Petrine12 Skrevet 23. juni #541 Del Skrevet 23. juni Kjøpe,bestille og fått pakke i posten😳 Overvelda over den utømmelige kontoen der 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 23. juni #542 Del Skrevet 23. juni (endret) Fleire enn meg som trudde sommergaven var fra alle foreldrene på avd? Endret 23. juni av Petrine12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni #543 Del Skrevet 23. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Kjøpe,bestille og fått pakke i posten😳 Overvelda over den utømmelige kontoen der 😳 Kan ikke du bare SLUTTE? Er faen så LEI den evige hakkingen din! Hvorfor i helvete følger du dem, egentlig? For å ha noen å hakke på så du føler deg bedre selv? Utømmelig konto? Er ikke akkurat Chanelvesker og andre luksusvarer hun/de bestiller heller da Er du misunnelig for at hun/de har mer penger enn deg? Virker sånn… Petrine12 skrev (1 time siden): Fleire enn meg som trudde sommergaven var fra alle foreldrene på avd? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. juni #544 Del Skrevet 23. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Fleire enn meg som trudde sommergaven var fra alle foreldrene på avd? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. juni #545 Del Skrevet 23. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Kjøpe,bestille og fått pakke i posten😳 Overvelda over den utømmelige kontoen der 😳 Nå må du faen meg gi deg! 😡Hvorfor følger /ser du på hva disse jentene gjør, hvis du bare skal kritisere? Som jeg har sagt til deg før og som du tydeligvis må ha inn med teskje: FÅ DEG EN ANNEN HOBBY, ENN NORWAYTWINS!!! Ble det klarere for deg nå, eller må du ha enda en teskje? 😄 Petrine12 skrev (1 time siden): Fleire enn meg som trudde sommergaven var fra alle foreldrene på avd? Nei!!! jukkapalme skrev (6 minutter siden): Kan ikke du bare SLUTTE? Er faen så LEI den evige hakkingen din! Hvorfor i helvete følger du dem, egentlig? For å ha noen å hakke på så du føler deg bedre selv? Utømmelig konto? Er ikke akkurat Chanelvesker og andre luksusvarer hun/de bestiller heller da Er du misunnelig for at hun/de har mer penger enn deg? Virker sånn… Nei. Helt enig! Vedkommende burde fratas muligheten til å kommentere på akkurat denne tråden. Det er jo aldri noe positivt uansett 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 23. juni #546 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (På 19.6.2024 den 23.08): Bifil, ikke lesbisk. Men nå må du rulle inn og slutte å tulle her! Hvorfor i satans navn skulle Pia presse Guro til å gå fra Petter fordi Pia selv ikke kan få egne barn? Pia er ikke psyko heller da! Og hvor har du det fra at ikke Pia kan få egne barn? Kanskje finner hun seg en mann i år og blir gravid fort? Hun er jo bifil og ikke lesbisk. Kanskje litt sent å bli gravid som 39-åring og få barn som 40-åring, men det skjer og som oftest går det bra også. Min samboers søster fikk sin siste da hun var 42 år. Fikk et friskt og velskapt barn. Forresten, hvem er denne Robin de snakker om innimellom? Er det broren? Jeg har ikke fulgt dem så lenge og ser ikke alle videoene, så har ikke fått med meg hvem det er. Robin er eksen til Guro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni #547 Del Skrevet 23. juni Mardina skrev (8 minutter siden): Nå må du faen meg gi deg! 😡Hvorfor følger /ser du på hva disse jentene gjør, hvis du bare skal kritisere? Som jeg har sagt til deg før og som du tydeligvis må ha inn med teskje: FÅ DEG EN ANNEN HOBBY, ENN NORWAYTWINS!!! Ble det klarere for deg nå, eller må du ha enda en teskje? 😄 Nei!!! Helt enig! Vedkommende burde fratas muligheten til å kommentere på akkurat denne tråden. Det er jo aldri noe positivt uansett 🙄 Helt enig! Jeg blir så irritert! Det er hakking, hakking og aldri noe annet enn hakking. lew skrev (3 minutter siden): Robin er eksen til Guro Ja, vet, fikk svar om det litt tidligere i tråden 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 23. juni #548 Del Skrevet 23. juni Mardina skrev (3 timer siden): Nå må du faen meg gi deg! 😡Hvorfor følger /ser du på hva disse jentene gjør, hvis du bare skal kritisere? Som jeg har sagt til deg før og som du tydeligvis må ha inn med teskje: FÅ DEG EN ANNEN HOBBY, ENN NORWAYTWINS!!! Ble det klarere for deg nå, eller må du ha enda en teskje? 😄 Nei!!! Helt enig! Vedkommende burde fratas muligheten til å kommentere på akkurat denne tråden. Det er jo aldri noe positivt uansett 🙄 Jeg er så enig jeg også. Skjønner ikke hvorfor @Petrine12 følger dem. Kun for og rakke ned på dem. Det kalles mobbing 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. juni #549 Del Skrevet 23. juni Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 24. juni #550 Del Skrevet 24. juni Petrine12 skrev (21 timer siden): Kjøpe,bestille og fått pakke i posten😳 Overvelda over den utømmelige kontoen der 😳 Ingen av de har jobb, «feriene» er det moren som har betalt og sommergaven til M(kombinert ball-basseng og trampoline) hadde moren vært med å betale, så mye som halvparten såvidt jeg forstod og det kostet litt over 1000kr. Badetøyet som Guro hadde kjøpt seg fra Careless var dumpet kraftig ned i pris, tror det var 50 kr salg?🤷🏻♀️ Det sier seg selv at de ikke har så alt for mye å rutte med, forståelig nok når ingen av de er i jobb atm. De kjøper nesten alt på salg, eller så kjøper de mye gjennom Finn og Tise, det er ikke dumt, men jeg tenker også at det har sine grunner når man ikke har jobb og en «skikkelig og trygg» inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 24. juni #551 Del Skrevet 24. juni (endret) Smurfii skrev (3 timer siden): Ingen av de har jobb, «feriene» er det moren som har betalt og sommergaven til M(kombinert ball-basseng og trampoline) hadde moren vært med å betale, så mye som halvparten såvidt jeg forstod og det kostet litt over 1000kr. Badetøyet som Guro hadde kjøpt seg fra Careless var dumpet kraftig ned i pris, tror det var 50 kr salg?🤷🏻♀️ Det sier seg selv at de ikke har så alt for mye å rutte med, forståelig nok når ingen av de er i jobb atm. De kjøper nesten alt på salg, eller så kjøper de mye gjennom Finn og Tise, det er ikke dumt, men jeg tenker også at det har sine grunner når man ikke har jobb og en «skikkelig og trygg» inntekt. Var vel noen på Discord som hadde regnet ut at de hadde brukt 7-800 kr i mnd på tamed-kaffer. Og det var bare det som ble dokumentert på film. Synes de kjøper mye nye plagg nytt også jeg da som brukes en eller to ganger før de ikke blir brukt mer. Jeg kjenner flere i lignende situasjon økonomisk som Norwaytwins, å bruke nærmere tusenlappen på bakst og kaffe i mnd hadde veltet hele lasset for de. Endret 24. juni av non_stop 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juni #552 Del Skrevet 24. juni non_stop skrev (1 time siden): Var vel noen på Discord som hadde regnet ut at de hadde brukt 7-800 kr i mnd på tamed-kaffer. Og det var bare det som ble dokumentert på film. Synes de kjøper mye nye plagg nytt også jeg da som brukes en eller to ganger før de ikke blir brukt mer. Jeg kjenner flere i lignende situasjon økonomisk som Norwaytwins, å bruke nærmere tusenlappen på bakst og kaffe i mnd hadde veltet hele lasset for de. Det blir kun spekulasjon og sitte og synse om hva de bruker på klær og om de får støtte eller ikke. Om de unner seg noe nytt er det hyggelig for dem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 24. juni #553 Del Skrevet 24. juni Det er jo helt klart at de lever av Aap og uføretrygd. Vil jo tro at annonser for ting og tang gir penger i kassa og. Men det går jo sikkert såpass bra fordi de leier billig av pappa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juni #554 Del Skrevet 24. juni Miss perfect skrev (3 minutter siden): Det er jo helt klart at de lever av Aap og uføretrygd. Vil jo tro at annonser for ting og tang gir penger i kassa og. Men det går jo sikkert såpass bra fordi de leier billig av pappa.. Er uansett noe ikke vi har noe med og spekulere i og om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 24. juni #555 Del Skrevet 24. juni non_stop skrev (1 time siden): Var vel noen på Discord som hadde regnet ut at de hadde brukt 7-800 kr i mnd på tamed-kaffer. Og det var bare det som ble dokumentert på film. Synes de kjøper mye nye plagg nytt også jeg da som brukes en eller to ganger før de ikke blir brukt mer. Jeg kjenner flere i lignende situasjon økonomisk som Norwaytwins, å bruke nærmere tusenlappen på bakst og kaffe i mnd hadde veltet hele lasset for de. Det er mye! Pia har jo en kjempe fin kaffemaskin og det er virkelig ikke noe hokuspokus å lage iskaffe selv!🧋😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 24. juni #556 Del Skrevet 24. juni Heartgirl skrev (2 minutter siden): Er uansett noe ikke vi har noe med og spekulere i og om. Du vet at dette er et diskusjonsforum, ikke sant? Man må da få diskutere ting og tang som disse damene legger ut for alle til å se?( innenfor rimelighetens grenser ) Bare la vær å kommenter hvis det plager dere sånn.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juni #557 Del Skrevet 24. juni Miss perfect skrev (4 minutter siden): Du vet at dette er et diskusjonsforum, ikke sant? Man må da få diskutere ting og tang som disse damene legger ut for alle til å se?( innenfor rimelighetens grenser ) Bare la vær å kommenter hvis det plager dere sånn.. Ja det er et diskusjonsforum men og synse om deres økonomi og hva de kjøper er synsing og spekulasjon. Om de deler det de kjøper vet vi ikke. Da blir det spekulasjon. Dette med og gruble over andres økonomi er stygt gjort i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 24. juni #558 Del Skrevet 24. juni Heartgirl skrev (1 minutt siden): Ja det er et diskusjonsforum men og synse om deres økonomi og hva de kjøper er synsing og spekulasjon. Om de deler det de kjøper vet vi ikke. Da blir det spekulasjon. Dette med og gruble over andres økonomi er stygt gjort i mine øyne. Nei, det er helt innafor å lure på hvordan to som ikke jobber har råd til den livsstilen der som blir dokumentert i vlogger hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juni #559 Del Skrevet 24. juni Miss perfect skrev (Akkurat nå): Nei, det er helt innafor å lure på hvordan to som ikke jobber har råd til den livsstilen der som blir dokumentert i vlogger hver dag. Det synes ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 24. juni #560 Del Skrevet 24. juni Heartgirl skrev (Akkurat nå): Det synes ikke jeg. Ok og det er helt greit. Men la nå andre ha et annet synspunkt på det da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå