jukkapalme Skrevet 4. juli #581 Del Skrevet 4. juli Smurfii skrev (1 minutt siden): Hun svarer ganske ofte med en ganske underliggende frekk tone, virker generelt litt negativ til det meste og har ofte et litt «irritert» ansiktsutrykk🙈🫠 Føler i grunnen Pia og Guro er ganske så forskjellige🙂 Hm, har ikke lagt merke til det jeg. Men frekk syns jeg ikke hun er. Svarer hun frekt på frekke kommentarer har hun sin fulle rett til det, syns jeg. Enkelte folk eier jo ikke skam i kommentarfeltet og man skal ikke finne seg i hva som helst selv om man har valgt å dele livet sitt på nett. De er ganske forskjellige på mange måter, ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. juli #582 Del Skrevet 4. juli jukkapalme skrev (3 minutter siden): Hm, har ikke lagt merke til det jeg. Men frekk syns jeg ikke hun er. Svarer hun frekt på frekke kommentarer har hun sin fulle rett til det, syns jeg. Enkelte folk eier jo ikke skam i kommentarfeltet og man skal ikke finne seg i hva som helst selv om man har valgt å dele livet sitt på nett. De er ganske forskjellige på mange måter, ja 😊 Nå tok jeg for meg væremåten hennes i videoene.🙂 enig ang kommentarfeltet, men synes begge parter burde holde seg for gode til å fremstå frekke..🙂💁♀️ Jaaa, synes ikke de er så like utseendemessig heller, ser forskjell på de🤭🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. juli #583 Del Skrevet 4. juli Smurfii skrev (42 minutter siden): Hun svarer ganske ofte med en ganske underliggende frekk tone, virker generelt litt negativ til det meste og har ofte et litt «irritert» ansiktsutrykk🙈🫠 Føler i grunnen Pia og Guro er ganske så forskjellige🙂 Guro er jo lykkligare enn på mange år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. juli #584 Del Skrevet 4. juli Smurfii skrev (Akkurat nå): Nå tok jeg for meg væremåten hennes i videoene.🙂 enig ang kommentarfeltet, men synes begge parter burde holde seg for gode til å fremstå frekke..🙂💁♀️ Jaaa, synes ikke de er så like utseendemessig heller, ser forskjell på de🤭🙂 Ja, skjønte det, bare nevnte det med kommentarfeltet også. Men syns ikke hun virker frekk/irritert i videoene heller, men man oppfatter jo ting ulikt og legger merke til ulike ting 😊 Ja, ser stor forskjell på de og godt er det, hehe. Hadde blitt helt forvirra om de var helt like 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyggis Skrevet 6. juli #585 Del Skrevet 6. juli jeg synes Pia er litt sånn at hun bare MÅ få sagt at hun har tømt oppvaskmaskina, satt på en klesvask eller lignende mens Guro fortsatt ligger i senga.. " hun skal få sove så lenge hun vil altså " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 19. juli #586 Del Skrevet 19. juli Det er en del av de med talefeil som vet de uttaler ting feil, og så har du de som ikke aner /ikke er intelligent nok til å forstå at de uttaler det feil. Lurer på hvem av de to gruppene norwaytwins faller under. Overnatning Mest sannsynligvis Ande (når de mener f.eks 2.august) ande august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 19. juli #587 Del Skrevet 19. juli garfunkel skrev (5 timer siden): Det er en del av de med talefeil som vet de uttaler ting feil, og så har du de som ikke aner /ikke er intelligent nok til å forstå at de uttaler det feil. Lurer på hvem av de to gruppene norwaytwins faller under. Overnatning Mest sannsynligvis Ande (når de mener f.eks 2.august) ande august Og så er det noen som snakker dialekt og lokale variasjoner over hvordan ord uttales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 20. juli #588 Del Skrevet 20. juli garfunkel skrev (15 timer siden): Det er en del av de med talefeil som vet de uttaler ting feil, og så har du de som ikke aner /ikke er intelligent nok til å forstå at de uttaler det feil. Lurer på hvem av de to gruppene norwaytwins faller under. Overnatning Mest sannsynligvis Ande (når de mener f.eks 2.august) ande august Det kalles dialekt, ikke talefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 21. juli #589 Del Skrevet 21. juli garfunkel skrev (På 19.7.2024 den 16.16): Det er en del av de med talefeil som vet de uttaler ting feil, og så har du de som ikke aner /ikke er intelligent nok til å forstå at de uttaler det feil. Lurer på hvem av de to gruppene norwaytwins faller under. Overnatning Mest sannsynligvis Ande (når de mener f.eks 2.august) ande august Kakkkaaoo 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juli #590 Del Skrevet 21. juli garfunkel skrev (På 19.7.2024 den 16.16): Det er en del av de med talefeil som vet de uttaler ting feil, og så har du de som ikke aner /ikke er intelligent nok til å forstå at de uttaler det feil. Lurer på hvem av de to gruppene norwaytwins faller under. Overnatning Mest sannsynligvis Ande (når de mener f.eks 2.august) ande august Som andre her har sagt, det er dialekt og ikke talefeil. Aldri hørt dem si ande, men mest sannsynligvis har jeg hørt uten å tenke noe særlig over det. Ei jeg kjenner som også er fra Østfold sier også det. Petrine12 skrev (1 time siden): Kakkkaaoo 😝 Dialekt. Du har sikkert litt «rare» ord på din dialekt du også. De fleste har det. Bedre med kakkao enn sjøleskap, sjøkken og sjylling, i hvert fall. For det ER talefeil i motsetning til kakkao som er dialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. juli #591 Del Skrevet 21. juli Har de slanket seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 22. juli #592 Del Skrevet 22. juli VetAlt skrev (15 timer siden): Har de slanket seg? Nei det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. juli #593 Del Skrevet 22. juli NinaLisa skrev (25 minutter siden): Nei det tror jeg ikke. Begge to har tatt slankeoperasjon. Guro for et par år siden og Pia for ca. 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 22. juli #594 Del Skrevet 22. juli Mardina skrev (5 timer siden): Begge to har tatt slankeoperasjon. Guro for et par år siden og Pia for ca. 2 år siden. Ein god del år meir sia… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. juli #595 Del Skrevet 22. juli Petrine12 skrev (5 minutter siden): Ein god del år meir sia… Det er ikke så lenge siden Pia tok slankeoperasjonen sin. Men du har vel full oversikt du, siden Norwaytwins tydeligvis er den største interessen din 😄 Uansett har det ikke noe å si i den store sammenhengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 22. juli #596 Del Skrevet 22. juli Er vel nærmare 7 og 5 år sia slankeopr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 22. juli #597 Del Skrevet 22. juli Mardina skrev (8 timer siden): Begge to har tatt slankeoperasjon. Guro for et par år siden og Pia for ca. 2 år siden. Guro tok operasjon i 2015 og Pia i 2020, så det er mer enn et par år siden. Må forresten ikke ha full oversikt for å vite dette. Det er et kjapt google-søk. De har begge egne spillelister på Youtube som omhandler "vektreisen". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. juli #598 Del Skrevet 22. juli Gogglebox skrev (3 minutter siden): Guro tok operasjon i 2015 og Pia i 2020, så det er mer enn et par år siden. Må forresten ikke ha full oversikt for å vite dette. Det er et kjapt google-søk. De har begge egne spillelister på Youtube som omhandler "vektreisen". Jeg orker ikke gå rundt å huske sånne detaljer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 23. juli #599 Del Skrevet 23. juli Gogglebox skrev (19 timer siden): Guro tok operasjon i 2015 og Pia i 2020, så det er mer enn et par år siden. Må forresten ikke ha full oversikt for å vite dette. Det er et kjapt google-søk. De har begge egne spillelister på Youtube som omhandler "vektreisen". De er fortsatt overvektige.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. juli #600 Del Skrevet 23. juli Bra det gikk bra med Guro i går og at det ikke var hjertet. Måtte ha vært en utrolig ekkel opplevelse når man går med så mye vondt og plager hele tiden…😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå