Miss perfect Skrevet 30. oktober 2024 #721 Del Skrevet 30. oktober 2024 Noen må jo spise opp alt som blir laget i matlagingsvideoer, taste tester osv.. de spiser nok mye mer enn hva som blir vist fram. Kveldsmat blir vel aldri vist? Etter hva jeg har sett så er vel både mamma og pappa overvektig også, så kanskje derfor de ikke tar det opp med dem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 31. oktober 2024 #722 Del Skrevet 31. oktober 2024 Miss perfect skrev (19 timer siden): Noen må jo spise opp alt som blir laget i matlagingsvideoer, taste tester osv.. de spiser nok mye mer enn hva som blir vist fram. Kveldsmat blir vel aldri vist? Etter hva jeg har sett så er vel både mamma og pappa overvektig også, så kanskje derfor de ikke tar det opp med dem? Men mor er sprek og ganske stabil i vekt trur eg. Sosial og kul dame👌 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. november 2024 #723 Del Skrevet 1. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. november 2024 #724 Del Skrevet 29. november 2024 Lenge siden jeg har fulgt med nå. Spent på om oktober fikk passere, før julerushet tok plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. november 2024 #725 Del Skrevet 30. november 2024 Tradegy skrev (11 timer siden): Lenge siden jeg har fulgt med nå. Spent på om oktober fikk passere, før julerushet tok plass Neida, hos dem starter julen alltid tidlig 😄 Jeg hadde gått lei om jeg skulle startet så tidlig 😄 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. desember 2024 #726 Del Skrevet 18. desember 2024 Nå merkes det at innflyttingen til Guro & sønn, kommer til syne på Pia. Hun var så nett & virkelig i en positiv utvikling. Så skal man ha forståelse for at man ikke kan forandre mange ting over natta På samme måte som man (oftere enn ikke) tar dårligere valg når to bestemmer. Mamma Norwaytwins, tror jeg er skikkelig gøyal både som mamma og kollega. Hun virker å være fremme i skoa på de fleste områder 🥰 De er en fin treenighet når de tester ulike produkter Håper Pia trives i jobben sin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 19. desember 2024 #727 Del Skrevet 19. desember 2024 Blogmas og vlogmas videoene gir meg alltid litt julestemning men jeg irriterer meg litt over at vlogmas alltid er en dag forsinket 😆 jeg vet det er pga redigering, men likevel 😅 jeg har ikke sett de på en stund så jeg har ikke fått med meg at Pia jobber igjen! Så bra! Heier på hun 🥰 Håper Guro får makket seg ut i noe arbeid snart og, eller er hun uføretrygdet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 19. desember 2024 #728 Del Skrevet 19. desember 2024 Klare ikkje sette meg inn i tanken på å sove på sofaen i stova kvar natt. Hadde kun gjort det for å gi mine egne barn soverom og privatliv 🙄Og flytte inn mor i tre daga i jula når det tar kort tid å kjøyre ho fram og tilbake? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 19. desember 2024 #729 Del Skrevet 19. desember 2024 Petrine12 skrev (26 minutter siden): Klare ikkje sette meg inn i tanken på å sove på sofaen i stova kvar natt. Hadde kun gjort det for å gi mine egne barn soverom og privatliv 🙄Og flytte inn mor i tre daga i jula når det tar kort tid å kjøyre ho fram og tilbake? Selvom DU ikke klarer det, er det dermed ikke sagt at det er sånt for alle. Kanskje mor VIL det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. desember 2024 #730 Del Skrevet 19. desember 2024 Tradegy skrev (På 18.12.2024 den 18.09): Nå merkes det at innflyttingen til Guro & sønn, kommer til syne på Pia. Hun var så nett & virkelig i en positiv utvikling. Så skal man ha forståelse for at man ikke kan forandre mange ting over natta På samme måte som man (oftere enn ikke) tar dårligere valg når to bestemmer. Mamma Norwaytwins, tror jeg er skikkelig gøyal både som mamma og kollega. Hun virker å være fremme i skoa på de fleste områder 🥰 De er en fin treenighet når de tester ulike produkter Håper Pia trives i jobben sin Ja, det er synd og trist å se utviklingen til Pia og at hun er i ferd med å gå opp i vekt igjen 🥺 Og Guro som bare blir større og større... Det er jo ikke alt som vises i vloggene, men det er nok ingen tvil om at de spiser mer enn det vi som seere ser. Når man da i tillegg er temmelig inaktiv, så vil det jo slå ut på vekten. Om de f.eks bare hadde gått tur i en halvtime hver dag, så hadde jo det vært en start... Men der brukes bilen overalt hvor de skal... Jeg har sagt det før, jeg er oppriktig bekymret for Guro. Om hun fortsetter å gå opp i vekt, vil hun til slutt bli inmobil... Og da blir det jo enda vanskeligere å ta seg av M. Zidji skrev (10 timer siden): Blogmas og vlogmas videoene gir meg alltid litt julestemning men jeg irriterer meg litt over at vlogmas alltid er en dag forsinket 😆 jeg vet det er pga redigering, men likevel 😅 jeg har ikke sett de på en stund så jeg har ikke fått med meg at Pia jobber igjen! Så bra! Heier på hun 🥰 Håper Guro får makket seg ut i noe arbeid snart og, eller er hun uføretrygdet? Guro er delvis ufør, har jeg lest eller hørt et sted. Jeg har mine tvil på om hun noensinne kommer seg ut i jobb igjen. Jeg tror nok at hun nå har blitt så komfortabel med å holde på med SoMe , at hun heller vil jobbe med det enn en ordinær jobb. Jeg kan ta feil selvfølgelig, men det er det inntrykket jeg sitter med. Petrine12 skrev (22 minutter siden): Klare ikkje sette meg inn i tanken på å sove på sofaen i stova kvar natt. Hadde kun gjort det for å gi mine egne barn soverom og privatliv 🙄Og flytte inn mor i tre daga i jula når det tar kort tid å kjøyre ho fram og tilbake? Jeg vil tro at de 3 (4 med M) ønsker å tilbringe mest mulig tid sammen i julen, siden det er en høytid de er veldig glad i. Er ikke det hyggelig da? Når det gjelder å sove på sofa'n flere ganger i uken, så er jeg enig i at det ikke er en god løsning. Man kunne vel satt inn en ekstra seng på rommet til M f.eks. Eller er det kanskje ikke plass til det der? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 19. desember 2024 #731 Del Skrevet 19. desember 2024 Mardina skrev (4 minutter siden): Ja, det er synd og trist å se utviklingen til Pia og at hun er i ferd med å gå opp i vekt igjen 🥺 Og Guro som bare blir større og større... Det er jo ikke alt som vises i vloggene, men det er nok ingen tvil om at de spiser mer enn det vi som seere ser. Når man da i tillegg er temmelig inaktiv, så vil det jo slå ut på vekten. Om de f.eks bare hadde gått tur i en halvtime hver dag, så hadde jo det vært en start... Men der brukes bilen overalt hvor de skal... Jeg har sagt det før, jeg er oppriktig bekymret for Guro. Om hun fortsetter å gå opp i vekt, vil hun til slutt bli inmobil... Og da blir det jo enda vanskeligere å ta seg av M. Guro er delvis ufør, har jeg lest eller hørt et sted. Jeg har mine tvil på om hun noensinne kommer seg ut i jobb igjen. Jeg tror nok at hun nå har blitt så komfortabel med å holde på med SoMe , at hun heller vil jobbe med det enn en ordinær jobb. Jeg kan ta feil selvfølgelig, men det er det inntrykket jeg sitter med. Jeg vil tro at de 3 (4 med M) ønsker å tilbringe mest mulig tid sammen i julen, siden det er en høytid de er veldig glad i. Er ikke det hyggelig da? Når det gjelder å sove på sofa'n flere ganger i uken, så er jeg enig i at det ikke er en god løsning. Man kunne vel satt inn en ekstra seng på rommet til M f.eks. Eller er det kanskje ikke plass til det der? 🤔 Sjølvsagt vere ilag i jula🫶Men uten gode sovemuligheter hadde eg svinga mor heim kvar kveld for hennas egen del og. Pia har vore på sofaen i 7 mnd no og det blir vel lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. desember 2024 #732 Del Skrevet 19. desember 2024 Petrine12 skrev (14 minutter siden): Sjølvsagt vere ilag i jula🫶Men uten gode sovemuligheter hadde eg svinga mor heim kvar kveld for hennas egen del og. Pia har vore på sofaen i 7 mnd no og det blir vel lenger. Det er fint å se at du har oversikten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 19. desember 2024 #733 Del Skrevet 19. desember 2024 Mardina skrev (52 minutter siden): Ja, det er synd og trist å se utviklingen til Pia og at hun er i ferd med å gå opp i vekt igjen 🥺 Og Guro som bare blir større og større... Det er jo ikke alt som vises i vloggene, men det er nok ingen tvil om at de spiser mer enn det vi som seere ser. Når man da i tillegg er temmelig inaktiv, så vil det jo slå ut på vekten. Om de f.eks bare hadde gått tur i en halvtime hver dag, så hadde jo det vært en start... Men der brukes bilen overalt hvor de skal... Jeg har sagt det før, jeg er oppriktig bekymret for Guro. Om hun fortsetter å gå opp i vekt, vil hun til slutt bli inmobil... Og da blir det jo enda vanskeligere å ta seg av M. Kjenner ikke til de daglige rutinene, så det kan godt hende de er mer aktive enn som vises. Men vet fra egen erfaring at sklir det ut med kosthold, så fu**er det til alt. Når mat både er kos og trøst/straff er det lett å havne utpå. Med mye smerteproblematikk i tillegg, blir det fort en ond sirkel. Skal være forsiktig med å mene så mye rundt andre sin helse, men med tanke på at kropp og sinn henger sammen, får man bare håpe at trenden snur. Overgangsalderen står snart å banker på døra, og den alene kan jo bølle det til for en. 🤞 Forstår godt at mamma Norwaytwins vil feire jul med gjengen sin Så mye som de er sammen året rundt, ville det jo vært sprøtt om de ikke feiret sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyggis Skrevet 20. desember 2024 #734 Del Skrevet 20. desember 2024 De deler jo bilen, så mnt kunne jo bare kjørt hjem og sovet der, og tilbake neste dag til frokost. Nå er det Gu som har hovedsommerommet, men der står kun en enkelseng så mor og sønn kunne fint delt rom slik at Pia fikk det minste rommet. Kåken er stappa med ræl, og de fyller stadig på med alt de bare MÅ kjøpe seg. Så tingene viker viktigere enn at alle skal ha greie soveforhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 21. desember 2024 #735 Del Skrevet 21. desember 2024 Lurer på om de noen sinne har 1 dag hvor de ikke drar og handler et eller annet. Og ellers er de jo bare hjemme. Virkelig trist å tenke på at det faktisk er et barn inni dette. Hadde trodd det kom til å være masse rundt tema barn i hovedvideoene etter Guro ble mamma, men virker ikke som hun har noe interesse av det. Det er liksom kun mat og shopping som gjelder nå. Jobb og trening fases jo også gradvis ut ser det ut som. Voksne mennesker må få gjøre det de vil, men jeg får litt vondt av sønnen. Hans rom er jo hovedsakelig et matkott og lager hvis jeg har forstått det riktig . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. desember 2024 #736 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) lllll skrev (5 timer siden): Lurer på om de noen sinne har 1 dag hvor de ikke drar og handler et eller annet. Og ellers er de jo bare hjemme. Virkelig trist å tenke på at det faktisk er et barn inni dette. Hadde trodd det kom til å være masse rundt tema barn i hovedvideoene etter Guro ble mamma, men virker ikke som hun har noe interesse av det. Det er liksom kun mat og shopping som gjelder nå. Jobb og trening fases jo også gradvis ut ser det ut som. Voksne mennesker må få gjøre det de vil, men jeg får litt vondt av sønnen. Hans rom er jo hovedsakelig et matkott og lager hvis jeg har forstått det riktig . Leiligheten er jo allerede overfylt av ting. De hadde nok hatt godt av å ha en SKIKKELIG opprydning og kvittet seg med en del ting. Men da hadde de vel fylt det opp med flere ting. Jeg har jo skrevet det før, jeg er oppriktig bekymret for Guro. Ikke virker hun til å være interessert i å gjøre noe med vekten sin eller prøve å komme seg tilbake i ordinær jobb. Undrer på hvordan det skal gå framover.... 🤔 De ukene M ikke er der, så virker det som det er kun filming, mat og shopping som står på planen. Hvor tar de alle pengene fra? Man tjener ikke fett på å drive med Youtube (i den skalaen de driver med) eller være under NAV.... I tillegg til å betale på en flett ny bil. Prioriteringen bør jo være å gjøre noe med helsen og komme seg tilbake i jobb. Men de har det nok veldig behagelig sånn som det er nå... 🤔 Endret 22. desember 2024 av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrietta Skrevet 21. desember 2024 #737 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg vet veldig godt at man ikke skal legge seg oppi andre sin økonomi men jeg klarer ikke slutte å lure på åssen de har penger til alt. De handler noe hele tiden virker det som og ingen av de kan ha veldig gode utbetalinger i måneden. Jeg vet også at de kjøper mye som er billig men uansett så må de ha diverse å betale på, som både husleie, bil, strøm og ting. Ingenting er spesielt billig nå til dags og åssen de får økonomien til å gå rundt er for meg en gåte. De sier de sparer så tydeligvis har de penger å ta av men hvor kommer de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 22. desember 2024 #738 Del Skrevet 22. desember 2024 lllll skrev (6 timer siden): Lurer på om de noen sinne har 1 dag hvor de ikke drar og handler et eller annet. Og ellers er de jo bare hjemme. Virkelig trist å tenke på at det faktisk er et barn inni dette. Hadde trodd det kom til å være masse rundt tema barn i hovedvideoene etter Guro ble mamma, men virker ikke som hun har noe interesse av det. Det er liksom kun mat og shopping som gjelder nå. Jobb og trening fases jo også gradvis ut ser det ut som. Voksne mennesker må få gjøre det de vil, men jeg får litt vondt av sønnen. Hans rom er jo hovedsakelig et matkott og lager hvis jeg har forstått det riktig . Stussa over at Guro alltid må drage junior ut av huset laurdag og søndag. Kan aldri bare vere i ro med han. Sjølv med diagnosen hans er det vel mulig å gjere litt ilag. Som bake til jul, pynte pepperkaker ol? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 23. desember 2024 #739 Del Skrevet 23. desember 2024 Nå er vloggingen kjedelig altså.. de virker ikke motiverte noen av dem. Spes Guro, hun bare gjesper og gjesper.. kanskje de burde gå fra vlogging hver dag til annenhver dag eller ennå mindre? Når det kommer til å ha råd til ting, husk at de sikkert ikke betaler noe særlig for å bo og det deles på to. De har også betalte samarbeid som de sikkert får endel penger inn for og. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starken Skrevet 27. desember 2024 #740 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg syns Guro virker som en god og interessert mamma, M er ofte nevnt og mye er tilrettelagt rundt han ☺️ Jeg syns det er så koselig å følge med på Guro og Pia, men jeg syns Pia hakker en del på Guro, retter på henne ofte og sånt. Det er ikke like gøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå