Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Off...Hadde du regelmessig mensen før det eller? 

Kroppen er veldig flink å lure oss har jeg forstått🙊 Skal du ta en test for å sjekke? 
Er veldig glad for å slippe mensen. Men nesten som jeg heller vil ha regelmessig mensen, for å slippe å tro at jeg er gravid

ts

Anonymkode: f866c...711

Hehe, godt å høre du er som meg. Jeg blir så lurt av denne spiralen🙈 Når jeg igjen fanger opp graviditets tegn, så lurer jeg på om jeg må bytte til noe annet. Jeg får jo heller ikke mensen, derfor veldig rart at jeg får stikk i lysken, murringer og noe ømme pupper. 

Jeg må også ta test for å utelukke helt! 

Anonymkode: 4076f...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, godt å høre du er som meg. Jeg blir så lurt av denne spiralen🙈 Når jeg igjen fanger opp graviditets tegn, så lurer jeg på om jeg må bytte til noe annet. Jeg får jo heller ikke mensen, derfor veldig rart at jeg får stikk i lysken, murringer og noe ømme pupper. 

Jeg må også ta test for å utelukke helt! 

Ja er jo veldig slitsomt å hele tiden gå rundt å tro at man er gravid...

Gjerne si i fra når du har tatt test. Jeg skal værtfall si i fra☺️

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er jo veldig slitsomt å hele tiden gå rundt å tro at man er gravid...

Gjerne si i fra når du har tatt test. Jeg skal værtfall si i fra☺️

ts

Sier også ifra hvis jeg gjør det😊 Tvitvi, til begge!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid på kobberspiral, og etter aborten byttet jeg så til hormonspiral ettersom den skal være LITT sikrere. Sjansen for å bli uplanlagt gravid på såpass sikker prevensjon to ganger på rad er i hvert fall vanvittig liten.

Jeg satte inn hormonspiral for ca. et halvt år siden. Har hatt mye menstruasjon i den perioden, men forrige menstruasjon kom ikke. Fikk litt panikk, så kjøpte en test, og den er heldigvis negativ.

Det er jo mange som mister menstruasjon med hormonell prevensjon, så det er nok det som har skjedd. Mulig for deg og. 

Anonymkode: bb3f0...0a2

AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2020 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid på kobberspiral, og etter aborten byttet jeg så til hormonspiral ettersom den skal være LITT sikrere. Sjansen for å bli uplanlagt gravid på såpass sikker prevensjon to ganger på rad er i hvert fall vanvittig liten.

Jeg satte inn hormonspiral for ca. et halvt år siden. Har hatt mye menstruasjon i den perioden, men forrige menstruasjon kom ikke. Fikk litt panikk, så kjøpte en test, og den er heldigvis negativ.

Det er jo mange som mister menstruasjon med hormonell prevensjon, så det er nok det som har skjedd. Mulig for deg og. 

Anonymkode: bb3f0...0a2

Ja vet det er mange som mister mensen med spiral. Derfor jeg nøler med å kjøpe test, for jeg føler meg hysterisk. Kan sies at jeg aldri har mistet mensen med noe annen prevansjon. Har hatt to forskjellige p-piller, p-plaster, p-stav og en annen type spiral før den jeg har nå. Men kan jo være denne spiralen har mere hormoner i seg enn noe av det andre jeg har brukt? 

Bestilte værtfall test fra billigtester.no på tirsdag i forrige uke. Siden det koster mye mindre der, og jeg ikke gidder kaste bort mere penger på en test fra apoteket. Men har enda ikke fått pakken faktisk. Men skal ta test med en gang den kommer, så får jeg det ut av verden, og kan fortsette å kose meg med di to barna jeg har nå❤️ 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid med spiral. De fant aldri spiralen,  så det var nok støtt ut.. resulterte i en nyydelig sønn ♡

Anonymkode: 6d2c7...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...