Mardina Skrevet 4. september #641 Del Skrevet 4. september NinaLisa skrev (37 minutter siden): Litt avsporing her, men hvorfor velge praksisplass i butikk når man i utgangspunktet har vondt i beina? Pia har jo som kjent mye plager med bena sine. Å i butikk er bena nesten det viktigste å ha på plass. Hvis du ikke jobber i kassa på Rema da, men det gjør jo ikke Pia. Jeg tror derimot at det kan ha en god effekt på beina til Pia jeg. Hun har jo jobbet på butikk før, så hun vet nok hva hun går til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 4. september #642 Del Skrevet 4. september Mardina skrev (36 minutter siden): Jeg tror derimot at det kan ha en god effekt på beina til Pia jeg. Hun har jo jobbet på butikk før, så hun vet nok hva hun går til 😊 Ja det er sant. Hvis man gjør noe man kan å liker blir det mindre fokus på vondter😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. september #643 Del Skrevet 4. september Aldri forstått det med beina hennas. Skal ho bli sterkare i beina må ho trene bein. Det gjer ho ikkje lenger? Ho prata om at ho kan dette overende når som helst, men ho har jo passa Mikkel åleine i alle år. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monique1979 Skrevet 5. september #644 Del Skrevet 5. september Noen som vet hva som skjedde med Kine? Ser på gamle vlogger og hun var jo ofte med… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 5. september #645 Del Skrevet 5. september Monique1979 skrev (1 time siden): Noen som vet hva som skjedde med Kine? Ser på gamle vlogger og hun var jo ofte med… Prata innimellom om besøk av veninne, kino ol men lite navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 6. september #646 Del Skrevet 6. september Petrine12 skrev (På 4.9.2024 den 15.12): Aldri forstått det med beina hennas. Skal ho bli sterkare i beina må ho trene bein. Det gjer ho ikkje lenger? Ho prata om at ho kan dette overende når som helst, men ho har jo passa Mikkel åleine i alle år. Det er ting som det her som ikke gir mening. Samme med når hun hevdet at hun fremdeles bruker treningssenteret, men ofte starter vlogen og sier god morgen først etter hun har vært der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 6. september #647 Del Skrevet 6. september Ja😏 Det hadde ho garantert filma om ho var der. Og kvalitet på sko. Alle får faktisk vondt av dårlige sko😑 Dei kjøpe jo berre billig sko. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 10. september #648 Del Skrevet 10. september Jentene skal ha 10 timers livesending i helga. Jeg kommer nok til å titte innom å se hva de finner på, men ser ikke hele. Jeg har fulgt tvillingene gjennom mange år å liker den hverdagslige oppdateringen de kommer med. Den er usminket å ujålete å man kan fint kjenne seg igjen. En ting er det jeg reagerer på, å det er kanskje det eneste. Pysj... noen ganger hele dagen, under matlaging å filming, osv. Da de var på bussen i Larvik filmet de at de laget suppe i stilige omgivelser, men Pia hadde pysj på. Det ødela litt. Jeg tenker at man kler seg før man viser seg for folk. Kanskje de ikke har tenk over dette? Hvem vet. 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 11. september #649 Del Skrevet 11. september (endret) NinaLisa skrev (16 timer siden): Jentene skal ha 10 timers livesending i helga. Jeg kommer nok til å titte innom å se hva de finner på, men ser ikke hele. Jeg har fulgt tvillingene gjennom mange år å liker den hverdagslige oppdateringen de kommer med. Den er usminket å ujålete å man kan fint kjenne seg igjen. En ting er det jeg reagerer på, å det er kanskje det eneste. Pysj... noen ganger hele dagen, under matlaging å filming, osv. Da de var på bussen i Larvik filmet de at de laget suppe i stilige omgivelser, men Pia hadde pysj på. Det ødela litt. Jeg tenker at man kler seg før man viser seg for folk. Kanskje de ikke har tenk over dette? Hvem vet. 😄 Enig, men det virker ikke som de bryr seg så veldig om å ordne seg hverken foran kamera eller når de skal ut døra. Det kan gjøre mye å bare ta på seg klær som man føler seg litt ekstra fin i og ordne håret litt(ja, faktisk ordne det og ikke bare droppe å gre det og sette det i en dott). Jeg å reagerte på at Pia stilte opp i pysjen da de filmet at Pia laget mat i den kuleste bussen (jeg har sett i hvert fall) når de var i Larvik.🙇🏼♀️ Endret 11. september av Smurfii 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 12. september #650 Del Skrevet 12. september Berre det å ha reine forkle kvar gang dei laga mat hadde gjort mykje 👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. september #651 Del Skrevet 12. september Petrine12 skrev (9 minutter siden): Berre det å ha reine forkle kvar gang dei laga mat hadde gjort mykje 👌 Gjør du det selv, når du lager mat? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 12. september #652 Del Skrevet 12. september Smurfii skrev (På 11.9.2024 den 11.47): Enig, men det virker ikke som de bryr seg så veldig om å ordne seg hverken foran kamera eller når de skal ut døra. Det kan gjøre mye å bare ta på seg klær som man føler seg litt ekstra fin i og ordne håret litt(ja, faktisk ordne det og ikke bare droppe å gre det og sette det i en dott). Jeg å reagerte på at Pia stilte opp i pysjen da de filmet at Pia laget mat i den kuleste bussen (jeg har sett i hvert fall) når de var i Larvik.🙇🏼♀️ De brydde seg om det før. Tok på seg fine klær og sminket seg før de laget videoer. De var også mye blidere, ikke sånn påtrengt blid men sånn at man faktisk blir litt glad av å se. Nå synes jeg de hakker unødvendig på hverandre, de bruker lang tid på å komme til poenget osv. Mulig de gjorde det før også men da var de flinkere til å redigere og klippe vekk. Tristeste jeg synes er med NT 2024 er hvordan de nå isolerer seg. Lite omgang med andre, og eneste ordentlige planene de har i hverdagene er: mat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 12. september #653 Del Skrevet 12. september Mardina skrev (5 timer siden): Gjør du det selv, når du lager mat? 😄 Er kokk so ja 😏 Men hadde eg vore foran kamera heime hadde eg nok vore rein der og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 14. september #654 Del Skrevet 14. september Jeg ser ikke alt de legger ut, men har sett nå den siste uka. Hjelpes meg så kjedelig.. det skjer jo ingenting? Er det bare denne uka eller har vloggene vært sånn lenge nå? Lurer virkelig på hva de skal fylle en 10t livesending med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. september #655 Del Skrevet 14. september Miss perfect skrev (2 timer siden): Jeg ser ikke alt de legger ut, men har sett nå den siste uka. Hjelpes meg så kjedelig.. det skjer jo ingenting? Er det bare denne uka eller har vloggene vært sånn lenge nå? Lurer virkelig på hva de skal fylle en 10t livesending med. Det har vært sånn lenge... 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #656 Del Skrevet 14. september Jeg kommer ikke til å se hele livesendingen, det orker jeg ikke, men kommer til å hoppe litt til og fra. Skjønner ikke hvordan de orker å filme så lenge i strekk, imponerende at de orker. Enig i at noen av videoene har litt lite innhold, men jeg syns det er koselig å følge dem. Ser ofte en video til morgenkaffen. Gleder meg til de skal teste nyheter, det er alltid gøy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 14. september #657 Del Skrevet 14. september jukkapalme skrev (4 timer siden): Jeg kommer ikke til å se hele livesendingen, det orker jeg ikke, men kommer til å hoppe litt til og fra. Skjønner ikke hvordan de orker å filme så lenge i strekk, imponerende at de orker. Enig i at noen av videoene har litt lite innhold, men jeg syns det er koselig å følge dem. Ser ofte en video til morgenkaffen. Gleder meg til de skal teste nyheter, det er alltid gøy Jeg kommer nok til å se hele. Trivelig å ha noe å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #658 Del Skrevet 14. september Centimeteren skrev (22 minutter siden): Jeg kommer nok til å se hele. Trivelig å ha noe å se på Ja, det er veldig koselig å se på dem, men jeg har hverken ork eller tid til å sitte i 10 timer i strekk å se på. Da hadde jeg blitt firkanta i øya, tror jeg, haha Men kommer som sagt til å hoppe litt til og fra. Vet du når klokka sendingen begynner? Prøve å få med meg starten, ihvertfall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september #659 Del Skrevet 15. september Flere som ser på? Jeg hører på mens jeg fjaser litt her inne. Ser litt innimellom. De sitter jo for det meste bare stille og snakker, så trenger ikke å se på hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. september #660 Del Skrevet 15. september jukkapalme skrev (3 minutter siden): Flere som ser på? Jeg hører på mens jeg fjaser litt her inne. Ser litt innimellom. De sitter jo for det meste bare stille og snakker, så trenger ikke å se på hele tiden. Ja, men kommer nok ikke til å se på sammenhengene i 10 timer 😄 Da får jeg ikke gjort så mye annet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå