Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen jeg jobber i hae holdt stengt under korona tiden. Men nå åpner barnehagen igjen fra mandag og jeg sliter litt med dette mtp at jeg har ett barn som er hjemme da skolen er stengt. 

Jeg er alenemor og det er derfor ingen hjemme som kan passe mitt skolebarn. Sfo er det heller ikke på skolen. 

Hvordan kan jeg løse dette? Hadde det vært opp til meg skulle jeg heller vært hjemme en uke til frem til skolene åpner igjen , men slik er det ikke.

Anonymkode: 47e5c...68b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har barnet ditt rett på tilsyn på skolen. Men det hadde sikkert vært greit for dem å få beskjed om hvor mange som kommer på tilsyn før fredagskveld da, mtp bemanning der også..

Anonymkode: ba596...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Kom du på dette akkurat nå? 

Anonymkode: 48d0c...395

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom du på dette akkurat nå? 

Anonymkode: 48d0c...395

Jeg fikk beskjed om dette idag ja, tidligere hadde jeg fått beskjed om å være hjemme så lenge skolen er stengt. Men nå trenger dem meg plutselig på jobb igjen

Anonymkode: 47e5c...68b

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi i barnehage kommet i kategorien samfunnskritisk yrke og du har rett på å sende barnet ditt på skolen selv om skolen er stengt. Dette gjelder selv om bare én av foreldrene er i et samfunnskritisk yrke også, og selvsagt deg som er alenemor. Rart du fikk beskjed om å være hjemme med barnet når skole er stengt, selv har jeg et barn på 11 år som jeg har fått beskjed om at jeg må sende på skolen selv om den er stengt for alle andre enn de i samfunnskritiske yrker fortsatt. 

Anonymkode: e542b...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...