Gå til innhold

Programlederen i " debatten" på nrk veldig merkelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han programlederen. Han virker veldig frekk. Avbryter hele tiden , og fnyser og ler av det folk sier. Og virker som han lar sin egen mening trumfe alt. Skal han egentlig ikke være nøytral når han leder en debatt? 

Anonymkode: 1c7bb...06c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nøytral ja

Anonymkode: 3a04d...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er meget dyktig.

Anonymkode: 25b9a...336

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Liker han jeg,

Han skal være i mot det alle sier..

Anonymkode: 8fa6a...b04

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du må forstå politikken for å forstå hersketeknikkene som finnes der ute. Du ser en mann som gjenkjenner disse. Les boken herksteknikker(blå omslag, en dame som har skrevet den)

Anonymkode: 17e1b...85e

• Liker 24
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

En dyktig programleder som ønsker "svar på det han spør om.", og han er tydelegvis oppdatert på hva folk  flest vil har svar på.     En av de best profilerte NRK har hatt, og klar og tydeleg stemme.    De fleste politikere prater "rundt grøtfatet" og kommer aldri til poenget,  og det eneste dei kan er å skylde på hverandre.    

Der er med politikerne som med veret:     " Heilt uberegneleg"   

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett så alt for mange episoder av debatten. Men de jeg har sett.. fy fader han er rå! Han går rett frem og gir blanke faen i følelser. Om noen er frekke så kutter han dem tvert, om noen er barnslige og unngår å svare så kutter han rett igjennom og krever et direkte svar, får han ikke det så kutter han personen og går videre. Rett og ærlig, akkurat slik det skal være. Barnslig bullshit og å dra ut tiden med svada hører ikke hjemme i en saklig debatt. Og det er tydelig at han mener det samme og nøler ikke med å sette folk på plass. Elsker han jeg. 

Det at han er uenig er jo bra, en debatt med to som er på samme side av en sak er jo ingen debatt. Har ikke lagt stort merke til at han tar sider i de få episodene jeg har sett. Men er lett å se at han ikke lar folk pøse på med svada og bullshit, da stopper han dem som han bør. Kanskje ikke å være nøytral men det skaper stemning og om motparten virkelig står for sitt, ja da får de skaff seg baller å knuffe tilbake når han stopper dem da. 

Anonymkode: e9d50...87b

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke frekk, han er direkte! Godtar ikke tåkeprat, og ønsker å få klare svar fra gjestene, ikke tåkeprat. Flink programleder. 

Anonymkode: e132d...799

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Fredrik er jo fantastisk. Jeg elsker at han er så direkte og ikke lar seg pirke på nesa. Som andre her skriver så har sin metode å gjennomskue politisk vås - noe som i mine øyne er noe Norge trenger. Skulle hatt Trump der også, det hadde vært moro. 

Anonymkode: 9b44a...5ac

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han programlederen. Han virker veldig frekk. Avbryter hele tiden , og fnyser og ler av det folk sier. Og virker som han lar sin egen mening trumfe alt. Skal han egentlig ikke være nøytral når han leder en debatt? 

Du har helt klart ikke peiling på hva du snakker om 

Anonymkode: 70761...917

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flott mann. Liker at han er så direkte, gjør debattene litt mer spennende synes jeg. Må ha litt kontroll når du er programleder.

Hadde giftet meg med Solvang på SEKUNDET om jeg kunne... sukk... 🥰

Anonymkode: 4b01c...83e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han er virkelig et lite lysglimt i den ellers begredelig tilstanden journalistgjerningen befinner seg i i dag. 

Anonymkode: e49e6...242

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener han er noe av det beste NRK har. 

Anonymkode: 8a2be...7c6

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott mann. Liker at han er så direkte, gjør debattene litt mer spennende synes jeg. Må ha litt kontroll når du er programleder.

Enig! Han er rå!

Ang. Giftemål så tror jeg han spiller på det andre laget? Mulig jeg husker feil.

Anonymkode: 1850a...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Han er rå!

Ang. Giftemål så tror jeg han spiller på det andre laget? Mulig jeg husker feil.

Anonymkode: 1850a...fd6

Hehe ja, det stemmer. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da regner jeg med at du er mann.

Anonymkode: dc955...37c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Solvang er den beste programlederen og journalisten vi har.

Anonymkode: 798c7...332

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at du er mann.

Anonymkode: dc955...37c

Nå holder det!

Anonymkode: 3378b...610

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet