AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Del Skrevet 17. april 2020 Vi oppbevarer hageputene våre i en isolert bod på vinteren, men de tar opp for mye plass. Skulle gjerne brukt den plassen til noe annet. Vurderer putekasse, men usikker på om putene vil bli ødelagt på vinteren. Noen med erfaring ? Anonymkode: 0c046...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Del Skrevet 17. april 2020 Dårlig erfaring med deg. Jeg har en skikkelig solid putekasse som ikke slipper inn vann, den står under tak på terrassen. Men alle putene fikk jordslag over vinteren, så anbefaler det ikke. Aldri mer hehe Anonymkode: a1cd2...676 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Del Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig erfaring med deg. Jeg har en skikkelig solid putekasse som ikke slipper inn vann, den står under tak på terrassen. Men alle putene fikk jordslag over vinteren, så anbefaler det ikke. Aldri mer hehe Anonymkode: a1cd2...676 Samme erfaring her! Anonymkode: b3c27...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dårlig erfaring med deg. Jeg har en skikkelig solid putekasse som ikke slipper inn vann, den står under tak på terrassen. Men alle putene fikk jordslag over vinteren, så anbefaler det ikke. Aldri mer hehe Anonymkode: a1cd2...676 Hvilken putekasse har du? Jeg bruker denne redskapsboden som putekasse, og sofaputene mine har ligget ute 5 vintre på rad uten å få verken jordslag eller vond lukt. Anonymkode: 4b64a...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. april 2020 #5 Del Skrevet 17. april 2020 Jeg har en standard putekasse fra Keter. Hatt putene der i 4 vintre nå, og de er ingen problemer med dem. Står inntil husveggen, men ikke takoverbygg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå