annet enn vann og brød. Mener ikke deg der, altså. Men er generelt mange fordommer mot uføre her inne. Ja hjelper godt og komme seg ut på tur.Men jeg syntes dem er gode på fortelle når formen er dårlig.Men hørtes ut som 10 tusen skritt ble nok for dem på turen.
Miss perfect Skrevet 11. mai #1276 Skrevet 11. mai Tror aldri jeg har sett noen som har et så høyt forbruk av revet ost, creme fraiche/ rømme.. ikke at det spiller noen rolle, bare måtte si det 😂 2 4
Tradegy Skrevet 11. mai #1277 Skrevet 11. mai For sliten til å spille inn podkast, men tv-serier går ned på høykant. Ingen tvil om at hverdagen er tilbake 2 2
Flowers Skrevet 11. mai #1278 Skrevet 11. mai Miss perfect skrev (21 minutter siden): Tror aldri jeg har sett noen som har et så høyt forbruk av revet ost, creme fraiche/ rømme.. ikke at det spiller noen rolle, bare måtte si det 😂 Du har rett i det, er ofte med hjem litt ost og rømme. De to er glad i og lage mat.
Flowers Skrevet 11. mai #1279 Skrevet 11. mai Tradegy skrev (Akkurat nå): For sliten til å spille inn podkast, men tv-serier går ned på høykant. Ingen tvil om at hverdagen er tilbake Ja, tv- serier og filmer kommer først 🎬 de kunne ha god en tur heller, i det fine vårværet. 1
Flowers Skrevet 11. mai #1280 Skrevet 11. mai (endret) Jeg lurer litt på om damene leser om seg selv på KG. Endret 11. mai av Flowers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå