AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Skulle forbedre to fag (kun dette halvåret) og har generell studiekompetanse. Jeg meldte meg av pga. jeg ikke helt så poenget, 4 av de 5 øverste studieønskene er slike som alle kom inn på i fjor og året før f. eks, og dessuten har jeg litt andre personlige problemer som ødelegger for motivasjon. Får et lån på 59k og jeg ville ikke fått stipend uansett, er første gang jeg avlyser eksamen. Dette får vel ikke noen konsekvenser for meg annet enn det lånet (har allerede fått mer enn halvparten som lommepenger...) Anonymkode: 89077...c98
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Bestemte meg i desember, for å ha noe å gjøre dette halvåret samt at jeg ville gjøre oddsen for å komme inn på førstevalget litt bedre. Men i løpet av siste tiden har studieønskene endret seg litt, er ikke så viktig om jeg begynner på 1.eller 2.valget, eller f. eks. 5.valget (økonomi og adm, hgsd) som alle kom inn på. Og det beste jeg kunne håpe på var en forbedring på 2 poeng, men kanskje ville jeg kun fått 1 poeng så derfor tok jeg heller tidlig ferie. Noen som tror det blir vanskeligere å komme inn på studier denne høsten, kommer søkertallene til å øke drastisk? Ville isåfall vært et symptom på min uflaks. Anonymkode: 89077...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå