AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 God mat, hyggelig stemning, osv. Anonymkode: 37827...a1c
SPOCA Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Vanskelig å velge, har veldig gode minner fra både Mariholtet, Lilloseter og Skullerudstua. Synes alle disse er koselige, og hyggelig å dra dit for en vaffel og god stemning etter en kort/lang tur. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Av dem jeg har vært på: Skjennungstua er den koseligste så langt, tror jeg, og de har godt utvalg av mat. Jeg liker også Mariholtet veldig godt. Mye godt å spise, og de selger også nydelig honning. Sandbakken har bra mat og fine naturbilder på veggene, men er ikke så stemningsfull ellers. Vangen er også ordentlig trivelig, men de har ikke så bra utvalg i kafeen der, i alle fall ikke de gangene jeg har vært der. Og Rustadsaga holdt jeg på å glemme, der er det ordentlig koselig, kanskje på linje på Skjennungstua. Anonymkode: 30508...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 På 17.4.2020 den 17.51, SPOCA skrev: Vanskelig å velge, har veldig gode minner fra både Mariholtet, Lilloseter og Skullerudstua. Synes alle disse er koselige, og hyggelig å dra dit for en vaffel og god stemning etter en kort/lang tur. Veldig enig med deg ang. Mariholtet og Lilloseter pga at der er betjeningen så kjempehyggelige hver gang Vangen har også veldig koselig betjening, det er triveligere ute enn inne der. Grefsenkollen for fantastisk utsikt. Hvor er Skjennungstua som nevnes over her? -høres ut som jeg burde innom der Anonymkode: 6e9bc...5b1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor er Skjennungstua som nevnes over her? -høres ut som jeg burde innom der Anonymkode: 6e9bc...5b1 Den er sørvest for Ullevålseter. Sjekk kartet, den er lett tilgjengelig. Anonymkode: 30508...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå