Mardina Skrevet fredag kl 17:48 #801 Del Skrevet fredag kl 17:48 Miss perfect skrev (5 minutter siden): Sorry men guro hadde aldri taklet å være alene med sønnen. Det ser man jo tydelig ut fra hvor avhengig hun er av Pia spesielt. Det der er absolutt ikke sunt for noen av dem. Men, de trives jo så godt med tingenes tilstand atte.. Nei og det er jo egentlig litt synd at det er sånn. Men jeg synes likevel at hun burde prøve å bli mer selvstendig og ikke være så avhengig av andre 🤔 Dama er jo tross alt snart 40. Man kan jo ikke lene seg på andre hele livet 🤔 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet fredag kl 17:53 #802 Del Skrevet fredag kl 17:53 (endret) Zidji skrev (1 time siden): Litt enig. Skjønner ikke greia med all den hudpleien de gjør når de mest sannsynlig ikke bruker produkter som fungerer for de. Jeg forstår at det er gøy å teste ut nye ting, men ikke når du ikke har hud til det! Da gjør du jo ingenting for den, eller i verste fall forværrer alt. Godt poeng. Det hjelper lite å samle på goodiebags og billig ræl, når man har en moden hud som krever noe annet enn når man var tenåring. Litt skryt skal Guro dog ha ❤️. Når hun tok seg bryet med å pynte seg litt med krøll i håret og kjole ... Asså.. Såå fiin Endret fredag kl 18:30 av Tradegy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet fredag kl 18:27 #803 Del Skrevet fredag kl 18:27 Mardina skrev (22 minutter siden): Nei og det er jo egentlig litt synd at det er sånn. Men jeg synes likevel at hun burde prøve å bli mer selvstendig og ikke være så avhengig av andre 🤔 Dama er jo tross alt snart 40. Man kan jo ikke lene seg på andre hele livet 🤔 Hun kan. Det er litt merkelig det der. Alle andre har skyld i alt som har skjedd i fortiden. Men at hun selv er ansvarlig for at hun bremser ned livet til søsteren, tror jeg ikke hun enser. Det er fullt forståelig at ting endres i en separasjon, men man skulle jo tro det var polyrelasjon, så preget begge har vært.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet fredag kl 19:30 #804 Del Skrevet fredag kl 19:30 Mardina skrev (1 time siden): Nei og det er jo egentlig litt synd at det er sånn. Men jeg synes likevel at hun burde prøve å bli mer selvstendig og ikke være så avhengig av andre 🤔 Dama er jo tross alt snart 40. Man kan jo ikke lene seg på andre hele livet 🤔 Hun forventer nok at hun kan lene seg på iallfall pia hele livet.. skummelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 19:36 #805 Del Skrevet fredag kl 19:36 Miss perfect skrev (3 minutter siden): Hun forventer nok at hun kan lene seg på iallfall pia hele livet.. skummelt. Ja, det er faktisk ganske skummelt 😳 Hun virker ikke til å være særlig moden for å være snart 40 🤔 Det kan jo potensielt bli svært trangt i den lille leiligheten der om det kommer andre personer inn i livet til hver av tvillingene 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet fredag kl 19:43 #806 Del Skrevet fredag kl 19:43 Mardina skrev (4 minutter siden): Ja, det er faktisk ganske skummelt 😳 Hun virker ikke til å være særlig moden for å være snart 40 🤔 Det kan jo potensielt bli svært trangt i den lille leiligheten der om det kommer andre personer inn i livet til hver av tvillingene 🤔 Ja, men sånn som ting fungerer der nå så kommer nok ikke det til å skje. De er jo sammen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet fredag kl 20:10 #807 Del Skrevet fredag kl 20:10 Miss perfect skrev (2 timer siden): Sorry men guro hadde aldri taklet å være alene med sønnen. Det ser man jo tydelig ut fra hvor avhengig hun er av Pia spesielt. Det der er absolutt ikke sunt for noen av dem. Men, de trives jo så godt med tingenes tilstand atte.. Må si meg enig i dette, ja. Kan faktisk ikke komme på at hun har vært alene med sønnen i mer enn noen timer i strekk siden han ble født, og det er jo noe spesielt. Nå har hun det jo som plommen i egget når hun bor sammen med søstra/bestevenninna og rett og slett en mor nummer to for ungen, så jeg vil tro at det ikke akkurat gir noe motivasjon til å finne noe eget og skape et selvstendig liv for seg og sønnen. Om det hadde oppstått omstendigheter som gjorde at de måtte flytte for seg selv, så tror jeg faktisk hun ville gått på en skikkelig smell - både fysisk og psykisk. Men så en som spurte under en vlog for ikke så lenge siden om hun hadde planer om å flytte etter hvert, og da svarte hun at de så ikke helt poenget med det, de trivdes så godt sammen, og det var egentlig bare fordeler med nåværende bosituasjon. Så tror faktisk de kommer til å bo sammen så fremt det ikke skjer noe utenfor deres kontroll som gjør at de ikke kan det lengre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet fredag kl 20:24 #808 Del Skrevet fredag kl 20:24 Miss_Sunshine* skrev (13 minutter siden): Må si meg enig i dette, ja. Kan faktisk ikke komme på at hun har vært alene med sønnen i mer enn noen timer i strekk siden han ble født, og det er jo noe spesielt. Nå har hun det jo som plommen i egget når hun bor sammen med søstra/bestevenninna og rett og slett en mor nummer to for ungen, så jeg vil tro at det ikke akkurat gir noe motivasjon til å finne noe eget og skape et selvstendig liv for seg og sønnen. Om det hadde oppstått omstendigheter som gjorde at de måtte flytte for seg selv, så tror jeg faktisk hun ville gått på en skikkelig smell - både fysisk og psykisk. Men så en som spurte under en vlog for ikke så lenge siden om hun hadde planer om å flytte etter hvert, og da svarte hun at de så ikke helt poenget med det, de trivdes så godt sammen, og det var egentlig bare fordeler med nåværende bosituasjon. Så tror faktisk de kommer til å bo sammen så fremt det ikke skjer noe utenfor deres kontroll som gjør at de ikke kan det lengre. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet fredag kl 21:31 #809 Del Skrevet fredag kl 21:31 Miss perfect skrev (4 timer siden): Men hvis Pia er SÅ dårlig til beins.. hvorfor i alle dager er hun i arbeidspraksis i en butikk hvor du står og går hele dagen? Er for meg helt merkelig. Hun klarer vel bare 2 t også? Kan tenke meg hun kunne jobbet mye mer i en annen type jobb. Det var ikkje so mange daga ho var svak i beina. Ho gjekk tur med rullator, trente på treningssenter, med fysio og klatra til toppen av ein klatrevegg på Cato senteret 5 mnd seinare. Ho sto og holdt balansen på ein elektrisk sparkesykkel… at ho har utfordringer med beina i dag 5 år seinare i den grad at ho ikkje er i arbeid er uforståelig. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet lørdag kl 12:28 #810 Del Skrevet lørdag kl 12:28 Guro la nettopp ut en tik tok med månedens goodiebox. Utslettet i ansiktet var illrødt, så ille har jeg ikke sett det før. Det var sårt å hovent å jeg fikk vondt av henne. Hun prater som vanlig varmt om produktene i goodiboxen men jeg håper at ikke noe av det finner veien til ansiktet hennes. Hun har heldigvis fått time til hudlege så kanskje det er hjelp å få. Hvordan hun kan si at utslettet ikke plager henne er for meg uforståelig. Selvsagt bryr man seg når ansiktet er som et sår. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 13:50 #811 Del Skrevet lørdag kl 13:50 (endret) NinaLisa skrev (1 time siden): Guro la nettopp ut en tik tok med månedens goodiebox. Utslettet i ansiktet var illrødt, så ille har jeg ikke sett det før. Det var sårt å hovent å jeg fikk vondt av henne. Hun prater som vanlig varmt om produktene i goodiboxen men jeg håper at ikke noe av det finner veien til ansiktet hennes. Hun har heldigvis fått time til hudlege så kanskje det er hjelp å få. Hvordan hun kan si at utslettet ikke plager henne er for meg uforståelig. Selvsagt bryr man seg når ansiktet er som et sår. Goodiebox sender ut mange bra ting også. Jeg har hatt det selv og var stort sett fornøyd. Det som hadde ingredienser jeg ikke ville smøre i ansiktet brukte jeg på kroppen i stedet. Jeg har sensitiv, voksen hud. Er noen år eldre enn dem. Det som er synd er at de bra tingene/merkene i boksene ofte er ganske dyre og de rynker jo på nesa over en krem som koster over 200 kr og syns det er sååå dyrt. Hudpleie for voksen hud koster som oftest litt. The ordinary er et unntak, men har ikke bare bra ting de heller. Guro burde sette seg litt inn i ingredienser og sånt. Og ikke kjøpe det billigste av det billige på normal. Sånne veldig billige ting inneholder ofte mye unødvendige og dårlige ingredienser. Normal har jo noe bra hudpleie også, enkelte butikker har cosrx og de har mye bra. Endret lørdag kl 13:52 av jukkapalme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet lørdag kl 16:07 #812 Del Skrevet lørdag kl 16:07 jukkapalme skrev (1 time siden): Goodiebox sender ut mange bra ting også. Jeg har hatt det selv og var stort sett fornøyd. Det som hadde ingredienser jeg ikke ville smøre i ansiktet brukte jeg på kroppen i stedet. Jeg har sensitiv, voksen hud. Er noen år eldre enn dem. Det som er synd er at de bra tingene/merkene i boksene ofte er ganske dyre og de rynker jo på nesa over en krem som koster over 200 kr og syns det er sååå dyrt. Hudpleie for voksen hud koster som oftest litt. The ordinary er et unntak, men har ikke bare bra ting de heller. Guro burde sette seg litt inn i ingredienser og sånt. Og ikke kjøpe det billigste av det billige på normal. Sånne veldig billige ting inneholder ofte mye unødvendige og dårlige ingredienser. Normal har jo noe bra hudpleie også, enkelte butikker har cosrx og de har mye bra. Enig! Selv om hun ikke har ønsket å gjøre noe med det tidligere (hun har vel fått time hos hudlege nå), så hadde hun vel kunnet undersøke hvilke produkter som er bra/ikke bra for huden hennes for å ikke forverre tilstanden i hvert fall. Hun bruker jo en nattkrem med retinol bl.a., og da er det jo kjempeviktig å bruke SPF på dagtid, ellers gjør jo retinolen mer skade enn nytte. Men SPF til ansiktet var visst aaaltfor dyrt til at hun kunne kjøpe det til daglig bruk, ifølge en kommentar. Hun har jo sagt utallige ganger at hun ikke plages av rødheten, og det er jo selvsagt bra, men bruk av feil produkter over lengre tid fører jo til en ytterligere svekket hudbarriere, og kan i verste fall føre til at hun faktisk ender opp med plagsomme symptomer. Det virker som om det viktigste (og eneste) kriteriet er at det skal koste under hundrelappen, men det finnes jo masse k-beautyprodukter som er snille for sensitiv hud, og som ofte er på tilbud og er drøye i bruk, og da blir jo ikke prisen ille i det hele tatt. Er glad for at hun har tatt valget om å gå til hudlege, men har en mistanke om at hun ikke kommer til å investere i riktige produkter i etterkant, da det virker som det er uaktuelt å gå over budsjettet på den hundringsen. 😅🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 16:52 #813 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Miss_Sunshine* skrev (18 minutter siden): Enig! Selv om hun ikke har ønsket å gjøre noe med det tidligere (hun har vel fått time hos hudlege nå), så hadde hun vel kunnet undersøke hvilke produkter som er bra/ikke bra for huden hennes for å ikke forverre tilstanden i hvert fall. Hun bruker jo en nattkrem med retinol bl.a., og da er det jo kjempeviktig å bruke SPF på dagtid, ellers gjør jo retinolen mer skade enn nytte. Men SPF til ansiktet var visst aaaltfor dyrt til at hun kunne kjøpe det til daglig bruk, ifølge en kommentar. Hun har jo sagt utallige ganger at hun ikke plages av rødheten, og det er jo selvsagt bra, men bruk av feil produkter over lengre tid fører jo til en ytterligere svekket hudbarriere, og kan i verste fall føre til at hun faktisk ender opp med plagsomme symptomer. Det virker som om det viktigste (og eneste) kriteriet er at det skal koste under hundrelappen, men det finnes jo masse k-beautyprodukter som er snille for sensitiv hud, og som ofte er på tilbud og er drøye i bruk, og da blir jo ikke prisen ille i det hele tatt. Er glad for at hun har tatt valget om å gå til hudlege, men har en mistanke om at hun ikke kommer til å investere i riktige produkter i etterkant, da det virker som det er uaktuelt å gå over budsjettet på den hundringsen. 😅🙈 Tuller du? Retinol uten spf er jo direkte skadelig og er det noe man ikke skal spare på er det spf! Trist at hun ikke skjønner det. Garnier har en knallgod en med spf50 som heter super uv fluid anti red spot eller noe i den dur og den er knallgod. Koster 149 kr eller noe. Men er sikkert altfor dyrt det også. Solkrem er jo mye viktigere enn noen annen hudpleie. Feil produkter over tid kan skade/svekke hudbarrieren, ja. Normal har visst fått inn noen nye K beauty-produkter nå, som sikkert er billigere enn cosrx, spent på om hun/de sjekker ut de. Husker ikke hva merket het, så bare en reklame. Og ja, mye K beauty er ofte på tilbud og veldig drøyt i bruk, så det blir ikke dyrere pr gang enn billigmerker på normal. Selv er jeg veldig glad i Dr ceuracle, det er i det litt dyrere sjiktet, men er ofte på 25-30%. Jeg er også glad hun har tatt valget om å dra til hudlege. Syns det er bra at hun ikke plages av rødheten, men er jo greit å vite hva det er. Redd hun ikke kommer til investere i riktige produkter jeg også. Hun virker nesten besatt på å ikke kjøpe noe som koster over en hundrings. Syns hun sparer krona og bruker tusenlappen. Burde heller investere i ordentlig hudpleie som er snill mot huden hennes enn å kjøpe så mye unødvendig og billige greier som går tomt med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet lørdag kl 21:15 #814 Del Skrevet lørdag kl 21:15 (endret) jukkapalme skrev (4 timer siden): Tuller du? Retinol uten spf er jo direkte skadelig og er det noe man ikke skal spare på er det spf! Trist at hun ikke skjønner det. Garnier har en knallgod en med spf50 som heter super uv fluid anti red spot eller noe i den dur og den er knallgod. Koster 149 kr eller noe. Men er sikkert altfor dyrt det også. Solkrem er jo mye viktigere enn noen annen hudpleie. Feil produkter over tid kan skade/svekke hudbarrieren, ja. Normal har visst fått inn noen nye K beauty-produkter nå, som sikkert er billigere enn cosrx, spent på om hun/de sjekker ut de. Husker ikke hva merket het, så bare en reklame. Og ja, mye K beauty er ofte på tilbud og veldig drøyt i bruk, så det blir ikke dyrere pr gang enn billigmerker på normal. Selv er jeg veldig glad i Dr ceuracle, det er i det litt dyrere sjiktet, men er ofte på 25-30%. Jeg er også glad hun har tatt valget om å dra til hudlege. Syns det er bra at hun ikke plages av rødheten, men er jo greit å vite hva det er. Redd hun ikke kommer til investere i riktige produkter jeg også. Hun virker nesten besatt på å ikke kjøpe noe som koster over en hundrings. Syns hun sparer krona og bruker tusenlappen. Burde heller investere i ordentlig hudpleie som er snill mot huden hennes enn å kjøpe så mye unødvendig og billige greier som går tomt med en gang. Nei, dessverre. Når hun viste fram kremen i en vlog for en stund tilbake, så virket det på meg som om hun ikke visste hva retinol var… Man bør jo ha en viss kjennskap til hva man smører inn trynfjøla med - hudproblemer eller ei! Det kan jo faktisk hende at de tester ut det nye hudpleiemerket, det selges jo på Normal, og om det koster under den fryktede hundringsen, så er jo mulighetene ganske gode vil jeg si. 😅🙈 Når hun først velger å bruke penger på hudpleie, så hadde hun jo gjort lurt i å kjøpe noe som faktisk kan hjelpe huden hennes litt. Det koster jo ikke særlig mye kalorier eller tid å google litt for å finne produkter som vil passe henne. ☺️ Endret lørdag kl 21:17 av Miss_Sunshine* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:45 #815 Del Skrevet lørdag kl 21:45 Miss_Sunshine* skrev (13 minutter siden): Nei, dessverre. Når hun viste fram kremen i en vlog for en stund tilbake, så virket det på meg som om hun ikke visste hva retinol var… Man bør jo ha en viss kjennskap til hva man smører inn trynfjøla med - hudproblemer eller ei! Det kan jo faktisk hende at de tester ut det nye hudpleiemerket, det selges jo på Normal, og om det koster under den fryktede hundringsen, så er jo mulighetene ganske gode vil jeg si. 😅🙈 Når hun først velger å bruke penger på hudpleie, så hadde hun jo gjort lurt i å kjøpe noe som faktisk kan hjelpe huden hennes litt. Det koster jo ikke særlig mye kalorier eller tid å google litt for å finne produkter som vil passe henne. ☺️ Ja, retinol er noe man absolutt ikke skal eksperimentere med uten å ha en viss peiling. Det er jo sterke saker. Skummelt å bare smøre det på helt ukritisk, attpåtil uten SPF på dagtid. Dessuten må huden tilvennes det og det har hun sikkert heller ikke gjort. Sikkert ikke så mye retinol i den nattkremen, men likevel… Hehe, ja la oss håpe det koster under 100 kr! 🤞😂 Det gjør det sikkert, for er jo mye koreansk hudpleie som ikke er så dyrt og det meste som selges på normal er heller ikke dyrt. Helt enig. Hun er jo interessert i hudpleie, så hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig tilpasset hennes hudtype? Det trenger jo ikke være så dyrt selv om det meste av kvalitet koster over 100 kr. Jeg googler absolutt alt før jeg kjøper det og sjekker ingrediensene nøye. Har akneutsatt hud samtidig som den er voksen og sensitiv, så er flere ingredienser jeg må unngå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet i går, 07:24 #816 Del Skrevet i går, 07:24 Er det bare jeg som syntes at Pia ikke kler pannelugg? 🫣 Syntes hun drukner litt i den, spesielt når den ligger helt flatt. Tror hun kunne kledd en litt kortere frisyre, linn sånn rufsete bob. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet i går, 09:51 #817 Del Skrevet i går, 09:51 Mardina skrev (På 28.2.2025 den 20.36): Ja, det er faktisk ganske skummelt 😳 Hun virker ikke til å være særlig moden for å være snart 40 🤔 Det kan jo potensielt bli svært trangt i den lille leiligheten der om det kommer andre personer inn i livet til hver av tvillingene 🤔 Man merker når de tar opp andre sine dilemmaer, at de slenger på et "ikke at dèt kommer til å skje oss da"- når de snakker om fremtid eller hvordan de ville løst ting i ulike situasjoner. Jeg tror dessverre at når valget står mellom selvstendighet, verdighet og "forfall"- satt på spissen), så vil alt som omhandler komfort trumfe. In the long run, vil det jo gå utover guttungen. Null steder å trekke seg tilbake/roe ned. Ingen steder med skikkelig herjing som ikke går ut over søvnen. Er det én ting som er viktig hvis man har smerter døgnet rundt, er det virkelig å sørge for å ta grep der man kan. NinaLisa skrev (21 timer siden): Guro la nettopp ut en tik tok med månedens goodiebox. Utslettet i ansiktet var illrødt, så ille har jeg ikke sett det før. Det var sårt å hovent å jeg fikk vondt av henne. Hun prater som vanlig varmt om produktene i goodiboxen men jeg håper at ikke noe av det finner veien til ansiktet hennes. Hun har heldigvis fått time til hudlege så kanskje det er hjelp å få. Hvordan hun kan si at utslettet ikke plager henne er for meg uforståelig. Selvsagt bryr man seg når ansiktet er som et sår. Ja, det så brutalt ut. Men der ligger jo nok dessverre nøkkelen. Å ikke bry seg i en sånn grad at man fremstår ganske sjuskete. Der også i imponerende krøllete pysjoverdel. jukkapalme skrev (19 timer siden): Goodiebox sender ut mange bra ting også. Jeg har hatt det selv og var stort sett fornøyd. Det som hadde ingredienser jeg ikke ville smøre i ansiktet brukte jeg på kroppen i stedet. Jeg har sensitiv, voksen hud. Er noen år eldre enn dem. Det som er synd er at de bra tingene/merkene i boksene ofte er ganske dyre og de rynker jo på nesa over en krem som koster over 200 kr og syns det er sååå dyrt. Hudpleie for voksen hud koster som oftest litt. The ordinary er et unntak, men har ikke bare bra ting de heller. Guro burde sette seg litt inn i ingredienser og sånt. Og ikke kjøpe det billigste av det billige på normal. Sånne veldig billige ting inneholder ofte mye unødvendige og dårlige ingredienser. Normal har jo noe bra hudpleie også, enkelte butikker har cosrx og de har mye bra. Miss_Sunshine* skrev (17 timer siden): Enig! Selv om hun ikke har ønsket å gjøre noe med det tidligere (hun har vel fått time hos hudlege nå), så hadde hun vel kunnet undersøke hvilke produkter som er bra/ikke bra for huden hennes for å ikke forverre tilstanden i hvert fall. Hun bruker jo en nattkrem med retinol bl.a., og da er det jo kjempeviktig å bruke SPF på dagtid, ellers gjør jo retinolen mer skade enn nytte. Men SPF til ansiktet var visst aaaltfor dyrt til at hun kunne kjøpe det til daglig bruk, ifølge en kommentar. Hun har jo sagt utallige ganger at hun ikke plages av rødheten, og det er jo selvsagt bra, men bruk av feil produkter over lengre tid fører jo til en ytterligere svekket hudbarriere, og kan i verste fall føre til at hun faktisk ender opp med plagsomme symptomer. Det virker som om det viktigste (og eneste) kriteriet er at det skal koste under hundrelappen, men det finnes jo masse k-beautyprodukter som er snille for sensitiv hud, og som ofte er på tilbud og er drøye i bruk, og da blir jo ikke prisen ille i det hele tatt. Er glad for at hun har tatt valget om å gå til hudlege, men har en mistanke om at hun ikke kommer til å investere i riktige produkter i etterkant, da det virker som det er uaktuelt å gå over budsjettet på den hundringsen. 😅🙈 jukkapalme skrev (16 timer siden): Tuller du? Retinol uten spf er jo direkte skadelig og er det noe man ikke skal spare på er det spf! Trist at hun ikke skjønner det. Garnier har en knallgod en med spf50 som heter super uv fluid anti red spot eller noe i den dur og den er knallgod. Koster 149 kr eller noe. Men er sikkert altfor dyrt det også. Solkrem er jo mye viktigere enn noen annen hudpleie. Feil produkter over tid kan skade/svekke hudbarrieren, ja. Normal har visst fått inn noen nye K beauty-produkter nå, som sikkert er billigere enn cosrx, spent på om hun/de sjekker ut de. Husker ikke hva merket het, så bare en reklame. Og ja, mye K beauty er ofte på tilbud og veldig drøyt i bruk, så det blir ikke dyrere pr gang enn billigmerker på normal. Selv er jeg veldig glad i Dr ceuracle, det er i det litt dyrere sjiktet, men er ofte på 25-30%. Jeg er også glad hun har tatt valget om å dra til hudlege. Syns det er bra at hun ikke plages av rødheten, men er jo greit å vite hva det er. Redd hun ikke kommer til investere i riktige produkter jeg også. Hun virker nesten besatt på å ikke kjøpe noe som koster over en hundrings. Syns hun sparer krona og bruker tusenlappen. Burde heller investere i ordentlig hudpleie som er snill mot huden hennes enn å kjøpe så mye unødvendig og billige greier som går tomt med en gang. Glem ikke at sønnen fikk brukte sko (brukthandel og slitte foran) til 50,- mens hun selv kjøpte seg veske til det mangedobbelte. Det er nesten så absurd enkel mindset at dersom det hadde vært Pingvin på det dyre, hadde det sikkert blitt godtatt Må spe med litt ros: Guro har en vanvittig koselig stemme. Når de lager reels hvor hun har stemmen, synes jeg hun er drivende dyktig. Egentlig tror jeg hele konseptet norwaytvins hadde hatt godt av at de delte seg mer og fant styrke på hvert sitt området. ❤️🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet i går, 12:14 #818 Del Skrevet i går, 12:14 Zidji skrev (4 timer siden): Er det bare jeg som syntes at Pia ikke kler pannelugg? 🫣 Syntes hun drukner litt i den, spesielt når den ligger helt flatt. Tror hun kunne kledd en litt kortere frisyre, linn sånn rufsete bob. Når håret er veldig fluffy er ho lik Pia før operasjon. Ho har hatt glatt/tynnare hår som har passa ho mykje bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 12:47 #819 Del Skrevet i går, 12:47 (endret) Tradegy skrev (2 timer siden): Man merker når de tar opp andre sine dilemmaer, at de slenger på et "ikke at dèt kommer til å skje oss da"- når de snakker om fremtid eller hvordan de ville løst ting i ulike situasjoner. Jeg tror dessverre at når valget står mellom selvstendighet, verdighet og "forfall"- satt på spissen), så vil alt som omhandler komfort trumfe. In the long run, vil det jo gå utover guttungen. Null steder å trekke seg tilbake/roe ned. Ingen steder med skikkelig herjing som ikke går ut over søvnen. Er det én ting som er viktig hvis man har smerter døgnet rundt, er det virkelig å sørge for å ta grep der man kan. Ja, det så brutalt ut. Men der ligger jo nok dessverre nøkkelen. Å ikke bry seg i en sånn grad at man fremstår ganske sjuskete. Der også i imponerende krøllete pysjoverdel. Glem ikke at sønnen fikk brukte sko (brukthandel og slitte foran) til 50,- mens hun selv kjøpte seg veske til det mangedobbelte. Det er nesten så absurd enkel mindset at dersom det hadde vært Pingvin på det dyre, hadde det sikkert blitt godtatt Må spe med litt ros: Guro har en vanvittig koselig stemme. Når de lager reels hvor hun har stemmen, synes jeg hun er drivende dyktig. Egentlig tror jeg hele konseptet norwaytvins hadde hatt godt av at de delte seg mer og fant styrke på hvert sitt området. ❤️🙂 Det med skoene hadde jeg enten glemt eller ikke fått med meg. Greit at sønnen vokser ut av dem før hun rekker å si kake, men er jo viktig med ordentlige, gode sko til gutten likevel! Mye viktigere enn veske til ho mor Ja, hun har veldig koselig stemme. Men det syns jeg Pia har også. Liker begge to skikkelig godt selv om jeg undrer meg over enkelte av prioriteringene deres. Solkrem for ansikt for dyrt for daglig bruk, liksom Syns stemmen til Guro har forandret seg de siste årene, men det kan ha noe med nytt kamera å gjøre og. Hadde vært fint om de delte seg litt mer og gjorde litt innhold hver for seg også, ja Endret i går, 12:49 av jukkapalme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet 23 timer siden #820 Del Skrevet 23 timer siden Blir helt SKREMT av å se hudpleie rutinen til Guro nå, er jo virkelig ikke rart hun sliter så mye med huden når hun bare smører billig skvip i ansiktet og tror det skal hjelpe. Tror ikke hun vet hva verken kollagen eller vitamin E er og gjør, man ser hele ansiktet blusse opp mens hun står og smører. At alt skal være så billig som mulig er idiotisk når det kommer til hud, en ting er klær men å ta så dårlig vare på egen kropp og ansikt gir virkelig ikke mening for meg 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå