Gå til innhold

Kan man bo langs en trafikkert vei uten å være plaget av støy? F eks Mosseveien, Drammensveien, Kirkeveien, Ringveien osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Langs Mosseveien er det noen ganske fine hus. Har disse husene blitt ekstra isolerte slik at det blir mindre støy? 

Det er vel mulig i 2020 å dempe støy er det ikke?

Anonymkode: 7ba45...bfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor lengre opp og hører ikke Mosseveien, men kjenner mange som bor langs med den og de er helt immune mot lyden. Sier det ikke plager dem og at de ikke hører den. Når jeg er der på besøk og sitter ute, må jeg si jeg blir litt plaget, men de som bor der hører det ikke. 

Anonymkode: 6ea68...30a

• Liker 1
Skrevet

Har bodd langs mosseveien, der og da Plaget det meg ikke. Etter at jeg flytta oppdaget jeg kor deilig det var med ro:) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor lengre opp og hører ikke Mosseveien, men kjenner mange som bor langs med den og de er helt immune mot lyden. Sier det ikke plager dem og at de ikke hører den. Når jeg er der på besøk og sitter ute, må jeg si jeg blir litt plaget, men de som bor der hører det ikke. 

Du bor på Nordstrand? For det var faktisk husene der nede jeg tenkte mest på😀

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bor på Nordstrand? For det var faktisk husene der nede jeg tenkte mest på😀

Bekkelaget. Ja det er noen virkelig nydelige hus der nede, men de var stort sett bygget på et tidspunkt der Mosseveien var en liten kjerrevei. Det er stor prisforskjell på hver side av veien da, de som ligger ned mot havet er mye dyrere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...