Gå til innhold

hun ba meg indirekte hente min egen drikke når jeg var på besøk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på besøk hos en bekjent spurte jeg om jeg kunne få noe å drikke. Hun sa ja , så klart og ramset opp hva hun hadde " jeg har saft, juice eller iste om du vil ha , så pekte hun mot kjøleskapet. Hun er funkjonshemmet og sliter med å gå. Allikevel syntes jeg dette var en merkelig måte behandle meg som gjest på. Da jeg føler det er merkelig å måtte hente min egen drikke når jeg er på besøk.  Jeg har forståelse for at hun ikke klarer å bære drikken til meg , da hun ikke kan gå og stå uten støtte. Men hun kunne vel satt glasset mitt på benken så jeg kunne hentet det? Hvordan hadde dere reagert? 

Anonymkode: 8fed1...f3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg litt sammen 🙄

Anonymkode: fbbd7...d4e

• Liker 33
Skrevet

Hadde vel foretrukket det slik uansett i disse smittetider. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg håper dette er en spøk..

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Oioi. Enten tuller du, eller så bør du tenke deg godt om.

Anonymkode: 25c7f...77e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være tull

Anonymkode: 43991...fe7

• Liker 11
Skrevet

Dust. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være tull

Anonymkode: 43991...fe7

hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor?

Hvis dette ikke er tull så betyr det at du er fullstendig hjernedød.

Anonymkode: f1065...7e6

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde dere reagert?

Hvis jeg var henne? Hadde kastet deg ut og aldri invitert deg igjen.

Anonymkode: acb64...635

• Liker 27
Gjest Belle âme
Skrevet

Ta glasset på benken slik at du kan hente det? Da kan du jo like godt gjøre alt selv? Du må jo uansett hente det? Trur noen kjeder seg i desse Corona-tider.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var på besøk hos en bekjent spurte jeg om jeg kunne få noe å drikke. Hun sa ja , så klart og ramset opp hva hun hadde " jeg har saft, juice eller iste om du vil ha , så pekte hun mot kjøleskapet. Hun er funkjonshemmet og sliter med å gå. Allikevel syntes jeg dette var en merkelig måte behandle meg som gjest på. Da jeg føler det er merkelig å måtte hente min egen drikke når jeg er på besøk.  Jeg har forståelse for at hun ikke klarer å bære drikken til meg , da hun ikke kan gå og stå uten støtte. Men hun kunne vel satt glasset mitt på benken så jeg kunne hentet det? Hvordan hadde dere reagert? 

Har du to armer og bein, er det stor sannsynlighet for at du klarer det selv. Hvis du syntes det var slitsomt, burde du trene. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg var henne? Hadde kastet deg ut og aldri invitert deg igjen.

Anonymkode: acb64...635

Nå sa jeg ingenting av dette til henne. Gikk jo så klart å henta meg det selv når jeg forsto at hun ikke gjorde det og sa ikke noe på det.

Skrevet

Herregud hent drikken din selv 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymkode: 0a582...0a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er da helt vanlig å hente drikke selv på besøk hos andre, hvis de peker mot kjøleskapet og viser at du kan ta. 

Latskap av deg.

Anonymkode: 0049c...aec

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da helt vanlig å hente drikke selv på besøk hos andre, hvis de peker mot kjøleskapet og viser at du kan ta. 

Latskap av deg.

Anonymkode: 0049c...aec

Jeg hadde ikke pekt mot kjøleskapet bare om jeg hadde hatt besøk. Med mindre det var en bestevenninne som jeg hadde veldig godt forhold til.

Skrevet

1. Dette ville jeg tatt som et kompliment: Hun er så trygg på deg at hun tør å slappe helt av selv om du er på besøk. 

2. Jeg synes venninnen din egentlig virker ganske gjestmild siden hun var opptatt av at du skulle få det du hadde mest lyst på, og ville dele alt med deg.

• Liker 19
Skrevet

Hjalp du henne med oppvasken etterpå, ts?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...