Gå til innhold

Hostekule i butikken...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på butikken i går opplevde jeg noe veldig kjedelig. Jeg fikk en hostekule av en annen verden :(

Greia er den at jeg gikk å suttet på en pastill som jeg ved et uhell fikk dratt ned i vrangen. Resultatet var selvsagt tidenes hostekule :(

fikk så mange blikk og kommentarer at jeg bare forlot butikken med halvfull handlevogn... Tror aldri jeg kommer til å handle der igjen etter dette.  :(

Anonymkode: 53c20...274

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg forlot en halvfull vogn...

- ts 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Folk er blitt gale...

Anonymkode: 49faf...023

• Liker 12
Skrevet (endret)

Å. Jeg skjønner deg så godt! Jeg har blitt superallergisk de siste årene. Fader altså. Hoster og nesa renner jo iblant. Og jeg tør jo fader ikke å gå ut mange ganger. Så utrolig slitsomt på butikken da jeg er kjemperedd for å nyse  osv. Har skikkelig høye skuldre. 

Kan ikke trøste deg med annet enn at vi er flere. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Måtte også hoste da jeg var ute i sta. Heldigvis var det ingen i nærheten. Hvis jeg hadde fått stygge blikk, så hadde jeg ropt SORRY, MEN JEG HAR FAKTISK BARE ASTMA!!! 

Anonymkode: e4e8a...73d

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er blitt gale...

Anonymkode: 49faf...023

På begge sider vil jeg si. De som er livredde alle som nyser, og vi som er livredde for å gjøre nettopp det. Gale hele gjengen

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men nå er jeg vant med stygge blikk mår jeg er forkjølet i Asia. Der ser alle på deg som om du har ebola, svartedauden og SARS hvis du hoster sånn helt til vanlig. 

Anonymkode: e4e8a...73d

• Liker 5
Skrevet

Uff, det er kjedelig, ja. Alle kan hoste og nyse litt innimellom uten å være syke. Jeg går alltid på nåler når jeg handler, og håper ingen av delene skal skje. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nå fremsto jo sikkert min hostekule som suspekt ettersom at jeg hostet VELDIG intenst! Synes likevel at man skal kan være mer vennlig. Greit at man flytter seg 5 meter unna når det står på, men kommentarer og stygge blikk gjør noe med oss. 

Altså jeg forstår de som reagerte. Jeg ønsker heller ikke Corona annet enn i kjøleskapet, men det får da være grenser! Om jeg var smittet ville jo uhellet allerede ha skjedd uansett :( 

Norge har alltid vært et kaldt drittsamfunn, men med Coronautbrudd blir vi om mulig enda verre! Dette var det siste samfunnet vårt trengte.

- ts

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haah! 

Det er så tørr og fæl luft på mange butikker nå, kombinert med at de klorer og alt. Jeg får dritvondt i halsen av å gå inn på butikker og her om dagen hostet jeg noe så vanvittig, begynt å føle meg reelt syk. Folk så kjempestygt på meg. 

Da jeg gikk ut opphørte dette. Har aldri vært så redd for å bli drept på rema

Anonymkode: f4c1c...6c1

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg var smittet ville jo uhellet allerede ha skjedd uansett :( 

Da hadde du vel holdt deg hjemme håper jeg.  

Folk blir sure fordi det er så mange idioter som bryter karantene og driter i resten av samfunnet. Man vet ikke hvem som er hvem. Om personen er en idiot eller en med allergi. Jeg hadde selv blitt sur om jeg hadde sett det. Og jeg er selv redd for å hoste i butikken.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haah! 

Det er så tørr og fæl luft på mange butikker nå, kombinert med at de klorer og alt. Jeg får dritvondt i halsen av å gå inn på butikker og her om dagen hostet jeg noe så vanvittig, begynt å føle meg reelt syk. Folk så kjempestygt på meg. 

Da jeg gikk ut opphørte dette. Har aldri vært så redd for å bli drept på rema

Du skal holde deg hjemme om du føler deg syk og hoster. 🙄

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå fremsto jo sikkert min hostekule som suspekt ettersom at jeg hostet VELDIG intenst! Synes likevel at man skal kan være mer vennlig. Greit at man flytter seg 5 meter unna når det står på, men kommentarer og stygge blikk gjør noe med oss. 

Altså jeg forstår de som reagerte. Jeg ønsker heller ikke Corona annet enn i kjøleskapet, men det får da være grenser! Om jeg var smittet ville jo uhellet allerede ha skjedd uansett :( 

Norge har alltid vært et kaldt drittsamfunn, men med Coronautbrudd blir vi om mulig enda verre! Dette var det siste samfunnet vårt trengte.

- ts

Du må bare si at du er frisk og at du fikk pastill i vranga! Ikke verre enn det! Om jeg fremover kommer til å nyse som en demon pga snart starter allergi sesongen for meg så skal jeg si til alle som ser på meg at "sorry folkens, ikke min feil jeg har pollen allergi"

• Liker 2
Skrevet

Mamma gjorde det samme i forrige uke. Folk glante. Jeg er pollenallergisk og er ille i år. Godt fulgt opp av lege. Men fikk mye blikk av et lite host i butikken. Folk må se å ta seg sammen litt og ikke mistenke det verste med en gang

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Satt å vente på å bli ropt opp til ultralyd på sykehuset, tok litt drikke, og noe av det fant veien i luftrøret. Og jeg måtte jo hoste. Da tenkte jeg mitt 😅

Anonymkode: 119ae...0f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er lov til å bare le det litt bort og si litt høyt: å herregud jeg satt fast pastillen i halsen! Så klart reagerer folk på noen som hoster så mye at det høres ut som de dør, når det nettopp er et dødlig virus ute å går.

Anonymkode: a9b9f...fa9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rant skrev:

Da hadde du vel holdt deg hjemme håper jeg.  

Folk blir sure fordi det er så mange idioter som bryter karantene og driter i resten av samfunnet. Man vet ikke hvem som er hvem. Om personen er en idiot eller en med allergi. Jeg hadde selv blitt sur om jeg hadde sett det. Og jeg er selv redd for å hoste i butikken.

Selvsagt ville jeg murt meg inne om jeg hadde reell mistanke om smitte. Jeg er imidlertid svært opptatt av smittefare så jeg holder meg inne eller i skogen mesteparten av tiden, men jeg må jo ha matvarer som alle andre... :( 

- ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er lov til å bare le det litt bort og si litt høyt: å herregud jeg satt fast pastillen i halsen! Så klart reagerer folk på noen som hoster så mye at det høres ut som de dør, når det nettopp er et dødlig virus ute å går.

Anonymkode: a9b9f...fa9

Ville gjort det men slet pga hostingen... Hvem hadde trodd at vi fikk et samfunn som dette om man gikk tilbake til januar liksom??

- ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rant skrev:

Du skal holde deg hjemme om du føler deg syk og hoster. 🙄

Jeg var og er ikke syk. Jeg fikk et hosteanfall på butikken pga tørr luft og klorlukt. Vanskelig å lese? 

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, WonderWomaan skrev:

Du må bare si at du er frisk og at du fikk pastill i vranga! Ikke verre enn det! Om jeg fremover kommer til å nyse som en demon pga snart starter allergi sesongen for meg så skal jeg si til alle som ser på meg at "sorry folkens, ikke min feil jeg har pollen allergi"

Bare å si det ja til alle som ser stygt på henne og kommer med kommentarer? De hadde ikke trodd henne likevel

• Liker 2
  • Opprett ny...